Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:48 schreef Siyara het volgende:
Ik zou persoonlijk liever El Ahmadi houden ipv Immers krijgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Belgie - Club Brugge Denemarken - FC Nordsjælland Griekenland - Panathinaikos Oekraine - Dinamo Kiev Portugal - Sporting Braga Roemenie - CFR Cluj Rusland - Dinamo Moskou Schotland - Glasgow Rangers Turkije - Fenerbahçe |
BMI vormt gewoon een muur tegen die ploegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
Zijn de volgende ploegen:
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
quote:Feyenoord wil contract El Ahmadi alsnog verlengen
Martin van Geel wil binnenkort om de tafel met Karim El Ahmadi om zijn contract, die medio 2013 afloopt, alsnog te gaan verlengen. De goedspelende middenvelder heeft een fors salaris en daardoor zou Feyenoord aanvankelijk afscheid van hem willen nemen. Door de sportieve meerwaarde liet Van Geel eerder weten bereid te zijn om hem uit zijn contract te laten lopen. Nu wil de Rotterdamse club echter toch proberen om El Ahmadi langer aan hen te binden, zo weet het Algemeen Dagblad.
De Marokkaan vormt dit seizoen een uitstekend duo met de jonge Jordy Clasie. De 27-jarige voetballer werd onder trainer Mario Been nog verhuurd aan Al-Ahli en El Ahmadi verwachtte vorige zomer Feyenoord te gaan verlaten. Onder Ronald Koeman blinkt de international wekelijks uit en als beloning werd hij gisteren uitgeroepen tot RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:58:00Na Feyenoord-AZ zal Tonny Trindade de Vilhena zich alsnog melden bij NL -17. Hierdoor mist hij de laatste 2 wedstrijden; #feyher en #heefey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:33 schreef Guidetti het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 06:56:50De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt zegt dat hij baalt dat de gesprekken met #Feyenoord zijn uitgelekt. reageer retweet
Klopt, ja. Dit is de eventuele eerste voorronde. Daarna moet je als ik het goed heb tegen een Engelse, Duitse, Franse, Portugese of Spaanse ploeg.quote:
Heel slimquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Elders (Facebook) gezien wat we kunnen loten mochten we voorronde C(?)L halen. Zijn de niet kampioenen van de volgende landen. Bij Portugal is het echter de nummer 3 die doorgaat. Bron
Zijn de volgende ploegen:
[ code verwijderd ]
Geen makkelijke opgave dus. Maar ook niet onmogelijk. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik schat Feyenoord sterker in dan Nordjalland en de Rangers, gelijkwaardig met Club, ietsje minder dan Cluj en Panathinaikos, nog iets minder tegen Dinamo Moskou en Fenerbahce en vrij kansloos tegen Kiev en Braga.
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geldquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fenerbahce schat je te hoog in hoor.
Vergeet nooit meer dat al die turken liepen te klappen toen Feijenoord ze uitschakelden in de voorronde Champions League. Toen scoorde Thomas Buffel paar minuten voor tijd ik meen de 0-2.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt misschien wel. Zijn wel teams die wat geld hebben en zo. Maar ze halen wel heel vaak derderangs kutspelers voor te veel geld
Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk enkel omdat Kuyt en zaakwaarnemer nu die druk van het Feyenoord-achterban voelen. Het zal me niet verbazen als die gesprekken bewust door het kamp van Van Geel zijn uitgelekt. Tactisch slim natuurlijk.
Is niet in zijn voordeel om dat te doen, zou tactisch heel dom zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik zie Rob Jansen er wel voor aan om het zelf te lekken, en daarover dan leuk te gaan klagen in de media.
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Er is dus wel iets aan de hand tussen Guidetti en Koemantwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 08:02:31John Guidetti: "Wat er is gebeurd? Dat is tussen de trainer en mij." #Feyenoord reageer retweet
Koeman heeft ook gelijk. En nu maar hopen dat Guidetti zondag knalt en belangrijk isquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Koeman toch goed gedaan? Guidetti dacht dat hij belangrijk genoeg was om zonder te trainen toch mee te gaan of zelfs mee te doen tegen Den Haag, de trainer dacht er anders over en als je wint heb je altijd gelijk. Kan Guidetti zondag laten zien dat hij een vedette is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |