trouwens wel vet dat je misschien naar antwerpen gaat, vergeten de meeste mensen toch nog hequote:
Ijskoudquote:
ik kan je niet horen, ik zei, wat is koeler dan koel zijn?quote:
deze man.quote:
foto's van jou in barca shirtjequote:
Ik heb alleen een broekjequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
foto's van jou in barca shirtje
PS: wat 'n kans voor messi
ik zou je neukenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:46 schreef ThaTim het volgende:
Volgens mij zie je mij wel zitten he, Chocobear![]()
ik had hier heel even een ander beeld bij dan wat jij bedoelde.quote:
foto van jou alleen in je broekjequote:
weet ik welquote:
ik zag die editquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Juminelle het volgende:
Tot over 105 minuten. Ik voel me hier niet meer thuis bij jullie.
ik in barcelona wat nuquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben in het Chelsea Stadion geweest, u mad?
Ik meerdere malen in Nou Camp, careeeeee face.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Jajong het volgende:
Vrouwen die doen alsof ze voetbal-fan zijn maar alleen upspeaken als Barca ofzo speelt.
Dat zegt echt niks. Ik ben minstens 2 keer per maand in de ArenA en er zijn genoeg mensen daar die er niks te zoeken hebben. Die in de 75e minuut weg gaan etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad ja
Ik ook.quote:
Een wat kamp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik meerdere malen in Nou Camp, careeeeee face.
AJAX!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad ja
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks. Ik ben minstens 2 keer per maand in de ArenA en er zijn genoeg mensen daar die er niks te zoeken hebben. Die in de 75e minuut weg gaan etc.
Eh ja, dat is PRECIES wat dat betekentquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijn
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heetquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Een wat kamp?
[..]
AJAX!
jezus vasquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijn
dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eh ja, dat is PRECIES wat dat betekent.
ze had het over chelsea. dipshitquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heet. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heet. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
Overigens claimde ik nergens een fan te zijn, ik reageerde op die uitspraak dat mensen alleen maar beginnen te praten zodra Barca speelt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
daar had ik een shirtje vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef ThaTim het volgende:
Ik was in stadion van Barcelona toen Saviola gepresenteerd werd
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze had het over chelsea. dipshit
Het ging hier toch over vas?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.
Zeg sorry klootzakquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging hier toch over vas?Ik volg het niet meer.
Ah ik zie het nu.Ja dat is een faal.
Nee. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |