Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef sawadie het volgende:
Even volgen, weet ik wat ik moet veranderen aan mezelf :p
Afknapper: mannen die onterecht denken dat ze een top product zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!
En alleen fout?quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!quote:
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!
OT; met basisschool gramatica nog moeite hebben, taai ik direct af.
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.
Opgeruimd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Nies het volgende:
[..]
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?
Ook bijzonder onaantrekkelijk.
Een vent met een poetsmanie is ook een afknapper.quote:
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...quote:Op Qua gedrag: mannen die verwachten dat het eten stipt om 18.00 uur op tafel staat....
Doorlopen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...
Ik zou je 10 min extra geven, maar daarna zou ik toch wat ongeduldig worden.
Kaaak.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
-Mannen die onzeker zijn
-Niet goed verzorgd
-Té domme grapjes maken, vooral discriminerend grapjes
-Mannen die zeiken als een wijf
-Mannen die te lui zijn
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Hij trouwde zelfs nog voor zijn veroordeling tijdens het proces.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.
en hij was een seriemoordenaar, verkrachter, folteraar en necrofiel
Dat zal mij verrekken dat ze homo's hatenquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Nerys het volgende:
Mannen die homo's haten omdat ze onzeker over zichzelf zijn.
Mannen die minder zinnigs bijdragen aan een topic dan mijn 2-jarige autistische buurjongen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zal mij verrekken dat ze homo's haten
Je draagt ook enorm veel aan in dit topicquote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Nerys het volgende:
[..]
Mannen die minder zinnigs bijdragen aan een topic dan mijn 2-jarige autistische buurjongen.
Ik weet het. Mijn boek is bijna af.quote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je draagt ook enorm veel aan in dit topic
En dan zelf grammatica niet kunnen spellenquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!
OT; met basisschool gramatica nog moeite hebben, taai ik direct af.
Klinkt alsof je de nodige onprettige ervaringen hebt gehadquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Ziba het volgende:
Mannen die je meteen veroordelen als je geen interesse (soms meer) hebt, opdringerige mannen, slijmballen, te kleffe, makkelijke, lelijke, dikke, betweterige, opschepperige mannen, mannen die té hard proberen, mannen die niet weten van ophouden, onzekere mannen die zo onhandig zijn dat alles ongemakkelijk aanvoelt. Ik vergeet natuurlijk nog van alles.
Bedoel je met zeiken als een wijf dat ze zittend plassen of dat ze de hele tijd klagen over niets?quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
-Mannen die onzeker zijn
-Niet goed verzorgd
-Té domme grapjes maken, vooral discriminerend grapjes
-Mannen die zeiken als een wijf
-Mannen die te lui zijn
Dat was het wel voor nu
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruikenquote:
Val zelf godverdomme lekker in een deuk, trutquote:
Het is wel zo dat over het algemeen waar vragen gericht worden op vrouwen, mannen gaan reageren... Was me ook al eens eerder opgevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Geester het volgende:
De tering t is een vraag gericht aan vrouwen en 80% die hier antwoord zijn mannen
Maar dan andersom, als mannen dus "mannen tegen de vrouwen" opmerkingen maken en daarmee zo'n soort rivaliteit proberen te creeren. Behoorlijk grote afknapper.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Strani het volgende:
Wanneer vrouwen als kleine meisjes een rivaliteit met 'de mannen' proberen te creëren, dat vind ik een enorme afknapper.
Dus echt dat de jongens tegen de meisjes-gevoel.
Jij bent een man?quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word altijd niet goed van deze topics omdat ik altijd dingen tegenkom die op mij van toepassing zijn.
Toch denk ik dat de meeste vrouwen hem op dat moment niet meer aantrekkelijk vonden...quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Mr.44 het volgende:
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.
en hij was een seriemoordenaar, verkrachter, folteraar en necrofiel
Het is dan ook een opsomming.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruiken![]()
Jawel want de meeste vrouwen denken; Nou als ik wat met hem zou hebben zou hij niet zo zijn en alle slechte dingen wel nalaten. Dit is zo ongeveer de allerdomste eigenschap die veel vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de meeste vrouwen hem op dat moment niet meer aantrekkelijk vonden...
We kunnen niet meer zeiken op vrouwen in het vrouwenafknapdraadje, dus uit pure armoede...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Geester het volgende:
De tering t is een vraag gericht aan vrouwen en 80% die hier antwoord zijn mannen
Ja, dat denken de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:12 schreef Ffleamig het volgende:
Jawel want de meeste vrouwen denken; Nou als ik wat met hem zou hebben zou hij niet zo zijn en alle slechte dingen wel nalaten. Dit is zo ongeveer de allerdomste eigenschap die veel vrouwen hebben.
Nee dat is echt zo, de meeste vrouwen zijn zo ontzettend naïef in een relatie dat dat ik vaak denk, goh was de 8e keuze ook nog interessantquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat denken de meeste vrouwen.
En 99% van de vrouwen wil niets liever dan met jou naar bed, daarom open jij daarover zo vaak mogelijk een draadje in SEX.
Dat was allemaal al duidelijk hoor...
Het zou ook kunnen liggen aan jouw keuzes natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:22 schreef Ffleamig het volgende:
Nee dat is echt zo, de meeste vrouwen zijn zo ontzettend naïef in een relatie dat dat ik vaak denk, goh was de 8e keuze ook nog interessant
Niet zo erop ingaan johquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen liggen aan jouw keuzes natuurlijk...
En dan ben jij nog niet eens een man!quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word altijd niet goed van deze topics omdat ik altijd dingen tegenkom die op mij van toepassing zijn.
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.quote:
Ik bedoel sigarettenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruiken![]()
Als jij een vent was was je een zeikerd en geen goed relatie-materiaal.
Wat moet ik anders met die zak trollenvoedsel hier?quote:
makkelijk te doorbreken door niet meer onzeker te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.![]()
Grow a pair!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.![]()
En het zaad wordt er waardeloos en vies van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik bedoel sigaretten![]()
Het stinkt, is niet goed voor je gezondheid en het is duur. Zelfde geldt ook voor drugs
Ik snap dat je roken een afknapper vindt, maar wat maakt het nu uit wat dat kost? Is iedere dure hobby (en zo duur is roken niet eens) dan een afknapper?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
Het stinkt, is niet goed voor je gezondheid en het is duur. Zelfde geldt ook voor drugs
Roken lijkt me een kleine prijs voor het hebben van een leuke kerel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al zet ik het in de bredere cat. van slechte verzorging.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso mannen met een ongezonde levensstijl
U bent meer van de wielrennertypes of van de sportschoolbezoekers?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En het zaad wordt er waardeloos en vies van.
Sowieso mannen met een ongezonde levensstijl
Nee, die rent uit zichzelf wel hard weg...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
Ik schop de mooiste vrouw ter wereld ook mijn bed niet uit omdat ze rookt.
Bij relatieoverweging vind ik het wel een struikelblok.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
Ik schop de mooiste vrouw ter wereld ook mijn bed niet uit omdat ze rookt.
Braveau, de grootste onzin van de dag heb ik ook alweer gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
De mooiste vrouw ter wereld zal overigens niet roken schat ik zo in...
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al zet ik het in de bredere cat. van slechte verzorging.
Daar ga ik voorshands vanuit, aangezien ik ook mijn posts altijd lees terwijl ik ze typ.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef Ffleamig het volgende:
Braveau, de grootste onzin van de dag heb ik ook alweer gelezen.
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.
Ik rook en ik kan koken als een God, ben je nu in de war?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.
Haha die ken ik niet persoonlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef Sinosappel het volgende:
Haha die ken ik niet persoonlijk eigenlijk.
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...
Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij vol begrip terzake bent?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.
Niets voor mij maar goed, ook zo'n zielenpoot wil af en toe wel van bil lijkt me.
De meesten hebben anders een zelfstandige sterke vrouw aan hun zijde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
Edit; je ziet het tegenwoordig steeds vaker bij rijke zakenlui, die hebben naast hun drukke baan echt geen zin om een mondige vrouw thuis te hebben zitten die ook nog om aandacht schreeuwt om 23:00 uur.
Ik heb het niet over mezelf, ik hoef nauwelijks te werken dus ik heb genoeg tijd voor wat voor vrouw dan ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij vol begrip terzake bent?
Als jouw vrouw vaak klaagt, zeurt en geen zin heeft in seks is ze niet tevreden. Je zou (zeker ten aanzien van het laatste) dan ook eens in de spiegel kunnen kijken. Zeker als je zo vaak een vrouw treft die klaagt, zeurt en geen zin heeft in seks. Dan ben jij nl. zoals dat zo mooi heet de common denominator...
Nederlandse vrouwen weten niet meer wat vrouw zijn betekent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.
Ik lees altijd: "ik kon geen enkele vrouw krijgen in NL, dus moest ik wel profiteren van de armoede in een ver land".
Twintig jaar geleden nog wel maar dat type vrouwen is er nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
De meesten hebben anders een zelfstandige sterke vrouw aan hun zijde.
Ach ja dat soort figuren op FOK! moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.
Ik lees altijd: "ik kon geen enkele vrouw krijgen in NL, dus moest ik wel profiteren van de armoede in een ver land".
Over frustraties gesproken. Ga naar de psycho manquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.
Niets voor mij maar goed, ook zo'n zielenpoot wil af en toe wel van bil lijkt me.
Edit; je ziet het tegenwoordig steeds vaker bij rijke zakenlui, die hebben naast hun drukke baan echt geen zin om een mondige vrouw thuis te hebben zitten die ook nog om aandacht schreeuwt om 23:00 uur.
So truequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen weten niet meer wat vrouw zijn betekent.
Ze zitten in een identiteitscrisis door de zogenaamde van boven opgelegde emancipatie.
Ik heb nooit begrepen waarom (vooral Nederlandse) vrouwen zo graag een man willen kopieren.
Uh-huh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb het niet over mezelf, ik hoef nauwelijks te werken dus ik heb genoeg tijd voor wat voor vrouw dan ook.
Dat je blijft ingaan op die fantast.quote:
Heb je al een importbruidje op het oog?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
Ze zitten in een identiteitscrisis door de zogenaamde van boven opgelegde emancipatie.
Ik heb nooit begrepen waarom (vooral Nederlandse) vrouwen zo graag een man willen kopieren.
Nou ,vertel het mij maar danquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
Twintig jaar geleden nog wel maar dat type vrouwen is er nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bedoel je met zeiken als een wijf dat ze zittend plassen of dat ze de hele tijd klagen over niets?
Copycatquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je blijft ingaan op die fantast.
Iedere gek zijn gebrek...quote:
Omdat Nederlandse mannen die hun bek zo vol hebben over van boven opgelegde emancipatie twee linkerhanden hebben, niks presteren, niks kunnen en vooral niks willen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer, ja.quote:
Ik denk dat nu je met je vuist op tafel geslagen hebt het allemaal goed gaat komen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef Bankfurt het volgende:
Nee,
maar ik ga eerst met de vuist op tafel slaan: wij echte mannen willen echte vrouwen .
ja ,jij zegt toch dat ik het niet weet. Dus zeg het dan maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Moet ik je dat als echte man nog gaan vertellen ?
Ik denk dat de grootste afknappers zich hier wel gepresenteerd hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
En weer een topic vol gefrustreerde mannen.
Dacht dat het hier over afknappers bij mannen ging. Wel een mooi voorbeeld opzich.
Nee, ligt niet aan de man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Nies het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse mannen die hun bek zo vol hebben over van boven opgelegde emancipatie twee linkerhanden hebben, niks presteren, niks kunnen en vooral niks willen.
Vrouw zijn betekent dat je het vrouw zijn erkent,quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
ja ,jij zegt toch dat ik het niet weet. Dus zeg het dan maar
Is het een afknapper als het bij voorbaat niet eens in je op komt om de man in kwestie in overweging te nemen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste afknappers zich hier wel gepresenteerd hebben.
Dat zegt nog niks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vrouw zijn betekent dat je het vrouw zijn erkent,
D.w.z. gedraag je als vrouw en niet als een man !
Goeie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
Is het een afknapper als het bij voorbaat niet eens in je op komt om de man in kwestie in overweging te nemen?
Wat vind jij een prestatie dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Bankfurt het volgende:
Nee, ligt niet aan de man.
Dat een vrouw denkt dat een Nederlandse man niets kan, niks wil, presteert e.d. heeft allemaal te maken met haar eigen warrige hersenspinsels omdat ze zelf net eens weet wat ze er mee bedoelt.
Wat is bijvoorbeeld prestatie ?
Een grote auto, een goede baan, een groot huis ? - allemaal kunstmatige projecties
Ja! Haal een man uit Thailand. Die weten namelijk wel hoe het hoort!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje een cirkelredenering... Volgens mij weet hij het zelf eigenlijk ook niet!quote:
Ik erken prima dat ik een vrouw ben ,heb net nog even in mijn slipje gekeken . Nu nog hoe ik me dan moet gedragen......quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zie hier zwakheid in al zijn ´glorie´.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:32 schreef Bankfurt het volgende:
Jij bent een man, jij zou beter moeten weten en mij moeten steunen in deze discussie.
Misschien ben ik wel heel dom...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:32 schreef Bankfurt het volgende:
Jij bent een man, jij zou beter moeten weten en mij moeten steunen in deze discussie.
Dit is een echt mannenantwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik erken prima dat ik een vrouw ben ,heb net nog even in mijn slipje gekeken . Nu nog hoe ik me dan moet gedragen......
ik zie alleen maar gebekvecht.quote:*iedereen in dit topic*
Nat geworden en kloppende clit gekregen van dit typische mannenantwoordquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik erken prima dat ik een vrouw ben ,heb net nog even in mijn slipje gekeken . Nu nog hoe ik me dan moet gedragen......
En wat als mijn gevoel zegt : volg de mode !quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is een echt mannenantwoord.
Over gedrag: ga af op je gevoel en niet wat de mode jou dicteert.
Moet ik eerst weten wat een Nederlandse vrouw verstaat onder prestatie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel dom...
Vertel mij nou eens waarom een mooie loopbaan geen prestatie is.
Zoveel mogelijk de benen spreiden voor zoveel mogelijk verschillende mannen dunkt me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten wat een Nederlandse vrouw verstaat onder prestatie.
Zolang het jou niet dicteert is er hoop voor de man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef N.icka het volgende:
[..]
En wat als mijn gevoel zegt : volg de mode !
Als je een vrouw nodig hebt om een mening te vormen... dan zegt iets mij dat het niet aan de vrouwen in jouw omgeving ligt dat jij moeite hebt om er mee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef Bankfurt het volgende:
Moet ik eerst weten wat een Nederlandse vrouw verstaat onder prestatie.
Alsof vrouwen in dit land wat te klagen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat is dit
Moeten mannen niet in een ander topic klagen? Het gaat hier over de afknappers van mannen hoor
idd. Al die verwende nesten ....quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof vrouwen in dit land wat te klagen hebben
Nederlandse vrouwen behoren tot de top van de wereld, echter ze zijn vergeten waar het om gaat, namelijk vrouw zijn, met alle deugden en plichten die daarbij horen, eeuwig zonde.quote:
Welke deugden en plichten doel jij op?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef Ffleamig het volgende:
Nederlandse vrouwen behoren tot de top van de wereld, echter ze zijn vergeten waar het om gaat, namelijk vrouw zijn, met alle deugden en plichten die daarbij horen, eeuwig zonde.
Klaag dan bij: afknappers bij vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen behoren tot de top van de wereld, echter ze zijn vergeten waar het om gaat, namelijk vrouw zijn, met alle deugden en plichten die daarbij horen, eeuwig zonde.
Trouw, zorgzaam en lief. Drie zomaar losse kreten die uiterst zeldzaam zijn geworden, tegenwoordig, is het vrijgevochten, seksueel losbandig en lief zijn is iets waar ze zich voor schamen.quote:
Zo krijgt het weer dat mooie "Ach jullie zijn zélf..."-toontje dat altijd bij deze discussie hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klaag dan bij: afknappers bij vrouwen.
En niet hier, zijn jullie nou echt zo dom?
Jij bent ook net een plaat die blijft hangen, hè. Arme, arme jongen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Trouw, zorgzaam en lief. Drie zomaar losse kreten die uiterst zeldzaam zijn geworden, tegenwoordig, is het vrijgevochten, seksueel losbandig en lief zijn is iets waar ze zich voor schamen.
Maar dan kunnen we de topic beter: mannen vs vrouwen noemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo krijgt het weer dat mooie "Ach jullie zijn zélf..."-toontje dat altijd bij deze discussie hoort.
In welke eeuw leef jij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
als een vrouw zich gedraagt als vrouw, kan een man nooit een afknapper voor haar zijn.
het kan zijn dat de man geholpen moet worden om technisch gezien die afknapping kwijt te raken, maar om als vrouw effe te gaan bepalen dat de man een afknapper is, is onvrouwelijk.
Dus als een vrouw zich gedraagt als vrouw, zal ze alle mannen even geweldig vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
als een vrouw zich gedraagt als vrouw, kan een man nooit een afknapper voor haar zijn.
het kan zijn dat de man geholpen moet worden om technisch gezien die afknapping kwijt te raken, maar om als vrouw effe te gaan bepalen dat de man een afknapper is, is onvrouwelijk.
We kunnen beter een Man vs Vrouw-subforum op Fok! starten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar dan kunnen we de topic beter: mannen vs vrouwen noemen
quote:Niet zo zeuren, uiteindelijk is niemand perfect en hebben mannen en vrouwen elkaar nodig.
Nee, dat zeg ik niet. Maar het woord "afknapper" getuigt van disrespect, een negatieve lading op alle fronten, ook voor vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus als een vrouw zich gedraagt als vrouw, zal ze alle mannen even geweldig vinden.
Whut.
Een echte vrouw accepteert iedere man, omdat het een man is? Zeg je dat nou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We kunnen beter een Man vs Vrouw-subforum op Fok! starten.
Met in ieder topic als 300ste post een dooddoener zoals:
[..].
Dat is echt onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een heel stuk onzelfstandiger dan mannen.
Gast.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Oh, jij wil graag een eufemisme.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar het woord "afknapper" getuigt van disrespect, een negatieve lading op alle fronten, ook voor vrouwen.
Dat mag niet meer...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Klaag dan bij: afknappers bij vrouwen.
Zorgzaam en hartelijk idd, dat is het mooiste.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Trouw, zorgzaam en lief. Drie zomaar losse kreten die uiterst zeldzaam zijn geworden, tegenwoordig, is het vrijgevochten, seksueel losbandig en lief zijn is iets waar ze zich voor schamen.
Vrouwen zijn emotioneel zeer instabiel, kan ook niet anders maar goed om dat nu volwassen en zelfstandig te noemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
Vrouwen zijn veel eerder volwassen en veel zelfstandiger en zorgzamer.
Zo zeldzaam vind ik die eigenschappen niet. Of ik heb gewoon heel veel geluk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:48 schreef Ffleamig het volgende:
Hahaha. Jijquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
O, dus een vrouw moet haar man maar veranderen totdat hij perfect is!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Dat we emotioneel af en toe instabiel zijn, betekent niet dat we onvolwassen en niet zelfstandig zijn? Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vrouwen zijn emotioneel zeer instabiel, kan ook niet anders maar goed om dat nu volwassen en zelfstandig te noemen
Geen probleem toch voordat je er aan begint ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij wil graag een eufemisme.
Redenen waarom je lief maar beleefd zou zeggen tegen een man dat het je toch niet zo'n goed idee lijkt om jouw lot voor eeuwig met het zijne te verbinden.
Hebben jullie zelf wel eens in de spiegel gekeken als jullie in maandelijkse irrationele monsters veranderen omdat er een beetje bloed en slijm uit moet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef N.icka het volgende:
Mannen die net doen alsof ze half dood gaan bij een verkoudheid is een mega afknapper
Ik zie het probleem niet om het hier 'afknapper' te noemen. Het komt toch op hetzelfde neer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen probleem toch voordat je er aan begint ?
Ja. Sowieso zeurende mannen om pijntjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef N.icka het volgende:
Mannen die net doen alsof ze half dood gaan bij een verkoudheid is een mega afknapper
Jij bent echt de vleesgeworden afknapper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf wel eens in de spiegel gekeken als jullie in maandelijkse irrationele monsters veranderen omdat er een beetje bloed en slijm uit moet.
En daarbij hoort basisschoolgrammatica ook nog eens aan elkaar geschreven te wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan zelf grammatica niet kunnen spellen![]()
Zelfstandigheid accordeert ook zo goed met instabiele emotionaliteit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat we emotioneel af en toe instabiel zijn, betekent niet dat we onvolwassen en niet zelfstandig zijn? Waar heb jij het over
Voor sommigen doet het heel erg pijn ja, jij zal het ook wel weten denk ik, volgens mij heb jij jouw periode nu.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf wel eens in de spiegel gekeken als jullie in maandelijkse irrationele monsters veranderen omdat er een beetje bloed en slijm uit moet.
Kijk, dit begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:59 schreef N.icka het volgende:
Nee, want hoe instabiel we soms ook zijn, de meesten verzorgen zich en hun familie goed hoor, tot de tegenstelling van mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfstandigheid accordeert ook zo goed met instabiele emotionaliteit.
Iets met een splinter en een balk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:02 schreef Bankfurt het volgende:
Kijk, dit begrijp ik niet.
De man in dit voorbeeld stelt zich even aan, misschien heeft die effe slecht humeur of een slechte dag, dat is een momentopname.
Maar een mega afknapper .... met zo'n micro detail alleen met een vergrootglas te zien ???
Ben je nou gewoon aan het trollen, of ben je een beetje simpel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfstandigheid accordeert ook zo goed met instabiele emotionaliteit.
En slank en seksueel compatible. En een beetje lief hoofd waar ik tegenaan kan kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zorgzaam en hartelijk idd, dat is het mooiste.
Geen van beiden, een afwijkende mening is een groot goed, behalve hier blijkbaar, zeker de vrouwen zijn echt vergeten hoe het is om te luisteren, ze horen zichzelf te graag praten denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon aan het trollen, of ben je een beetje simpel?
Hou je bek!!1quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen met enorme ego's die snel op hun teentjes getrapt zijn
Provoceren is leuk, om te kijken hoe mensen reageren. Maar jij weet van geen ophouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Geen van beiden, een afwijkende mening is een groot goed, behalve hier blijkbaar, zeker de vrouwen zijn echt vergeten hoe het is om te luisteren, ze horen zichzelf te graag praten denk ik.
Ik ben tenminste emotioneel stabiel en sterk, ga jij nou maar een huilende verkouden man verplegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Samenvatting: afknappers bij mannen is hoe Ffleamig zich gedraagt.
hebben we dit fossiel ook weer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Geen van beiden, een afwijkende mening is een groot goed, behalve hier blijkbaar, zeker de vrouwen zijn echt vergeten hoe het is om te luisteren, ze horen zichzelf te graag praten denk ik.
Kan, maar dit is net zo goed vervelend voor veel andere mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat het GEEN provoceren is, is dat nu nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Provoceren is leuk, om te kijken hoe mensen reageren. Maar jij weet van geen ophouden.
Dan ben je dus dommer dan je denkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat het GEEN provoceren is, is dat nu nog niet duidelijk?
Volgens jouw standpunt is geen enkele vrouw in staat om voor zich zelf te zorgen, vind je het gek dat je afwijkende mening wordt afgebrand?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Behalve als mijn vader huilt daar kan ik niet tegen, gelukkig gebeurt dat bijna nooitquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wtf dat is juist het schattigste dat er is!
Oh wat ben je toch stoer johquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben tenminste emotioneel stabiel en sterk, ga jij nou maar een huilende verkouden man verplegen.
nee, is zwak en gayquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wtf dat is juist het schattigste dat er is!
Hij is het kadootje van god voor jullie allemaal!quote:
Dus?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kan, maar dit is net zo goed vervelend voor veel andere mannen.
Dus als je nog nooit hebt gehuild ben je emotioneel stabiel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben tenminste emotioneel stabiel en sterk, ga jij nou maar een huilende verkouden man verplegen.
Ja, mijn leven is perfect nu dankzij hemquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is het kadootje van god voor jullie allemaal!
Zeker een afknapper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
Alleen als die persoon het zelf niet wil inzien; als vrouw kun je dat toch een beetje bijsturen ..?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[...]
Mannen die hun tranen durven te laten zien zijn echte mannen.
Alsof ik de moeite zou nemen met zo'n figuurquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alleen als die persoon het zelf niet wil inzien; als vrouw kun je dat toch een beetje bijsturen ..?
Tik 'em aan vrouwequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nog een afknapper: iemand meteen een homo/flikker etc noemen waar het nergens opslaat
Jij zeikt nog harder zonderquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tja... nou heb je je zelf laten kennen, geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite zou nemen met zo'n figuur
Ik zoek iemand met wie ik het leuk kan hebben, geen projectje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tja... nou heb je je zelf laten kennen, geeft niet hoor.
Ik dacht dat zo'n figuur een echte uitdaging zou kunnen zijn voor een vrouw die daar doorheen kan prikken.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zoek iemand met wie ik het leuk kan hebben, geen projectje.
Nee bah.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tja... nou heb je je zelf laten kennen, geeft niet hoor.
Ik dacht dat zo'n figuur een echte uitdaging zou kunnen zijn voor een vrouw die daar doorheen kan prikken.
hmm, .. ook jij laat je kennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zoek iemand met wie ik het leuk kan hebben, geen projectje.
De ironiequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
hmm, .. ook jij laat je kennen.
Al dat haastige gedoe en het consumeren van mensen; doe es effe normaal, Nederlandse vrouwen !
Wat een onzin zeg... Je kan iemand niet veranderen. Je kan alleen jezelf veranderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Bankfurt het volgende:
hmm, .. ook jij laat je kennen.
Als dat haastige gedoe en het consumeren van mensen; doe es effe normaal, Nederlandse vrouwen !
Welja, gaat er ook nog iemand on topic zijn!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef Taurus het volgende:
- gierigheid
- het ontbreken van zelfspot
- geen zin hebben in seks
Ik ging er van uit dat de vrouw in kwestie het kon bijsturen en dit laatste dus ook kon afzwakken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee bah.
Bovendien al zou ik er doorheen kunnen prikken, en hij nog steeds een enorm ego heeft naar anderen toe vind ik dat nog steeds een afknapper.
Eens. Vooral die tweede. Mannen die zichzelf te serieus nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef Taurus het volgende:
- gierigheid
Eerste en de tweede vooralquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef Taurus het volgende:
- gierigheid
Ik bedoel dat 'ie nooit geen zin moet hebben in seks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerste en de tweede vooral
Welke man heeft nou geen zin in seks
Niets mis met huilende mannen. Mits goed onderbouwd. (sterfgeval o.i.d.)quote:
Geen lichaamsbeharing daarentegen vind ik weer een afknapper. Borsthaar is een must.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:36 schreef TheHappyPrince het volgende:
Teveel lichaamsbeharing, kaalheid, vies gedrag (vul maar in).
Crap. Dat hebben jullie 10 x liever dan onzekere rilrietjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Eigendunk ter grootte van de provincie Utrecht. Afknapper.
Zie hier de eeuw van het maakbare lichaam, te veel haar? scheer/laser/wax/brand het af, te iel gebouwd?, naar de sportschool, te grote neus? naar de plastieke chirurg, wat ben ik blij dat ik uiterst tevreden ben met mezelf zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Geen lichaamsbeharing daarentegen vind ik weer een afknapper. Borsthaar is een must.
Zwart....quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Crap. Dat hebben jullie 10 x liever dan onzekere rilrietjes.
Als ik zou moeten kiezen tussen die 2 uitersten heb je wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Crap. Dat hebben jullie 10 x liever dan onzekere rilrietjes.
Nou nou. Ik had het alleen over borsthaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zie hier de eeuw van het maakbare lichaam, te veel haar? scheer/laser/wax/brand het af, te iel gebouwd?, naar de sportschool, te grote neus? naar de plastieke chirurg, wat ben ik blij dat ik uiterst tevreden ben met mezelf zeg.
Het zit er niet voor niets, laat groeien laat groeien, geef de natuur de ruimte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou nou. Ik had het alleen over borsthaar.
Wat begrijp jij niet aan borsthaar is een must?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:
Het zit er niet voor niets, laat groeien laat groeien, geef de natuur de ruimte.
Dat zeg ik juist! Ik hou van behaarde mannen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het zit er niet voor niets, laat groeien laat groeien, geef de natuur de ruimte.
Ik ageer dan ook niet tegen haar maar tegen alle metromannen die hun weke oren te luisteren leggen bij dominante vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan borsthaar is een must?
dus jij neukt alleen vrouwen met een enorme bos tussen haar benen en superveel okselhaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jukquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dus jij neukt alleen vrouwen met een enorme bos tussen haar benen en superveel okselhaar?
Het zal er niet voor niks zitten, haal je dat constant weg begint het te ruiken naar oud zweet en ontstaan er rode vochtige plekken, zoek maar eens op smetliezen, leuk he die cultuur van kaalheid tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dus jij neukt alleen vrouwen met een enorme bos tussen haar benen en superveel okselhaar?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het zal er niet voor niks zitten, haal je dat constant weg begint het te ruiken naar oud zweet en ontstaan er rode vochtige plekken, zoek maar eens op smetliezen, leuk he die cultuur van kaalheid tegenwoordig?
Uh en weer: in welke eeuw leef jij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het zal er niet voor niks zitten, haal je dat constant weg begint het te ruiken naar oud zweet en ontstaan er rode vochtige plekken, zoek maar eens op smetliezen, leuk he die cultuur van kaalheid tegenwoordig?
Zoals ik al stelde; dit is de eeuw van het maakbare lichaam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh en weer: in welke eeuw leef jij?
Er zijn tegenwoordig speciale scheermesjes, crèmes en speciale behandelingen etc hoor
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zwart....
Wit....
Euh... Fuck... wat was er nou ook nog meer?
O ja... GRIJS!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen die 2 uitersten heb je wel gelijk ja.
Lekker harige benenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens elders gaan winkelen vwb vrouwen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Ffleamig het volgende:
Is goed, doe ik een oerwoud in mijn broek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Opa, opa, opa toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Bin there , done that .quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Afknapper: mannen die onterecht denken dat ze een top product zijn.
Gedumpt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:57 schreef TripleS het volgende:
[..]
Bin there , done that .
Meneer vond zichzelf nog net niet God en anderen waren vooral gek en veeeel minder dan hem![]()
Om bovenstaande reden dus . Arrogantie die extreem en onterecht wasquote:
Shit happens he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef TripleS het volgende:
[..]
Om bovenstaande reden dus . Arrogantie die extreem en onterecht was
Arrogantie is altijd onterecht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef TripleS het volgende:
[..]
Om bovenstaande reden dus . Arrogantie die extreem en onterecht was
Beetje gespeelde arrogantie kan best leuk zijn. Maar is niet makkelijk nee.quote:
Het topic gaat over mannen, niet over vrouwenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Jongens die alsmaar doorpraten, dan zeg je ik ben even bezig, wil je even stil zijn en dan gaan ze weer verder. of die als ze na 2 minuten geen antwoord krijgen je kapot spammentemminste dat is de ervaring met een iemand die ik ken..
ja.. afknappers bij mannenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het topic gaat over mannen, niet over vrouwen
Ach , het was een "aparte" ervaringquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Beetje gespeelde arrogantie kan best leuk zijn. Maar is niet makkelijk nee.
De vraag is dan natuurlijk: bied jij wat beters?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:23 schreef IrCute het volgende:
- Mannen die ieder weekend moeten stappen en veel drinken
Uiteraard, ik verwacht ook niet dat hij standaard iets met mij MOET doen in het weekend en niks mag doen met vrienden, maar iedere zaterdag op stap gaan en/of veel zuipen vind ik echt een afknapper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:25 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk: bied jij wat beters?
van die anabooltjes?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Hidefinition het volgende:
dames, wat vinden jullie nu van die gespierde spijkers (mensen die denken dat ze gespierd), die met van die strakke hemdjes lopen?? geen afknapper?? ik erger me er namelijk dood aan. (no homo)
Een vrouw die begrijpend kan lezen is ook leuk.quote:
oke, ja als ze in strakke shirtjes lopen om hun spieren te showen vind ik dat nou niet bepaald aantrekkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
ja of juist niet, allebei eigenlijk (gespierd of denkende dat ze gespierd zijn)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef starla het volgende:
Mannen die geen bier lusten
Mannen die geen initiatief nemen
Mannen die geen werk hebben
Mannen die geen anale seks willen
Mannen die in een Z3 rijden
Mannen die lange neusharen hebben
Mannen die na elke trek van de sigaret op de grond spugen
Mannen die een donkere huidskleur hebben
Mannen die blank zijn en een donkere huidskleur hebben van de zonnebank
Mannen zonder humor
Mannen die geen voetbal kijken
Mannen die een polo aandoen met de kraag omhoog en deze in een driekwartbroek stoppen met riem, geen sokken dragen en slippers
Sowieso mannen met slippers
Mannen die in de middelste rijbaan rijden
En mannen die zich overal scheren
Dit is een afknapper ja:quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
ja of juist niet, allebei eigenlijk (gespierd of denkende dat ze gespierd zijn)
Je ziet je bent helemaal one of the girls.quote:
Die bovenste valt iets te snel in de pornocategorie, maar die onderste is echt veel te smal. Smalle borst, smalle schouders, helemaal niks! Doe mij maar lekker gespierd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit is een afknapper ja:
[ afbeelding ]
Dit niet (mag wel iets losser maar kan nog wel).
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef sawadie het volgende:
Even volgen, weet ik wat ik moet veranderen aan mezelf :p
Sowieso roken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
jongens die 24/7 in een trainingspak lopen![]()
roken op de fiets/scooter
Roken is sws al vies. maar de combinatie van roken op een scooter zie ik hier tamelijk vaak voorkomen.quote:
Dat doe ik dus allebei niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
jongens die 24/7 in een trainingspak lopen![]()
roken op de fiets/scooter
en wees er maar trots op.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
en wees er maar trots op.![]()
en als je ook deze dingen niet doet of hebt van mijn vorige lijst ben je geslaagd
Nu wil ik ook een waslijst posten
- Van die glinsterende oorbellen in een van hun oren
Nope.quote:- Witte nike petjes
Wat is lang? Mijn langste lok is 4-5 cm op de bovenkant van mijn hoofd, maar voor de rest hangt het totaal niet op mijn schouders ofzo.quote:- Gasten met van dat lange-haar
Bedoel je camouflageprint? Ik heb alleen één korte broek daarvan die ik alleen thuis draag als gemakskleding.quote:- Legerbroeken
Nope.quote:- Een kerstmannen baard
Ik ben niet te beroerd om mijn fouten toe te geven, maar niet zonder een discussie.quote:- Iemand die je helemaáál geweldig vind, of altijd vind dat je gelijk hebt ookal zit je er ver naast.
Nope.quote:- Roken
Nope.quote:- Hardcore 'gabbers'
Nope.quote:- Als ze met van die worden als ken of kiek praten.. Ik ken nie eens normaal tv kieken.. zoiets.
Ja ik vind het ook heel belangrijk dat een man sympathiek overkomt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Poepje-miauw het volgende:
Mannen die zich arrogant gedragen, en bijna geen enkele vriendelijke uitstraling hebben.
vrees van welquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nope.
[..]
Wat is lang? Mijn langste lok is 4-5 cm op de bovenkant van mijn hoofd, maar voor de rest hangt het totaal niet op mijn schouders ofzo.
[..]
Bedoel je camouflageprint? Ik heb alleen één korte broek daarvan die ik alleen thuis draag als gemakskleding.
[..]
Nope.
[..]
Ik ben niet te beroerd om mijn fouten toe te geven, maar niet zonder een discussie.
[..]
Nope.
[..]
Nope.
[..]
Nope.![]()
Ben ik geslaagd?
En wat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
en als je ook deze dingen niet doet of hebt van mijn vorige lijst ben je geslaagd
Dus als je als man slaagt ga jij snel weg?quote:
Nee, ik heb een afspraak bij de burenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus als je als man slaagt ga jij snel weg?
Dan hoop ik dat je van katten (en veel) houdt...
Oh. ik kende een vriend van iemand ooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Onverzorgdheid is een flinke afknapper. Ongewassen haar, smoezelige kleding, dat soort dingen.
Geen humor.
Kleinzerigheid: van die mannen die bij een hoestje al in bed kruipen en steunen dat ze zo ziek zijn![]()
Bekrompenheid.
Kapsones.
Heel goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Nee, ik heb een afspraak bij de buren![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef IrCute het volgende:
Ik heb er nog 1:
Ik krijg een droge van mannen die van anime houden.
Dat komt de buurman zo vertellenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heel goed.
Maar ik vroeg mij dus af wat je krijgt als je "slaagt".
Spannend... Ik hoop wel snel, want Barcelona - Chelsea begint zo...quote:
Niks mis met Pokémon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef IrCute het volgende:
Ik heb er nog 1:
saai.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Spannend... Ik hoop wel snel, want Barcelona - Chelsea begint zo...
Niks mis mee. Niet iedereen die anime kijkt is een cosplayende, brildragende, dikke nerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef IrCute het volgende:
Ik heb er nog 1:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |