weekje vakantiequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef appelsientje het volgende:
School Harderwijk dicht na asbestvondst
Das de school van mijn vrouw
Of ziekenhuis.quote:
Yupquote:
vorige Hools was hij er ook alquote:
Hier in het zuiden is er sowieso nu 2 weken vakantie (iig de basisscholen) Nu week 1quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupen volgende week ook.... doet ze goed
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is er sowieso nu 2 weken vakantie (iig de basisscholen) Nu week 1
Wowquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.
Om in te luiden dat ie de basisschool heeft afgerond. Ze hebben al kaartjes voor een wedstrijd van de New York Yankees
Kun je niet mee ? Of heb je daar een ban ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat dan ook een week naar New York met zijn zoontje Jelle.
Om in te luiden dat ie de basisschool heeft afgerond. Ze hebben al kaartjes voor een wedstrijd van de New York Yankees
Pa en zoontje. Ma gaat wat anders doen met Mijntje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je niet mee ? Of heb je daar een ban ?
Dan ga je toch met de bootquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pa en zoontje. Ma gaat wat anders doen met Mijntje.
En ik heb vliegangst
Of de waterfiets Dan is ie a buiten en b doet ie wat aan sportquote:
Nu gaan we eigenlijk redelijk "hard". Soms is er in een dag maar een post of 5 geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |