Oh ok.quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ik vroeg het aan jou.
WAAR ?!?!?!?!?!?! * Kijkt om zich heen*quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef xminator het volgende:
Ik moest wel lachen toen wiesman hamdoulilah broeder zei
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TurkenTopic, geen islam-topic.quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Estaghfirullah, tövbe tövbe.
Waarom struikel je over dit soort kleine dingen?
quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TUrkenTopic, geen islam-topic.
Ik zie dat je veel frustratie hebt, wil je erover praten?quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TUrkenTopic, geen islam-topic.
Sende abartma..quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TurkenTopic, geen islam-topic.
Mashalah broeder, hou wel in gedachten he, alhamdoulilah.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is die houding van je. Hamdoullilah dit, bismillah dat. Opkankeren met dat. Het is een TurkenTopic, geen islam-topic.
Waarom stoor jij je daar aan?quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dimmen Weissman.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joodje doet huilie.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef AliceWonder het volgende:
Vandaag kwam ik aan op werk en kreeg ik te horen dat ik op een afdeling moest staan (brood) waar ik nog maat 1 keer eerder had gestaan.
Tot 22 uur terwijl ik oorspronkelijk tot 20 uur moest. Daar aangekomen probeerde ik een stokbrood in de broodmachine zonder het in twee stukken te breken en nu is de broodmachine kapot. Kreeg het stokbrood er met veel moeite wel uit. Vervolgens liet ik een paar kratten bevroren brood op de grond vallen.En net toen ik lunchpauze had was ik mijn smoothie aan het schudden en zag ik niet dat het halfopen was wat resulteerde in 1/10 van de smoothie over mijn haar,mijn gezicht en de vloer.Wanneer eindigt deze verschrikkelijke dag.
Hoewel ik het niet eens ben met Weissman, ben jij niet in de positie om dat voor hem te bepalen.quote:
Ahhhwww, arm schatjequote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef AliceWonder het volgende:
Vandaag kwam ik aan op werk en kreeg ik te horen dat ik op een afdeling moest staan (brood) waar ik nog maat 1 keer eerder had gestaan.
Tot 22 uur terwijl ik oorspronkelijk tot 20 uur moest. Daar aangekomen probeerde ik een stokbrood in de broodmachine zonder het in twee stukken te breken en nu is de broodmachine kapot. Kreeg het stokbrood er met veel moeite wel uit. Vervolgens liet ik een paar kratten bevroren brood op de grond vallen.En net toen ik lunchpauze had was ik mijn smoothie aan het schudden en zag ik niet dat het halfopen was wat resulteerde in 1/10 van de smoothie over mijn haar,mijn gezicht en de vloer.Wanneer eindigt deze verschrikkelijke dag.
Oh jawel, Weissman legt zich neer bij mijn verzoek namelijk als ik iets vraag.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet eens ben met Weissman, ben jij niet in de positie om dat voor hem te bepalen.
Maar je vroeg hem niets.quote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh jawel, Weissman legt zich neer bij mijn verzoek namelijk als ik iets vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |