hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Caesu het volgende:
wat betreft traditioneel voedsel verliest calvinistisch zuinig nederland natuurlijk altijd.
typisch nederlandse maaltijden vind ik behoorlijk smakeloos en saai.quote:
Vraag jezelf eens af hoe dat kwam...bovendien hoeven typische Nederlandse gerechten helemaal niet saai te zijn...Er is niks mis met goed gekookte andijvie, aardappelen en een lekkere gekruide bal gehakt...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Caesu het volgende:
[..]
typisch nederlandse maaltijden vind ik behoorlijk smakeloos en saai.
en tot na midden vorige eeuw werd dat 7 dagen per week gegeten in de meeste gezinnen.
Haring en stamppot (kan je ook nog over de belegering van leiden praten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Caesu het volgende:
[..]
typisch nederlandse maaltijden vind ik behoorlijk smakeloos en saai.
en tot na midden vorige eeuw werd dat 7 dagen per week gegeten in de meeste gezinnen.
Niks mis met gekookte andijvie, aardappelen en een bal gehakt?! Daar is alles mis mee man!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Vraag jezelf eens af hoe dat kwam...bovendien hoeven typische Nederlandse gerechten helemaal niet saai te zijn...Er is niks mis met goed gekookte andijvie, aardappelen en een lekkere gekruide bal gehakt...![]()
Maar goed...over smaak valt eigenlijk niet eens te twisten...
misschien is het nooit goed voor je klaargemaakt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:42 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Niks mis met gekookte andijvie, aardappelen en een bal gehakt?! Daar is alles mis mee man!
Met die balgehakt valt nog wel wat mee te doen, maar de aardappelen en andijvie mogen wat mij betreft linea recta de vuilnisbak in. Maar goed, over smaak valt idd niet te twisten.
Nou hup, zet het op, ik ga wel koken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het nooit goed voor je klaargemaakt?
Wacht ff tot na de zomer...dan lever ik de andijvie en de aardappelen wel aus eigener garten...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou hup, zet het op, ik ga wel koken.
Mooi, kook je dat voor mij, kook ik Hollands voor jou..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Lahmacun (Turkse pizza), Iskender Kebab, Adana Kebab, Dürüm Döner,
Sis Kebab, Dolma, Börek, Baklava, Kazandibi, Ayran, Turkse koffie.
[ afbeelding ]![]()
jawelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:26 schreef -scorpione- het volgende:
Mag je Bossche bollen eten van de profeet?
Niemand durft?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou hup, zet het op, ik ga wel koken.
Nee, Yvon, [INT] jatte mijn Magnificent al weg van [C&H], ik mag hem. Jij bent te oud en je gooit vast sjek door het eten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Lahmacun (Turkse pizza), Iskender Kebab, Adana Kebab, Dürüm Döner,
Sis Kebab, Dolma, Börek, Baklava, Kazandibi, Ayran, Turkse koffie.
[ afbeelding ]![]()
In het kader van een tafelvoetbalprijs op mn werk, lag het al in de plenning om binnenkort Börek te gaan maken. Ik zou natuurlijk een stuk voor je kunnen reserveren. Onder voorbehoud dat het me lukt, heb het nooit eerder zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef yvonne het volgende:
Niemand durft?
Och, ze kunnen me nou al niet delen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, Yvon, [INT] jatte mijn Magnificent al weg van [C&H], ik mag hem. Jij bent te oud en je gooit vast sjek door het eten.
J8ij bent al echt geïntegreerdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
paardenvlees (vind ik namelijk zielig)
En biersaus, waaruit de alcohol is verdampt, mag dat wel?quote:en alcohol in het eten zit.![]()
nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
J8ij bent al echt geïntegreerd![]()
[..]
En biersaus, waaruit de alcohol is verdampt, mag dat wel?
wie zegt van niet?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:30 schreef Ayca het volgende:
er is meer dan turkse pizza en kebab hoor:P
Nou hup, zet je huis open, ik doe het ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat mag niet.
ik maak boerenkool met merquezjes en lamsgehakt. en runderspekjes![]()
okequote:Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou hup, zet je huis open, ik doe het ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |