Hm... Goed puntquote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik wil haar wel als ze vrijgezel is, maar niet als ze bezet is?
Waar woont Jaleesa dan ? Rotterdam is dan wel een kutstad voor auto, een afstand van 7 kilometer duurt 30 minuten om af te leggen door het verkeerquote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
In Amsterdam zou het eventueel zelfs bij mij thuis kunnen, hebben we tenminste faciliteiten en zoMaar mja, moeten we nog maar zien. En als Jaleesa met de auto komt is Amsterdam al helemaal een hel om in rond te rijden.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Goed punt
Maar het verschil tussen kans maken en mission impossibru lijkt me wel duidelijk toch![]()
Multicultureel is het woord.quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Negerstad.Burger Zoo lijkt me dan een betere optie.
Hoe kan je daar nou opgroeien en noch Arabisch noch Koerdisch spreken?quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Blocko het volgende:
Hey Spiked
dit kwam ik tegen op reddit:
[..]
wat vind je daarvan?
Bitch please. Ik heb een veto-recht.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef xminator het volgende:
Laa mensen die toch NIET gaan komen moeten niet gaan beslissen.
Jij bent net zo onderdeel van het multiculturele hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook genoeg variatie in Burger Zoo anders.
Waarschijnlijk kom ik wel heur...quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef xminator het volgende:
Laa mensen die toch NIET gaan komen moeten niet gaan beslissen.
Je hebt altijd gradaties.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent net zo onderdeel van het multiculturele hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |