Je kan die knuppels op mijn scheen breken, ik geef geen kik. Deze boi is martial artistquote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Mooi!
Dan ga ik alvast unne bivakmuts end knuppels aanschaffen mien jong
Volgens mij zijn de pics die jij gisteren (of paar dagen terug postte) wel van toepassingquote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zit je heel de tijd stoer te doen, man, met je 15 jaar...
Tamam!quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je kan die knuppels op mijn scheen breken, ik geef geen kik. Deze boi is martial artist
Tatlises is dan ook baas.quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Van Alice afgezien, is tog goed jonge ! Jij bent die turkse romanticus die raki gaat zuipen en naar tatlises luisterd nadat Alice ( minder leuk ) word uitgewoond !
Ik gedraag me als een man, enige wat mij ervan weerhoud om het in het echt ook te zij is mijn leeftijd... ( ik heb ookal een snorquote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zit je heel de tijd stoer te doen, man, met je 15 jaar...
Spikedquote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef xaban06 het volgende:
Welke snotneus is 15? Er wordt dus dan niet eens gedronken???
Jij kwam tog nietquote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef xaban06 het volgende:
Alleen maar commentaar, maar zelf durft ie niet te komen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef xaban06 het volgende:
Welke plaatjes?quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de pics die jij gisteren (of paar dagen terug postte) wel van toepassing
Voor Alice en mij ook.quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Avond is sowieso een mission impossible vandaar.
Deze man weetquote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen maar commentaar, maar zelf durft ie niet te komen hoor![]()
Deze kurdish boy heeft zelfs de cojones om te komen..
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef Che_ het volgende:
Die xaban06 moet een ramp zijn in het echt lijkt me met zijn semi-arrogante en quasi-lompe houding
Jij brak ons tenminste niet virtueel doormidden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Ayca het volgende:
Ik was ook 15 toen ik voor het eerst in deze reeks postte.
Maar volgens mij niet zo erg als spiked
Waarom niet durven. Ik ken jullie niet, noch jullie naam noch leeftijd noch jullie afkomst. Hoe oud zijn jullie?quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen maar commentaar, maar zelf durft ie niet te komen hoor![]()
Deze kurdish boy heeft zelfs de cojones om te komen..
Misschien zelfs modrechten een vereiste.quote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef AryaMehr het volgende:
Ik wil wel begeleider zijn anders.
[ afbeelding ]
Jij hebt mij nog steeds niet verteld wat de bron is van jouw haat tegenover mijquote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Ayca het volgende:
Maar volgens mij niet zo erg als spiked
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef Triggershot het volgende:
Misschien zelfs modrechten een vereiste.
Hoe oud ben je nuquote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Ayca het volgende:
Maar was volgens mij niet zo erg als spiked
Net alsof wij jou wel kennen?quote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom niet durven. Ik ken jullie niet, noch jullie naam noch leeftijd noch jullie afkomst. Hoe oud zijn jullie?
Echt he. Is juist leuk!quote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Net alsof wij jou wel kennen?
Daar is toch zo een meet voor?
Is het leuk dan iss het leuk, zo niet ga je weer naar je zolderkamer... Like big deal.
Zolderkamerquote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Net alsof wij jou wel kennen?
Daar is toch zo een meet voor?
Is het leuk dan iss het leuk, zo niet ga je weer naar je zolderkamer... Like big deal.
Serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om serieus op jou in te gaan.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We hebben Ayca's meest elementaire ontwikkeling meegemaakt.
Koetchie, koetchiequote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Las laatst wat topics terug, maar had helemaal niet het idee dat het zo lang geleden was![]()
@saban ik ben 18
Dit is gewoon vaderquote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolderkamerje praat tegen een getrouwd man/vader.
Hoe oud ben je.
Tienerzwangerschap, troll of je moet wel erg kinderachtig zijn. Ik vind dat jij erg infantiel gedraagt voor een vader.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolderkamerje praat tegen een getrouwd man/vader.
Hoe oud ben je.
Ook nog best jong dusquote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Las laatst wat topics terug, maar had helemaal niet het idee dat het zo lang geleden was![]()
@saban ik ben 18
Tienerzwangerschap jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tienerzwangerschap, troll of je moet wel erg kinderachtig zijn. Ik vind dat jij erg infantiel gedraagt voor een vader.
Aah, wat schattig, haar eerste post op FOK!...quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
@saban ik ben 18
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |