Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef sawadie het volgende:
Even volgen, weet ik wat ik moet veranderen aan mezelf :p
Afknapper: mannen die onterecht denken dat ze een top product zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!
En alleen fout?quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!quote:
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!
OT; met basisschool gramatica nog moeite hebben, taai ik direct af.
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.
Opgeruimd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Nies het volgende:
[..]
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?
Ook bijzonder onaantrekkelijk.
Een vent met een poetsmanie is ook een afknapper.quote:
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...quote:Op Qua gedrag: mannen die verwachten dat het eten stipt om 18.00 uur op tafel staat....
Doorlopen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...
Ik zou je 10 min extra geven, maar daarna zou ik toch wat ongeduldig worden.
Kaaak.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
-Mannen die onzeker zijn
-Niet goed verzorgd
-Té domme grapjes maken, vooral discriminerend grapjes
-Mannen die zeiken als een wijf
-Mannen die te lui zijn
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Hij trouwde zelfs nog voor zijn veroordeling tijdens het proces.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.
en hij was een seriemoordenaar, verkrachter, folteraar en necrofiel
Dat zal mij verrekken dat ze homo's hatenquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Nerys het volgende:
Mannen die homo's haten omdat ze onzeker over zichzelf zijn.
Mannen die minder zinnigs bijdragen aan een topic dan mijn 2-jarige autistische buurjongen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zal mij verrekken dat ze homo's haten
Je draagt ook enorm veel aan in dit topicquote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Nerys het volgende:
[..]
Mannen die minder zinnigs bijdragen aan een topic dan mijn 2-jarige autistische buurjongen.
Ik weet het. Mijn boek is bijna af.quote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je draagt ook enorm veel aan in dit topic
En dan zelf grammatica niet kunnen spellenquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!
OT; met basisschool gramatica nog moeite hebben, taai ik direct af.
Klinkt alsof je de nodige onprettige ervaringen hebt gehadquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Ziba het volgende:
Mannen die je meteen veroordelen als je geen interesse (soms meer) hebt, opdringerige mannen, slijmballen, te kleffe, makkelijke, lelijke, dikke, betweterige, opschepperige mannen, mannen die té hard proberen, mannen die niet weten van ophouden, onzekere mannen die zo onhandig zijn dat alles ongemakkelijk aanvoelt. Ik vergeet natuurlijk nog van alles.
Bedoel je met zeiken als een wijf dat ze zittend plassen of dat ze de hele tijd klagen over niets?quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
-Mannen die onzeker zijn
-Niet goed verzorgd
-Té domme grapjes maken, vooral discriminerend grapjes
-Mannen die zeiken als een wijf
-Mannen die te lui zijn
Dat was het wel voor nu
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruikenquote:
Val zelf godverdomme lekker in een deuk, trutquote:
Het is wel zo dat over het algemeen waar vragen gericht worden op vrouwen, mannen gaan reageren... Was me ook al eens eerder opgevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Geester het volgende:
De tering t is een vraag gericht aan vrouwen en 80% die hier antwoord zijn mannen
Maar dan andersom, als mannen dus "mannen tegen de vrouwen" opmerkingen maken en daarmee zo'n soort rivaliteit proberen te creeren. Behoorlijk grote afknapper.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Strani het volgende:
Wanneer vrouwen als kleine meisjes een rivaliteit met 'de mannen' proberen te creëren, dat vind ik een enorme afknapper.
Dus echt dat de jongens tegen de meisjes-gevoel.
Jij bent een man?quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word altijd niet goed van deze topics omdat ik altijd dingen tegenkom die op mij van toepassing zijn.
Toch denk ik dat de meeste vrouwen hem op dat moment niet meer aantrekkelijk vonden...quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Mr.44 het volgende:
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.
en hij was een seriemoordenaar, verkrachter, folteraar en necrofiel
Het is dan ook een opsomming.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruiken![]()
Jawel want de meeste vrouwen denken; Nou als ik wat met hem zou hebben zou hij niet zo zijn en alle slechte dingen wel nalaten. Dit is zo ongeveer de allerdomste eigenschap die veel vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de meeste vrouwen hem op dat moment niet meer aantrekkelijk vonden...
We kunnen niet meer zeiken op vrouwen in het vrouwenafknapdraadje, dus uit pure armoede...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Geester het volgende:
De tering t is een vraag gericht aan vrouwen en 80% die hier antwoord zijn mannen
Ja, dat denken de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:12 schreef Ffleamig het volgende:
Jawel want de meeste vrouwen denken; Nou als ik wat met hem zou hebben zou hij niet zo zijn en alle slechte dingen wel nalaten. Dit is zo ongeveer de allerdomste eigenschap die veel vrouwen hebben.
Nee dat is echt zo, de meeste vrouwen zijn zo ontzettend naïef in een relatie dat dat ik vaak denk, goh was de 8e keuze ook nog interessantquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat denken de meeste vrouwen.
En 99% van de vrouwen wil niets liever dan met jou naar bed, daarom open jij daarover zo vaak mogelijk een draadje in SEX.
Dat was allemaal al duidelijk hoor...
Het zou ook kunnen liggen aan jouw keuzes natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:22 schreef Ffleamig het volgende:
Nee dat is echt zo, de meeste vrouwen zijn zo ontzettend naïef in een relatie dat dat ik vaak denk, goh was de 8e keuze ook nog interessant
Niet zo erop ingaan johquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen liggen aan jouw keuzes natuurlijk...
En dan ben jij nog niet eens een man!quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word altijd niet goed van deze topics omdat ik altijd dingen tegenkom die op mij van toepassing zijn.
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.quote:
Ik bedoel sigarettenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof roken hetzelfde is als drugs gebruiken![]()
Als jij een vent was was je een zeikerd en geen goed relatie-materiaal.
Wat moet ik anders met die zak trollenvoedsel hier?quote:
makkelijk te doorbreken door niet meer onzeker te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.![]()
Grow a pair!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dit is zo'n kutstreek hé. Dan ben je als man al onzeker, dan word je daardoor nog impopulairder bij de dames, waarvan je alleen onzekerder wordt. Echt een vicieuze cirkel.![]()
En het zaad wordt er waardeloos en vies van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik bedoel sigaretten![]()
Het stinkt, is niet goed voor je gezondheid en het is duur. Zelfde geldt ook voor drugs
Ik snap dat je roken een afknapper vindt, maar wat maakt het nu uit wat dat kost? Is iedere dure hobby (en zo duur is roken niet eens) dan een afknapper?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
Het stinkt, is niet goed voor je gezondheid en het is duur. Zelfde geldt ook voor drugs
Roken lijkt me een kleine prijs voor het hebben van een leuke kerel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al zet ik het in de bredere cat. van slechte verzorging.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso mannen met een ongezonde levensstijl
U bent meer van de wielrennertypes of van de sportschoolbezoekers?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En het zaad wordt er waardeloos en vies van.
Sowieso mannen met een ongezonde levensstijl
Nee, die rent uit zichzelf wel hard weg...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
Ik schop de mooiste vrouw ter wereld ook mijn bed niet uit omdat ze rookt.
Bij relatieoverweging vind ik het wel een struikelblok.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Ffleamig het volgende:
Ik schop de mooiste vrouw ter wereld ook mijn bed niet uit omdat ze rookt.
Braveau, de grootste onzin van de dag heb ik ook alweer gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
De mooiste vrouw ter wereld zal overigens niet roken schat ik zo in...
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al zet ik het in de bredere cat. van slechte verzorging.
Daar ga ik voorshands vanuit, aangezien ik ook mijn posts altijd lees terwijl ik ze typ.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef Ffleamig het volgende:
Braveau, de grootste onzin van de dag heb ik ook alweer gelezen.
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.
Ik rook en ik kan koken als een God, ben je nu in de war?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens. En daarbinnen valt bijvoorbeeld ook iemand die niet kan koken/anderszins niet goed voor zichzelf kan zorgen.
Haha die ken ik niet persoonlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef Sinosappel het volgende:
Haha die ken ik niet persoonlijk eigenlijk.
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die uit een ver land nog een 'echte vrouw' moeten halen om voor ze te zorgen...
Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij vol begrip terzake bent?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.
Niets voor mij maar goed, ook zo'n zielenpoot wil af en toe wel van bil lijkt me.
De meesten hebben anders een zelfstandige sterke vrouw aan hun zijde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
Edit; je ziet het tegenwoordig steeds vaker bij rijke zakenlui, die hebben naast hun drukke baan echt geen zin om een mondige vrouw thuis te hebben zitten die ook nog om aandacht schreeuwt om 23:00 uur.
Ik heb het niet over mezelf, ik hoef nauwelijks te werken dus ik heb genoeg tijd voor wat voor vrouw dan ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij vol begrip terzake bent?
Als jouw vrouw vaak klaagt, zeurt en geen zin heeft in seks is ze niet tevreden. Je zou (zeker ten aanzien van het laatste) dan ook eens in de spiegel kunnen kijken. Zeker als je zo vaak een vrouw treft die klaagt, zeurt en geen zin heeft in seks. Dan ben jij nl. zoals dat zo mooi heet de common denominator...
Nederlandse vrouwen weten niet meer wat vrouw zijn betekent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.
Ik lees altijd: "ik kon geen enkele vrouw krijgen in NL, dus moest ik wel profiteren van de armoede in een ver land".
Twintig jaar geleden nog wel maar dat type vrouwen is er nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
De meesten hebben anders een zelfstandige sterke vrouw aan hun zijde.
Ach ja dat soort figuren op FOK! moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt er hier een paar op het forum. Claimen dat Nederlanse vrouwen allemaal 3x niks zijn en dat ze daarom uit een ver land nog een echte vrouw hebben gehaald die tenminste weet hoe het hoort.
Ik lees altijd: "ik kon geen enkele vrouw krijgen in NL, dus moest ik wel profiteren van de armoede in een ver land".
Over frustraties gesproken. Ga naar de psycho manquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Komt omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw vaak klaagt, zeurt en meestal geen zin in seks heeft, die van ver luisteren tenminste nog een beetje en zijn slaafs gedrag gewend.
Niets voor mij maar goed, ook zo'n zielenpoot wil af en toe wel van bil lijkt me.
Edit; je ziet het tegenwoordig steeds vaker bij rijke zakenlui, die hebben naast hun drukke baan echt geen zin om een mondige vrouw thuis te hebben zitten die ook nog om aandacht schreeuwt om 23:00 uur.
So truequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen weten niet meer wat vrouw zijn betekent.
Ze zitten in een identiteitscrisis door de zogenaamde van boven opgelegde emancipatie.
Ik heb nooit begrepen waarom (vooral Nederlandse) vrouwen zo graag een man willen kopieren.
Uh-huh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb het niet over mezelf, ik hoef nauwelijks te werken dus ik heb genoeg tijd voor wat voor vrouw dan ook.
Dat je blijft ingaan op die fantast.quote:
Heb je al een importbruidje op het oog?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
Ze zitten in een identiteitscrisis door de zogenaamde van boven opgelegde emancipatie.
Ik heb nooit begrepen waarom (vooral Nederlandse) vrouwen zo graag een man willen kopieren.
Nou ,vertel het mij maar danquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
Twintig jaar geleden nog wel maar dat type vrouwen is er nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bedoel je met zeiken als een wijf dat ze zittend plassen of dat ze de hele tijd klagen over niets?
Copycatquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je blijft ingaan op die fantast.
Iedere gek zijn gebrek...quote:
Omdat Nederlandse mannen die hun bek zo vol hebben over van boven opgelegde emancipatie twee linkerhanden hebben, niks presteren, niks kunnen en vooral niks willen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer, ja.quote:
Ik denk dat nu je met je vuist op tafel geslagen hebt het allemaal goed gaat komen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef Bankfurt het volgende:
Nee,
maar ik ga eerst met de vuist op tafel slaan: wij echte mannen willen echte vrouwen .
ja ,jij zegt toch dat ik het niet weet. Dus zeg het dan maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Moet ik je dat als echte man nog gaan vertellen ?
Ik denk dat de grootste afknappers zich hier wel gepresenteerd hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
En weer een topic vol gefrustreerde mannen.
Dacht dat het hier over afknappers bij mannen ging. Wel een mooi voorbeeld opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |