Laat ons hopen dat dit toch zowat de onderste laag isquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt he, wat een volk. Hoe laag kun je gaan
Hommoquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Fittie van Marie's familie met plezier gelezen
Hihaho jou heb ik geblokkeerd op Facebook uit boosheid, zal zo eens kijken hoe ik die blok eraf krijg zodat we matties kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Fittie van Marie's familie met plezier gelezen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Ziba het volgende:
Die uitnodigingen voor spellen, zó irritant, iedere dag krijg ik wel een stuk of vier binnen, hoe schakel ik dat uit? En irritante mensen die zodra ik online ben (blijkbaar is dat ergens te zien?) hele gesprekken aangaan via die chat, hoe schakel ik dát uit?
[..]
Hihaho jou heb ik geblokkeerd op Facebook uit boosheid, zal zo eens kijken hoe ik die blok eraf krijg zodat we matties kunnen worden![]()
Even serieus. Waarom zou je geen Facebook hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef Meloewa het volgende:
mensen die vragen waarom geen facebook heb, is toch wel mijn grootste ergernis.
Die chat: onderaan staat zo'n tandwieltje. Openklikken daar kan je dat op offline zetten. Zolang je dat niet doet blijf iedereen zien wanneer je inlogt en kan ook iedereen je aanspreken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Ziba het volgende:
Die uitnodigingen voor spellen, zó irritant, iedere dag krijg ik wel een stuk of vier binnen, hoe schakel ik dat uit? En irritante mensen die zodra ik online ben (blijkbaar is dat ergens te zien?) hele gesprekken aangaan via die chat, hoe schakel ik dát uit?
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die chat: onderaan staat zo'n tandwieltje. Openklikken daar kan je dat op offline zetten. Zolang je dat niet doet blijf iedereen zien wanneer je inlogt en kan ook iedereen je aanspreken.
Die spelletjes: zoek vrienden met werkGrapje. Ga naar je nieuwsoverzicht. Daar zie je bovenaan rechts (waar ook de jarigen staan) een zinnetje zoals bijvoorbeeld: +20apps/games verzoeken. Klik dat aan. Je krijgt nu die verzoeken te zien. Niet op de verzoeken zelf klikken (!!!) maar bovenaan elk vakje staat een klein kruisje. Daar heb je de optie om die dingen te blokkeren.
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
voor deze post!
Alle uitnodigingen van spelletjes verwijderd en geblokkeerd. Het waren er wat maar het is het waard. De eerstvolgende vriend waar ik nu nog een spelletjes uitnodiging van krijg gaat mijn lijst gewoon uit.
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:37 schreef FRseezu het volgende:
Nog iets, cryptische statusupdates waar je niks mee kunt. Als je vraagt waar het over gaat is het antwoord "gaat je niks aan" of "stuur je wel een privebericht"...WAAROM ZET JE HET EROP DAN!![]()
[ afbeelding ]
Belgenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd.Hier nog zo één:
[ afbeelding ]
das gewoon algemeen beschaaft Brabants, geen vlaams en geen dialectquote:Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BelgenDie maken het helemaal lachwekkend door in dialect te gaan schrijven...
brabantquote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
das gewoon algemeen beschaaft Brabants, geen vlaams en geen dialect
Noord-Hollandquote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
brabant
zeeland
limburg
utreg
friesland
groningen
noord-holland
kaas
Schrijft een 21-jarige kerel op het prikbord van mijn nichtje...quote:I am proud to be you're boyfriend♥ i an proud to be later you husband♥ i am proud to be later the father of our kids♥ i will just say one thing and that is I LOVE YOU SO VERY VERY MUCH♥♥
Je moet eronder schrijven: And your English teacher must be very proud!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Schrijft een 21-jarige kerel op het prikbord van mijn nichtje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |