abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110709900

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatars.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

controller.gif
Naam: AQuila360
Functie: Herintreder
Omschrijving: Xbox Ultimate / Paradoxale gamessmaak / PU's grootste fan.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:

De GAM SC SOAP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110710011
POEP!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_110710050
Is het weer gelukt Poitert?
pi_110710089
Goedemorgen, ik heb vandaag nog precies 1 maand op mijn scriptie te schrijven. 24 is de deadline en door al het gezeik op school moet ik nog steeds beginnen.
Damn wat gaat dit een klote maand worden...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_110710094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:45 schreef Reintji het volgende:
Is het weer gelukt Poitert?
Jupz, na 3 weken van constipatie is mijn natuurlijke stoelgang weer op gang!
pi_110710460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, ik heb vandaag nog precies 1 maand op mijn scriptie te schrijven. 24 is de deadline en door al het gezeik op school moet ik nog steeds beginnen.
Wij helpen je er wel doorheen!!
Bij deze bied ik me aan als punchingbag om de frustraties op los te laten!
pi_110710825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tip van flip; zet muziek van Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Mastodon, etc etc op, zet Fruit op dedicated Lot-serving modus om jou van eten + drinken te voorzien en heb alle informatie die je nodig zou kunnen hebben voor je scriptie binnen handbereik.

Op 14 mei hoor je dan "PLING!" en zie je onderin beeld "Achievement Unlocked; Paper is done." verschijnen :Y
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_110710875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Tip van flip; zet muziek van Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Mastodon, etc etc op, zet Fruit op dedicated Lot-serving modus om jou van eten + drinken te voorzien en heb alle informatie die je nodig zou kunnen hebben voor je scriptie binnen handbereik.

Op 14 mei hoor je dan "PLING!" en zie je onderin beeld "Achievement Unlocked; Paper is done." verschijnen :Y
Achievements :')
pi_110711324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:19 schreef Poit het volgende:

[..]

Achievements :')
Throphy?
pi_110711340
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.
Maar ik moet saaie artikelen lezen, dus kan niet eens muziek aan hebben anders kan ik me niet op die teksten concentreren. Maar dat idee van Fruit in de Lot-servind modus is geen slecht idee :7
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_110711351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Wij helpen je er wel doorheen!!
Bij deze bied ik me aan als punchingbag om de frustraties op los te laten!
Ik zou je nooit slaan!!
pi_110711537
meeeh succes lot :*
pi_110711715
Gratis shoppen O+

Kreeg mail van een sponsor die producten wilt opsturen en dat ze adres wouden en dat ik gewoon een standaard zootje krijg, dus ik had terug gemailed dat als ik lelijke zooi krijg ik het echt niet ga reviewen dus dat ze het best mogen sturen maar dat er dan niets mee gedaan wordt, krijg ik nu toch een mail terug dat ik op hun site uit mag zoeken wat ik leuk vind en dat ze dat sturen :9
pi_110711887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Gratis shoppen O+

Kreeg mail van een sponsor die producten wilt opsturen en dat ze adres wouden en dat ik gewoon een standaard zootje krijg, dus ik had terug gemailed dat als ik lelijke zooi krijg ik het echt niet ga reviewen dus dat ze het best mogen sturen maar dat er dan niets mee gedaan wordt, krijg ik nu toch een mail terug dat ik op hun site uit mag zoeken wat ik leuk vind en dat ze dat sturen :9
Wat voor spul precies? Ben jij professioneel nagellakrecensent of iets dergelijks? :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_110711981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wat voor spul precies? Ben jij professioneel nagellakrecensent of iets dergelijks? :D
Nee ik ben professioneel prutser, maar ze vinden mijn nagels blijkbaar mooi en ze willen het op hun website hebben en ik kom op hun facebook, daar voor in de plaats ben ik nu lekker aan het shoppen op hun site :9 ik had geen zin in trashy zooi te krijgen dus zoek nu leuke dingen uit O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:58:27 #16
111656 Poit
12-08-12
pi_110712024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Nee ik ben professioneel prutser, maar ze vinden mijn nagels blijkbaar mooi en ze willen het op hun website hebben en ik kom op hun facebook, daar voor in de plaats ben ik nu lekker aan het shoppen op hun site :9 ik had geen zin in trashy zooi te krijgen dus zoek nu leuke dingen uit O+
Mag je die dingen nog wel op je eigen blog plaatsen dan?
pi_110712071
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Poit het volgende:

[..]

Mag je die dingen nog wel op je eigen blog plaatsen dan?
Yeps :) Het enige wat ik hoef te doen is onderaan de post zetten dat ik de producten van hun heb gehad voor review en voor hoeveel ze daar te koop zijn, wat ik dus nu ook al doe.

Heb zondag als eerste blogger een kleur online gezet en ik schrik er eigenlijk van hoe explosief mjin readers gegroeid zijn in anderhalve dag :X ik zat zondag in een halve dag op 400 readers meer dan normaal en gister aws het nog meer O+ :9
pi_110712072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Gratis shoppen O+

Iets uit hongkong? Die heb ik genegeerd :@
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:03:22 #19
111656 Poit
12-08-12
pi_110712198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Yeps :) Het enige wat ik hoef te doen is onderaan de post zetten dat ik de producten van hun heb gehad voor review en voor hoeveel ze daar te koop zijn, wat ik dus nu ook al doe.

Heb zondag als eerste blogger een kleur online gezet en ik schrik er eigenlijk van hoe explosief mjin readers gegroeid zijn in anderhalve dag :X ik zat zondag in een halve dag op 400 readers meer dan normaal en gister aws het nog meer O+ :9
_O_

Op naar de wereldheerschappij!!
pi_110712288
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Iets uit hongkong? Die heb ik genegeerd :@
Geen idee of het uit hong kong komt ... Ik hrb nu twee pakketjes die opgestuurd van bedrijven die met mij contact opgenomen hebben :)
pi_110713399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Tof! Nagelmodelletje :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_110713629
quote:

[..]

En dat allemaal dankzij deze inzending ! :

SPOILER
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:46:33 #23
258885 Solique
I Kill You !
pi_110713714
quote:

[..]

Goed bezig O+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_110714133
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Altron het volgende:

[..]

En dat allemaal dankzij deze inzending ! :

SPOILER
BWEUUUUH

Zelfs ik heb langere nagels en ik bijt beet (ze zijn nu echt kei lang trouwens O+) ze tot bloedenstoe af :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 11:59:31 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:02:45 #25
111656 Poit
12-08-12
pi_110714267
Afgekloven nagels :r
Als ik iets onaantrekkelijk vind is dat het wel..
pi_110714290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
ik vind borsthaar onaantrekkelijker.

maar das persoonlijk natuurlijk.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:04:25 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110714318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

:D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_110714619
quote:
Gelukkig is Fruit een vent
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110714625
quote:
Het is idd een intens gore gewoonte ;(

Ik ben er overigens van aan het afkicken O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 12:13:35 ]
pi_110714793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Nebo het volgende:

[..]

Tof! Nagelmodelletje :D
Nee man, er zijn 2309489082930 betere en grotere bloggers die veel meer krijgen _O-

Ik doe gewoon lekker mijn nageltjes zoals ik ze leuk vind en als ik wat opgestuurd krijg prima :)
pi_110714876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen om jouw DM :') Heel fijn als collega's je raar aankijken :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:21:44 #32
111656 Poit
12-08-12
pi_110714903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

:{w
Mag je er volgende keer ook niet met je handen doorheen kroelen :{w :{w
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:22:23 #33
258885 Solique
I Kill You !
pi_110714924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen om jouw DM :') Heel fijn als collega's je raar aankijken :')
Alsof jouw collega's nog opkijken :')
pi_110714952
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:22 schreef Solique het volgende:

[..]

Alsof jouw collega's nog opkijken :')
true _O-
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:24:19 #35
258885 Solique
I Kill You !
pi_110714980
Tijd voor lunch :Y) :9
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:27:48 #36
111656 Poit
12-08-12
pi_110715090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Verder ben je gewoon een lekkertje hoor O+ :*
pi_110715109
google is awesome vandaag :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:29:50 #38
111656 Poit
12-08-12
pi_110715149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
google is awesome vandaag :D
Haha, zeker.. Al ben ik wat teleurgesteld van het resultaat na het openen van de rits :9
pi_110715194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Haha, zeker.. Al ben ik wat teleurgesteld van het resultaat na het openen van de rits :9
ohja dat antwoord was te verwachten :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:33:04 #40
111656 Poit
12-08-12
pi_110715260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ohja dat antwoord was te verwachten :')
pi_110715363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef Poit het volgende:

[..]

:{w
Mag je er volgende keer ook niet met je handen doorheen kroelen :{w :{w
hou je niet vol :{w
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:44:15 #42
111656 Poit
12-08-12
pi_110715602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

hou je niet vol :{w
Nee ;(
Je doet het ook zo fijn.. :9
pi_110717786
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:48:12 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110718146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
Gefeli!
pi_110718363
Gratzzz sb!
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:55:30 #46
111656 Poit
12-08-12
pi_110718433
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
GRAAATZ!! *O*
pi_110718792
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
Proficiat!

Het gaat goed met de SC O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:05:47 #48
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_110718844
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
#winning
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_110718990
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
pi_110720579
Dank jullie wel allemaal :*
pi_110721491
Sorry fruit beetje lange en mislukte tekening :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:02:52 #52
258885 Solique
I Kill You !
pi_110721563
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
Congratz *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Je hebt tijd zat en dan nog mislukken :+
pi_110721633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Congratz *O*

[..]

Je hebt tijd zat en dan nog mislukken :+
Helaas juist niet, ik teken steeds ff snel tussendoor als ik tijd heb ;(
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:05:44 #54
258885 Solique
I Kill You !
pi_110721683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Helaas juist niet, ik teken steeds ff snel tussendoor als ik tijd heb ;(
-O- Rotwerk

Ik zal nog eens kijken of het gaat werken op mijn toestel.
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:02 #55
111656 Poit
12-08-12
pi_110722955
Ik denk dat ik met draw something alleen maar punt kan krijgen als ik het woord Stickfigure krijg :')
Meer komt er niet uit m'n mongoleklauwen.. Zit niet voor niets achter een computer :')
pi_110723272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat ik met draw something alleen maar punt kan krijgen als ik het woord Stickfigure krijg :')
Meer komt er niet uit m'n mongoleklauwen.. Zit niet voor niets achter een computer :')
net batman getekend voor collega :9
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:35:44 #57
258885 Solique
I Kill You !
pi_110723341
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
Geen idee of ik het nog kan, vroeger genoeg getekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

net batman getekend voor collega :9
pi_110723358

The Rock, Bruce Willis....

Dare I say it?

SPOILER
pi_110723536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Solique het volgende:

[..]

Geen idee of ik het nog kan, vroeger genoeg getekend.

[..]

Mijn homer is mislukt omdati k te groot begon :(
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:42:53 #60
258885 Solique
I Kill You !
pi_110723795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mijn homer is mislukt omdati k te groot begon :(
:(
Probeer dan ook wat meer de tijd te nemen, en anders moet de andere persoon maar gewoon raden. :)
pi_110723835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Solique het volgende:

[..]

:(
Probeer dan ook wat meer de tijd te nemen, en anders moet de andere persoon maar gewoon raden. :)
ik wou opnieuw beginnen maar vond t zo zielig om te laten wachten :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:44:09 #62
258885 Solique
I Kill You !
pi_110723861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik wou opnieuw beginnen maar vond t zo zielig om te laten wachten :')
:') Dan gewoon afmaken en laten raden :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:48:30 #63
111656 Poit
12-08-12
pi_110727054
pi_110727730
quote:
Egopost:

Ik heb een baan! *O*
Goed bezig!
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:37 #65
111656 Poit
12-08-12
pi_110730247
Mel Gibson getipt als schurk in Machete Kills

Dat zou awesome zijn!!

Dany Trejo die Mel Gibson een kopje kleiner maakt _O_
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:13:50 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110730910
WTF IS DAT VOOR ENE TT
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_110731051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
IK MOEST HARDOP LACHEN _O-
pi_110731075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

IK MOEST HARDOP LACHEN _O-
:@
pi_110731098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:@
Hij was echt te gek. Toen je aan die haren begon wist ik het meteen _O-

Ik heb nu ook echt een hersenloze tekening gemaakt :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:20:12 #70
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110731137
pi_110731150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hij was echt te gek. Toen je aan die haren begon wist ik het meteen _O-

Ik heb nu ook echt een hersenloze tekening gemaakt :D
Ik zal zo ff kijken :9
pi_110736462
fruit die tekening dude _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_110737146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
fruit die tekening dude _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
+ posh spice :D
pi_110737249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

+ posh spice :D
O+

ik hou t wel bij normaal tekenen .. ala cartoon style is niet voor mij weggelegd :')
pi_110737368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

O+

ik hou t wel bij normaal tekenen .. ala cartoon style is niet voor mij weggelegd :')
Hahaha :D je doet het zeker netjes. Ik zuig echt zo hard in gedetailleerd tekenen. Ik ben keigoed in pictionary omdat ik altijd heel simpel snel teken :D
pi_110739331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hahaha :D je doet het zeker netjes. Ik zuig echt zo hard in gedetailleerd tekenen. Ik ben keigoed in pictionary omdat ik altijd heel simpel snel teken :D
ik heb net een epische phoenix getekend die binnen paar minuten klaar was want t vloog er zo uit _O_
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:07:53 #77
258885 Solique
I Kill You !
pi_110739745
Avond :W :*

Morgen kijken voor huisje *O*
pi_110740224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Solique het volgende:

Morgen kijken voor huisje *O*
nice sol *O* waar?
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:16:06 #79
258885 Solique
I Kill You !
pi_110740346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nice sol *O* waar?
Alphen waar ik nu ook al woon. Kan huis met flinke korting kopen zodat het binnen mijn mogelijkheden ligt. :D
pi_110740419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Alphen waar ik nu ook al woon. Kan huis met flinke korting kopen zodat het binnen mijn mogelijkheden ligt. :D
Gaaf *O*
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:17:53 #81
258885 Solique
I Kill You !
pi_110740474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Gaaf *O*
Ja, ben benieuwd of het wat is. :D
Zie: http://www.funda.nl/koop/(...)te-de-withstraat-60/
(staat verkocht onder voorbehoud maar mag kijken en praten)

Staat nog 1 te koop in zelfde portiek dus kan daar dan ook gelijk kijken.
pi_110741247
Stefan sorry ik heb t nederlandse woord getekend want dat was makkelijker _O- :@ :9
pi_110741293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Solique het volgende:

[..]

Ja, ben benieuwd of het wat is. :D
Zie: http://www.funda.nl/koop/(...)te-de-withstraat-60/
(staat verkocht onder voorbehoud maar mag kijken en praten)

Staat nog 1 te koop in zelfde portiek dus kan daar dan ook gelijk kijken.
tof sol :D heb je eindelijk eigen plekje!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:28:04 #84
258885 Solique
I Kill You !
pi_110741317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

tof sol :D heb je eindelijk eigen plekje!
Zeker, zal tijd worden :@

Tevens lijkt draw something te werken *O* (username zelfde als hier)
pi_110741347
Fruit die tekening _O- _O- _O- _O-

Ik ga stuk hier :')
pi_110743136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Fruit die tekening _O- _O- _O- _O-

Ik ga stuk hier :')

Ik zat het helemaal te verzaken :') Toen alles doorgekrast, toen iets anders, toen _weer_ verkloot, toen dat erbij geschreven en toen gesubmit.

En je raadt het ook nog :') _O-
pi_110743828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik zat het helemaal te verzaken :') Toen alles doorgekrast, toen iets anders, toen _weer_ verkloot, toen dat erbij geschreven en toen gesubmit.

En je raadt het ook nog :') _O-
Ik had hem bij je eerste tekeing al toen die bakstenen kapot waren :D :D
pi_110746227
dafuq fruit :')
pi_110749246
Of nie. Het was xgames. Beetje kut...
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:03:39 #90
258885 Solique
I Kill You !
pi_110749398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Soms is het best lastig om te tekenen :')
pi_110749549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja sorry ik wist em echt niet ;(
pi_110749580
je hebt nu ook weer een creatie gemaakt zeg :')
pi_110749638
fruit wat staat er? welkm to ..
pi_110751743
Zeg jongens! Lukt het een beetje met jullie ds?

Ik heb net de hele avond tab the frog gedaan op een vriend zn Iphone, damn wat verslavend.
pi_110751837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg jongens! Lukt het een beetje met jullie ds?

Ik heb net de hele avond tab the frog gedaan op een vriend zn Iphone, damn wat verslavend.
Ik heb net fruit een 3 sec tekening gestuurd, ik had geen zin meer en ga lekker naar bed :')

Truste Lot en de rest :*
pi_110752189
Truste babe!
pi_110753995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
fruit wat staat er? welkm to ..
welcome to fabulous las vegas
maar die had je al

WELTERUSTE ALLEMAAL
  woensdag 25 april 2012 @ 05:54:26 #98
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_110755623
Bwuh...... vroeg. :O ;(
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_110756153
Mogg...
  woensdag 25 april 2012 @ 08:00:16 #100
258885 Solique
I Kill You !
pi_110756176
Mogguh :W
pi_110756634
Mogguh
pi_110756665
mogguh :W
pi_110759120
Môgge,

Ik was zo lekker vrolijk, maar toen vond de buurman twee uur geleden de volumeknop van zijn stereo. En nu ben ik dus weer pissed. En SC-tje is ook niet te genieten omdat ze er wakker van schrok.
pi_110759527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge,

Ik was zo lekker vrolijk, maar toen vond de buurman twee uur geleden de volumeknop van zijn stereo. En nu ben ik dus weer pissed. En SC-tje is ook niet te genieten omdat ze er wakker van schrok.
Polies bellen
  woensdag 25 april 2012 @ 10:40:36 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110759585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge,

Klinkt als onze buurman, ook zo'n klapjosti. Al zijn de buurkinderen nog erger met hun gekrijs :')
pi_110760206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Polies bellen
Die komen niet meer. Het is twee maanden terug eens echt uit de hand gelopen (bedreiging van zijn kant) maar omdat ik dat niet kon bewijzen konden ze niets doen. En omdat het hier koopwoningen zijn en hij binnen de toegestane tijden herrie maakt kan de politie niets beginnen.

Gelukkig is hij inmiddels stil. Nu sc-tje rustig zien te krijgen want slapen wil ze nu niet
  woensdag 25 april 2012 @ 11:32:32 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110761117
Paar matrassen tegen de muur spijkeren :9
pi_110762098
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
Paar matrassen tegen de muur spijkeren :9
ik heb een beter idee met spijkers en een muur....
  woensdag 25 april 2012 @ 12:24:16 #109
111656 Poit
12-08-12
pi_110762861
TAART
  woensdag 25 april 2012 @ 12:44:38 #110
111656 Poit
12-08-12
pi_110763417
pi_110763908
middag!
pi_110764082
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:44 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
like a boss :9
pi_110765052
Mooi dat ie ook nog even wacht met die middelvinger totdat ie zeker weet dat ie niet op z'n muil gaat.
Als ie echt een baas was geweest had ie dat mid-air gedaan...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110766746
Shar je tekening _O_
pi_110766772
Iemand nog een goede site voor html-templates. Ik zit heel de morgen al op een portfolio-ontwerp te kloten maar ik ben incompetent. Dus ik ga er een templateje tegenaangooien.
pi_110767077
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Shar je tekening _O_
thnx O+
pi_110767260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een goede site voor html-templates. Ik zit heel de morgen al op een portfolio-ontwerp te kloten maar ik ben incompetent. Dus ik ga er een templateje tegenaangooien.
Themeforest, templatemonster :Y
pi_110767541
tnx tnx!
pi_110767578
mooie tekening fruit :9
  woensdag 25 april 2012 @ 14:33:06 #120
111656 Poit
12-08-12
pi_110767599
HD PVR review

OH MY!!

Epische review!
  woensdag 25 april 2012 @ 14:42:44 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110767965

OH MY!!

Epische review!

[ Bericht 21% gewijzigd door Pheno op 25-04-2012 15:01:26 ]
  woensdag 25 april 2012 @ 14:54:09 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110768354
quote:
Flikker op :{w
pi_110768369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Poit het volgende:
HD PVR review

OH MY!!

Epische review!
YES!
quote:
no
pi_110768620
refolio, maar shop ff een andere background aan de rechterkant
  woensdag 25 april 2012 @ 15:01:25 #126
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_110768633
Ik zeg Xsenus.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_110768640
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:42 schreef AQuila360 het volgende:

OH MY!!

Epische review!
Episch inderdaad!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:01:38 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110768641
pi_110768714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat kan ^O^

Ik neig ook naar refolio O+
pi_110768723
WE DOEN HET GEWOON KOST 10 DOLARES :')
pi_110768743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat hout is juist gaaf. Maar het moet wel bij de inhoud van de site passen.
pi_110768793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:04 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat hout is juist gaaf. Maar het moet wel bij de inhoud van de site passen.
Juist. Aangezien Fruitepuit van de Apps en de Code is neem ik aan dat hij niet zo into de hout-business is.

SPOILER
pi_110768817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
WE DOEN HET GEWOON KOST 10 DOLARES :')
lol :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110768866

MY NAME IS LEGION!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:08:22 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110768889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:

MY NAME IS LEGION!
FOR WE ARE MANY!
pi_110768950
Lees net in mijn studie handleiding dat de scriptie deadline dinsdag 24 mei is.. de 24e is een donderdag... en mijn portfolio moet ik op 28 mei inleveren bij de receptie, dat is de pinkstermaandag dan is de school gesloten..
pi_110769058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lees net in mijn studie handleiding dat de scriptie deadline dinsdag 24 mei is.. de 24e is een donderdag... en mijn portfolio moet ik op 28 mei inleveren bij de receptie, dat is de pinkstermaandag dan is de school gesloten..
insert Poit's mega emo.gif
  woensdag 25 april 2012 @ 15:13:04 #138
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110769076
quote:
Zijn het geen data in 2013? :P
pi_110769098
quote:
3s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zijn het geen data in 2013? :P
Dar hoop ik toch niet want wil in juni 2012 graag gaan werken!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:17:15 #140
111656 Poit
12-08-12
pi_110769246
:')
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

emo.gif
  woensdag 25 april 2012 @ 15:18:48 #141
111656 Poit
12-08-12
pi_110769312
http://blog.eu.playstatio(...)update-2nd-may-2012/

OH MAY GAAWD!!

Awesomenauts – 100% off
You save £7.99/¤9.99
_O_

en de rest is ook awesome!!
SPOILER
pi_110769429
Joepie! Plekje op het KDV voor sc-tje is nog beschikbaar. Moet alleen bedenken hoe ik dat in november ga doen want dan hebben ze maar op 1 dag plek ipv op twee. Misschien maar even 4 daagjes vakantie opnemen ofzo?
  woensdag 25 april 2012 @ 15:23:06 #143
258885 Solique
I Kill You !
pi_110769502
Op weg om naar huisjes te kijken *O*
pi_110769507
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Poit het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)update-2nd-may-2012/

OH MAY GAAWD!!

Awesomenauts – 100% off
You save £7.99/¤9.99
_O_

en de rest is ook awesome!!
SPOILER
Mijn god, toch maar eens PSN+ aanschaffen :X

Probleem is dat ik nu al geen tijd heb om dingen te doen :'(
pi_110769608
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Solique het volgende:
Op weg om naar huisjes te kijken *O*
Have fun!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:26:17 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110769648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dar hoop ik toch niet want wil in juni 2012 graag gaan werken!
Als je ergens officieel werkt kom ik bij jou langs :)
  woensdag 25 april 2012 @ 15:28:26 #147
111656 Poit
12-08-12
pi_110769746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Mijn god, toch maar eens PSN+ aanschaffen :X

Probleem is dat ik nu al geen tijd heb om dingen te doen :'(
Same problem :')

Maar ik hield Awesomenauts al een tijdje in de gaten.
Nederlandse developer jewaits!
pi_110769783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Poit het volgende:

[..]

Same problem :')

Maar ik hield Awesomenauts al een tijdje in de gaten.
Nederlandse developer jewaits!
Yeh, Romino O+

Maken leuke games, zitten in Utrecht, ik ga daar dinsdag naartoe (niet naar Romino zelf, maar naar Dutch Game Garden)
  Redactie Games woensdag 25 april 2012 @ 15:29:39 #149
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_110769793
Wel een terechte TR hier
.....Kennedy
pi_110769843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Wessiej het volgende:
Wel een terechte TR hier
Ik snap je weer eens niet W, zoals gebruikelijk.
  Redactie Games woensdag 25 april 2012 @ 15:31:35 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_110769864
IS DAT ZO JA
.....Kennedy
pi_110769926
quote:
3s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je ergens officieel werkt kom ik bij jou langs :)
Jaaa!! Doen! Ik ga mijn best doen om een hele goede fysio te zijn!
pi_110770491
oh Lot, dan kun jij mij vast wel even helpen. Volgens de huisarts heb ik last (gehad) van tendinitis in mijn pols (in de pees van mijn duim). Hij gaf de laatste keer dat ik daar was aan dat het over zou moeten gaan van een injectie met prednison, maar dat ik als het terug zou komen naar de fysio zou moeten.

Kun jij vertellen of tendinitis (want het is dus inderdaad weer terug) te verhelpen is met fysio?
  woensdag 25 april 2012 @ 15:46:05 #154
111656 Poit
12-08-12
pi_110770500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jaaa!! Doen! Ik ga mijn best doen om een hele goede fysio te zijn!
Ik ga gewoon smoesjes verzonnen om bij jou geholpen te worden.

Ik heb al een hele goede!! Zeggen dat ik last van m'n rug krijg na een uur autorijden (en dan anderhalf uur in de auto zitten om naar m'n fysio te gaan) :D
pi_110770795
fruit je weet dat er ook een prullenbak optie is zodat je niet alles weg hoeft te gummen? :D
pi_110770897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef SummerBreeze het volgende:
oh Lot, dan kun jij mij vast wel even helpen. Volgens de huisarts heb ik last (gehad) van tendinitis in mijn pols (in de pees van mijn duim). Hij gaf de laatste keer dat ik daar was aan dat het over zou moeten gaan van een injectie met prednison, maar dat ik als het terug zou komen naar de fysio zou moeten.

Kun jij vertellen of tendinitis (want het is dus inderdaad weer terug) te verhelpen is met fysio?
Ik heb te weinig info om iets zinnigs over de klachten zelf te zeggen. Maar ik weet uit ervaring dat huisartsen dol zijn op prednison spuiten en dat in de ogen van de fysio niet altijd goed is.
Mijn mening is dat je het beter kunt omdraaien, dus eerst naar de fysio en als dat geen zin heeft alsnog uitwijken naar opties zoals prednison.
Dat is een minder invasieve weg, daarnaast hebben huisartsen relatief weinig verstand van het bewegingsapparaat.
pi_110770918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ga gewoon smoesjes verzonnen om bij jou geholpen te worden.

Ik heb al een hele goede!! Zeggen dat ik last van m'n rug krijg na een uur autorijden (en dan anderhalf uur in de auto zitten om naar m'n fysio te gaan) :D
O+
pi_110771141
en wat een moronschool lot :')
pi_110771239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
fruit je weet dat er ook een prullenbak optie is zodat je niet alles weg hoeft te gummen? :D
Fruit, ga eens werken! :P
pi_110771598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik snap je weer eens niet W, zoals gebruikelijk.
De man die Diablo haat kraamt wel vaker onzin uit ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110771622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Fruit, ga eens werken! :P
Niets daarvan! Ik kan bijna niet lopen dus fruit moet mij vermaken :7
pi_110771933
eh fijn, mijn raam begint uit elkaar te vallen, nu liggen er stukjes in de kamer :')
pi_110772469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb te weinig info om iets zinnigs over de klachten zelf te zeggen. Maar ik weet uit ervaring dat huisartsen dol zijn op prednison spuiten en dat in de ogen van de fysio niet altijd goed is.
Mijn mening is dat je het beter kunt omdraaien, dus eerst naar de fysio en als dat geen zin heeft alsnog uitwijken naar opties zoals prednison.
Dat is een minder invasieve weg, daarnaast hebben huisartsen relatief weinig verstand van het bewegingsapparaat.
De spuit is er een maand of twee geleden dus al ingezet. En het heeft ook geholpen, het komt nu alleen weer terug en ik heb geen zin om er weer een naald in te laten zetten. Ondanks dat ik een tatoo heb vind ik naalden hele nare dingen.

En ach, ik moet toch naar de huisarts voor een hele rare wit met paarse lek op mijn pols (vlak bij waar die prednison is gespoten toen) dan kan ik meteen een doorverwijzing voor de fysio vragen
pi_110772513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Niets daarvan! Ik kan bijna niet lopen dus fruit moet mij vermaken :7
Ik wil ook wel proberen te tekenen voor je. Ik kan het alleen niet echt goed. Zeg maar gerust, heel erg slecht.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:26:06 #165
111656 Poit
12-08-12
pi_110772514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
eh fijn, mijn raam begint uit elkaar te vallen, nu liggen er stukjes in de kamer :')
Laat er dan ook wat aan doen mutsje!
pi_110772550
quote:
Fijn ook met katten.
Is het misschien een idee om er (door iemand anders) een plaatje hout tegenaan te (laten) lijmen? Dan scheurt het niet verder enzo.
pi_110772580
quote:
Heb je er nog steeds niets aan laten doen ? :o

o|O
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 25 april 2012 @ 16:28:50 #168
111656 Poit
12-08-12
pi_110772638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Fijn ook met katten.
Is het misschien een idee om er (door iemand anders) een plaatje hout tegenaan te (laten) lijmen? Dan scheurt het niet verder enzo.
Stukje hout zal tegen de scheurvorming niet helpen.
Kan wel voor zooi schelen maar je zit dan ook met een lelijk stuk hout tegen je ruit :P
pi_110772686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Poit het volgende:

[..]

Stukje hout zal tegen de scheurvorming niet helpen.
Kan wel voor zooi schelen maar je zit dan ook met een lelijk stuk hout tegen je ruit :P
Tsja, ik zeg ook maar wat. Ik dacht altijd dat die platen bij ingeslagen ruiten waren tegen extra scheuren.
pi_110772741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Laat er dan ook wat aan doen mutsje!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Altron het volgende:

[..]

Heb je er nog steeds niets aan laten doen ? :o

o|O
Wat moet ik doen dan? Het raam er zelf uitslopen? :')

Ik heb het gewoon netjes bij de aanneemer aangemeld, in de regelement staat dat ze het binnen 4 weken opgelost moeten hebben ...
pi_110772766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Fijn ook met katten.
Nee ik ga morgen maar even tape halen denk ik, dan springen de stukjes tussen de scheuren er iig niet uit :)
  woensdag 25 april 2012 @ 16:34:00 #172
111656 Poit
12-08-12
pi_110772898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Tsja, ik zeg ook maar wat. Ik dacht altijd dat die platen bij ingeslagen ruiten waren tegen extra scheuren.
Neuh, scheuren worden in dit geval veroorzaakt doordat de ruit niet goed (te strak) in de sponning zit. Komt te veel kracht op de ruit te staan en daardoor scheurt hij. Temperatuurverschillen etc zorgen ervoor dat hij verder scheurt.
Volgens mij wordt er bij glasschade enkel hout voor gezet om het geheel af te schermen. In dit geval niet echt nodig aangezien het (voorlopig) enkel het binnenste glas is.
pi_110773184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

De spuit is er een maand of twee geleden dus al ingezet. En het heeft ook geholpen, het komt nu alleen weer terug en ik heb geen zin om er weer een naald in te laten zetten. Ondanks dat ik een tatoo heb vind ik naalden hele nare dingen.

En ach, ik moet toch naar de huisarts voor een hele rare wit met paarse lek op mijn pols (vlak bij waar die prednison is gespoten toen) dan kan ik meteen een doorverwijzing voor de fysio vragen
Volgens mij heb je geen doorverwijzing nodig van je huisarts, maar kun je rechtstreeks naar de fysio (maar dat weet ik niet zeker. Lot?)
  Redactie Games woensdag 25 april 2012 @ 16:40:12 #174
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_110773213
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Altron het volgende:

[..]

De man die Diablo haat kraamt wel vaker onzin uit ;)
Allemaal waarheden.
.....Kennedy
pi_110773239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen doorverwijzing nodig van je huisarts, maar kun je rechtstreeks naar de fysio (maar dat weet ik niet zeker. Lot?)
I know, maar dan kost het me een extra consult. En ik heb een nare verzekering.
pi_110775514
lol fruit ik zat aan games met een timer te denken _O-
  woensdag 25 april 2012 @ 18:11:39 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110776804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Een nare verzekering bestaat niet!
pi_110778600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ligt aan de praktijk, is niet overal zo.
Maar ik zou even wachten met een nieuwe spuit laten zetten. De spuiten helpen vaak wel tijdelijk maar het lost geen probleem op (zoals je nu waarschijnlijk merkt) en het is toch geen spul dat je iedere 2 maanden in je lichaam wilt spuiten!
Wat heb je precies voor klachten?
pi_110778743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ligt aan de praktijk, is niet overal zo.
Maar ik zou even wachten met een nieuwe spuit laten zetten. De spuiten helpen vaak wel tijdelijk maar het lost geen probleem op (zoals je nu waarschijnlijk merkt) en het is toch geen spul dat je iedere 2 maanden in je lichaam wilt spuiten!
Wat heb je precies voor klachten?
daarom dus ook naar de huisarts voor een doorverwijzing. Bij de fysio hier kost het namelijk een extra consult (intake etc). Had ik ook toen ik met mijn bekkeninstabiliteit naar de fysio ging.

Mijn klachten: continu een moe gevoel in mijn duim, ik voel de pees wegschieten over het bot (ofzo, lastig te omschrijven) en af en toe, bij bepaalde bewegingen, schiet mijn duim op slot met een norme pijnscheut als gevolg.
pi_110780834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
lol fruit ik zat aan games met een timer te denken _O-
Timer? Bij welke tekening?

Wat heb je nu getekend??? Het is niet roep iig...
pi_110780890
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Timer? Bij welke tekening?

Wat heb je nu getekend??? Het is niet roep iig...
rope _O- was eten aan t maken dus had ff snel wat gekalt :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 19:47:28 ]
pi_110780918
heb net wel een epische viking getekend :7

collega mag wel lang wachtne want hij duurde wel ff met al dat haar en baardgroei :')
  woensdag 25 april 2012 @ 19:51:28 #183
258885 Solique
I Kill You !
pi_110781165

-O-
pi_110781401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef Solique het volgende:

-O-
ging t niet goed?
  woensdag 25 april 2012 @ 19:57:46 #185
258885 Solique
I Kill You !
pi_110781564
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ging t niet goed?
Huizen waren wel OK, maar had er niet direct een gevoel of inzicht bij dat mij tevreden stelde.

Probleem gaat waarschijnlijk financiën worden, hypotheek lijkt op 30k minder uit te komen en dus niet toereikend. -O-
pi_110781631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Solique het volgende:

[..]

Huizen waren wel OK, maar had er niet direct een gevoel of inzicht bij dat mij tevreden stelde.

Probleem gaat waarschijnlijk financiën worden, hypotheek lijkt op 30k minder uit te komen en dus niet toereikend. -O-
starterslening?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:00:00 #187
258885 Solique
I Kill You !
pi_110781707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

starterslening?
Daar heb ik te veel eigen geld voor :')
Morgen eens praten bij de Hypotheker kijken of hun op een gunstiger bedrag uitkomen.
pi_110782343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Solique het volgende:

[..]

Daar heb ik te veel eigen geld voor :')
Morgen eens praten bij de Hypotheker kijken of hun op een gunstiger bedrag uitkomen.
hoezo heb je daar teveel eigen geld voor? ik zou het nog eens navragen want daar kijken ze niet naar hoor, ik heb het ook gekregen :)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:11:41 #189
258885 Solique
I Kill You !
pi_110782397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hoezo heb je daar teveel eigen geld voor? ik zou het nog eens navragen want daar kijken ze niet naar hoor, ik heb het ook gekregen :)
Dan ga ik er zeker eens over beginnen, ga toch praten met hypotheker ipv de adviseur van de woningbouw.
Zeker als jij het al krijgt. :P
  woensdag 25 april 2012 @ 20:14:14 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110782563
Shar krijgt alles!
  woensdag 25 april 2012 @ 20:14:58 #191
258885 Solique
I Kill You !
pi_110782611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Shar krijgt alles!
Dat sowieso :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 20:15:50 #192
111656 Poit
12-08-12
pi_110782663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Heb daar een beetje naar zitten zoeken maar startersleningen worden eigenlijk niet meer gegeven.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:15:53 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110782666
Vanuit de tram krijgt ze alles gedaan!
  woensdag 25 april 2012 @ 20:16:20 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110782694
Hoeveel geld heeft Sol :9
  woensdag 25 april 2012 @ 20:17:34 #195
258885 Solique
I Kill You !
pi_110782781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel geld heeft Sol :9
Voor jou een vraag, voor mij een weet 8-)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:21:45 #196
111656 Poit
12-08-12
pi_110783043
  woensdag 25 april 2012 @ 20:23:12 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110783142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Solique het volgende:

[..]

Voor jou een vraag, voor mij een weet 8-)
~:)
pi_110783194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb daar een beetje naar zitten zoeken maar startersleningen worden eigenlijk niet meer gegeven.
Dat ligt eraan in welke gemeente je woont
pi_110783211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Shar krijgt alles!
:9
  woensdag 25 april 2012 @ 20:27:00 #200
258885 Solique
I Kill You !
pi_110783381
quote:
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

~:)
Je bent geen vrouw dus sowieso :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen :Y
Ik vraag er morgen wel naar. :*
  woensdag 25 april 2012 @ 20:40:41 #201
111656 Poit
12-08-12
pi_110784209
quote:

[..]

In Sneek maak je misschien nog een kans :P
  woensdag 25 april 2012 @ 21:03:36 #202
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110786087
quote:

[..]

:9
Jeeej
pi_110799988
Rope != robe. Dankjewel shar
pi_110802977
Mogbluh
pi_110803295
Moguh.
nog 19 dagen.
pi_110803698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Rope != robe. Dankjewel shar
ik moest zo hard lachen _O- _O- _O- _O- ik zal volgende keer niet ff snel snel wat doen :')
pi_110803701
Goedemorgen :W
pi_110804501

Le bf is een baas!!
pi_110804515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik moest zo hard lachen _O- _O- _O- _O- ik zal volgende keer niet ff snel snel wat doen :')
En toch gewoon goed raden hè. Liek à bauws.
pi_110804550
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

En toch gewoon goed raden hè. Liek à bauws.
Jaaaaaaaaaaaaaa O+
pi_110805363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Le bf is een baas!!
Zag hem net ja , te meesterlijk :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110805612
quote:
[ afbeelding ]
Le bf is een baas!!
Haha. Ik had gister nog ahnold getekend in drawsomething maar die Amerikaanse doos had het niet geraden...

Het was overduidelijk ahnold + chopper + get to it naoooouuuahuhauaauuhhhlll

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 10:23:42 ]
pi_110805631
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Haha. Ik had gister nog ahnold getekend in drawsomething maar die Amerikaanse doos had het niet geraden...

Het was overduidelijk ahnold + chopper + get to it naoooouuuahuhauaauuhhhlll
belachelijk :N
pi_110805641
quote:
[ afbeelding ]
Le bf is een baas!!
_O-
pi_110805705
:O
pi_110806489
fruit dafuq :')
pi_110807250
I'VE GOT AN F AND A C AND A K TOO AND THE ONLY THING THAT'S MISSING IS A BITCH LIKE YOU!

SPOILER
pi_110807978
Dit is wat voor jou Shar :

SPOILER
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110808047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Altron het volgende:
Dit is wat voor jou Shar :

SPOILER
Die bovenste :9 :9 :9 :9 :9
pi_110808125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die bovenste :9 :9 :9 :9 :9
Fuck dat, die onderste _O_
pi_110808143
Hoe de fuck zou je die Thor voor mekaar moeten krijgen?
pi_110808499
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Fuck dat, die onderste _O_
Die is ook heel vet ja maar die is vrij makkelijk, ik heb die kleuren thuis al standaard liggen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe de fuck zou je die Thor voor mekaar moeten krijgen?
Die bolletjes zijn rhinestones en dat effect erboven kun je met een papiertje doen

ze heeft t wel netjes gedaan :9
pi_110809214
Is nice gedaan idd , moet zeggen dat ik ook wel een zwak heb voor die Hulk kleuren :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110812550
pi_110813051
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110813423
Volgende week naar de netwerkborrel van de Dutch Game Garden O+

ZIN AN!
pi_110813511
SPOILER: Ze hebben toch al een oplossing voor dat maandelijkse probleem?
pi_110813516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:

ZIN AN!
Nice!
Ik ga gewoon mee!! :P
pi_110813623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Nice!
Ik ga gewoon mee!! :P
Invite only volgens mij ;(

Anders sneak ik je wel binnen.
pi_110813925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Invite only volgens mij ;(

Anders sneak ik je wel binnen.
Ik ben toch gewoon je standaard alphatester / reservebrein?? :P

Maar waarschijnlijk moet ik toch werken ;(
pi_110814043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben toch gewoon je standaard alphatester / reservebrein?? :P

Maar waarschijnlijk moet ik toch werken ;(
Werken :') :D

Ik had een paar weken terug een fotoreportage van een geweldig gaaf (EN DUUR! 83 miljoen ofzo) appartement in Japan ergens. Ik kan het nu alleen nergens meer vinden :(
pi_110814167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Werken :') :D

Om zes uur gewoon naar huis kunnen *O*
SPOILER
pi_110814640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Poit het volgende:

[..]

Om zes uur gewoon naar huis kunnen *O*
SPOILER
;(

FML
  donderdag 26 april 2012 @ 14:36:46 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110814781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
de_dust_2 _O_
pi_110815165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

;(

FML
Dude..
pi_110815559
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dude..
Als je je alleen voelt vermaak ik je wel hoor!!
pi_110815953
quote:

[..]

Dude..
HALLO LOVER!
pi_110816437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:

ZIN AN!
Ik wil meeee :'(
pi_110816659
quote:

[..]

Dude..
Fruit is sip omdat hij niet om 6 uur al gelijk bij jou kan zijn O+
pi_110816683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Fruit is sip omdat hij niet om 6 uur al gelijk bij jou kan zijn O+
Ahw O+
pi_110816689
FRUIT .. geef hint voor die tekening, niemand hier weet het :')

Een gespierd manwijf die een muntje gooit en een muur waar iemand naar kijkt? :')
pi_110816891
LETTERS!!
pi_110816973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Poit het volgende:
LETTERS!!
eh laat maar ..
pi_110817209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

eh laat maar ..
pi_110817324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:

Een gespierd manwijf die een muntje gooit en een muur waar iemand naar kijkt? :')
Flippo
pi_110817681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb het niet geraden maar blijkbaar was de game verlopen awnt ik mag opeens tekenen dus mja :')
pi_110817803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb het niet geraden maar blijkbaar was de game verlopen awnt ik mag opeens tekenen dus mja :')
Ah, ok, lol :D
NEEXT!
pi_110817870
pi_110817935
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hardop lachen dat collega's naar mij toe komen om te kijken wat er zo grappig is

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_110818697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:

HET IS METROID ;(

vulde je nu serieus sudoku in :D _O-
pi_110818722
huh dikke error dan Shar :'(

NU IS ONZE STREAK WEG ;(
pi_110818894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

HET IS METROID ;(

vulde je nu serieus sudoku in :D _O-
Nee dat is een bug, want jouw vorige tekening was sudoku? Of was sudoku bij iemand anders? De app heeft wel vaker bug dat opeens tekenigen en antwoorden door elkaar gegooid worden :Y
pi_110818915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:
huh dikke error dan Shar :'(

NU IS ONZE STREAK WEG ;(
DAFUQ is hij weg :'(
pi_110819524
Fruit ik ga weer langere tekeningen maken hoor, die andere vind ik stom :@ :')
pi_110819611
Wie spelen hier allemaal dat teken spelletje? Ik ben gewoon op mij fok naam te vinden. Nice!
pi_110819704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Reintji het volgende:
Wie spelen hier allemaal dat teken spelletje? Ik ben gewoon op mij fok naam te vinden. Nice!
Ik ben Sharana daar maar mijn tekenigen zijn redelijk uitgebreid dus je moet dan wel ff wachten :')
  donderdag 26 april 2012 @ 16:31:48 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110819956
Ik durf jullie niet uit te nodigen, want mijn tekeningen zijn echt TE slecht :D

Heb ook alleen nog maar de standaard kleuren enzulks :'(
pi_110820006
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik durf jullie niet uit te nodigen, want mijn tekeningen zijn echt TE slecht :D

Heb ook alleen nog maar de standaard kleuren enzulks :'(
Gewoon doen joh, zolang het te raden is ongeveer is het prima toch?
  donderdag 26 april 2012 @ 16:34:13 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110820050
Vooruit, maar heb je gewaarschuwd :D
pi_110820078
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Vooruit, maar heb je gewaarschuwd :D
Komt goed joh ^O^
pi_110820180
invite mij ook voor een game: SuperFruitig
*O*
pi_110820231
fruit heeft episch grappige tekeningen _O- _O-
pi_110820272
shar en Reintji, ik heb jullie toegevoegd. Niet lachen hoor, ik teken echt slecht
pi_110820435
Check!

Ik teken ook als een natte dweil en soms maak ik halve rebusjes.
pi_110820525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Reintji het volgende:
Check!

same here
pi_110820795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef Reintji het volgende:
Ben Djehoetie.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110820930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Reintji het volgende:
Check!

Ik had wat zooi op facebook gegooid maar als ik geen zin of geen tijd heb maak ik ook harken poppetjes hoor :9
pi_110822548
MOTHER OF BITCHSLAP!!
pi_110822579
Shar onze streak is nog alive and kicking O+
pi_110822839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Shar onze streak is nog alive and kicking O+
Oh hell yeah :9
  donderdag 26 april 2012 @ 17:48:23 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110823082
Hahahahahadouken :7
pi_110823645
ik ben steeds te laat om chat berichten te sturen via DS maar:

FRUIT _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ik moest zo hard lachen toen je schreef :')
pi_110825005
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_110839131
;(
pi_110839178
quote:
Look mom, I'm on memebase!
pi_110841609
quote:
Arme nuit
pi_110845750
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Arme nuit
Eindelijk klaar, nu duimen!!
pi_110845987
Duimelot!
pi_110849713
Mogguh
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:04:31 #280
111656 Poit
12-08-12
pi_110849984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 07:32 schreef Reintji het volgende:
Mogguh
pi_110850053
Mogguh...
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:28:33 #282
258885 Solique
I Kill You !
pi_110850278
Mogguh :W
pi_110850457
mogguh
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:16:30 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110851118
Ik ben het eens met Shar, je maakt briljante tekeningen Fruitert :D
pi_110851339
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het eens met Shar, je maakt briljante tekeningen Fruitert :D
Wel he, vooral als hij net nieuwe kleurtjes heeft gaat hij helemaal los _O-

Ik ben mijn iPad vergeten dus teken vanavond pas weer ;(
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:28:26 #286
258885 Solique
I Kill You !
pi_110851399
Zal vanavond eens kijken naar DS :@
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:40:00 #287
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110851725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wel he, vooral als hij net nieuwe kleurtjes heeft gaat hij helemaal los _O-

Ik ben mijn iPad vergeten dus teken vanavond pas weer ;(
Ik heb nog helemaal geen nieuwe kleurtjes, alleen die paar standaard kleuren :P Je hebt nog helemaal niet terug gespeeld terwijl ik zo tevreden ben over mijn tekening naar jou :'(
pi_110852120
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt nog helemaal niet terug gespeeld terwijl ik zo tevreden ben over mijn tekening naar jou :'(
Same.
Had zo'n mooie gemaakt tekening gemaakt :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_110852325
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal geen nieuwe kleurtjes, alleen die paar standaard kleuren :P Je hebt nog helemaal niet terug gespeeld terwijl ik zo tevreden ben over mijn tekening naar jou :'(
Ik zal na het werk even kijken O+ Ik lag gister pas om 1 uur in bed dus mja :')
pi_110852438
Nou Shar, je kan er een fulltime baan van maken zo populair ben je op DS :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:15:02 #291
111656 Poit
12-08-12
pi_110852787
SPOILER: Lichtelijk NSFW maar echt kutgrappig
pi_110852830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:15 schreef Poit het volgende:
SPOILER: Lichtelijk NSFW maar echt kutgrappig
:N :r
pi_110852838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou Shar, je kan er een fulltime baan van maken zo populair ben je op DS :D
DS is leuk :9
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:17:12 #294
258885 Solique
I Kill You !
pi_110852848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

DS is leuk :9
Verslaafde :P
pi_110852964
Dafuq krijgt The Darkness II een 80 op metacritic :')

Die game eergister uitgespeeld, een fucking 60 max. Wat een kutgame.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:22:21 #296
111656 Poit
12-08-12
pi_110853009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:N :r
Niet grappig?
Dan doen we toch gewoon een dansje!
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:26:19 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110853126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Dafuq krijgt The Darkness II een 80 op metacritic :')

Die game eergister uitgespeeld, een fucking 60 max. Wat een kutgame.
Hij lijkt me leuk voor een tientje ofzo. Wil hem wel nog graag spelen. Puur omdat het eerste deel zo awesome was O+
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:27:15 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110853156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:22 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet grappig?
Dan doen we toch gewoon een dansje!
Zie iemand daar dansje?

pi_110853163
Fruit ik hoop dat je kadootje vandaag met de post binnenkomt O+
pi_110853172
Dicht?
pi_110853186
Nu dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')