En rechts naast de adresregel?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat is alleen als ik in een topic zit
1000 maal dank Edward, die was ik vergetenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Je weet ook hoe je snel weer naar boven aan de pagina komt?
Even tikken op de statusbalk. Dat is het balkje helemaal bovenaan, waarin de tijd staat.quote:
Verrek! Dat scheelt een scrollvingerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even tikken op de statusbalk. Dat is het balkje helemaal bovenaan, waarin de tijd staat.
Scheelt scrollen.
Voor de bejaardengym?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
1000 maal dank Edward, die was ik vergeten![]()
*filmpje in muzak map stopt*
Dit ding is van mijn man en ik heb hem ingepikt, want hij is er toch niet, maar om een beetje lekker te internetten geef ik toch de voorkeur aan mijn laptop.quote:
Ik leef nogquote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
Hefvun allemaal.... tijd om richting mandje te gaan... en ik wil helemaal niet, het is hier vaak pas laat gezellig en ik mis Karzai ook al een tijdje... zou die nog leven? Koninginnedag komt nl met rasse schreden dichterbij
Mijn laptop verzamelt stof.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ding is van mijn man en ik heb hem ingepikt, want hij is er toch niet, maar om een beetje lekker te internetten geef ik toch de voorkeur aan mijn laptop.
Ben je nu met mij aan het flirten?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe eeneen [ afbeelding ] vangt.
Jij gebruikt dus wel liever je iPad i.p.v. Je laptop.quote:
http://piv.pivpiv.dk/quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe eeneen [ afbeelding ] vangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |