weekje vakantiequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef appelsientje het volgende:
School Harderwijk dicht na asbestvondst
Das de school van mijn vrouw
Of ziekenhuis.quote:
Yupquote:
vorige Hools was hij er ook alquote:
Hier in het zuiden is er sowieso nu 2 weken vakantie (iig de basisscholen) Nu week 1quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupen volgende week ook.... doet ze goed
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is er sowieso nu 2 weken vakantie (iig de basisscholen) Nu week 1
Wowquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.
Om in te luiden dat ie de basisschool heeft afgerond. Ze hebben al kaartjes voor een wedstrijd van de New York Yankees
Kun je niet mee ? Of heb je daar een ban ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.
Om in te luiden dat ie de basisschool heeft afgerond. Ze hebben al kaartjes voor een wedstrijd van de New York Yankees
Pa en zoontje. Ma gaat wat anders doen met Mijntje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je niet mee ? Of heb je daar een ban ?
Dan ga je toch met de bootquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pa en zoontje. Ma gaat wat anders doen met Mijntje.
En ik heb vliegangst
Of de waterfiets Dan is ie a buiten en b doet ie wat aan sportquote:
Nu gaan we eigenlijk redelijk "hard". Soms is er in een dag maar een post of 5 geplaatst.quote:
ik hoop hetquote:
We gaan juist hard vandaagquote:
Laatquote:
Mee oneens. Dit is juist een overwinning voor het voetbal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
Te triest.
Het voetbal stierf vanavond een beetje.
Terug naar het catenaccio. Heerlijk met zijn allen verdedigen en hopen op een uitval.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mee oneens. Dit is juist een overwinning voor het voetbal.
Goh je speelt al met een man minder, speelt uit, Je hebt de arbitrage al tegen je. Dan ga je echt niet op de aanval spelen. Gewoon goed gedaan van Chelsea en hiermee het overgewaardeerde Barcelona uitgeschakeld..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terug naar het catenaccio. Heerlijk met zijn allen verdedigen en hopen op een uitval.
Dodelijk. Begrijp nu dat je PSVer bent. Die wonnen met 7 gelijke spelen de EC-1
Zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:32 schreef borisz het volgende:
OBP Onhafhankelijke Burger Partij.
Van Hero B.
Boe. Hoe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
Te triest.
Het voetbal stierf vanavond een beetje.
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:47 schreef borisz het volgende:
Het kon mij gisteravond niet zo veel schelen eigenlijk. Ik hoop vandaag wel dat Bayern wint.
Goed geslapen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk vanavond weer zo'n spannende voetbal avond.. zou mooi zijn als Bayern meteen scoort.. dan moet Barca wel
Oja wie gaat er trouwens nog meer naar Mystreryland?
Je gaat naar ML?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk vanavond weer zo'n spannende voetbal avond.. zou mooi zijn als Bayern meteen scoort.. dan moet Barca wel
Oja wie gaat er trouwens nog meer naar Mystreryland?
Waarschijnlijk wel...quote:
nee is week na Lowlands, beetje lastig. Maar prima line up weer. Fake Bloodquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...ligt er nog ff aan.. jij ook ?
en de volgende, hoppaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Met de uitschakeling van Ding Jinhui zijn er zeven geplaatste spelers op het WK al gesneuveld.
Ik ga met een aantal collegas als we het project tenminste op tijd af krijgen...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
De eerste namen van Mysteryland 2012
staan vast.De organisator maakt bekend
dat onder anderen Avicii,Martin Solveig
en Fedde Le Grand op het dancefestival
staan.
Mysterland heeft een aantal exclusieve
optredens weten te strikken:voor zowel
A-Trak als Avicii is het de enige show
in Nederland deze zomer.A-Trak heeft
zelfs zijn eigen tent op het festival
met zijn label Foolsgold.Op dat podium
staan verder ook Tiga en Fakeblood.
Het dancefestival Mysteryland is dit
jaar op 25 augustus,in Haarlemmermeer.
De kaartverkoop gaat aanstaande
zaterdag om 10 uur van start.
nouja, nog alle tijd om door te werken tot die tijdquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal collegas als we het project tenminste op tijd af krijgen...
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef Bos81 het volgende:
Zie Frontpage![]()
(er komt nog meer hoor, ben bezig)
Ik denk het ook jaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wordt je best gelezen bericht ooit
Sterkte Olequote:Op donderdag 26 april 2012 06:44 schreef Ole het volgende:
Zij die onder het mes gaan groeten u!
Laterzzz
tnx. Het zit erop. Viel niet mee deze keerquote:
wel zin in. En in een peuk. De ruggenprik was verdorie bijna uitgewerktquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef borisz het volgende:
*doet wat sterk spul in de koffie van Ole.
Neuhquote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef borisz het volgende:
Nog een Italiaan aan de haak geslagen die je kan helpen de komende dagen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:02 schreef Againzender het volgende:
wat een stelletje eikels heb je toch. ga ik net door een stortbui (type horizontale regenval) met de bakfiets naar school om Axel en Marc te halen, is iedereen in paniek in de auto gesprongen om het kroost te halen want het regent een beetje. Het einde der tijden! Horrorlente! Dus donder je je geimporteerde mercedes bouwjaar 1985 gewoon midden op de weg voor de school neer![]()
En dan ken ik er niet door met me bakfiets, graftak! En me gvd nog verontwaardigd aankijken als ik naar hem roepof hij die roestbak ff normaal kan parkeren...
jammer dat de politie er niet was vandaag, hadden gelijk hun hele bonnenquotum kunnen scoren.
Ik vind dit nogal een forse uitspraak. Heb je hier ook bewijs voor?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]altijd ook zo'n mooi verhaal dat al die ouders altijd staan te roepen dat er zo hard gereden wordt bij scholen, gaan ze controleren zijn het vaak diezelfde ouders die te hard rijden
leuke is dat de wijkagent op twitter zit, en vrolijk 10 minuten van tevoren roept dat ze bij onze school gaan handhaven ivm parkeeroverlast.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]altijd ook zo'n mooi verhaal dat al die ouders altijd staan te roepen dat er zo hard gereden wordt bij scholen, gaan ze controleren zijn het vaak diezelfde ouders die te hard rijden
is een redelijk bekend fenomeen, eens kijken of ik het stuk er nog bij kan vindenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een forse uitspraak. Heb je hier ook bewijs voor?
is idd niet alleen van toepassing op school verkeerquote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is een redelijk bekend fenomeen, eens kijken of ik het stuk er nog bij kan vinden
We hebben er meerdere hier. Leuk en handig, weet je een beetje wat er gebeurt in de buurt. Want dat mis ik nogal sinds C2000.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb hier ook de wijkagent(en) op twitter. Best leuk
Je kat denkt :quote:
Inside Joke :quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef borisz het volgende:
Nog een Italiaan aan de haak geslagen die je kan helpen de komende dagen?
Of ze denkt, waarom mag zij wel een kater en ik niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kat denkt :
'Wat is dat nou ? Dat is mijn taak.'
Heb je al gelezen dat Malle Pietje op sterven ligt ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:02 schreef Againzender het volgende:
En dan ken ik er niet door met me bakfiets, graftak!
we zijn allemaal stervendequote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat Malle Pietje op sterven ligt ?
Hard op lachtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of ze denkt, waarom mag zij wel een kater en ik niet?
(als het een zij is tenminste)
Wat mooi filosofisch en optimistisch ik krijg gewoon zin in de zomerquote:
ik ga ff een touw en een kruk zoekenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mooi filosofisch en optimistisch ik krijg gewoon zin in de zomer
Zoek wel een wankele kruk en een stevige haak voor het touwquote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga ff een touw en een kruk zoeken
Google eens op Harry Touw. Die maakt nog een grap als ie de kruk onder je wegtrapt bij vrijwillige euthanasie.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga ff een touw en een kruk zoeken
heb drie katers. Waarvan twee nog echte kereltjes zijn...quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of ze denkt, waarom mag zij wel een kater en ik niet?
(als het een zij is tenminste)
die mag we even langskomenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inside Joke :
Guus kom naar huus.'
Sorry Ole
Die beurt je wel opquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kat denkt :
'Wat is dat nou ? Dat is mijn taak.'
Van een situatie? of gewoon ziek?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:17 schreef Againzender het volgende:
Nou, mijn weekend is al begonnen, kotsmisselijk
Ajax wordt kampioen man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:17 schreef Againzender het volgende:
Nou, mijn weekend is al begonnen, kotsmisselijk
Jij kwam vannacht in mijn droom voor. We kwamen elkaar vlak bij het Philipsstadion tegen, je had kaartjes voor een wedstrijd voor een stoel vlak bij die van mij. Toen we naar onze plaatsen liepen was de wedstrijd al begonnen en zagen we Wijnaldum scoren. Jij helemaal door het dolle heen, scheurde mijn gloednieuw PSV-shirt van mijn lijf. Jij meteen je excuses aanbieden.. en was bereid een nieuwe voor me te kopen. Even later kreeg ik een flashback dat ik dat al eerder gedroomd had en wist hoe het afliep (Ik droomde dus in een droom) En daarna stond ik nog huilend bij Phoxy die me vervolgens een nieuw shirt met alle handtekeningen van de selectiespelers beloofdequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Van een situatie? of gewoon ziek?
Nou joepie:{quote:
Het is nog allerminst zeker. Dan moet er wel geen winnaar komen uit Feyenoord - AZ en moet Ajax zelf winnen. Dat laastste zie ik wel gebeuren, dat eerste niet zo heel snel..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou joepie:{
Zit ik hier straks weer met traangas in mijn huis![]()
Je bent vrijwillig in Amsterdam gaan wonenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou joepie:{
Zit ik hier straks weer met traangas in mijn huis![]()
op dit soort dagen weet ik eik niet waarom ook al weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent vrijwillig in Amsterdam gaan wonen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kwam vannacht in mijn droom voor. We kwamen elkaar vlak bij het Philipsstadion tegen, je had kaartjes voor een wedstrijd voor een stoel vlak bij die van mij. Toen we naar onze plaatsen liepen was de wedstrijd al begonnen en zagen we Wijnaldum scoren. Jij helemaal door het dolle heen, scheurde mijn gloednieuw PSV-shirt van mijn lijf. Jij meteen je excuses aanbieden.. en was bereid een nieuwe voor me te kopen. Even later kreeg ik een flashback dat ik dat al eerder gedroomd had en wist hoe het afliep (Ik droomde dus in een droom) En daarna stond ik nog huilend bij Phoxy die me vervolgens een nieuw shirt met alle handtekeningen van de selectiespelers beloofde![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
Als ik Almere, Purmerend en Zoetermeer roep dan weet je wel waarom Amsterdam niet eens zo slecht is
Je wilde naar de grote stad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:17 schreef Ole het volgende:
[..]
op dit soort dagen weet ik eik niet waarom ook al weer
ziek. alles doet pijn nu en heb het koud.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Van een situatie? of gewoon ziek?
ik ben op dit moment degene die moet ijlen, niet jijquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kwam vannacht in mijn droom voor. We kwamen elkaar vlak bij het Philipsstadion tegen, je had kaartjes voor een wedstrijd voor een stoel vlak bij die van mij. Toen we naar onze plaatsen liepen was de wedstrijd al begonnen en zagen we Wijnaldum scoren. Jij helemaal door het dolle heen, scheurde mijn gloednieuw PSV-shirt van mijn lijf. Jij meteen je excuses aanbieden.. en was bereid een nieuwe voor me te kopen. Even later kreeg ik een flashback dat ik dat al eerder gedroomd had en wist hoe het afliep (Ik droomde dus in een droom) En daarna stond ik nog huilend bij Phoxy die me vervolgens een nieuw shirt met alle handtekeningen van de selectiespelers beloofde![]()
en dat zijn dan je dromenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als griep, beterschap! Wel balen juist dit weekend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ziek. alles doet pijn nu en heb het koud.
Yupquote:
dat is een mooie droom, dat wil ik ook wel irlquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yup![]()
Je wilt niet weten wat ik allemaal droom. Ik heb zelfs een keer in een droom ruzie gehad met Dinand Woesthoff![]()
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef rubbereend het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, over welke FOK!sters droom je Bos?
klopt, vandaar dat ik de vraag stelquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Maar ik zeg het lekker niet. Ja er kwamen wel wat vrouwen voor in mijn dromen, maar dat is niet op de manier die jij waarschijnlijk wil horen (dus in romantische zin)..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, vandaar dat ik de vraag stel
Ik denk nog helemaal niksquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik zeg het lekker niet. Ja er kwamen wel wat vrouwen voor in mijn dromen, maar dat is niet op de manier die jij waarschijnlijk wil horen (dus in romantische zin)..
Zo Memorabel waren ze niet hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk nog helemaal niksen ik wil helemaal niks speciaals horen
ben gewoon benieuwd
de dames of de dromen?quote:
de dromen, de dames wil ik best nog wel een keer ontmoeten.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
de dromen, de dames wil ik best nog wel een keer ontmoeten.
gok maar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit schreeuwt om namen
anders ga ik gewoon gokken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:54 schreef Ole het volgende:
Lig alweer lekker in bed. Hopelijk morgen klein stukje lopen buiten.
Omdatappelquote:
Over gedroomd nee, graag willen ontmoeten ja. Ik heb niet echt een idee hoe Crystal eruit ziet eigenlijk, Wel heb ik een korte omschrijving gehad van Trevland, Die heeft haar wel al gemeet.quote:
en beviel die omschrijving?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over gedroomd nee, graag willen ontmoeten ja. Ik heb niet echt een idee hoe Crystal eruit ziet eigenlijk, Wel heb ik een korte omschrijving gehad van Trevland, Die heeft haar wel al gemeet.
Doet er niet echt toe. Ze is toch te jong voor me. Als ik haar meet, is het puur vriendschappelijk.quote:
Een fijn uitzicht is toch altijd prettig, ook vriendschappelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doet er niet echt toe. Ze is toch te jong voor me. Als ik haar meet, is het puur vriendschappelijk.
en jij kan t wetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een fijn uitzicht is toch altijd prettig, ook vriendschappelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel ja. Dus daarom heb ik zo weinig vriendinnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een fijn uitzicht is toch altijd prettig, ook vriendschappelijk
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij kan t wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb jou ook als eye-candy uitgezocht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Dus daarom heb ik zo weinig vriendinnen![]()
Ja,quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zie al zo'n ontmoeting voor me.... Bos, nee sorry, vriendschap zit er niet in, je bent te lelijk
En ben je nu trots op hem of?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:28 schreef Ole het volgende:
Kleine Gato heeft zijn eerste muis gevangen!
quote:
Koorts en pijn in spieren en gewrichtenquote:
Goed eten is altijd een goed teken....quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Koorts en pijn in spieren en gewrichten
Maar eten gaat wel weer een stuk beter gelukkig
De mailtjes over de traditionele Koninginnedag BBQ in het park gaan al weer rond inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed eten is altijd een goed teken....misschien ben je maandag wel weer fit... Wordt nog lekker weer ook!
uiteraard, daarom vangt hij hem tochquote:
quote:
ik heb Day vs Cao in beeldquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:46 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens snooker kijken. Higgins & Hendry en ook Williams vs Ronnie.
Wij gaan ook weer BBQ-enquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De mailtjes over de traditionele Koninginnedag BBQ in het park gaan al weer rond inderdaad
waarom zendt de BBC dat uit danquote:
Was een mooie vreugdeexplosie. Ze zullen waarschijnlijk geen stadjionverboden uitdelen voor het betreden van het veld, want dan zit er niemand meer volgend seizoenquote:
Leuk ik was het aan het volgen. Hoeveel jaar geleden dat een Nederlandse ook alweer won ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:11 schreef borisz het volgende:
KIki Bertens wint het WTA-toernooi van Fez
Hopen dat ze een mooiere carriere maaktquote:
Tjeemigquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef borisz het volgende:
Sporttekenaar Dick Bruynestein overleden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef borisz het volgende:
Sporttekenaar Dick Bruynestein overleden.
Als ze verliezen is Ajax ook nog geen kampioen. Daarnaast is er gewoon een grote kans dat ze zelf niet winnen. Dus dan worden ze woensdag of volgende week zondag wel kampioen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Ole het volgende:
Feyenoord gaat gewoon winnen, dus geen kampioensfeest hier vandaag.
alles best. Als ze vandaag meer niet kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze verliezen is Ajax ook nog geen kampioen. Daarnaast is er gewoon een grote kans dat ze zelf niet winnen. Dus dan worden ze woensdag of volgende week zondag wel kampioen.
En klaar voor de kampioensschaal ?quote:
en moet Ajax 2 keer verliezenquote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord kan nog gelijk komen met Ajax.
Om dan kampioen te zijn moeten ze wel even 29 doelpunten goedmaken.
Onderschat VVV en Vitesse nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Da_Sandman gemeet?quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
Vanmiddag in de Voetbal Experience geweest in Middelburg,d at was best tof
Vertel eens meer. Jammer dat het zo ver weg is.quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
Vanmiddag in de Voetbal Experience geweest in Middelburg,d at was best tof
quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef borisz het volgende:
VE is tof idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ga ik niet meeten op de dag dat Ajax kampioen kan worden hoorquote:
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Veel prachtige items, bloedstollende film over '88.Het stukje over Nederland - Duitsland door de jaren heen is erg vermakelijk, zit veel humor bij. In totaal is het een hele leuke actieve en interactief museum.quote:Op zondag 29 april 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens meer. Jammer dat het zo ver weg is.
Cool ik moet er echt eens heen. Maar dan zoek ik niet de dag uit waarop Ajax kampioen kan wordenquote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veel prachtige items, bloedstollende film over '88.Het stukje over Nederland - Duitsland door de jaren heen is erg vermakelijk, zit veel humor bij. In totaal is het een hele leuke actieve en interactief museum.
010quote:Op zondag 29 april 2012 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Winnen in Kerkrade
Tweede plaats is nog steeds mogelijk, maar realiseerbaar is 2.
Ik blijf veilig in mijn huisje! Ik kijk wel naar AT5 en de rest hoor ik welquote:Op maandag 30 april 2012 07:26 schreef appelsientje het volgende:
De vlag hangt er al weerzonnetje schijnt, de dag begint goed
Neuhquote:
Ik pak denk ik vanavond weer de kwast, maar dan niet voor het huis maar voor op het doekquote:
Volgens mij heb je er echt plezier in of niet? Wel leuk een hobbyquote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik pak denk ik vanavond weer de kwast, maar dan niet voor het huis maar voor op het doek
Best wel, al heeft het nu een paar weken stil gelegen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er echt plezier in of niet? Wel leuk een hobby
Een Woningen magnaat tegen een pindaboer ?quote:
tis zo onhandig dat het helemaal in Middelburg is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool ik moet er echt eens heen. Maar dan zoek ik niet de dag uit waarop Ajax kampioen kan worden
Ja jammer. Was ook "veel" protest tegen.quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis zo onhandig dat het helemaal in Middelburg is.
Is het bij de De Nooijers ofzo?quote:Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jammer. Was ook "veel" protest tegen.
Haha, ik was wel in Middelburg zondagquote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
[..]
die ga ik niet meeten op de dag dat Ajax kampioen kan worden hoor
Heeft niets met de De Nooijers te makenquote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het bij de De Nooijers ofzo?
een achterneefje van mij zit naar wat ik gehoor heb, daar op die school
Neuh, maar daar is het ook niet voor bedoeld. Lijkt me ook niet dat ik op en neer ga rijden voor een dagje willekeurig museum waar dan ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:09 schreef borisz het volgende:
Ik ging er alleen maar naar toe omdat ik er in de buurt was. Ik zou even niet snel op en neer gaan rijden naar MIddelburg om alleen naar VE te gaan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, ik was wel in Middelburg zondag.
Ben er buitenom het café gedeelte, waar ieder jaar de PZC Voetbalquiz wordt gehouden, nog nooit geweest. Locatie is perfect gezien het aantal toeristen dat hier loopt. Uit de rest van het land altijd kritiek gehad, maar die zeuren altijd als ze meer dan een uurtje ergens voor moeten rijden... Niet dat het goed gaat met de VE geloof ik, maar dat is een ander verhaal.
quote:
wat een teloorgangquote:
quote:
twitter:IJmondSport twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:57:01Telstar is in gesprek met 'persoon' als nieuwe trainer. Pieter de Waard wilde niet bevestigen of het iemand van aarde of van Mars was. reageer retweet
Misschien een carriere switch van Robert Eenhoorn, die komt van Neptunusquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef borisz het volgende:
twitter:IJmondSport twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:57:01Telstar is in gesprek met 'persoon' als nieuwe trainer. Pieter de Waard wilde niet bevestigen of het iemand van aarde of van Mars was. reageer retweet
Definitief einde van een tijdperk dat eigenlijk al ten einde was...quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar wel terecht. Hij haalt al jaren niet meer het niveau wat hij zou moeten kunnen halen.
een grootheid stopt
Waar lees je dat ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef borisz het volgende:
Sterkte tong.
[OLE BLVD]
Raf en Sylvie gaan scheiden
[/OLE BLVD]
Ik lasa het net al in showquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef borisz het volgende:
Kennelijk niet waar. Ze slepen Party wellicht voor de rechtbank.
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-zaak-party-.html
Ik vind haar leuk en mooi. Spreekt na 2 jaar vloeiend Duitsquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind er helemaal niks aan, die Sylvie
inderdaad, Yolanthe, heeft ook nog eens heel raar/eng haarquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Sylvie is ook niet mijn ding, ze heeft wel veel meer dan Yolanthe, Ik snap totaal niet dat daar zo op gegeild wordt. Aan die hele uitstraling kun je al aflezen wat voor trut het is.
en op school heeft ze geen Duits gehad dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk en mooi. Spreekt na 2 jaar vloeiend Duits
Duits was mijn beste vak. Maar zo Duits spreken is gewoon knap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en op school heeft ze geen Duits gehad dan?
quote:
Die rubbereend he, die laat me toch scheten... Zo erg dat die daarom nog single is..quote:
Waar rook is...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef borisz het volgende:
Kennelijk niet waar. Ze slepen Party wellicht voor de rechtbank.
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-zaak-party-.html
Liefde is :quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die rubbereend he, die laat me toch scheten... Zo erg dat die daarom nog single is..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die rubbereend he, die laat me toch scheten... Zo erg dat die daarom nog single is..
![]()
![]()
quote:Hond bewaakt fiets zodat deze niet wordt gestolen
In China is deze Golden Retriever inmiddels een lokale bekendheid. Hij waakt netjes over de fiets van zijn baasje om te voorkomen dat deze wordt gestolen. Wanneer het baasje eenmaal is teruggekomen, stapt de hond net zo makkelijk bij zijn baasje achterop. Filmpje duurt minder dan een minuut, dus zeker even afkijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Wat een geniale tweede pauze
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier.
Tis pompen of verzuipen da's de enige manier
Om de juiste koers te varen met de wind in oewe rug.
Geniet met volle teugen, Labyad komt nooit meer terug
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is nog wel grappig ja
DeLuna vindt me dik ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |