Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:48 schreef Siyara het volgende:
Ik zou persoonlijk liever El Ahmadi houden ipv Immers krijgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Belgie - Club Brugge Denemarken - FC Nordsjælland Griekenland - Panathinaikos Oekraine - Dinamo Kiev Portugal - Sporting Braga Roemenie - CFR Cluj Rusland - Dinamo Moskou Schotland - Glasgow Rangers Turkije - Fenerbahçe |
BMI vormt gewoon een muur tegen die ploegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
Zijn de volgende ploegen:
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
quote:Feyenoord wil contract El Ahmadi alsnog verlengen
Martin van Geel wil binnenkort om de tafel met Karim El Ahmadi om zijn contract, die medio 2013 afloopt, alsnog te gaan verlengen. De goedspelende middenvelder heeft een fors salaris en daardoor zou Feyenoord aanvankelijk afscheid van hem willen nemen. Door de sportieve meerwaarde liet Van Geel eerder weten bereid te zijn om hem uit zijn contract te laten lopen. Nu wil de Rotterdamse club echter toch proberen om El Ahmadi langer aan hen te binden, zo weet het Algemeen Dagblad.
De Marokkaan vormt dit seizoen een uitstekend duo met de jonge Jordy Clasie. De 27-jarige voetballer werd onder trainer Mario Been nog verhuurd aan Al-Ahli en El Ahmadi verwachtte vorige zomer Feyenoord te gaan verlaten. Onder Ronald Koeman blinkt de international wekelijks uit en als beloning werd hij gisteren uitgeroepen tot RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:58:00Na Feyenoord-AZ zal Tonny Trindade de Vilhena zich alsnog melden bij NL -17. Hierdoor mist hij de laatste 2 wedstrijden; #feyher en #heefey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:33 schreef Guidetti het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Klopt, ja. Dit is de eventuele eerste voorronde. Daarna moet je als ik het goed heb tegen een Engelse, Duitse, Franse, Portugese of Spaanse ploeg.quote:
Heel slimquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geldquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.
Vergeet nooit meer dat al die turken liepen te klappen toen Feijenoord ze uitschakelden in de voorronde Champions League. Toen scoorde Thomas Buffel paar minuten voor tijd ik meen de 0-2.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geld
Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Is niet in zijn voordeel om dat te doen, zou tactisch heel dom zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Koeman heeft ook gelijk. En nu maar hopen dat Guidetti zondag knalt en belangrijk isquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.
Dit dus. Heeft geen bal te maken met het scherp krijgen van hem, hij was nog niet fit en Koeman wil alleen fitte spelers erbij hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.
Net een weekje 20.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe oud hij nu dan? 19? Zou mij eerlijk gezegd ook een beetje naar mijn bol stijgen als ik dat zou meemaken
Lamprou heeft zijn contract met een paar seizoenen verlengd. Graafland met 1 seizoen. Dani Fernandez mag helaas weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef YebCar het volgende:
Is er al bekend wie er als 2/3e keep komt volgens jaar?
En wat er gebeurd met Dani fernandez? Ik hoop eigenlijk op een contract verlenging voor hem.
quote:Kuyt vindt lek binnen Feyenoord 'vervelend'
Dirk Kuyt heeft met Feyenoord gesproken over een mogelijke terugkeer, de aanvaller van Liverpool baalt echter flink dat dat nieuws naar buiten is gekomen. Door een 'lek' moet hij ineens wat uitleggen bij Liverpool.
"Dirk heeft een doorlopend contract en bezint zich op zijn toekomst", zegt zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover het Algemeen Dagblad. "Hij zou voor nul euro, een clausule die op ons verzoek in zijn contract staat, naar Feyenoord kunnen. Elke andere club moet gewoon betalen."
"Onlangs voerde hij in Katwijk een gesprek met Feyenoord en dat is gelekt door iemand binnen de club", vervolgt Jansen zijn verhaal. "Dirk vindt dat heel vervelend, want nu heeft hij ineens wat uit te leggen bij Liverpool en bij het Nederlandse publiek."
In de ogen van Jansen heeft Kuyt meerdere opties. "Hij wil óf op hetzelfde niveau doorgaan als bij Liverpool, dat is dus internationale top, óf terugkeren naar Nederland, naar Feyenoord dus. En hij kan ook altijd nog zijn contract uitdienen bij Liverpool, lijkt me ook geen straf trouwens."
Als het FC Nordsjælland wordt ga ik naar Feyenoordquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
Bij deze is ons adresje om te overnachten ook al gevonden dan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als het FC Nordsjælland wordt ga ik naar FeyenoordUurtje rijden hiervandaan!
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.htmlquote:Kuijt polst Kalou voor terugkeer naar Feyenoord
Laatste update: 24 april 2012 10:21 info
AMSTERDAM - Dirk Kuijt heeft Salomon Kalou onlangs benaderd met de vraag of hij er iets voor voelt om terug te keren bij Feyenoord.
Foto: ANP
De 26-jarige Ivoriaan van Chelsea hield de boot af, zo vertelde hij maandag in het programma Nieuwsuur. “Ik wil dat pas over een paar jaar. Feyenoord is voor mij de nummer één.”
Kuijt, die bij Liverpool vaker op de bank zit dan hem lief is, zou inmiddels een aanbieding in beraad hebben van Feyenoord.
“Hij vertelde me dat hij wel wil”, aldus Kalou. “Hij zei tegen me dat ik ook moet komen. Dat we alle twee naar Feyenoord moeten gaan.”
Gevreesd duo
Kuijt en Kalou vormden in de seizoenen 2004/2005 en 2005/2006 een gevreesd aanvalsduo in De Kuip.
De Katwijker maakte in die twee seizoenen liefst 51 goals in de eredivisie, Kalou was 35 keer trefzeker.
In 2006 vertrok Kuijt naar Liverpool en zette Kalou zijn loopbaan voort bij Chelsea.
Europese topcompetitie
Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is een overgang van Kuijt naar Feyenoord nog niet aan de orde. Het is zelfs nog niet eens zeker of de Katwijker wel bij zijn huidige club Liverpool vertrekt.
''In principe heeft hij een grote voorkeur om in een Europese topcompetitie te spelen." Kuijt voerde onlangs een gesprek met zijn oude liefde Feyenoord, maar dat gesprek was volgens Jansen puur oriënterend.
''Een eventueel contract speelt daarin nog helemaal geen rol. Dirk weet zelf nog helemaal niet wat hij na dit seizoen wil. Hij gaat zich eerst bezinnen."
Mogen de Rangers gewoon Europa in dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
Las t net op twitterquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Niesl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.html
Dat zou 'm zijn!
Waarom niet? Van de zomer worden ze toch wel overgenomen door een rijke sj(ei)aak.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen de Rangers gewoon Europa in dan?
Dacht dat die op randje faillissement stonden en sowieso een forse puntenaftrek gaan krijgen. Maar volg het allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom niet? Van de zomer worden ze toch wel overgenomen door een rijke sj(ei)aak.
Dit nieuws?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mooi nieuws over El Ahmadi, wat een geweldenaar is dat.
quote:El Ahmadi wil afsluiten bij Twente
Uitgegeven: 24 april 2012 11:08
DEN HAAG - Karim El Ahmadi wil zijn loopbaan graag afsluiten bij FC Twente. Dat zegt de middenvelder van Feyenoord deze week in het magazine van NUsport.
“Het liefst sluit ik mijn carrière af bij Twente. Dat is toch wel mijn club”, aldus El Ahmadi, die graag samen met zijn boezemvriend Tjaronn Chery van ADO Den Haag terugkeert naar Enschede.
“Het is mijn droom ooit met Tjaronn in één team te spelen. Dat heb ik vaak tegen hem gezegd. Enschede is en blijft mijn stad. Dat geldt ook voor Tjaronn.”
El Ahmadi en Chery zijn samen opgegroeid in de wijk Wesselerbrink. “We zijn als broers voor elkaar. We zullen elkaar altijd blijven zien, waar onze carrières ons ook heen brengen”, legt Chery uit.
El Ahmadi kwam als kind regelmatig over de vloer bij Chery. “Ik beschouw zijn moeder als mijn tweede moeder en zijn broers als mijn broers.”
Nieuw contract
De Marokkaanse international sluit voor de komende jaren een langer verblijf bij Feyenoord niet uit. De Rotterdammers overwegen om hem een nieuwe aanbieding te doen. Zijn huidige contract loopt medio 2013 af.
“Misschien blijf ik nog wel een paar jaar. Ooit wil ik de stap naar een buitenlandse club maken, maar met Feyenoord in de Champions League spelen lijkt me ook fantastisch.”
Nee, het contract-verleng nieuws.quote:
Precies lekker met Twente strijden om plaats 9quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, het contract-verleng nieuws.
Maar leuk, kan die over een paar jaar afbouwen bij Twente in de middenmoot
Ik denk dat bijtekenen iedereen wel een goed idee vind. Het ging er om of je hem nu voor een paar miljoen wegdoet of dat hij volgend jaar gratis weg mag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef inZanity het volgende:
Als El Ahmadi bijtekent zou dat echt geweldig zijn!
Laat alleen HMF en Typisch het maar niet horen.. Die verkopen m liever voor een fooitje..
quote:Guidetti: Wat er is gebeurd? Dat is tussen mij en de trainer
Johan Derksen sprak in het programma Voetbal International al over het passeren van Guidetti door Ronald Koeman. Ook het Algemeen Dagblad spreekt over een aanvaring tussen de twee. Zelf wilde de spits daar op het gala van RTV Rijnmond niets over kwijt tegenover diezelfde krant. 'Dat is iets tussen mij en de trainer, dat hoeft de hele wereld niet te weten.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |