Blij is zeker niet het goede woord, ik neem het CDA en VVD zeer kwalijk dat zij in deze constructie zijn gestapt en daarmee heel bewust ons land schade hebben aangedaan...quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat men op deze manier blij is met de huidige situatie.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef pullup het volgende:
Rutte. De slechtste premier die we ooit gehad hebben.
Zo lijkt het ineens alsof het wel echte kerels zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze waren er klaar voor, hoogmoed voor de val !
Leg me eens uit waarom. Ik vond Balkenende bijvoorbeeld veel rampzaliger.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef pullup het volgende:
Rutte. De slechtste premier die we ooit gehad hebben.
Een kabinet spreekt met 1 mond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Rutte heeft niet voor de 3% gezorgd.
De minister van financiën van CDA heeft hiervoor gezorgd.
[ afbeelding ]
Jan kees de jager.
quote:
Jan 'Keynes' de Jager zal je bedoelenquote:
Natuurlijk ben ik blij... dit kabinet was het slechtste kabinet ooit. Mark en Maxime hadden niets goeds in petto voor de hardwerkende Nederlander en de jongste generatie Nederlanders. Nee.... afbraakbeleid om de financiele sector de hand boven het hoofd te houden... Mark is een loopjongen van de banken... een muppet zoals de G$ mannetjes dat zo mooi weten te omschrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef NightH4wk het volgende:
Dat men op deze manier blij is met de huidige situatie.
Dat klopt maar heeft geen gevolgen gehad dus ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
vergissen off rekenfout maakt het uit blijft een grote fout.
Gelukkig wel naar hoe het er nu naar uit ziet...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom. Ik vond Balkenende bijvoorbeeld veel rampzaliger.
Verder vrees ik voor jou dat de VVD bij volgende verkiezingen weer de grootste wordt en we gewoon een Rutte 2 krijgen...
Hem was ik vergeten, hem gun ik het even hard.quote:Verder kan Fred Teeven nu lekker niet zijn achterlijke downloadverbod er door heen jagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |