Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Sannne het volgende:
Mijn grootste ergernis is dreigen dat je je profiel verwijdert, en dan TOCH maar blijft omdat al die reacties 'zooooooooooow liejf' zijn!
Of geile fotos van jezelf met kusmondje plaatsen. WTF?
Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:51 schreef magneetstrip het volgende:
Gelijk gedaan, wat heb je aan FB als je whatsapp en liveprofiel nog hebt? Nu 14 dagen niet inloggen
Op Facebook zit er ook echt een knopje "vrienden zoeken", de ironie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:54 schreef Sosa het volgende:
oja, en nog een herhalingfilmpje wat eig de gekte verbeeld
Ik ken het gevoel en ik erger mij aan mijzelf dat ik of op facebook zit of op fok. Totaal niet functioneel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef bioloogje het volgende:
Nog een ergernis...Het feit dat ik, ondanks alle onzin die erop staat, wel elke 5 minuten weer op facebook kijk of er niet nog iets nieuws op staat...
'k vind jouw jailbait anders wel functioneelquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel en ik erger mij aan mijzelf dat ik of op facebook zit of op fok. Totaal niet functioneel.
Dan zijn dan ook echt van die verhalen waar iedereen op zit te wachten, wat je allemaal gedaan hebt en wat je morgen gaat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef ChatGirl het volgende:
Mensen die geen normaal ABN kunnen schrijven:
[..]
[..]
Het is een collega van mij. Op het werk kan ze ook geen normale notities schrijven. Ik heb het een keer verbeterd (inclusief rode pen, basisschoolstyle) en daar was ze een partij pissig over. Als ik weer zo'n statusupdate van haar zie krijg ik altijd de neiging om de Nederlandse 'vertaling' er onder te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Vrouwen zouden überhaupt niet over voetbal mogen praten. Gister in de kroeg ook zo'n wijf dat continu een beetje wijs loopt te doen over 410, F-side, oude garde, Old Sailor Zeemeeuw blahblahblah.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef FRseezu het volgende:
Vrouwen en Facebook blijft een fascinerend iets. Gisteravond, Ajax kampioen. Iemand (vrouw) die totaal niets met voetbal heeft moet even Feyenoord bashen, niet wetende dat Feyenoord een geweldig seizoen meemaakt en 2e staat![]()
(de vrouw woont ook in Rotterdam
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Zucht......
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen zouden überhaupt niet over voetbal mogen praten. Gister in de kroeg ook zo'n wijf dat continu een beetje wijs loopt te doen over 410, F-side, oude garde, Old Sailor Zeemeeuw blahblahblah.
omgquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef FRseezu het volgende:
Vrouwen en Facebook blijft een fascinerend iets. Gisteravond, Ajax kampioen. Iemand (vrouw) die totaal niets met voetbal heeft moet even Feyenoord bashen, niet wetende dat Feyenoord een geweldig seizoen meemaakt en 2e staat![]()
(de vrouw woont ook in Rotterdam
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Zucht......
Niks, ik zet het liever op FOK!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]en wat zei jij? zet maar op facebook want nobody gives a fuck
Die je wel eerst hebt toegelaten, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Nikmans het volgende:
FB verwijderen omdat er debielen opzitten, damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |