SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupz, na 3 weken van constipatie is mijn natuurlijke stoelgang weer op gang!quote:
Wij helpen je er wel doorheen!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, ik heb vandaag nog precies 1 maand op mijn scriptie te schrijven. 24 is de deadline en door al het gezeik op school moet ik nog steeds beginnen.
Damn wat gaat dit een klote maand worden...
Tip van flip; zet muziek van Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Mastodon, etc etc op, zet Fruit op dedicated Lot-serving modus om jou van eten + drinken te voorzien en heb alle informatie die je nodig zou kunnen hebben voor je scriptie binnen handbereik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, ik heb vandaag nog precies 1 maand op mijn scriptie te schrijven. 24 is de deadline en door al het gezeik op school moet ik nog steeds beginnen.
Damn wat gaat dit een klote maand worden...
Achievementsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tip van flip; zet muziek van Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Mastodon, etc etc op, zet Fruit op dedicated Lot-serving modus om jou van eten + drinken te voorzien en heb alle informatie die je nodig zou kunnen hebben voor je scriptie binnen handbereik.
Op 14 mei hoor je dan "PLING!" en zie je onderin beeld "Achievement Unlocked; Paper is done." verschijnen
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tip van flip; zet muziek van Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Mastodon, etc etc op, zet Fruit op dedicated Lot-serving modus om jou van eten + drinken te voorzien en heb alle informatie die je nodig zou kunnen hebben voor je scriptie binnen handbereik.
Op 14 mei hoor je dan "PLING!" en zie je onderin beeld "Achievement Unlocked; Paper is done." verschijnen
Ik zou je nooit slaan!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Wij helpen je er wel doorheen!!
Bij deze bied ik me aan als punchingbag om de frustraties op los te laten!
Wat voor spul precies? Ben jij professioneel nagellakrecensent of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Gratis shoppen![]()
Kreeg mail van een sponsor die producten wilt opsturen en dat ze adres wouden en dat ik gewoon een standaard zootje krijg, dus ik had terug gemailed dat als ik lelijke zooi krijg ik het echt niet ga reviewen dus dat ze het best mogen sturen maar dat er dan niets mee gedaan wordt, krijg ik nu toch een mail terug dat ik op hun site uit mag zoeken wat ik leuk vind en dat ze dat sturen
Nee ik ben professioneel prutser, maar ze vinden mijn nagels blijkbaar mooi en ze willen het op hun website hebben en ik kom op hun facebook, daar voor in de plaats ben ik nu lekker aan het shoppen op hun sitequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat voor spul precies? Ben jij professioneel nagellakrecensent of iets dergelijks?
Mag je die dingen nog wel op je eigen blog plaatsen dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ben professioneel prutser, maar ze vinden mijn nagels blijkbaar mooi en ze willen het op hun website hebben en ik kom op hun facebook, daar voor in de plaats ben ik nu lekker aan het shoppen op hun siteik had geen zin in trashy zooi te krijgen dus zoek nu leuke dingen uit
Yepsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag je die dingen nog wel op je eigen blog plaatsen dan?
Iets uit hongkong? Die heb ik genegeerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Gratis shoppen![]()
Kreeg mail van een sponsor die producten wilt opsturen en dat ze adres wouden en dat ik gewoon een standaard zootje krijg, dus ik had terug gemailed dat als ik lelijke zooi krijg ik het echt niet ga reviewen dus dat ze het best mogen sturen maar dat er dan niets mee gedaan wordt, krijg ik nu toch een mail terug dat ik op hun site uit mag zoeken wat ik leuk vind en dat ze dat sturen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YepsHet enige wat ik hoef te doen is onderaan de post zetten dat ik de producten van hun heb gehad voor review en voor hoeveel ze daar te koop zijn, wat ik dus nu ook al doe.
Heb zondag als eerste blogger een kleur online gezet en ik schrik er eigenlijk van hoe explosief mjin readers gegroeid zijn in anderhalve dagik zat zondag in een halve dag op 400 readers meer dan normaal en gister aws het nog meer
![]()
Geen idee of het uit hong kong komt ... Ik hrb nu twee pakketjes die opgestuurd van bedrijven die met mij contact opgenomen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets uit hongkong? Die heb ik genegeerd
Tof! Nagelmodelletjequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ben professioneel prutser, maar ze vinden mijn nagels blijkbaar mooi en ze willen het op hun website hebben en ik kom op hun facebook, daar voor in de plaats ben ik nu lekker aan het shoppen op hun siteik had geen zin in trashy zooi te krijgen dus zoek nu leuke dingen uit
En dat allemaal dankzij deze inzending ! :quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YepsHet enige wat ik hoef te doen is onderaan de post zetten dat ik de producten van hun heb gehad voor review en voor hoeveel ze daar te koop zijn, wat ik dus nu ook al doe.
Heb zondag als eerste blogger een kleur online gezet en ik schrik er eigenlijk van hoe explosief mjin readers gegroeid zijn in anderhalve dagik zat zondag in een halve dag op 400 readers meer dan normaal en gister aws het nog meer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij deze inzending ! :BWEUUUUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik heb langere nagels en ik bijt beet (ze zijn nu echt kei lang trouwens) ze tot bloedenstoe af
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 11:59:31 ]
ik vind borsthaar onaantrekkelijker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
Afgekloven nagels
Als ik iets onaantrekkelijk vind is dat het wel..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind borsthaar onaantrekkelijker.
maar das persoonlijk natuurlijk.
Gelukkig is Fruit een ventquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
Afgekloven nagels
Het is idd een intens gore gewoontequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
Afgekloven nagels
Nee man, er zijn 2309489082930 betere en grotere bloggers die veel meer krijgenquote:
Ik moest hardop lachen om jouw DMquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is idd een intens gore gewoonte
Ik ben er overigens van aan het afkicken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind borsthaar onaantrekkelijker.
maar das persoonlijk natuurlijk.
Alsof jouw collega's nog opkijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om jouw DMHeel fijn als collega's je raar aankijken
Verder ben je gewoon een lekkertje hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is idd een intens gore gewoonte
Ik ben er overigens van aan het afkicken
Haha, zeker.. Al ben ik wat teleurgesteld van het resultaat na het openen van de ritsquote:
ohja dat antwoord was te verwachtenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, zeker.. Al ben ik wat teleurgesteld van het resultaat na het openen van de rits
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja dat antwoord was te verwachten
hou je niet volquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Mag je er volgende keer ook niet met je handen doorheen kroelen![]()
Neequote:
GRAAATZ!!quote:
#winningquote:
quote:
Congratzquote:
Je hebt tijd zat en dan nog mislukkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry fruit beetje lange en mislukte tekening
Helaas juist niet, ik teken steeds ff snel tussendoor als ik tijd hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Congratz
[..]
Je hebt tijd zat en dan nog mislukken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helaas juist niet, ik teken steeds ff snel tussendoor als ik tijd heb
net batman getekend voor collegaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat ik met draw something alleen maar punt kan krijgen als ik het woord Stickfigure krijg![]()
Meer komt er niet uit m'n mongoleklauwen.. Zit niet voor niets achter een computer
Geen idee of ik het nog kan, vroeger genoeg getekend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat ik met draw something alleen maar punt kan krijgen als ik het woord Stickfigure krijg![]()
Meer komt er niet uit m'n mongoleklauwen.. Zit niet voor niets achter een computer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Mijn homer is mislukt omdati k te groot begonquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee of ik het nog kan, vroeger genoeg getekend.
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn homer is mislukt omdati k te groot begon
ik wou opnieuw beginnen maar vond t zo zielig om te laten wachtenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Probeer dan ook wat meer de tijd te nemen, en anders moet de andere persoon maar gewoon raden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wou opnieuw beginnen maar vond t zo zielig om te laten wachten
Goed bezig!quote:
IK MOEST HARDOP LACHENquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry fruit beetje lange en mislukte tekening
Hij was echt te gek. Toen je aan die haren begon wist ik het meteenquote:
Ik zal zo ff kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij was echt te gek. Toen je aan die haren begon wist ik het meteen
Ik heb nu ook echt een hersenloze tekening gemaakt
Hahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hou t wel bij normaal tekenen .. ala cartoon style is niet voor mij weggelegd
ik heb net een epische phoenix getekend die binnen paar minuten klaar was want t vloog er zo uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahahaje doet het zeker netjes. Ik zuig echt zo hard in gedetailleerd tekenen. Ik ben keigoed in pictionary omdat ik altijd heel simpel snel teken
Alphen waar ik nu ook al woon. Kan huis met flinke korting kopen zodat het binnen mijn mogelijkheden ligt.quote:
Gaafquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Alphen waar ik nu ook al woon. Kan huis met flinke korting kopen zodat het binnen mijn mogelijkheden ligt.
Ja, ben benieuwd of het wat is.quote:
tof solquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of het wat is.
Zie: http://www.funda.nl/koop/(...)te-de-withstraat-60/
(staat verkocht onder voorbehoud maar mag kijken en praten)
Staat nog 1 te koop in zelfde portiek dus kan daar dan ook gelijk kijken.
Zeker, zal tijd wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tof solheb je eindelijk eigen plekje!
quote:
Ik had hem bij je eerste tekeing al toen die bakstenen kapot warenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zat het helemaal te verzakenToen alles doorgekrast, toen iets anders, toen _weer_ verkloot, toen dat erbij geschreven en toen gesubmit.
En je raadt het ook nog![]()
Soms is het best lastig om te tekenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Of nie. Het was xgames. Beetje kut...
Ja sorry ik wist em echt nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Of nie. Het was xgames. Beetje kut...
Ik heb net fruit een 3 sec tekening gestuurd, ik had geen zin meer en ga lekker naar bedquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg jongens! Lukt het een beetje met jullie ds?
Ik heb net de hele avond tab the frog gedaan op een vriend zn Iphone, damn wat verslavend.
Polies bellenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge,
Ik was zo lekker vrolijk, maar toen vond de buurman twee uur geleden de volumeknop van zijn stereo. En nu ben ik dus weer pissed. En SC-tje is ook niet te genieten omdat ze er wakker van schrok.
Klinkt als onze buurman, ook zo'n klapjosti. Al zijn de buurkinderen nog erger met hun gekrijsquote:Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge,
Ik was zo lekker vrolijk, maar toen vond de buurman twee uur geleden de volumeknop van zijn stereo. En nu ben ik dus weer pissed. En SC-tje is ook niet te genieten omdat ze er wakker van schrok.
Die komen niet meer. Het is twee maanden terug eens echt uit de hand gelopen (bedreiging van zijn kant) maar omdat ik dat niet kon bewijzen konden ze niets doen. En omdat het hier koopwoningen zijn en hij binnen de toegestane tijden herrie maakt kan de politie niets beginnen.quote:
ik heb een beter idee met spijkers en een muur....quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
Paar matrassen tegen de muur spijkeren
Themeforest, templatemonsterquote:Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een goede site voor html-templates. Ik zit heel de morgen al op een portfolio-ontwerp te kloten maar ik ben incompetent. Dus ik ga er een templateje tegenaangooien.
Flikker opquote:
YES!quote:
noquote:
Episch inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.bingu.name/demo/refolio/
dees?
Dat kanquote:Op woensdag 25 april 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
refolio, maar shop ff een andere background aan de rechterkant
Dat hout is juist gaaf. Maar het moet wel bij de inhoud van de site passen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
refolio, maar shop ff een andere background aan de rechterkant
Juist. Aangezien Fruitepuit van de Apps en de Code is neem ik aan dat hij niet zo into de hout-business is.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat hout is juist gaaf. Maar het moet wel bij de inhoud van de site passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
lolquote:Op woensdag 25 april 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
WE DOEN HET GEWOON KOST 10 DOLARES
FOR WE ARE MANY!quote:
insert Poit's mega emo.gifquote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lees net in mijn studie handleiding dat de scriptie deadline dinsdag 24 mei is.. de 24e is een donderdag... en mijn portfolio moet ik op 28 mei inleveren bij de receptie, dat is de pinkstermaandag dan is de school gesloten..
Zijn het geen data in 2013?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lees net in mijn studie handleiding dat de scriptie deadline dinsdag 24 mei is.. de 24e is een donderdag... en mijn portfolio moet ik op 28 mei inleveren bij de receptie, dat is de pinkstermaandag dan is de school gesloten..
Dar hoop ik toch niet want wil in juni 2012 graag gaan werken!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Poit het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)update-2nd-may-2012/
OH MAY GAAWD!!
Awesomenauts – 100% off
You save £7.99/¤9.99
en de rest is ook awesome!!Mijn god, toch maar eens PSN+ aanschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat ik nu al geen tijd heb om dingen te doen![]()
Have fun!quote:
Als je ergens officieel werkt kom ik bij jou langsquote:Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dar hoop ik toch niet want wil in juni 2012 graag gaan werken!
Same problemquote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijn god, toch maar eens PSN+ aanschaffen
Probleem is dat ik nu al geen tijd heb om dingen te doen
Yeh, Rominoquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Same problem
Maar ik hield Awesomenauts al een tijdje in de gaten.
Nederlandse developer jewaits!
Jaaa!! Doen! Ik ga mijn best doen om een hele goede fysio te zijn!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je ergens officieel werkt kom ik bij jou langs
Ik ga gewoon smoesjes verzonnen om bij jou geholpen te worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaa!! Doen! Ik ga mijn best doen om een hele goede fysio te zijn!
Ik heb te weinig info om iets zinnigs over de klachten zelf te zeggen. Maar ik weet uit ervaring dat huisartsen dol zijn op prednison spuiten en dat in de ogen van de fysio niet altijd goed is.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef SummerBreeze het volgende:
oh Lot, dan kun jij mij vast wel even helpen. Volgens de huisarts heb ik last (gehad) van tendinitis in mijn pols (in de pees van mijn duim). Hij gaf de laatste keer dat ik daar was aan dat het over zou moeten gaan van een injectie met prednison, maar dat ik als het terug zou komen naar de fysio zou moeten.
Kun jij vertellen of tendinitis (want het is dus inderdaad weer terug) te verhelpen is met fysio?
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga gewoon smoesjes verzonnen om bij jou geholpen te worden.
Ik heb al een hele goede!! Zeggen dat ik last van m'n rug krijg na een uur autorijden (en dan anderhalf uur in de auto zitten om naar m'n fysio te gaan)
Fruit, ga eens werken!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
fruit je weet dat er ook een prullenbak optie is zodat je niet alles weg hoeft te gummen?
De man die Diablo haat kraamt wel vaker onzin uitquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik snap je weer eens niet W, zoals gebruikelijk.
De spuit is er een maand of twee geleden dus al ingezet. En het heeft ook geholpen, het komt nu alleen weer terug en ik heb geen zin om er weer een naald in te laten zetten. Ondanks dat ik een tatoo heb vind ik naalden hele nare dingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb te weinig info om iets zinnigs over de klachten zelf te zeggen. Maar ik weet uit ervaring dat huisartsen dol zijn op prednison spuiten en dat in de ogen van de fysio niet altijd goed is.
Mijn mening is dat je het beter kunt omdraaien, dus eerst naar de fysio en als dat geen zin heeft alsnog uitwijken naar opties zoals prednison.
Dat is een minder invasieve weg, daarnaast hebben huisartsen relatief weinig verstand van het bewegingsapparaat.
Ik wil ook wel proberen te tekenen voor je. Ik kan het alleen niet echt goed. Zeg maar gerust, heel erg slecht.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets daarvan! Ik kan bijna niet lopen dus fruit moet mij vermaken
Laat er dan ook wat aan doen mutsje!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
eh fijn, mijn raam begint uit elkaar te vallen, nu liggen er stukjes in de kamer
Fijn ook met katten.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
eh fijn, mijn raam begint uit elkaar te vallen, nu liggen er stukjes in de kamer
Heb je er nog steeds niets aan laten doen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Stukje hout zal tegen de scheurvorming niet helpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Fijn ook met katten.
Is het misschien een idee om er (door iemand anders) een plaatje hout tegenaan te (laten) lijmen? Dan scheurt het niet verder enzo.
Tsja, ik zeg ook maar wat. Ik dacht altijd dat die platen bij ingeslagen ruiten waren tegen extra scheuren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Stukje hout zal tegen de scheurvorming niet helpen.
Kan wel voor zooi schelen maar je zit dan ook met een lelijk stuk hout tegen je ruit
quote:
Wat moet ik doen dan? Het raam er zelf uitslopen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds niets aan laten doen ?
![]()
Nee ik ga morgen maar even tape halen denk ik, dan springen de stukjes tussen de scheuren er iig niet uitquote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Fijn ook met katten.
Is het misschien een idee om er (door iemand anders) een plaatje hout tegenaan te (laten) lijmen? Dan scheurt het niet verder enzo.
Neuh, scheuren worden in dit geval veroorzaakt doordat de ruit niet goed (te strak) in de sponning zit. Komt te veel kracht op de ruit te staan en daardoor scheurt hij. Temperatuurverschillen etc zorgen ervoor dat hij verder scheurt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tsja, ik zeg ook maar wat. Ik dacht altijd dat die platen bij ingeslagen ruiten waren tegen extra scheuren.
Volgens mij heb je geen doorverwijzing nodig van je huisarts, maar kun je rechtstreeks naar de fysio (maar dat weet ik niet zeker. Lot?)quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
De spuit is er een maand of twee geleden dus al ingezet. En het heeft ook geholpen, het komt nu alleen weer terug en ik heb geen zin om er weer een naald in te laten zetten. Ondanks dat ik een tatoo heb vind ik naalden hele nare dingen.
En ach, ik moet toch naar de huisarts voor een hele rare wit met paarse lek op mijn pols (vlak bij waar die prednison is gespoten toen) dan kan ik meteen een doorverwijzing voor de fysio vragen
Allemaal waarheden.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Altron het volgende:
[..]
De man die Diablo haat kraamt wel vaker onzin uit
I know, maar dan kost het me een extra consult. En ik heb een nare verzekering.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen doorverwijzing nodig van je huisarts, maar kun je rechtstreeks naar de fysio (maar dat weet ik niet zeker. Lot?)
Een nare verzekering bestaat niet!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
I know, maar dan kost het me een extra consult. En ik heb een nare verzekering.
Ligt aan de praktijk, is niet overal zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
I know, maar dan kost het me een extra consult. En ik heb een nare verzekering.
daarom dus ook naar de huisarts voor een doorverwijzing. Bij de fysio hier kost het namelijk een extra consult (intake etc). Had ik ook toen ik met mijn bekkeninstabiliteit naar de fysio ging.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt aan de praktijk, is niet overal zo.
Maar ik zou even wachten met een nieuwe spuit laten zetten. De spuiten helpen vaak wel tijdelijk maar het lost geen probleem op (zoals je nu waarschijnlijk merkt) en het is toch geen spul dat je iedere 2 maanden in je lichaam wilt spuiten!
Wat heb je precies voor klachten?
Timer? Bij welke tekening?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
lol fruit ik zat aan games met een timer te denken
ropequote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Timer? Bij welke tekening?
Wat heb je nu getekend??? Het is niet roep iig...
Huizen waren wel OK, maar had er niet direct een gevoel of inzicht bij dat mij tevreden stelde.quote:
starterslening?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Huizen waren wel OK, maar had er niet direct een gevoel of inzicht bij dat mij tevreden stelde.
Probleem gaat waarschijnlijk financiën worden, hypotheek lijkt op 30k minder uit te komen en dus niet toereikend.
Daar heb ik te veel eigen geld voorquote:
hoezo heb je daar teveel eigen geld voor? ik zou het nog eens navragen want daar kijken ze niet naar hoor, ik heb het ook gekregenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel eigen geld voor
Morgen eens praten bij de Hypotheker kijken of hun op een gunstiger bedrag uitkomen.
Dan ga ik er zeker eens over beginnen, ga toch praten met hypotheker ipv de adviseur van de woningbouw.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo heb je daar teveel eigen geld voor? ik zou het nog eens navragen want daar kijken ze niet naar hoor, ik heb het ook gekregen
Dat sowiesoquote:
Heb daar een beetje naar zitten zoeken maar startersleningen worden eigenlijk niet meer gegeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo heb je daar teveel eigen geld voor? ik zou het nog eens navragen want daar kijken ze niet naar hoor, ik heb het ook gekregen
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Dat ligt eraan in welke gemeente je woontquote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb daar een beetje naar zitten zoeken maar startersleningen worden eigenlijk niet meer gegeven.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/top-10-screwattack/729504
Vanaf 2:00
TROLOLOLOLOLOLOLL
Je bent geen vrouw dus sowiesoquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat ligt eraan in welke gemeente je woont
In Sneek maak je misschien nog een kansquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat ligt eraan in welke gemeente je woont
Jeeejquote:
En toch gewoon goed raden hè. Liek à bauws.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen![]()
![]()
![]()
ik zal volgende keer niet ff snel snel wat doen
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En toch gewoon goed raden hè. Liek à bauws.
Haha. Ik had gister nog ahnold getekend in drawsomething maar die Amerikaanse doos had het niet geraden...quote:
belachelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 10:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haha. Ik had gister nog ahnold getekend in drawsomething maar die Amerikaanse doos had het niet geraden...
Het was overduidelijk ahnold + chopper + get to it naoooouuuahuhauaauuhhhlll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Altron het volgende:
Dit is wat voor jou Shar :Die bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck dat, die onderstequote:
Die is ook heel vet ja maar die is vrij makkelijk, ik heb die kleuren thuis al standaard liggenquote:
Die bolletjes zijn rhinestones en dat effect erboven kun je met een papiertje doenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe de fuck zou je die Thor voor mekaar moeten krijgen?
SPOILER: Ze hebben toch al een oplossing voor dat maandelijkse probleem?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgende week naar de netwerkborrel van de Dutch Game Garden
ZIN AN!
Ik ben toch gewoon je standaard alphatester / reservebrein??quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Invite only volgens mij
Anders sneak ik je wel binnen.
Werkenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon je standaard alphatester / reservebrein??
Maar waarschijnlijk moet ik toch werken
Om zes uur gewoon naar huis kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Om zes uur gewoon naar huis kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FML
Dude..quote:
Als je je alleen voelt vermaak ik je wel hoor!!quote:
Ik wil meeeequote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgende week naar de netwerkborrel van de Dutch Game Garden
ZIN AN!
Ahwquote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fruit is sip omdat hij niet om 6 uur al gelijk bij jou kan zijn
quote:
Flippoquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT .. geef hint voor die tekening, niemand hier weet het
Een gespierd manwijf die een muntje gooit en een muur waar iemand naar kijkt?
Ik heb het niet geraden maar blijkbaar was de game verlopen awnt ik mag opeens tekenen dus mjaquote:
Ah, ok, lolquote:Op donderdag 26 april 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb het niet geraden maar blijkbaar was de game verlopen awnt ik mag opeens tekenen dus mja
HET IS METROIDquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT .. geef hint voor die tekening, niemand hier weet het
Een gespierd manwijf die een muntje gooit en een muur waar iemand naar kijkt?
Nee dat is een bug, want jouw vorige tekening was sudoku? Of was sudoku bij iemand anders? De app heeft wel vaker bug dat opeens tekenigen en antwoorden door elkaar gegooid wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS METROID
vulde je nu serieus sudoku in![]()
DAFUQ is hij wegquote:Op donderdag 26 april 2012 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:
huh dikke error dan Shar
NU IS ONZE STREAK WEG
Ik ben Sharana daar maar mijn tekenigen zijn redelijk uitgebreid dus je moet dan wel ff wachtenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Reintji het volgende:
Wie spelen hier allemaal dat teken spelletje? Ik ben gewoon op mij fok naam te vinden. Nice!
Gewoon doen joh, zolang het te raden is ongeveer is het prima toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik durf jullie niet uit te nodigen, want mijn tekeningen zijn echt TE slecht
Heb ook alleen nog maar de standaard kleuren enzulks
same herequote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Reintji het volgende:
Check!
Ik teken ook als een natte dweil en soms maak ik halve rebusjes.
Ben Djehoetie.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Reintji het volgende:
Wie spelen hier allemaal dat teken spelletje? Ik ben gewoon op mij fok naam te vinden. Nice!
Ik had wat zooi op facebook gegooid maar als ik geen zin of geen tijd heb maak ik ook harken poppetjes hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Reintji het volgende:
Check!
Ik teken ook als een natte dweil en soms maak ik halve rebusjes.
Oh hell yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Shar onze streak is nog alive and kicking
Look mom, I'm on memebase!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Tain het volgende:
http://videogames.memebas(...)s-x-ray-controllers/
Reintji
Eindelijk klaar, nu duimen!!quote:
quote:
Wel he, vooral als hij net nieuwe kleurtjes heeft gaat hij helemaal losquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het eens met Shar, je maakt briljante tekeningen Fruitert
Ik heb nog helemaal geen nieuwe kleurtjes, alleen die paar standaard kleurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wel he, vooral als hij net nieuwe kleurtjes heeft gaat hij helemaal los![]()
Ik ben mijn iPad vergeten dus teken vanavond pas weer
Same.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niet terug gespeeld terwijl ik zo tevreden ben over mijn tekening naar jou
Ik zal na het werk even kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen nieuwe kleurtjes, alleen die paar standaard kleurenJe hebt nog helemaal niet terug gespeeld terwijl ik zo tevreden ben over mijn tekening naar jou
SPOILER: Lichtelijk NSFW maar echt kutgrappigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:15 schreef Poit het volgende:
SPOILER: Lichtelijk NSFW maar echt kutgrappigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DS is leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou Shar, je kan er een fulltime baan van maken zo populair ben je op DS
Verslaafdequote:
Niet grappig?quote:
Hij lijkt me leuk voor een tientje ofzo. Wil hem wel nog graag spelen. Puur omdat het eerste deel zo awesome wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Dafuq krijgt The Darkness II een 80 op metacritic
Die game eergister uitgespeeld, een fucking 60 max. Wat een kutgame.
Zie iemand daar dansje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet grappig?
Dan doen we toch gewoon een dansje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |