SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door msnk op 23-04-2012 19:41:49 ]AFC AJAX
Het spijt me verschrikkelijk dat ik niet iedere post ga screenen op wie wat zei en het makkelijker wil houden voor mezelf en anderen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef Blocko het volgende:
2de KEER DAT IK ZEG DAT IK WAARSCHIJNLIJK WEL KOM ALS DE LOCATIE ME UITKOMT.
Vraag dat aan zGquote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Blocko het volgende:
Waarom staan zarGon en Julis niet bij elkaar net zoals AliceWonder en msnk?
Viel me op.quote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Vraag dat aan zGIk heb dat gedeelte gewoon overgenomen. Wat daarna komt heb ik zelf toegevoegd. Stoort het je?
Dat kan.quote:
Dat is een post van xminator.quote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef Ayca het volgende:
Borte zie post 149 van het vorige topic. Of bedoel je dat niet?
Jij bent anders wel een persoon die ik graag in RL zou willen zien.quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kom iig niet, dus jullie mogen een ander begeleider gaan zoeken.
Welk imago dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef Blocko het volgende:
Jij bent anders wel een persoon die ik graag in RL zou willen zien.
Kijken of je imago hier op fok overeenkomt met je gedaante in het echt.
Ik dacht dat je iets totaal anders bedoelde. Maar goed.quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef Blocko het volgende:
Je komt in geschrift wel intelligent over AryaMehr. Vraag je dit nou voor die bevestiging?
Waar dacht jij dan aan dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets totaal anders bedoelde. Maar goed.
Was je positief verrast door mijn gedachtengang AryaMehr?quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iets in de trant van: 'of je ook zo nationalistisch bent'.
Nee. Niets nieuws.quote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Blocko het volgende:
Was je positief verrast door mijn gedachtengang AryaMehr?
Staat er toch ook bij?quote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom gewoon niet Utrecht dan? Centraal toch.
Echt een kutstad is dat.. Heb er 2 weken geleden een meet gehad.. Verschrikkelijk qua parkeren en al die opbrekingenquote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom gewoon niet Utrecht dan? Centraal toch.
Jij blijft wel meeten he?quote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Echt een kutstad is dat.. Heb er 2 weken geleden een meet gehad.. Verschrikkelijk qua parkeren en al die opbrekingen
Tuurlijk kan dat, maar topics raken zo snel vol, of dat nut heeft wanneer we nog niet eens weten wie er komen lijkt me niet erg handig?quote:Op maandag 23 april 2012 19:26 schreef Blocko het volgende:
Kan je niet gewoon een poll aanmaken msnk?
Dus ik wil haar nu?quote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel was had je wel met haar gewild
In Amsterdam zou het eventueel zelfs bij mij thuis kunnen, hebben we tenminste faciliteiten en zoquote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef SpikedPsych het volgende:
Niks mis met Rdam, Amsterdam lijkt mij het beste. Mooie stad
Hm... Goed puntquote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik wil haar wel als ze vrijgezel is, maar niet als ze bezet is?
Waar woont Jaleesa dan ? Rotterdam is dan wel een kutstad voor auto, een afstand van 7 kilometer duurt 30 minuten om af te leggen door het verkeerquote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
In Amsterdam zou het eventueel zelfs bij mij thuis kunnen, hebben we tenminste faciliteiten en zoMaar mja, moeten we nog maar zien. En als Jaleesa met de auto komt is Amsterdam al helemaal een hel om in rond te rijden.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Goed punt
Maar het verschil tussen kans maken en mission impossibru lijkt me wel duidelijk toch![]()
Multicultureel is het woord.quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Negerstad.Burger Zoo lijkt me dan een betere optie.
Hoe kan je daar nou opgroeien en noch Arabisch noch Koerdisch spreken?quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Blocko het volgende:
Hey Spiked
dit kwam ik tegen op reddit:
[..]
wat vind je daarvan?
Bitch please. Ik heb een veto-recht.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef xminator het volgende:
Laa mensen die toch NIET gaan komen moeten niet gaan beslissen.
Jij bent net zo onderdeel van het multiculturele hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook genoeg variatie in Burger Zoo anders.
Waarschijnlijk kom ik wel heur...quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef xminator het volgende:
Laa mensen die toch NIET gaan komen moeten niet gaan beslissen.
Je hebt altijd gradaties.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent net zo onderdeel van het multiculturele hoor
Jij snapt het.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De elite van de Zoo, gefeliciteerd.
Leyla wordt volgens mij eerst uitgewoond, sterft eerder, waarna Mecnun volgt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dat niet Romeo & Juliet? Samen dood en zo?
Oh...quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leyla wordt volgens mij eerst uitgewoond, sterft eerder, waarna Mecnun volgt.
Nog niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef Blocko het volgende:
Is er trouwens ook nog een tijdsindicatie ofzo?
Jij vroeg voorbeelden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh...
Nou fijn dat je Alice en mij daarmee vergelijkt
In de middag waarschijnlijk?...quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef Blocko het volgende:
Is er trouwens ook nog een tijdsindicatie ofzo?
Meer een subjectieve waarheid.quote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
Interpretatieve terughoudendheid dus.
Van Alice afgezien, is tog goed jonge ! Jij bent die turkse romanticus die raki gaat zuipen en naar tatlises luisterd nadat Alice ( minder leuk ) word uitgewoond !quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh...
Nou fijn dat je Alice en mij daarmee vergelijkt
Ik zei al nee 392929 topics geleden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef msnk het volgende:
Maar kom jij nou naar die meet of niet Trigger? Je staat in categorie "laat wat weten", dus laat wat weten
ZEKER WETEN niet?quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei al nee 392929 topics geleden.
Mooi!quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik wel heur...
Wrm dat ?quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Avond is sowieso een mission impossible vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |