Niet achter mijn vragen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Achter een vraag staat altijd een vraagteken.
O, op die fiets. Dat wordt ook wel 'autistisch trekje' genoemd.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, mijn manier van vragen, revolutionair.
Kudos voor jou.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TurkenTopic, geen islam-topic.
Je druk maken op internet om taalgebruik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
O, op die fiets. Dat wordt ook wel 'autistisch trekje' genoemd.
Haatquote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog steeds niet verteld wat de bron is van jouw haat tegenover mij
Daar maak ik me niet druk over.quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je druk maken op internet om taalgebruik ook.
Koerdisch minderwaardigheidcomplexje. Che en Spiked voorop.quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
Je druk maken op internet om taalgebruik ook.
Is hij een Koerd?quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Koerdisch minderwaardigheidcomplexje.
Hmm, kriebelt het weer? Of werd het laatst gewoon even te veel voor je?quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Koerdisch minderwaardigheidcomplexje.
Een beetje maar.quote:
Goed goed brah. Dag kan niet meer stuk. Tentamens genaild, gains met de training. Met jou dan?quote:
Bewonderenswaardig.quote:Op maandag 23 april 2012 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Een beetje maar.
Gelukkig hebben we in de Profeet, sallallahu alayhi wa sallam (hé, Weiss), een voorbeeld van hoe het wel moet...
quote:''In de eerste bekent een man tegenover Mohammed tot viermaal toe dat dat hij in het verleden overspel heeft gepleegd. Mohammed reageert driemaal niet, maar na de vierde maal vraagt hij aan de man of de man krankzinnig is. Nadat de man ontkent, beveelt Mohammed dat hij gestenigd dient te worden. De man weet te ontsnappen, maar wordt gevangen en alsnog gestenigd tot de dood er op volgt. Na de steniging bidt Mohammed voor hem, omdat de zonde nu gereinigd is. De tweede hadith betreft een vrouw die aan Mohammed vraagt rein gemaakt te worden door bestraffing. Mohammed stuurt haar weg en verzoekt haar vergiffenis aan God te vragen. Zij herhaalt haar vraag echter nog drie keer en vermeldt dat ze zwanger is. Mohammed zegt haar te wachten na de bevalling en het kind borstvoeding te geven. Nadat het kind oud genoeg is om vast voedsel te eten (gespeend is) gaat de moeder terug bij Mohammed en dringt aan om de straf op overspel uit te voeren. Het kind wordt vervolgens door de gemeenschap verder opgevoed.''
Mooi zo, devamini eyle.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goed goed brah. Dag kan niet meer stuk. Tentamens genaild, gains met de training. Met jou dan?
In iedere geval weet ik dat je me niet aardig vindquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haatje moet het wel heel bont maken wil je dat ik je haat.
Ben je moslim? Zo ja, kan je dit soort uitspraken niet maken. Zo nee, ok.quote:Op maandag 23 april 2012 21:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Mohammed was ook niet een helemaal onschuldige man. Ali wel
Een volger van Ali zijn, zonder Mohammed te volgenquote:Op maandag 23 april 2012 21:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Mohammed was ook niet een helemaal onschuldige man. Ali wel
De beste was een mix van beide.quote:Op maandag 23 april 2012 21:31 schreef SpikedPsych het volgende:
Mohammed was ook niet een helemaal onschuldige man. Ali wel
Zolang je normaal doet is er geen probleem.quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
In iedere geval weet ik dat je me niet aardig vindKan ge nu antwoord geven op mijn vraag
?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man was een mix van beide.
Mohammed Ali.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste was een mix van beide.
Mohammed Ali.
Arap, ne olcak.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zolang je normaal doet is er geen probleem.
Door zijn verleden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef Che_ het volgende:
Snap niet waarom sommige users Triggershot een 'haatbaard' noemen terwijl die eerder overkomt als kafir
quote:
Waarom geen antwoord op ping man?quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Grote kans dat ik wel kom..
Ligt alleen aan waar en wanneer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |