Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:48 schreef Siyara het volgende:
Ik zou persoonlijk liever El Ahmadi houden ipv Immers krijgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Belgie - Club Brugge Denemarken - FC Nordsjælland Griekenland - Panathinaikos Oekraine - Dinamo Kiev Portugal - Sporting Braga Roemenie - CFR Cluj Rusland - Dinamo Moskou Schotland - Glasgow Rangers Turkije - Fenerbahçe |
BMI vormt gewoon een muur tegen die ploegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
Zijn de volgende ploegen:
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
quote:Feyenoord wil contract El Ahmadi alsnog verlengen
Martin van Geel wil binnenkort om de tafel met Karim El Ahmadi om zijn contract, die medio 2013 afloopt, alsnog te gaan verlengen. De goedspelende middenvelder heeft een fors salaris en daardoor zou Feyenoord aanvankelijk afscheid van hem willen nemen. Door de sportieve meerwaarde liet Van Geel eerder weten bereid te zijn om hem uit zijn contract te laten lopen. Nu wil de Rotterdamse club echter toch proberen om El Ahmadi langer aan hen te binden, zo weet het Algemeen Dagblad.
De Marokkaan vormt dit seizoen een uitstekend duo met de jonge Jordy Clasie. De 27-jarige voetballer werd onder trainer Mario Been nog verhuurd aan Al-Ahli en El Ahmadi verwachtte vorige zomer Feyenoord te gaan verlaten. Onder Ronald Koeman blinkt de international wekelijks uit en als beloning werd hij gisteren uitgeroepen tot RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:58:00Na Feyenoord-AZ zal Tonny Trindade de Vilhena zich alsnog melden bij NL -17. Hierdoor mist hij de laatste 2 wedstrijden; #feyher en #heefey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:33 schreef Guidetti het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Klopt, ja. Dit is de eventuele eerste voorronde. Daarna moet je als ik het goed heb tegen een Engelse, Duitse, Franse, Portugese of Spaanse ploeg.quote:
Heel slimquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geldquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.
Vergeet nooit meer dat al die turken liepen te klappen toen Feijenoord ze uitschakelden in de voorronde Champions League. Toen scoorde Thomas Buffel paar minuten voor tijd ik meen de 0-2.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geld
Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Is niet in zijn voordeel om dat te doen, zou tactisch heel dom zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Koeman heeft ook gelijk. En nu maar hopen dat Guidetti zondag knalt en belangrijk isquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.
Dit dus. Heeft geen bal te maken met het scherp krijgen van hem, hij was nog niet fit en Koeman wil alleen fitte spelers erbij hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.
Net een weekje 20.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe oud hij nu dan? 19? Zou mij eerlijk gezegd ook een beetje naar mijn bol stijgen als ik dat zou meemaken
Lamprou heeft zijn contract met een paar seizoenen verlengd. Graafland met 1 seizoen. Dani Fernandez mag helaas weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef YebCar het volgende:
Is er al bekend wie er als 2/3e keep komt volgens jaar?
En wat er gebeurd met Dani fernandez? Ik hoop eigenlijk op een contract verlenging voor hem.
quote:Kuyt vindt lek binnen Feyenoord 'vervelend'
Dirk Kuyt heeft met Feyenoord gesproken over een mogelijke terugkeer, de aanvaller van Liverpool baalt echter flink dat dat nieuws naar buiten is gekomen. Door een 'lek' moet hij ineens wat uitleggen bij Liverpool.
"Dirk heeft een doorlopend contract en bezint zich op zijn toekomst", zegt zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover het Algemeen Dagblad. "Hij zou voor nul euro, een clausule die op ons verzoek in zijn contract staat, naar Feyenoord kunnen. Elke andere club moet gewoon betalen."
"Onlangs voerde hij in Katwijk een gesprek met Feyenoord en dat is gelekt door iemand binnen de club", vervolgt Jansen zijn verhaal. "Dirk vindt dat heel vervelend, want nu heeft hij ineens wat uit te leggen bij Liverpool en bij het Nederlandse publiek."
In de ogen van Jansen heeft Kuyt meerdere opties. "Hij wil óf op hetzelfde niveau doorgaan als bij Liverpool, dat is dus internationale top, óf terugkeren naar Nederland, naar Feyenoord dus. En hij kan ook altijd nog zijn contract uitdienen bij Liverpool, lijkt me ook geen straf trouwens."
Als het FC Nordsjælland wordt ga ik naar Feyenoordquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
Bij deze is ons adresje om te overnachten ook al gevonden dan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als het FC Nordsjælland wordt ga ik naar FeyenoordUurtje rijden hiervandaan!
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.htmlquote:Kuijt polst Kalou voor terugkeer naar Feyenoord
Laatste update: 24 april 2012 10:21 info
AMSTERDAM - Dirk Kuijt heeft Salomon Kalou onlangs benaderd met de vraag of hij er iets voor voelt om terug te keren bij Feyenoord.
Foto: ANP
De 26-jarige Ivoriaan van Chelsea hield de boot af, zo vertelde hij maandag in het programma Nieuwsuur. “Ik wil dat pas over een paar jaar. Feyenoord is voor mij de nummer één.”
Kuijt, die bij Liverpool vaker op de bank zit dan hem lief is, zou inmiddels een aanbieding in beraad hebben van Feyenoord.
“Hij vertelde me dat hij wel wil”, aldus Kalou. “Hij zei tegen me dat ik ook moet komen. Dat we alle twee naar Feyenoord moeten gaan.”
Gevreesd duo
Kuijt en Kalou vormden in de seizoenen 2004/2005 en 2005/2006 een gevreesd aanvalsduo in De Kuip.
De Katwijker maakte in die twee seizoenen liefst 51 goals in de eredivisie, Kalou was 35 keer trefzeker.
In 2006 vertrok Kuijt naar Liverpool en zette Kalou zijn loopbaan voort bij Chelsea.
Europese topcompetitie
Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is een overgang van Kuijt naar Feyenoord nog niet aan de orde. Het is zelfs nog niet eens zeker of de Katwijker wel bij zijn huidige club Liverpool vertrekt.
''In principe heeft hij een grote voorkeur om in een Europese topcompetitie te spelen." Kuijt voerde onlangs een gesprek met zijn oude liefde Feyenoord, maar dat gesprek was volgens Jansen puur oriënterend.
''Een eventueel contract speelt daarin nog helemaal geen rol. Dirk weet zelf nog helemaal niet wat hij na dit seizoen wil. Hij gaat zich eerst bezinnen."
Mogen de Rangers gewoon Europa in dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
Las t net op twitterquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Niesl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.html
Dat zou 'm zijn!
Waarom niet? Van de zomer worden ze toch wel overgenomen door een rijke sj(ei)aak.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen de Rangers gewoon Europa in dan?
Dacht dat die op randje faillissement stonden en sowieso een forse puntenaftrek gaan krijgen. Maar volg het allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom niet? Van de zomer worden ze toch wel overgenomen door een rijke sj(ei)aak.
Dit nieuws?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mooi nieuws over El Ahmadi, wat een geweldenaar is dat.
quote:El Ahmadi wil afsluiten bij Twente
Uitgegeven: 24 april 2012 11:08
DEN HAAG - Karim El Ahmadi wil zijn loopbaan graag afsluiten bij FC Twente. Dat zegt de middenvelder van Feyenoord deze week in het magazine van NUsport.
“Het liefst sluit ik mijn carrière af bij Twente. Dat is toch wel mijn club”, aldus El Ahmadi, die graag samen met zijn boezemvriend Tjaronn Chery van ADO Den Haag terugkeert naar Enschede.
“Het is mijn droom ooit met Tjaronn in één team te spelen. Dat heb ik vaak tegen hem gezegd. Enschede is en blijft mijn stad. Dat geldt ook voor Tjaronn.”
El Ahmadi en Chery zijn samen opgegroeid in de wijk Wesselerbrink. “We zijn als broers voor elkaar. We zullen elkaar altijd blijven zien, waar onze carrières ons ook heen brengen”, legt Chery uit.
El Ahmadi kwam als kind regelmatig over de vloer bij Chery. “Ik beschouw zijn moeder als mijn tweede moeder en zijn broers als mijn broers.”
Nieuw contract
De Marokkaanse international sluit voor de komende jaren een langer verblijf bij Feyenoord niet uit. De Rotterdammers overwegen om hem een nieuwe aanbieding te doen. Zijn huidige contract loopt medio 2013 af.
“Misschien blijf ik nog wel een paar jaar. Ooit wil ik de stap naar een buitenlandse club maken, maar met Feyenoord in de Champions League spelen lijkt me ook fantastisch.”
Nee, het contract-verleng nieuws.quote:
Precies lekker met Twente strijden om plaats 9quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, het contract-verleng nieuws.
Maar leuk, kan die over een paar jaar afbouwen bij Twente in de middenmoot
Ik denk dat bijtekenen iedereen wel een goed idee vind. Het ging er om of je hem nu voor een paar miljoen wegdoet of dat hij volgend jaar gratis weg mag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef inZanity het volgende:
Als El Ahmadi bijtekent zou dat echt geweldig zijn!
Laat alleen HMF en Typisch het maar niet horen.. Die verkopen m liever voor een fooitje..
quote:Guidetti: Wat er is gebeurd? Dat is tussen mij en de trainer
Johan Derksen sprak in het programma Voetbal International al over het passeren van Guidetti door Ronald Koeman. Ook het Algemeen Dagblad spreekt over een aanvaring tussen de twee. Zelf wilde de spits daar op het gala van RTV Rijnmond niets over kwijt tegenover diezelfde krant. 'Dat is iets tussen mij en de trainer, dat hoeft de hele wereld niet te weten.'
Guidetti zit zich nu echt op te vreten om d'r keihard op te gaan tegen AZ hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
Denk dat Feyenoord/Koeman niet echt blij is geweest dat hij na/tijdens dat hij ziek was gewoon Feyenoord A1 gaat kijken. Is alleen maar goed, dergelijke spelers een keer hard aanpakken.
Lek was toch gewoon Kalou ?quote:
Je snapte heel de discussie niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef inZanity het volgende:
Als El Ahmadi bijtekent zou dat echt geweldig zijn!
Laat alleen HMF en Typisch het maar niet horen.. Die verkopen m liever voor een fooitje..
Oh en wat betreft die clubs die we eventueel kunnen loten. We moeten de meeste gewoon kunnen hebben! Alleen Fener, Braga en Kiev wordt lastig maar ook daartegen ben je zeker niet kansloos. Zitten in ieder geval een paar leuke tripjes bij!
In een eerder stadium had Van Geel al toegezegd aan El Ahmadi dat hij transfervrij mocht vertrekken indien hij het komend seizoen nog zou blijven. Nu gaan ze een stap verder en willen hem gewoon langer aan de club binden. Lijkt me een mooi signaal van de clubquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je snapte heel de discussie niet?
Ten eerste is een x aantal miljoen geen fooi.
Ten tweede is verkoop komende zomer erop gericht om El Ahmadi volgend jaar niet transfervrij de deur uit te laten lopen. Bij een contractverlenging is daar geen sprake van.
Die laatste zin wijst erop dat El Ahmadi alleen aan een langer verblijf denkt, mits CL veilig gesteld wordt. Je kan beter Chery naar Feijenoord halen, je mag hem hebben voor een miljoentje of vijf. Dat wordt een gouden koppel zie ik alweerquote:El Ahmadi wil afsluiten bij Twente
DEN HAAG - Karim El Ahmadi wil zijn loopbaan graag afsluiten bij FC Twente. Dat zegt de middenvelder van Feyenoord deze week in het magazine van NUsport.
“Het liefst sluit ik mijn carrière af bij Twente. Dat is toch wel mijn club”, aldus El Ahmadi, die graag samen met zijn boezemvriend Tjaronn Chery van ADO Den Haag terugkeert naar Enschede.
“Het is mijn droom ooit met Tjaronn in één team te spelen. Dat heb ik vaak tegen hem gezegd. Enschede is en blijft mijn stad. Dat geldt ook voor Tjaronn.”
El Ahmadi en Chery zijn samen opgegroeid in de wijk Wesselerbrink. “We zijn als broers voor elkaar. We zullen elkaar altijd blijven zien, waar onze carrières ons ook heen brengen”, legt Chery uit.
El Ahmadi kwam als kind regelmatig over de vloer bij Chery. “Ik beschouw zijn moeder als mijn tweede moeder en zijn broers als mijn broers.”
Nieuw contract
De Marokkaanse international sluit voor de komende jaren een langer verblijf bij Feyenoord niet uit. De Rotterdammers overwegen om hem een nieuwe aanbieding te doen. Zijn huidige contract loopt medio 2013 af.
“Misschien blijf ik nog wel een paar jaar. Ooit wil ik de stap naar een buitenlandse club maken, maar met Feyenoord in de Champions League spelen lijkt me ook fantastisch.”
Sterker nog, hij bepaalt alles omtrent transfers. Speler, prijs, kleur schoenen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
De kromme wil dat we elke ado speler voor 5mil overnemen.
quote:ADO-speler Chery toont tatoeage met naam Karim El Ahmadi
Voor de wedstrijd ADO Den Haag - Feyenoord was er een opmerkelijk dubbelinterview met Karim El Ahmadi en ADO Den Haag speler Chery. De twee zijn al van jongs af aan vrienden. El Ahmadi hielp Chery in het verleden ook financieel. Chery deed in het interview ook de ontboezeming dat hij een tatoeage met de naam van Karim El Ahmadi heeft laten zetten. 'Dat voelde wel emotioneel. Het is gewoon een heel mooi gebaar,' aldus de middenvelder van Feyenoord.
Komt in Den Haag dat nieuws allemaal zo laat door?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef De_kromme het volgende:
What the fuck, gayboys in de building.
[..]
Yupquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt in Den Haag dat nieuws allemaal zo laat door?
Tien voor Toornstra hequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Chery best een leuke speler hoor. Mag van mij zo de plek van Schaken in nemen. En die 5 miljoen kun je natuurlijk weer vergeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
Waarschijnlijk al gepost maar:
[..]
Die laatste zin wijst erop dat El Ahmadi alleen aan een langer verblijf denkt, mits CL veilig gesteld wordt. Je kan beter Chery naar Feijenoord halen, je mag hem hebben voor een miljoentje of vijf. Dat wordt een gouden koppel zie ik alweer.
Is meer iets voor Amsterdam daar houden ze wel van dat soort jongens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup. Nou, moet je hem nog kopen, ofwat?
[..]
Tien voor Toornstra he.
Volgens hem staat er voor 50 miljoen aan spelers op dat veld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat maar lekker in Den Haag blijven, vechten tegen degradatie volgend seizoen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup. Nou, moet je hem nog kopen, ofwat?
[..]
Tien voor Toornstra he.
De Kers is baasquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Chery best een leuke speler hoor. Mag van mij zo de plek van Schaken in nemen. En die 5 miljoen kun je natuurlijk weer vergeten.
Gayboys bedoel je? Ja, met Anita die reetneger vooropquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is meer iets voor Amsterdam daar houden ze wel van dat soort jongens.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat maar lekker in Den Haag blijven, vechten tegen degradatie volgend seizoen.
Hier heb je het filmpje trouwens, leuk dat jij ook nog even in beeld komt op 2:15.
Hoe lang loopt z'n contract nog dan? En welke spelers van degradatiekandidaten gaan er tegenwoordig voor bedragen van 5 en 10 miljoen weg? Ken alleen die Honda van 2 jaar geleden, die 10 klasses beter was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Kers is baas. Wereldtoppert in wording. Maar voor minder dan vijf mag je hem niet hebben man, sorry.
'We blijven vaak bij elkaar slapen'quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat maar lekker in Den Haag blijven, vechten tegen degradatie volgend seizoen.
Hier heb je het filmpje trouwens, leuk dat jij ook nog even in beeld komt op 2:15.
Zeker telkens 50 euro waarna Karim ongeveer een kwartiertje op haar slaapkamer verbleef.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'We blijven vaak bij elkaar slapen'.
'Zonder dat ik het wist kwam hij op bezoek bij mijn moeder vroeger, en gaf geld aan mijn moeder'.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'We blijven vaak bij elkaar slapen'.
'Zonder dat ik het wist kwam hij op bezoek bij mijn moeder vroeger, en gaf geld aan mijn moeder'.![]()
![]()
![]()
Oh damn, die is nasty...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker telkens 50 euro waarna Karim ongeveer een kwartiertje op haar slaapkamer verbleef.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker telkens 50 euro waarna Karim ongeveer een kwartiertje op haar slaapkamer verbleef.
Bedankt dat je de grap nog even uitlegd. Die simpele havenslaven hier hadden hem waarschijnlijk nog niet doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
'Uitlegd', Goed zo De_Kromme, ga maar even terug naar de eerste klas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegd. Die simpele havenslaven hier hadden hem waarschijnlijk nog niet door.
Ik dacht al: het staat wel vreemd zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Uitlegd', Goed zo De_Kromme, ga maar even terug naar de eerste klas.
Jij in de zachte kern zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegd. Die simpele havenslaven hier hadden hem waarschijnlijk nog niet door.
Wel een baas op 2:15 trouwens. Zit ook bij de harde kern.
Mijn middag is weer goed!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht al: het staat wel vreemd zo. Overkomt me niet vaak, gefeliciteerd met deze overwinning Sjaak.
Nee man, ben de Dani van Den Haagquote:
Toen zat ik gewoon in Engeland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.defeijenoorder(...)aaien-in-de-lucht-2/
Blijft mooi
Of aan Twentequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Cara het volgende:
dat zou toch wat zijn Ahmadi er nog bij voor 3 jaar. En dan na 2 jaar verkopen voor 8 miljoen aan een Russische club. prima prima
Vraag me af wat hij wil insinueren:quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabbendam is het verzoek om Tony aankomende speelronde te behouden voor Feyenoord nog voor de wedstrijd in Den Haag ingediend.
Feyenoord heeft ongelofelijk veel vertrouwen in Tony, dat is het enige.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij wil insinueren:
- Feyenoord heeft goede visie getoond
- Fey weet dat Karim zich niet kan beheersen
- Kaart is expres gepakt (waarom?)
- ...
Gister even op 'm gelet bij de training, maar je ziet gewoon aan alles dat hij in de basis al een veel betere voetballer is dan het grootste deel van de selectie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ongelofelijk veel vertrouwen in Tony, dat is het enige.
Op de bank niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gister even op 'm gelet bij de training, maar je ziet gewoon aan alles dat hij in de basis al een veel betere voetballer is dan het grootste deel van de selectie.
Mooie steek onder water nog naar Been.quote:'We naderen elkaar heel langzaam. '
Feyenoord wil het in 2013 aflopende contract van Karim El Ahmadi graag openbreken en met ten minste een jaar verlengen. Beide partijen hebben daarover al enkele gesprekken gevoerd.
'We hebben een paar keer koffie gedronken', zegt technisch directeur Martin van Geel tegen Voetbal International. ‘Eerst heel informeel om eens te filosoferen over hoe we de toekomst zagen, maar langzaam wordt het dan steeds serieuzer. Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar wel dat we elkaar heel langzaam naderen.'
Het is Van Geel er veel aan gelegen El Ahmadi te behouden. Eerder vertelde hij al het te accepteren als de middenvelder zijn contract uitdient en in 2013 transfervrij De Kuip uit loopt.
'Normaal gesproken willen we een speler in die situatie verkopen', zegt Van Geel, 'maar wij vinden Karim zó belangrijk dat we dan het sportieve laten prevaleren boven de financiën. Maar nog liever gaan we langer met hem door. De gesprekken over eventuele contractverlenging verlopen overigens in een uitstekende sfeer.'
Ooit wilde Van Geel in zijn functie als technisch directeur van Ajax El Ahmadi naar Amsterdam halen. 'Maar hij koos toen voor Feyenoord. Afgelopen zomer kwamen we elkaar weer tegen. Ik kon me niet voorstellen dat hij het voetballen was verleerd en je ziet nu wat een professioneel en goed werkklimaat kan doen met spelers. Karim heeft zich op een prachtige manier gerevancheerd en laat wekelijks zien tot de beste middenvelders in de Eredivisie te behoren.'
en terecht, aan deze speler alleen al kan je zien dat het een bijzonder matige coach isquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie steek onder water nog naar Been.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:49:09Enorme tegenvaller voor #Feyenoord. Club meldt dat Guidetti niet kan spelen tegen AZ. Hij kampt met een zenuwontsteking reageer retweet
Derde keer alweer dat hij een belangrijke wedstrijd mist.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:50:10Gisteren vertelde Guidetti nog dat hij dacht zondag zeker wel te kunnen spelen, maar na medisch onderzoek blijkt dat niet mogelijk. reageer retweet
Klote man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Happel het volgende:
Geen Guidetti zondag.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:49:09Enorme tegenvaller voor #Feyenoord. Club meldt dat Guidetti niet kan spelen tegen AZ. Hij kampt met een zenuwontsteking reageer retweet
Derde keer alweer dat hij een belangrijke wedstrijd mist.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:50:10Gisteren vertelde Guidetti nog dat hij dacht zondag zeker wel te kunnen spelen, maar na medisch onderzoek blijkt dat niet mogelijk. reageer retweet
En dan staat hij zondag gewoon in de basisquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Happel het volgende:
Geen Guidetti zondag.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:49:09Enorme tegenvaller voor #Feyenoord. Club meldt dat Guidetti niet kan spelen tegen AZ. Hij kampt met een zenuwontsteking reageer retweet
Ach, als Fernandez net zo goed speelt als eergister ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Happel het volgende:
1000000000x liever Guidettiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, als Fernandez net zo goed speelt als eergister ...
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik hem de laatste wedstrijden niet hoor.Eigenlijk al niet meer na RKC thuis
Wie zegt dan dat ze liever Fernandez hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Kerel is echt belangrijk hoor. Hij kan tenminste echt goed voetballen, dat kan die Fernandez niet hoor. Hij speelt veel minder opvallend maar tegen NAC bijvoorbeeld was hij gewoon 2x heel belangrijk bij de goals. Maar hij scoort nu wat minder dus dan vinden alle opportunistjes hem in een keer 'een stuk minder' en hebben ze liever Fernandez.
En die Derksen gisteren in VI een heel lulverhaal ophangen over een geniale zet van Koeman om Guidetti te prikkelen door hem buiten de selectie te laten en zodoende op scherp te zetten voor de wedstrijd tegen AZ. Guidetti was volgens hem namelijk helemaal niet ziek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Happel het volgende:
Joh, kon Koeman/Derksen ruiken dat Guidetti een zenuwontsteking kreeg?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En die Derksen gisteren in VI een heel lulverhaal ophangen over een geniale zet van Koeman om Guidetti te prikkelen door hem buiten de selectie te laten en zodoende op scherp te zetten voor de wedstrijd tegen AZ. Guidetti was volgens hem namelijk helemaal niet ziek.
Die man zit zo lang in het vak en heeft bronnen die met zulke onzin aan komen zetten.
Nee, maar Derksen had toch wel kunnen weten dat Guidetti écht ziek was ipv zo'n lulverhaal ophangen. Als je niet ziek bent krijg je normaal gesproken namelijk niet zo'n virus (zeker niet als topsporter)quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, kon Koeman/Derksen ruiken dat Guidetti een zenuwontsteking kreeg?
Niet alleen op hun reactie. Maar aardig wat mensen hier praten sinds zondag vol lof over Fernandez en dat we Guidetti prima kunnen missen. Is gewoon een algemeen bericht, ik quote dan ook niemandquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ze liever Fernandez hebben?
Juist wel, als topsporter ben je veel gevoeliger voor virussenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, maar Derksen had toch wel kunnen weten dat Guidetti écht ziek was ipv zo'n lulverhaal ophangen. Als je niet ziek bent krijg je normaal gesproken namelijk niet zo'n virus (zeker niet als topsporter)
Complete onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juist wel, als topsporter ben je veel gevoeliger voor virussen
Ik heb niemand gezien die beweerd liever Fernandez dan Guidetti in de spits te zien, maar het punt is dat het tegen ADO (in ieder geval) en ook tegen Ajax-uit heel erg goed ging met Fernandez in de spits. Het is kut dat Guidetti niet kan spelen, maar zeker geen grote ramp als je kijkt naar de wedstrijden die Fernandez gespeeld heeft in de spits. Het zou erger zijn als Fernandez ook nog eens geschorst was, dan moest je met Achahbar aan komen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet alleen op hun reactie. Maar aardig wat mensen hier praten sinds zondag vol lof over Fernandez en dat we Guidetti prima kunnen missen. Is gewoon een algemeen bericht, ik quote dan ook niemand
Ik vind het een kleine ramp, omdat dit een wedstrijd waar veel meer op het spel staat. Guidetti is een speler die boven zichzelf uit stijgt in de grote wedstrijden. Dit is de grootste wedstrijd van het seizoen (Ajax was toch meer een sentimentele wedstrijd) en ik had hem een grote rol toegedicht voor zondag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien die beweerd liever Fernandez dan Guidetti in de spits te zien, maar het punt is dat het tegen ADO (in ieder geval) en ook tegen Ajax-uit heel erg goed ging met Fernandez in de spits. Het is kut dat Guidetti niet kan spelen, maar zeker geen grote ramp als je kijkt naar de wedstrijden die Fernandez gespeeld heeft in de spits. Het zou erger zijn als Fernandez ook nog eens geschorst was, dan moest je met Achahbar aan komen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zou Guidetti AIDS opgelopen hebben in zijn periode in Afrika?
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zou Guidetti AIDS opgelopen hebben in zijn periode in Afrika?
Of het is allemaal gewoon een truc om AZ te verassen. Op het laatste moment of Guidetti of Fernandez en daar de tactiek op baseren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuw waar de zenuwontsteking zit. Cas van Eijk zegt dat hij een virus heeft doordat hij vorige week zware buikgriep heeft gehad. Maar hoe kan iemand die zware buikgriep gehad heeft, toch een aantal keer trainen en op vrijdag nog een wedstrijdje bezoeken. Dat doe je echt niet als je ziek bent en al helemaal niet als je 'zware buikgriep' en een 'virus' hebt.
Ik ben heel erg benieuwd wat de rest van de week brengt want ik vind het allemaal wat vaag en zeer vroeg aangezien er nog 5 dagen te gaan zijn tot de wedstrijd.
Mwa. Lijkt me dan tactisch slimmer om het op donderdag bekend te maken waardoor je AZ dwingt om de opstelling vlug aan te passen, als ze dit al doen in ieder geval. Heb het vermoeden dat Verbeek zijn tactiek niet wijzigt omdat 1 speler bij de tegenstander plotseling niet meedoetquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of het is allemaal gewoon een truc om AZ te verassen. Op het laatste moment of Guidetti of Fernandez en daar de tactiek op baseren.
Boeiend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een dom kleutergrapje, dat is er mis mee.
Omdat jij het zegt?quote:
BMI eet Altidore als late lunch zondagquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Hoe dan ook, met wie we ook spelen --> Er gaan geen punten naar Alkmaar.
Hij staat LB, dus dat wordt een nat broekje voor Beerens...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI eet Altidore als late lunch zondag
Beerens is een aperitiefje voor Brunoquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij staat LB, dus dat wordt een nat broekje voor Beerens...
Onze ene spits is een half seizoen geschorst en de andere een half seizoen ziek... Gelukkig niet beiden tegelijk.quote:
Het probleem niet zien? You fucking ridiculous, nigga?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Bonkers. het volgende:
Fernandez speelde prima vorige wedstrijd, kan zich nu extra bewijzen in eigen kuip. Ik zie het probleem niet.
Hoe staat het dan eigenlijk met Achabar (oid.)?
Krijgen we misschien nog een korting op die 8 ton...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Caland het volgende:
Kunnen hem beter terugsturen naar Manchester. Voor die ene wedstrijd.
Goed voorbeeld ja. PSV uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop het ook, en iets zegt me dat Guidetti wel eens gelijk kan hebben, en dat hij gewoon mee doet. Deze verhalen heb ik echt al eens eerder gehoord.
Overigens snap ik niet wat iedereen zo geweldig vind aan Fernandez. Ok, hij is niet zo'n slechte voetballer als iedereen beweerd, maar tegen topteams (PSV uit anyone?) is hij te slecht, hij kan geen bal vasthouden, hij kan echt alleen maar rennen. Tegen AZ hebben we Guidetti gewoon nodig, klaar.
Er staat daar helemaal niet dat topsporters gevoeliger zijn voor virussen en die onzin ga je ook in geen enkel onderzoek tegenkomen. Als je als je intensief sport en je eet en rust slecht, ja dan ben je vatbaarder, maar dat geldt eigenlijk ook voor mensen die niet sporten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt?
Is helemaal geen onzin, topsport heeft invloed op je immuunsysteem
http://www.nlcoach.nl/ken(...)-van-een-topsporter/
Gaat toch niet over z'n goals. Ben het compleet eens met TheGreatHood, Fernandez kan af en toe een balletje vast houden en keihard lopen, voor de rest kan hij d'r gewoon geen reet vanquote:
Spitsen staan er voor goals .. niets meer en niets minder...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat toch niet over z'n goals. Ben het compleet eens met TheGreatHood, Fernandez kan af en toe een balletje vast houden en keihard lopen, voor de rest kan hij d'r gewoon geen reet van
Ik geloof zelfs dat de wedstrijd tegen ADO ook al tot dit vooropgezette plan behoorde. Tegen ADO hadden we hem niet nodig. AZ gaat nu echt geloven dat er wat met Guidetti aan de hand is. Feyenoord speelt totaal ander voetbal met Guidetti in de spits van met Fernandez.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
En er bestaat ook nog iets als scorebord journalistiek.
Damn, wat dat betreft heeft De_kromme nog gelijk ook. Jullie zijn echt domme havenarbeiders. Te dom om op die De_kromme te reageren, en te dom om een wedstrijd te analyseren en niet naar de fuckin statistieken te kijken.
Maakt toch deel uit van je systeem, het is dus wel handig als ze iets kunnen. Goal nummer 2 van Guidetti thuis tegen Twente zie ik Fernandez never nooit maken net zoals zijn goal bij RKC uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Spitsen staan er voor goals .. niets meer en niets minder...
Ik mag toch hopen dat dit een grap isquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Damn, wat dat betreft heeft De_kromme nog gelijk ook. Jullie zijn echt domme havenarbeiders. Te dom om op die De_kromme te reageren, en te dom om een wedstrijd te analyseren en niet naar de fuckin statistieken te kijken.
Nee, ik geloof echt niet dat Koeman dat zou doen. Hij weet ook dat Guidetti vanuit het niets kan scoren. Zou hartstikke achterlijk zijn om Guidetti om niks thuis te houdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat de wedstrijd tegen ADO ook al tot dit vooropgezette plan behoorde. Tegen ADO hadden we hem niet nodig. AZ gaat nu echt geloven dat er wat met Guidetti aan de hand is. Feyenoord speelt totaal ander voetbal met Guidetti in de spits van met Fernandez.
ik vond die goal van hem tegen psv toch ook anders best een aardige spitsen goal hoor..quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt toch deel uit van je systeem, het is dus wel handig als ze iets kunnen. Goal nummer 2 van Guidetti thuis tegen Twente zie ik Fernandez never nooit maken net zoals zijn goal bij RKC uit.
Fernandez was na zijn gemiste wedstrijden dit seizoen er natuurlijk ook op gebrand om wat te laten zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt niet dat Koeman dat zou doen. Hij weet ook dat Guidetti vanuit het niets kan scoren. Zou hartstikke achterlijk zijn om Guidetti om niks thuis te houden
Dat klinkt wel erg alu-hoedje..quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat de wedstrijd tegen ADO ook al tot dit vooropgezette plan behoorde. Tegen ADO hadden we hem niet nodig. AZ gaat nu echt geloven dat er wat met Guidetti aan de hand is. Feyenoord speelt totaal ander voetbal met Guidetti in de spits van met Fernandez.
Statistieken zijn anders een redelijk objectieve weergave van de feiten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ah ja. Dat is was precies zo als Guyon die bal bedoelde. Misschien wil Arsenal hem wel kopen als opvolger van van Persie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ik vond die goal van hem tegen psv toch ook anders best een aardige spitsen goal hoor..
binnentikken bij eerste paal om via de tweede paal in het goal te verdwijnen..
maar hoe je het ook bekijkt , je zult het met hem moeten doen..
en zo geweldig is Guidetti niet de laatste tijd, tegenstanders lijken hem redelijk te neutraliseren..
Zolang Cissé er gewoon instaat hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Vond Fernandez meevoetballend ook wel aardig zondag. Zag in ieder geval wel al flink wat verbetering bij hem. En ach, als hij tegen die trage Klavan komt te staan heb je best wel wat aan zijn snelheid.
Jammer alleen dat hierdoor Schaken ook weer zal spelen zondag.
Vaak wel, maar soms heb je ineens Björn Vlemminxquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Statistieken zijn anders een redelijk objectieve weergave van de feiten hoor.
Mag ook wel wat verbetering in zitten na al die tijd voetballen met begaafde spelers als El Ahmadi, Clasie en Guidettiquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Vond Fernandez meevoetballend ook wel aardig zondag. Zag in ieder geval wel al flink wat verbetering bij hem. En ach, als hij tegen die trage Klavan komt te staan heb je best wel wat aan zijn snelheid.
Jammer alleen dat hierdoor Schaken ook weer zal spelen zondag.
Die nu ook gewoon wordt ingehaald door de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms heb je ineens Björn Vlemminx
Dat bedoel ik, dus op basis van de statistieken van vorig seizoen was Vlemminx een goede spits. In werkelijkheid liggen ze in Nijmegen nog dubbel van het lachen over zijn transfer naar Club...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die nu ook gewoon wordt ingehaald door de werkelijkheid.
Statistieken zijn niet alleen maar goals he. Dacht dat ze hier ook gewoon balverlies, passing, accuracy etc bedoelden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus op basis van de statistieken van vorig seizoen was Vlemminx een goede spits. In werkelijkheid liggen ze in Nijmegen nog dubbel van het lachen over zijn transfer naar Club...
Wat heb jij gesnoven? Niemand beweert hier dat Fernandez beter is hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF is happening hierzo. Statistieken zijn geen representatie van de werkelijkheid.
Guidetti is 10x beter dan die Fernandez. Fernandez kan niet mee voetballen. Fuck zeg. Straks moeten we nog tevreden zijn als we volgend jaar met Fernandez in de spits CL gaan spelen
Ja als je die meeneemt zie je idd dat Guidetti 10x beter is. Mensen hier hebben het alleen maar over goals, en als Guidetti die niet meer maakt, en Fernandez maakt ze wel, jaaa dan is Fernandez natuurlijk de betere spits.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Statistieken zijn niet alleen maar goals he. Dacht dat ze hier ook gewoon balverlies, passing, accuracy etc bedoelden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven? Niemand beweert hier dat Fernandez beter is hoor.
Zo zal het wel gaan deze weekquote:morgen krijgen we weer een bericht dat Guidetti echt ziek is.. en AZ never nooit niet gaat halen..
Donderdag: Guidetti heeft een half uurtje van de training mee gemaakt maar AZ komt nog steeds te vroeg omdat John vloeibaar voedsel eet deze week.. of andere soortgelijke onzin...
Vrijdag: Guidetti train weer volledig mee.. AZ komt waarschijnlijk nog te vroeg...
Zaterdag: Inzetbaarheid Guidetti blijft twijfelgeval!
Zondag: Guidetti scoort 3x in topper om de 2de plaats..
deze spelletjes heb ik al te vaak gezien in de week richting een topduel!
Snap het ook niet zo. Pilletje niet ingenomen ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven? Niemand beweert hier dat Fernandez beter is hoor.
Waarom moet er nou àltijd 1 rare in dit topic zitten....quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja als je die meeneemt zie je idd dat Guidetti 10x beter is. Mensen hier hebben het alleen maar over goals, en als Guidetti die niet meer maakt, en Fernandez maakt ze wel, jaaa dan is Fernandez natuurlijk de betere spits.
Vind je dat echt zelf ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is was precies zo als Guyon die bal bedoelde. Misschien wil Arsenal hem wel kopen als opvolger van van Persie.
Heb je de laatste wedstrijden wel gezien dan? Hij scoort dan weliswaar minder, maar is zo verschrikkelijk belangrijk man. Houd standaard twee man bezig, geeft goede passes, assists en creëert ruimte voor anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het sinds zijn schorsing ook zo slecht gedaan inderdaad. Hij heeft in die andere wedstrijden dan wel niet vaak gescoord maar we hebben wel 6 van de 8 gewonnen en 2 gelijk gespeeld. Dus wanneer hij niet scoort is hij alsnog wel heel erg belangrijk maar maken andere gasten zoals Schaken, Clasie, Cisse de goalsquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Vind je dat echt zelf ?
twee man bezig houden doet zelfs Cabral
als hij twee man bezig houd wie moet dan scoren ?
de spits... oh nee wacht....
don't get me wrong , ik ben een Guidetti fan, maar hij (en het team) had wat moeite de laatste wedstrijden om met deze verandering om te gaan..
Nou denk ik wel dat hij tegen AZ weer prima had kunnen renderen..
Als hij ruimte krijgt, en word aangespeeld (redelijk essentieel) is hij dodelijk dat is wel gebleken..
Ja... Het is allemaal een beetje vaag. Straks heeft hij de vriendin van Mulder geneukt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Vind het wel een raar verhaal, ziek zijn, bij Feyenoord A1 gaan kijken, daarna dat Derksen gerucht, vervolgens zegt Guidetti dat hij dat binnenskamers wil houden en vervolgens heeft hij opeens een hele vage ziekte.
is die zo leuk dan ??quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja... Het is allemaal een beetje vaag. Straks heeft hij de vriendin van Mulder geneukt.
Of z´n wijf heeft chlamydia. Krijg je als je de hele dag blowt. Draagt die Guidetti ook nog eens geen jas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja... Het is allemaal een beetje vaag. Straks heeft hij de vriendin van Mulder geneukt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
[i]Of z´n wijf heeft chlamydia. Krijg je als je de hele dag blowt. [/i]Draagt die Guidetti ook nog eens geen jas.
1+1=2
Mwoah. Het kan ermee door. Na heel veel bier.quote:
Zou ze die middelvinger op haar profiel foto nou echt niet doorhebben ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Muto het volgende:
Oh, voor de liefhebbers van vriendinnen van de spelers:
Mulders vriendin --> http://twitter.com/#!/JennSommers
Heel raar om als profielfoto te nemen anders jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ze die middelvinger op haar profiel foto nou echt niet doorhebben ?
Haha Mulder. Die probeert echt elke vrouw die hij tegenkomt te versieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Muto het volgende:
Oh, voor de liefhebbers van vriendinnen van de spelers:
Mulders vriendin --> http://twitter.com/#!/JennSommers
Wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF is happening hierzo. Statistieken zijn geen representatie van de werkelijkheid.
Guidetti is 10x beter dan die Fernandez. Fernandez kan niet mee voetballen. Fuck zeg. Straks moeten we nog tevreden zijn als we volgend jaar met Fernandez in de spits CL gaan spelen
En Ikea.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Het komt allemaal doordat hij geregeld bij Vapiano's eet
Die is toch niet verkeerd of zit ik er nu naast. Kan ook dat ik je hele opmerking niet snapquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Haha Mulder. Die probeert echt elke vrouw die hij tegenkomt te versieren.
Ga eens weg trolletjequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef Das-Phantom het volgende:
Weinig lichtpuntjes qua spel tegen Ado. Tegen AZ verlies je met zulk spel kansloos zeker nu El Ahmadi er niet bij is![]()
Storen jullie je ook zo aan dat gebabbel van Dirk Kuijt in de media??? Beetje Kalou proberen over te halen terwijl hij zelf nog niet eens getekend heeft....
Want jij vond ons natuurlijk weer geweldig spelen?quote:
'Ons' zeggen maar dan wel in een ander topic het over Feyenooit hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Want jij vond ons natuurlijk weer geweldig spelen?
En ik troll niet, ik constateer feiten. Spel was niet bepaald goed en Ado was zwak![]()
Je constateert feiten die niet kloppen. We gaven niets weg, geen geweldig spel maar totaal niet in de problemen gekomen. Bovendien genoeg kansen gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Want jij vond ons natuurlijk weer geweldig spelen?
En ik troll niet, ik constateer feiten. Spel was niet bepaald goed en Ado was zwak![]()
Dat ging over de verdeling van de prijzen afgelopen decennia gappie....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ons' zeggen maar dan wel in een ander topic het over Feyenooit hebbenGewoon oprotten hier, mafketel.
Ook nog eens gappie gebruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Dat ging over de verdeling van de prijzen afgelopen decennia gappie....
We gaven nog bijna de 2-2 weg slotminuten stonden we fiks onder druk. Was niet nodig geweest toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je constateert feiten die niet kloppen. We gaven niets weg, geen geweldig spel maar totaal niet in de problemen gekomen. Bovendien genoeg kansen gehad.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
We gaven nog bijna de 2-2 weg slotminuten stonden we fiks onder druk. Was niet nodig geweest toch?
Helaas man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
We gaven nog bijna de 2-2 weg slotminuten stonden we fiks onder druk. Was niet nodig geweest toch?
Dat bedoel ik. Tegen AZ moet het beter.quote:
Bij nader inzien heb je gelijk. We gaan verliezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tegen AZ moet het beter.
Al had Cissé de wedstrijd allang kunnen en moeten beslissen natuurlijkMaar we kwamen zowaar nog onder druk.
Yes, wilde het net plaatsen.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:14 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord vreest dat Guidetti z'n laatste wedstrijd dit seizoen al heeft gespeeld...
Bedankt voor de bewezen diensten dan maar.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 25-04-2012 om 07:49:04#Feyenoord vreest dat John Guidetti dit seizoen niet meer in actie kan komen en dus zijn laatste wedstrijd al gespeeld heeft. reageer retweet
quote:AD: Feyenoord vreest einde seizoen voor Guidetti
25 april 2012
Volgens het Algemeen Dagblad vreest Feyenoord dat John Guidetti inmiddels zijn laatste wedstrijd van het seizoen heeft gespeeld. Maandag was Guidetti op het trainingsveld plotseling de macht over zijn rechterbeen helemaal kwijt. 'Een virus is niet te behandelen,' aldus de clubarts. 'Dat betekent dat hij vooral moet rusten. Het duel met AZ haalt hij zeker niet. het krachtsverschil in beide benen is daarvoor simpelweg te groot. Vandaag wordt hij in het ziekenhuis nogmaals onderzocht om uit te sluiten dat hij nog iets anders onder de leden heeft.
Gewoon hattrick dus zondagquote:Op woensdag 25 april 2012 09:00 schreef Guidetti het volgende:
Dit hoort allemaal bij het plan om AZ op een dwaalspoor te brengen.
Zeker. En je snapt natuurlijk wel dat het publiek ziet dat Guidetti uit de spelerstunnel komt echt helemaal lijp wordt.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:00 schreef Guidetti het volgende:
Dit hoort allemaal bij het plan om AZ op een dwaalspoor te brengen.
Sterker nog, het gerucht gaat dat Guidetti in een Schaken-pak gaat spelenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zeker. En je snapt natuurlijk wel dat het publiek ziet dat Guidetti uit de spelerstunnel komt echt helemaal lijp wordt.
Ik heb vernomen dat Schaken gewoon mee doet aan de warming-up en dat Guidetti zijn warming-up binnen doet. Uiteindelijk zal Schaken achterblijven in de kleedkamers en Guidetti zal uit de tunnel komen!
Met schoenpoets op zijn gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterker nog, het gerucht gaat dat Guidetti in een Schaken-pak gaat spelen
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 09:54:54Clubarts van #Feyenoord gesproken. Volgens hem is het niet zo dat Guidetti de rest vh seizoen niet in actie komt. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 09:56:50De situatie van Guidetti wordt per dag bekeken. Onderzoeken vanmorgen lieten volgens de clubarts weer wat betere resultaten zien. #feyenoord reageer retweet
Dat was stap 1:quote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 09:54:54Clubarts van #Feyenoord gesproken. Volgens hem is het niet zo dat Guidetti de rest vh seizoen niet in actie komt. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 09:56:50De situatie van Guidetti wordt per dag bekeken. Onderzoeken vanmorgen lieten volgens de clubarts weer wat betere resultaten zien. #feyenoord reageer retweet
Hoop het zo, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was stap 1:
stap 2 Donderdag: Guidetti is aan individuele training begonnen in het krachthonk
stap 3 Vrijdag: Guidetti doet buiten individuele oefeningen zonder bal
stap 4 Zaterdag: Guidetti traint voorzichtig met de bal, maar zal zeker niet tegen AZ spelen
stap 5 Zondag: Guidetti staat in de basis en scoort hattrick
Controle over zijn been kwijt? Klinkt wel serieus danquote:Feyenoord zal mogelijk dit seizoen geen beroep meer kunnen doen op John Guidetti. De Zweedse spits raakte volgens het Algemeen Dagblad tijdens de training van gisteren plotseling de macht over zijn rechterbeen helemaal kwijt. Guidetti kampt met een zenuwontsteking, die mogelijk is voortgekomen uit een voedselvergiftiging.
"Een virus is niet te behandelen", liet Casper van Eijck, de clubarts van Feyenoord, weten. "Dat betekent dat hij vooral moet rusten. Het duel met AZ haalt hij zeker niet. het krachtsverschil in beide benen is daarvoor simpelweg te groot." Volgens Van Eijck is er de afgelopen maanden veel op Guidetti afgekomen, iets wat de spits misschien niet altijd ten goede is gekomen.
"Iedereen wil iets van hem, dat doet iets met een jonge speler. Zo'n virus kan toeslaan als je verzwakt bent, door wat voor reden dan ook. Hij had ook een voedselvergiftiging verleden week, het zit hem niet mee. Iedereen vindt John een geweldige gozer, dit is voor ons en voor hem een tegenvaller", aldus Van Eijck.
Mogelijk komt Guidetti dit seizoen helemaal niet in actie. Daar komt vandaag meer duidelijkheid over. Van Eijck: "Vandaag wordt hij in het ziekenhuis nogmaals onderzocht om uit te sluiten dat hij nog iets anders onder de leden heeft."
Weleens van Guyon Fernandez gehoord?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Das-Phantom het volgende:
Guidetti weg betekent dat eindelijk Achahbar een kans gaat krijgen
Jhonny komt ook weer vrijquote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Das-Phantom het volgende:
Guidetti weg betekent dat eindelijk Achahbar een kans gaat krijgen
Ik mag hopen van niet zeg...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Staat die nog onder contract eigenlijk?
Als Guidetti wegvalt heb je toch een vervanger tenminste of reserve nodig.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weleens van Guyon Fernandez gehoord?
De club betaalt nog steeds een gedeelte van zijn salaris ook al zit hij in indonesia.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Staat die nog onder contract eigenlijk?
Wie wil je daar neer zetten dan? Fernandez deed het toch prima tegen Den Haag?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Als Guidetti wegvalt heb je toch een vervanger tenminste of reserve nodig.
Fernandez zal vast wel weer ergens tegen een schorsing aanlopen. Eigen jeugd eerst.
Messi ook. Wat is je punt?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie wil je daar neer zetten dan? Fernandez deed het toch prima tegen Den Haag?
Die Achabar is drie turven hoog man, heb je niks aan.
Dat hebben we gezien als hij in de basis stondquote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Messi ook. Wat is je punt?
Fluwelen techniek dat ventje.
Hoeveel wedstrijden heeft hij dit seizoen in de basis gestaan?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien als hij in de basis stond. Dat jochie wordt de zoveelste flop bij Feijenoord.
Joh als je het niet weet, zeg dan ook niks.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
De club betaalt nog steeds een gedeelte van zijn salaris ook al zit hij in indonesia.
Ik kan me één wedstrijd herinneren, daar heeft hij volgens mij welgeteld 1x de bal aangeraakt. Een kopbal die 50 meter naastvloogquote:Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij dit seizoen in de basis gestaan?
Ga een leven zoeken ofzo, in plaats van bitchen op mensen die er wél verstand van hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh als je het niet weet, zeg dan ook niks.
Den Haag, Den Haag, k* in je maagquote:Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien als hij in de basis stond. Dat jochie wordt de zoveelste flop bij Feijenoord.
Nou nou, moet dat nou weer? Dus jij ziet in Achabar de nieuwe spits van Feijenoord? Dat ventje komt net boven het gras uit manquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
De club betaalt nog steeds een gedeelte van zijn salaris ook al zit hij in indonesia.
Faalhaasquote:Op woensdag 25 april 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan me één wedstrijd herinneren, daar heeft hij volgens mij welgeteld 1x de bal aangeraakt. Een kopbal die 50 meter naastvloog.
[..]
Ga een leven zoeken ofzo, in plaats van bitchen op mensen die er wél verstand van hebben.
Want hij heeft geen gelijk? Burgerking heeft nog een contract tot eind 2012 bij Feijenoord. Of het is al ontbonden, ben je alsnog geld kwijtquote:Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rot eens op, trolletje. En neem die Haagse flapdrol mee.
Sterke reactiequote:
Gappie beter rot je zelf gewoon op als je er niet mee om kunt gaan dat mensen een andere mening hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Rot eens op, trolletje. En neem die Haagse flapdrol mee.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want hij heeft geen gelijk? Burgerking heeft nog een contract tot eind 2012 bij Feijenoord. Of het is al ontbonden, ben je alsnog geld kwijt.
Dit dus. Frusti die Caland, gaat het wel goed verder jongen?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Gappie beter rot je zelf gewoon op als je er niet mee om kunt gaan dat mensen een andere mening hebben.
Wat heb je te zoeken op een forum als je geen discussie aan durft te gaan zonder te schelden?
Het was een half jaar contract met een optie tot nog een jaar, en nu hou ik er over op.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want hij heeft geen gelijk? Burgerking heeft nog een contract tot eind 2012 bij Feijenoord. Of het is al ontbonden, ben je alsnog geld kwijt.
[..]
Sterke reactie.
En die optie is dus gelicht toendertijdquote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het was een half jaar contract met een optie tot nog een jaar, en nu hou ik er over op.
Weddenschap verloren, is een maand pleite. Is ook wel goed voor hem als hij die 8 masters wilt halen dit jaar, en daarnaast ook nog 80u per week wilt werkenquote:
Die optie is gelicht door jullie vriend Beenhakker.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het was een half jaar contract met een optie tot nog een jaar, en nu hou ik er over op.
Bron dan, 'gappie'quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Die optie is gelicht door jullie vriend Beenhakker.
Nee debieltje die optie is niet gelichtquote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En die optie is dus gelicht toendertijd. Ze betalen dus nog steeds zijn salaris nu.
Je kan hem beter gebruiken, nu Guidetti ziek is. Alles beter dan Achabar.
Linkje?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En die optie is dus gelicht toendertijd. Ze betalen dus nog steeds zijn salaris nu.
Je kan hem beter gebruiken, nu Guidetti ziek is. Alles beter dan Achabar.
[..]
Weddenschap verloren, is een maand pleite. Is ook wel goed voor hem als hij die 8 masters wilt halen dit jaar, en daarnaast ook nog 80u per week wilt werken.
Jij bent goed op de hoogte van je eigen club zegquote:Op woensdag 25 april 2012 11:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee debieltje die optie is niet gelicht
Ergens in het SC-topic een paar topics terug. Geen zin om te zoeken.quote:
Ja inderdaad, ik ben goed op de hoogte, jij niet blijkbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte van je eigen club zeg.
[..]
Ergens in het SC-topic een paar topics terug. Geen zin om te zoeken.
Ergo: je hebt geen bron.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
Ergens in het SC-topic een paar topics terug. Geen zin om te zoeken.
Twee tegen één, vriend.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben goed op de hoogte, jij niet blijkbaar.
Bron, dat het niet gelicht is:quote:
quote:Van Beukering weg bij Feyenoord
»
Jhonny van Beukering
ProShots Toegevoegd: dinsdag 1 mrt 2011, 16:28
Jhon van Beukering vertrekt alweer bij Feyenoord. De aanvaller gaat spelen in Indonesië.
Hij heeft een contract voor drie jaar getekend bij de Pelita Jaya Football Club, dat uitkomt op het hoogste niveau.
Van Beukering tekende in december een contract tot het einde van het seizoen bij Feyenoord. De transfer was op zijn minst opmerkelijk te noemen. Eerder dit seizoen kon hij bij Go Ahead Eagles geen contract verdienen.
Op aandringen van coach Mario Been kwam Van Beukering naar de Maasstad. De oefenmeester kende hem nog uit zijn periode bij NEC. In Nijmegen lag Been al eens overhoop met de spits die regelmatig kampte met overgewicht.
Drie duels voor Feyenoord
De 27-jarige Van Beukering kwam de afgelopen maanden tot drie officiële wedstrijden bij Feyenoord. Op 22 januari speelde hij voor het laatst, tegen De Graafschap. In zijn contract had Feyenoord een eenzijdige optie om de samenwerking in de zomer met één jaar te verlengen. Onlangs nam de clubleiding al de beslissing deze optie niet te lichten.
Van Beukering is nog tijdens het seizoen weggegaan, er is nooit sprake geweest van een contractquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef Das-Phantom het volgende:
Dat verhaal van Beukering is hier gepost in het topic. Ik meen 2 weken geleden toen ook de andere goede daden van Leo onder de loep werden genomen.
De_Kromme en zijn gehandicapte vriendje Phantom zullen wel betere bronnen hebben danquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bron, dat het niet gelicht is:
http://nos.nl/artikel/222464-van-beukering-weg-bij-feyenoord.html
Nee vast.....quote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Beukering is nog tijdens het seizoen weggegaan, er is nooit sprake geweest van een contract
quote:Van Beukering tekende in december een contract tot het einde van het seizoen bij Feyenoord. De transfer was op zijn minst opmerkelijk te noemen. Eerder dit seizoen kon hij bij Go Ahead Eagles geen contract verdienen.
Ik dacht dat het altijd een jodenzender was dat NOS. Ze zijn nu dus ook al bezig met onzin over Feijenoord te verkondigen. Beenhakker heeft nota bene zelf dat contract verlengd manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De_Kromme en zijn gehandicapte vriendje Phantom zullen wel betere bronnen hebben dan
Tof manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd een jodenzender was dat NOS. Ze zijn nu dus ook al bezig met onzin over Feijenoord te verkondigen. Beenhakker heeft nota bene zelf dat contract verlengd man.
Dat prestatiecontract ja. Geen vast contract. Dat eerste 'contract' kon ten alle tijde door beide partijen verbroken wordenquote:
Kap maar joh, dit doet ie gewoon puur om te trollen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat prestatiecontract ja. Geen vast contract. Dat eerste 'contract' kon ten alle tijde door beide partijen verbroken worden
Joh, meen je dit nou.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kap maar joh, dit doet ie gewoon puur om te trollen.
Jij zegt dat er überhaupt geen sprake was van een contract. Volgens de NOS is het dus gestopt eind 2011, heb je daarin wel gelijk. Gelukkig.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat prestatiecontract ja. Geen vast contract. Dat eerste 'contract' kon ten alle tijde door beide partijen verbroken worden
Sjakie blijft serieus reagerenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, meen je dit nou.
Benieuwd van wie die Phantom een kloon is trouwens. Kansloos gedoe.
Pelita Jaya Football Clubquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bron, dat het niet gelicht is:
http://nos.nl/artikel/222464-van-beukering-weg-bij-feyenoord.html
[..]
laatst in de vi dat de competitie stil lag en dat ze alleen af en toe trainen.quote:
De rode draad in dat trollen hier heeft telkens iets met de_kromme te maken. Erg toevallig wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:05 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap ff met dat matige trollen, geen zin in vandaag.
Valt wel mee toch? Het ging er gewoon of Jhonny een contract had. Daarnaast wordt er normaal gediscussierd over Achabar in de spits. Als het te ver gaat, moet je het aangeven, maar dit valt toch best mee?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:05 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap ff met dat matige trollen, geen zin in vandaag.
Kap eens met dat zwartepieten manquote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De rode draad in dat trollen hier heeft telkens iets met de_kromme te maken. Erg toevallig wel.
Misschien moet je niet meteen iedereen verrot schelden die een afwijkende mening heeft over Feijenoord.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De rode draad in dat trollen hier heeft telkens iets met de_kromme te maken. Erg toevallig wel.
Je praat gewoon onzin, constant om reacties uit te lokken en noemt het dan normaal discussieren.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het ging er gewoon of Jhonny een contract had. Daarnaast wordt er normaal gediscussierd over Achabar in de spits. Als het te ver gaat, moet je het aangeven, maar dit valt toch best mee?
[..]
Kap eens met dat zwartepieten man. Zoveel is er niet aan de hand.
Het is geen mening, jullie verkondigen leugens.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meteen iedereen verrot schelden die een afwijkende mening heeft over Feijenoord.
Nou moet je niet liegen: er was geen sprake van een weddenschap, ik zei alleen dat ik een maand pleiten was als er een adoratietopic zou komen voor De_Kromme. Hoe dat een weddenschap is in jouw wereld weet ik niet; tenslotte heb ik niet gezegd "DIE GAAT ER NOOIT KOMEN, 50 EURO EROP" maar gezegd dat ik een maand pleiten ben als een of andere mongool daadwerkelijk zover gaat dat hij jouw reet likt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef De_kromme het volgende:
Weddenschap verloren, is een maand pleite. Is ook wel goed voor hem als hij die 8 masters wilt halen dit jaar, en daarnaast ook nog 80u per week wilt werken.
Totale verifieerbare onzin verkondigen heeft werkelijk 0,0 met een mening te maken, 'gappie'quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meteen iedereen verrot schelden die een afwijkende mening heeft over Feijenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |