Henk Bleker bedoel je? Irritant figuur op zijn tijd ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:06 schreef Mishu het volgende:
Die CDA landbouw figuur en Dion Graus, ze hebben ook wel wat van elkaar weg. Rare types dat. Waarom ze ooit in de politiek zijn beland?
Rutte heeft niet voor de 3% gezorgd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:25 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Mark Rutte met zijn onrealistische 3% grens.
Het laatste wat moet gebeuren nu is ons land kapot bezuinigen. Wat CDA zegt boeit me niet echt.
Ze waren al de grootste verliezer dus om daar nog olie op te gooien heeft geen nut iedereen weet al dat maxime een rat is.
Niet te vergeten dat Rutte al bewezen heeft dat hij niet kan rekenen van mij mag ie terug naar school.
En rutte steunt het + door zijn reken fout moeten wij keihard gaan bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Rutte heeft niet voor de 3% gezorgd.
De minister van financiën van CDA heeft hiervoor gezorgd.
[ afbeelding ]
Jan kees de jager.
Hij heeft geen rekenfout gemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:37 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
En rutte steunt het + door zijn reken fout moeten wij keihard gaan bezuinigen.
Had hij die fout niet gemaakt dan was nu veel minder erg geweest.
vergissen off rekenfout maakt het uit blijft een grote fout.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hij heeft geen rekenfout gemaakt.
Hij heeft een fout bedrag genoemd, maar niet berekend.
Dus dat maakt niks uit.
Hij heeft zich gewoon vergist in het bedrag maar het is niet zo dat er ook met het foute bedrag is gewerkt.
Het is zo zielig van Nederland dat ze andere landen wel draconische bezuinigingen opleggen, maar zelf niet in staat zijn een zielige 1,5% om te buigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:25 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Mark Rutte met zijn onrealistische 3% grens.
Het laatste wat moet gebeuren nu is ons land kapot bezuinigen. Wat CDA zegt boeit me niet echt.
Ze waren al de grootste verliezer dus om daar nog olie op te gooien heeft geen nut iedereen weet al dat maxime een rat is.
Niet te vergeten dat Rutte al bewezen heeft dat hij niet kan rekenen van mij mag ie terug naar school.
Omdat dat onlogisch zou zijn. Jij gunde een Pvda'er het val van de kabinet? Hij zal je bedanken denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:17 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat er geen naar pis stinkende PvdA'er in dat lijstje staat.
Je hebt de laatste 1,5 jaar niet opgelet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jammer dat er geen naar pis stinkende PvdA'er in dat lijstje staat.
Spreek voor jezelf AUBquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:35 schreef Gripper het volgende:
Over 3 pagina's zijn zo'n beetje alle 150 kamerleden genoemd, en kunnen we concluderen dat eigenlijk geen enkele politicus geliefd of gewenst was. En toch hebben we ze wel gekozen destijds...
Ik vond De Jager het op zich niet slecht doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:35 schreef Gripper het volgende:
Over 3 pagina's zijn zo'n beetje alle 150 kamerleden genoemd, en kunnen we concluderen dat eigenlijk geen enkele politicus geliefd of gewenst was. En toch hebben we ze wel gekozen destijds...
Dus, alsof dit topic eraan bijgedragen heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:37 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een triest topic. Dit is heel slecht voor het land.
Natuurlijk niet, maar het typeert wel een deel van de bevolking.quote:Dus, alsof dit topic eraan bijgedragen heeft?
In hoeverre typeert het een deel van de bevolking?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:39 schreef NightH4wk het volgende:
Natuurlijk niet, maar het typeert wel een deel van de bevolking.
Dat men op deze manier blij is met de huidige situatie.quote:In hoeverre typeert het een deel van de bevolking?
Ik zie het één nog niet uit het ander afleiden. Ik ben niet per se blij met de huidige situatie, maar er zijn daarentegen wel gewoon een aantal figuren uit het kabinet die ik het liefst zag vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef NightH4wk het volgende:
Dat men op deze manier blij is met de huidige situatie.
Blij is zeker niet het goede woord, ik neem het CDA en VVD zeer kwalijk dat zij in deze constructie zijn gestapt en daarmee heel bewust ons land schade hebben aangedaan...quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef pullup het volgende:
Rutte. De slechtste premier die we ooit gehad hebben.
Zo lijkt het ineens alsof het wel echte kerels zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze waren er klaar voor, hoogmoed voor de val !
Leg me eens uit waarom. Ik vond Balkenende bijvoorbeeld veel rampzaliger.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef pullup het volgende:
Rutte. De slechtste premier die we ooit gehad hebben.
Een kabinet spreekt met 1 mond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Rutte heeft niet voor de 3% gezorgd.
De minister van financiën van CDA heeft hiervoor gezorgd.
[ afbeelding ]
Jan kees de jager.
quote:
Jan 'Keynes' de Jager zal je bedoelenquote:
Natuurlijk ben ik blij... dit kabinet was het slechtste kabinet ooit. Mark en Maxime hadden niets goeds in petto voor de hardwerkende Nederlander en de jongste generatie Nederlanders. Nee.... afbraakbeleid om de financiele sector de hand boven het hoofd te houden... Mark is een loopjongen van de banken... een muppet zoals de G$ mannetjes dat zo mooi weten te omschrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef NightH4wk het volgende:
Dat klopt maar heeft geen gevolgen gehad dus ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
vergissen off rekenfout maakt het uit blijft een grote fout.
Gelukkig wel naar hoe het er nu naar uit ziet...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom. Ik vond Balkenende bijvoorbeeld veel rampzaliger.
Verder vrees ik voor jou dat de VVD bij volgende verkiezingen weer de grootste wordt en we gewoon een Rutte 2 krijgen...
Hem was ik vergeten, hem gun ik het even hard.quote:Verder kan Fred Teeven nu lekker niet zijn achterlijke downloadverbod er door heen jagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |