Mijn Apple account is geblokkeerd omdat ze het geld van een app ter waarde van ¤1,59 niet hebben kunnen incasserenquote:
Haha nicequote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Mijn Apple account is geblokkeerd omdat ze het geld van een app ter waarde van ¤1,59 niet hebben kunnen incasseren![]()
Je bent rijker dan ik ben in ieder geval
Sla drquote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice
Ik zag trouwens dat m'n zusje ook weer een app van 20 euro had gekocht op d'r iPod.Kutkind.
Hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Sla dr
Ik moet nu ¤15 extra betalen trouwens. De ironie, ik kon de ¤1,59 niet eens betalen
Ik voel me alweer prima hoor, stufi en loon is vandaag gestort zag ik net.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zeg al die dingen opdat jij je met ¤3,36 wat beter voelt
Ik kan niet eens buiten de deur eten voor een maand met m'n stufi.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik voel me alweer prima hoor, stufi en loon is vandaag gestort zag ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kan niet eens buiten de deur eten voor een maand met m'n stufi.Hier ook 96 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me
Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me
Waarom dat?quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier ook 96 hoorGelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me
dWc? AraabMuzik? Wat?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jelly zijnNu ga ik even geld bietsen bij m'n ouders.

In m'n fobo staat:quote:
je geeft me weer een excuus om fobo jumi te checkenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
In m'n fobo staat:
-Dipset:
Cam'Ron, Juelz Santana, Jim Jones, Hell Rell, JR Writer, Freekey Zekey & Max B.
Hij maakt echt al jaaaren beats voor/bij/met hun, pas de laatste 2 jaar ofzo is 'ie echt bekend geworden.
Over fobo gesproken, ik viel flauw toen ik die van jou zag![]()
.
Kulaaaaaaaaaar_sala.mp3quote:Op woensdag 25 april 2012 20:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je geeft me weer een excuus om fobo jumi te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |