SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILER: nog een leuk lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godverdomme hoeveel vragen staan er over seks inSPOILER: nog een leuk lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rest vul ik later wel in.SPOILER: nog een leuk lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
vind jij leuk tochquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Godverdomme hoeveel vragen staan er over seks in
quote:
vorige had er 150quote:
Ik heb geen auto.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jafacelift
do you dance in the car?
Zoiets ga je toch niet invullen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind jij leuk toch
[..]
[..]
vorige had er 150
lollercopterquote:
jawel, ik ga hem morgen invullenquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet invullen.
wrm nequote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet invullen.
Dat ik goed kan zwemmenquote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meer te weten gekomen over ZerooOOoOo
Hoeft niet.quote:
Dat zijn al die vragen altijd.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Trollscience het volgende:
De éne helft is een inbreuk op je privacy en de rest is gewoon onzinnig
SPOILER: lezen bitchesssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom spoiler,quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Trollscience het volgende:
De éne helft is een inbreuk op je privacy en de rest is gewoon onzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.
Dit ja.quote:
Kom er alsnog niet uitquote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
Pierogi (Polish pronunciation: [pjɛˈrɔɡʲi]; also spelled perogi, pierogy, perogy, pierógi, pyrohy, pirogi, or pyrogy; diminutive form: Pierożki Polish pronunciation: [pjɛˈrɔʂki] also in use) are dumplings of unleavened dough – first boiled, then they are baked or fried usually in butter with onions – traditionally stuffed with potato filling, sauerkraut, ground meat, cheese, or fruit. Of central and eastern European provenance, they are usually semicircular, but are rectangular or triangular in some cuisines.
OOOH nu snap ik hem pas.quote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit ja.
Can you hold your breath without holding your nose?
Is er überhaupt iemand die dat niet kan?
https://www.google.nl/sea(...)yVT5XREYv1-gau0oX9Awquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom er alsnog niet uit
[..]
OOOH nu snap ik hem pas.
Is dat geen weaboo voedsel?quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)yVT5XREYv1-gau0oX9Aw
Ziet er best lekker uit.
SPOILER: de JP lijst part IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damn mensen, spoilers!
[..]
Is dat geen weaboo voedsel?
Nou KB, je weet wat je te doen staatquote:Is there a profession you picture your future spouse doing?
Profvoetballer
Distilled beverages zijn sterkere alcoholische dranken. Gewoon beverage is drankje.quote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Beverage is alcohol, thee en melk kunnen helemaal niet.
oh ik had melkquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Beverage is alcohol, thee en melk kunnen helemaal niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou KB, je weet wat je te doen staat.
Ooww shit ik dacht dat dat kind betekendequote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou KB, je weet wat je te doen staat.
neejoh mallerd.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww shit ik dacht dat dat kind betekende
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww shit ik dacht dat dat kind betekende
Omgquote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo zag die van mijn zus er in de eerste weken ook uitquote:Op maandag 23 april 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TROUWENS ZERO, DAT KONIJNTJEEEEEEEEEEEEEEEE BOH.
[ afbeelding ]
Die foto zal ik nooit vergeten, bohh.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo zag die van mijn zus er in de eerste weken ook uit. Nu heeftie lange oren
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Dastan het volgende:
moest ik invullen van Klinkerbotsing
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je lijstje heb ik niet gekeken maar toch props voor jouOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:12. Do you own a pair of skinny jeans? ja
quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Dastan het volgende:
moest ik invullen van Klinkerbotsing
mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
altijd leuk om met deze gozer te chillen in de zeequote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze man![]()
Je lijstje heb ik niet gekeken maar toch props voor jou
Ja, eens. Ik vind Cash een van de weinigen artiesten van wie de covers vaak beter zijn dan het origineel.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die van Sting is wel goed maar deze vind ik veel emotioneler en mooier.
Mooi verwoord.quote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Trollscience het volgende:
Het origineel vind ik ook eerder mysterieus dan dat ik het echt mooi vind... En bij de versie van Cash komt de tekst ook echt mooi naar voren. En die gast kan zoveel emotie in zijn muziek leggen.. Verbazingwekkend.
ja tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
altijd leuk om met deze gozer te chillen in de zee
Ja, inderdaad. Vooral bij het album American V (door de bibliotheekjuffrouw uitgesproken als aameriekan vie) hoor je zijn stem soms echt `breken`, heel indrukwekkend.quote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Trollscience het volgende:
Het origineel vind ik ook eerder mysterieus dan dat ik het echt mooi vind... En bij de versie van Cash komt de tekst ook echt mooi naar voren. En die gast kan zoveel emotie in zijn muziek leggen.. Verbazingwekkend.
Eens, alhoewel imo IV toch wel het hoogtepunt was van de Recordings-serie.. Het laatste album voor zijn dood, en de nummers lijken daarwel op te zijn uitgekozen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vooral bij het album American V (door de bibliotheekjuffrouw uitgesproken als aameriekan vie) hoor je zijn stem soms echt `breken`, heel indrukwekkend.
quote:
Mooi album ja.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens, alhoewel imo IV toch wel het hoogtepunt was van de Recordings-serie.. Het laatste album voor zijn dood, en de nummers lijken daarwel op te zijn uitgekozen.
Jij bent wel echt een oude taart.quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee grapje, wat een ouwe lullen praat hier zeg.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee grapje, wat een ouwe lullen praat hier zeg.
wat is ditquote:
hmm, that makes sensequote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, ouwe lul, ouwe taart, american pie, ditdat.
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef Dastan het volgende:
We hebben een afspraak met Janpiraat, het mag van hem.
Voor meer van mijn UI's verwijs ik U naar mijn fotoboek.quote:
Helaquote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor meer van mijn UI's verwijs ik U naar mijn fotoboek.Mijn hartje staat ook tussen jouwe, hela.
Hela.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor meer van mijn UI's verwijs ik U naar mijn fotoboek.Mijn hartje staat ook tussen jouwe, hela.
Sorry.quote:
Lievv hequote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent nog wel de grootste van allemaal
niequote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent nog wel de grootste van allemaal
Ellegirlquote:
Poepielievvv hequote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ellegirl. Verder lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
ach henkie lul niet, je was aan het smeken om mijn [vulmaarin] en uiteindelijk kreunde je harder dan de zanger van deep purple op het eind van child in time
quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef Dastan het volgende:
Ik vind hem ook altijd wat nichterig overkomen, ja jij, Henkie.
Da's prive godver.quote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
ach henkie lul niet, je was aan het smeken om mijn [vulmaarin] en uiteindelijk kreunde je harder dan de zanger van deep purple op het eind van child in time
Kusquote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef Dastan het volgende:
Ik vind hem ook altijd wat nichterig overkomen, ja jij, Henkie.
gaarnequote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb de videos nog op mijn telefoon geloof ik, houd je dm in de gaten
terug hoorquote:
picsquote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef Trollscience het volgende:
Twee kussende jongens in dit topic, even mijn staaf tevoorschijn halen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat ik dan zei tegen Jan? "Kom even Dastan de kast op jagen door te fluisteren."
Ik denk niet dat ik foto's mag plaatsen van mijn kloppende, beaderde geslacht.quote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, dit is net als fluisteren in het openbaar. HE DASTAN?
Daarom vind ik je zo puik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben een goedgehumeurde jongeman.
OMG. IEUW. PIEMELSquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik foto's mag plaatsen van mijn kloppende, beaderde geslacht.
haha lesbiequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom vind ik je zo puik.
[..]
OMG. IEUW. PIEMELS
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat awkward moment wanneer je per abuis de billen aanraakt van een klasgenootje ofzo.
Ach, ze kijken er minder van op wanneer een meid dat per ongeluk doet dan een manquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat awkward moment wanneer je per abuis de borst aanraakt van een klasgenootje ofzo.
Ja dan is hij gelijk een pervert enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach, ze kijken er minder van op wanneer een meid dat per ongeluk doet dan een man
Mag ik jouw tiet wel aanraken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vriendschappen kapot zien gaan door die tietaffaire.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dan is hij gelijk een pervert enzo
Ownedquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
n3e ik ben niet van de struikenliefde
Ja nou ze vond het niet bepaald fijnquote:
En van Vikingen liefde?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
n3e ik ben niet van de struikenliefde
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef Trollscience het volgende:
Wil je het met me doen in een struik KB?
Waarom heeft Jan een aparte vermelding nodig?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe het alleen met homo's en Jan.
Ja hoe zit het nou met mij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe het alleen met homo's en Jan.
Alleen op een vriendschappelijke manierquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof iemand het wil doen met me, kom nou
Ja. Wat dat betreft wel, soms.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze lesbisch was?
Terecht wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Wat dat betreft wel, soms.
Dit ja. Geef mij maar m'n rechterhand en m'n haat.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit ja. Geef mij maar m'n rechterhand en m'n haat.
Precies - Prusies ?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef Henkie94 het volgende:
Pruise mensen zijn heel preuts geloof ik.
Prusies, Pruis, Pruise, preuts.
Fappen,quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit ja. Geef mij maar m'n rechterhand en m'n haat.
Waar?quote:
gewoon, lustigquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fappen,. Gewoon a-seksueel.
[..]
Waar?
Waar heb ik 't over fappen?quote:
Zo zijn alle preutse lieden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:35 schreef Trollscience het volgende:
KB lijkt me echt zo iemand die altijd heel preuts doet maar in de slaapkamer gewoon een kinky hoer is.
Godverdomme, waarom lekt dit uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:35 schreef Trollscience het volgende:
KB lijkt me echt zo iemand die altijd heel preuts doet maar in de slaapkamer gewoon een kinky hoer is.
Ik heb die foto ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:38 schreef Trollscience het volgende:
Jan stuurde me de video. Maar die kan ik toch niet door sturen want jij hebt mijn foto
Dus gewoon quitte
Cosquote:
Dealquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trolllie jij mag in mn tit knijpen als ik je op je bips mag slaan, deal?
Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn bus komt maar niet, en het regent hard dus wil niet lopend naar huis.
Omdat dat Cosmo is. Rez heeft Shinchan want Shinchan schuurt tegen Cosmo aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik herkende je helemaal niet door je nieuwe ui, waarom?
hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat dat Cosmo is. Rez heeft Shinchan want Shinchan schuurt tegen Cosmo aan.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klinkt nasty.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
CosHeb je mijn necrofiele roman al gelezen?
[..]
Deal
Romaaaaantic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er komen wel schaamlippen in voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon thuis hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zit trouwens wel een leuke jongen in de bus, en ik ben het niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Henkie94 het volgende:
Kan iemand mijn bruine oog even krabben? Hij jeukt.Gewoon vinger erin stoppen en beetje roeren, gaat het vanzelf weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga naast 'm zitten en praat over het weer. `donker weertje, niet?`quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zit trouwens wel een leuke jongen in de bus, en ik ben het niet.
Hahaha.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
ga naast 'm zitten en praat over het weer. `donker weertje, niet?`
En dan zijn we dat nog niet eens officieel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Trollscience het volgende:
Cosmo en Rez, wat een schattig stelletje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/One_night_standquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan zijn we dat nog niet eens officieel.
doede gij da ekkes danquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis hoor.
[..]
Gewoon vinger erin stoppen en beetje roeren, gaat het vanzelf weg.
Ja maar de Cash-versie is lekker jazzy, heerlijk zo 's nachtsquote:
Heb je iets aan je vingers?quote:
Geen schijt in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja maar de Cash-versie is lekker jazzy, heerlijk zo 's nachts
[..]
Heb je iets aan je vingers?
Ja topidee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
ga naast 'm zitten en praat over het weer. `donker weertje, niet?`
Mensen die douchen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die geen klysma plegen wanneer ze zijn aan het douchen
En dat is het zeker niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/One_night_stand
Klysma plegen? Je pleegt een klysma?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die geen klysma plegen wanneer ze zijn aan het douchen
Niet op plekken waar mensen het konden zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
LievEn hebben jullie ook al handjes vastgehouden
?
Ik heb vijf minuten zitten twijfelen welk wederkerig werkwoord eraan vast gekoppeld zatquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klysma plegen? Je pleegt een klysma?
En sowieso, een klysme doen..Je hebt zeker een tuinslang met een trechter die je er in duwt.
Kjoet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet op plekken waar mensen het konden zien..
Anders heb je stront aan je staaf hangen, wil je ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Dastan het volgende:
allejezus, ik moest het opzoeken endat mensen dat doen
Bidet werkt ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Dastan het volgende:
of je laat dat hele van achteren gewoon achterwegequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Anders heb je stront aan je staaf hangen, wil je ook niet.
En dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
of je laat dat hele van achteren gewoon achterwege
Patty Brard heeft er een heel televisieprogramma omheen gemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:02 schreef Dastan het volgende:
In de praktijk valt het mee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
of je laat dat hele van achteren gewoon achterwege
Waarom is je ooglapje er af?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pectusneuken is wel leuk altijd
Ik ben bang voor kaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Ik ben bang voor de regen, knuffelen?'
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar heb je het over?.
[..]
Gooi eens een balletje op.
Ik niet echt, al was het wel de conclusie van een collega vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan ook..Voor rauwe kaas dan.
Ja leuk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we het hebben over de dood van Ghandi.
maar dat ben ik gewoon!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beter doe je niet hip en gewoon lekker jezelf..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we het hebben over de dood van Ghandi.
Ik geef het woord aan Cosmo met zijn nieuwe aanwinst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATEN WE HET OVER VERLIEFDHEID HEBBEN!!!!!_!!!_)#_
Mensen die liefdequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATEN WE HET OVER VERLIEFDHEID HEBBEN!!!!!_!!!_)#_
Dat is waar.quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, serieus, ik vind het echt leuk om jongons te zeggen.
Ben je ziekquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even een conclusie over de dagcijfers, een week ziek zijn is niet goed ervoor. Ik heb er vorige week elke dag in gestaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |