Nee, zelf het gesprek niet beginnen. Dan ben je immers de no-life FOK!ker. Gewoon niet posten, met als excuus dat je andere dingen te doen had.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk zitten we allemaal 24/7 in een geheime Tinychat zo nu en dan een geplande stilte te houden.
Nee de eckte klb autisten hoef ik ook niet te zien hoor. Gridlok ynuhh en de andere toffe mensen zijn wel welkom in principe.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, ik bedoelde ook niemand specifiek, maar er werd in die SC verkondigd dat we in de zomer gaan meeten dus dan komen al die mensen zo ook![]()
No offense Fas en de andere diehard lurkertjes van KLB SC. Hvj xxxxxxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Wauw, dikke zelfgeilings hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar knappe mensen?
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ookquote:
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezienquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ook
Volgensmij niet, ik heb 'm wel mogen bewonderen in de tinychatquote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezien.
Ik zat vanmiddag in een tram ja. Van Damrak naar Centraal, had geen zin om te lopen (full endoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ook
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezien.
En eerst mij aanvallen dat ik een overloper was maar ondertussen posten cb dwc en jumi ook rustig daar hè!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Zeuren dat Fernandes steeds leeg is en dan hier posten
cool, en raakte je opslag verliefd in je tram?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En eerst mij aanvallen dat ik een overloper was maar ondertussen posten cb dwc en jumi ook rustig daar hè!![]()
Nee hij zag er nogal sullig uitquote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cool, en raakte je opslag verliefd in je tram?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel gram heb je er al door heen gejast nu je ma weg is?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, als hun fanatiek daar posten join ik ook even weet je. Zie het als naar een andere shoppa gaan voor je J.
Wauw.
![]()
Ik kan wel de trimmings aan elkaar breien als een soort gezichtspruik voor je.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe maar ja, wil je dan ook je baard afstaan aan mij?
OH okquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij zag er nogal sullig uitMaar hij leek op je. Niet dat jij er sullig uitziet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef ThaTim het volgende:
Dan wordt het zeker zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, als hun fanatiek daar posten join ik ook even weet je. Zie het als naar een andere shoppa gaan voor je J.
Wauw.
Ik wed dat we wel tot 30 euro kunnen komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van mij 4. Heeft 'ie 15 euro, 2 minuten moeite. Da's ¤450 per uur, ¤18.000 per week. ¤936.00 in een jaar.
Je bent gek als je het niet doet CB.
Ik doneer 3,36quote:Op woensdag 25 april 2012 19:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik wed dat we wel tot 30 euro kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doneer 3,36Zulke bedragen, zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |