NEE IK CLAIMDE IN BARCELONA TE ZIJN FUCKING ZEMMEL. ThaTim zei toch Barcelona en niet het stadion van Barca.quote:
niet, ik zei datquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE IK CLAIMDE IN BARCELONA TE ZIJN FUCKING ZEMMEL. ThaTim zei toch Barcelona en niet het stadion van Barca.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha hatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij, al die blanken lijken op elkaar![]()
Kan gebeuren.quote:
quote:
Tevens speelt Chelsea nu met 10 man dus komt dit gewoon weer goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerbekdichthoudenmufasasimba.jpg
omdat barca kut isquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Normaliter zie ik iedereen voor barca zijn trouwens, hoezo zijn jullie voor Chelsea? Behalve Jums dan
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Normaliter zie ik iedereen voor barca zijn trouwens, hoezo zijn jullie voor Chelsea? Behalve Jums dan
Ben je nogal laat mee. Kijk naar waarom er geen cameras op de doellijn staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik begin toch echt in de UEFA maffia te geloven.
6 hotwings voor 2,45 volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, wat was die hotwing actie ook alweer op tuesday?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |