quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
voor deze post!
Alle uitnodigingen van spelletjes verwijderd en geblokkeerd. Het waren er wat maar het is het waard. De eerstvolgende vriend waar ik nu nog een spelletjes uitnodiging van krijg gaat mijn lijst gewoon uit.
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:37 schreef FRseezu het volgende:
Nog iets, cryptische statusupdates waar je niks mee kunt. Als je vraagt waar het over gaat is het antwoord "gaat je niks aan" of "stuur je wel een privebericht"...WAAROM ZET JE HET EROP DAN!![]()
[ afbeelding ]
Belgenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd.Hier nog zo één:
[ afbeelding ]
das gewoon algemeen beschaaft Brabants, geen vlaams en geen dialectquote:Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BelgenDie maken het helemaal lachwekkend door in dialect te gaan schrijven...
brabantquote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
das gewoon algemeen beschaaft Brabants, geen vlaams en geen dialect
Noord-Hollandquote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
brabant
zeeland
limburg
utreg
friesland
groningen
noord-holland
kaas
Schrijft een 21-jarige kerel op het prikbord van mijn nichtje...quote:I am proud to be you're boyfriend♥ i an proud to be later you husband♥ i am proud to be later the father of our kids♥ i will just say one thing and that is I LOVE YOU SO VERY VERY MUCH♥♥
Je moet eronder schrijven: And your English teacher must be very proud!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Schrijft een 21-jarige kerel op het prikbord van mijn nichtje...
Die kan tenminste een vriendin krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Schrijft een 21-jarige kerel op het prikbord van mijn nichtje...
Wie niet dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan tenminste een vriendin krijgen.
quote:Ik krijg nu helemaaall stresss!!
Van alless wil weg van nederland!!
Snap ook nie waaroom mense my stresse is nie nodig als je heb niks te doen ga nie tege my doen ga tege je moeder of wat? Maarrjjaa heb nu kapoott stress om mense!
quote:Mensen heb geen respect voor het mensen omdat ze vaker pesten over wat ding! Ze heb zelf geen leuke leven daarvoor pest ze gewoon kijk hoe mensen nu voelt!! Ze denk dat iemand leuk vond maar nee!! Ga spelletjes spele met je eigen leven wat jij wil doet niet bij myn(Y)!! K haat als iemand zo doet dat heb je pech ik wil je gewoon kwijt te raken maar je mis my steets om te vriendenschap fuck bitch.. Ga maar haters!(Y)
Kijk, dat bedoel ik, daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |