quote:
quote:
Ik net ook met 2-1 verloren in de spaanse beker.....quote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel gvd, verlies met 2-1 van NAC in de beker, en het was totaal niet nodig. kut scheids
Welke club?quote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn 1e wedstrijd van het seizoen uit bij Vitesse 6-0 gewonnen
Ajax - seizoen 2018/2019quote:
162 wedstrijden!quote:Op maandag 23 april 2012 18:28 schreef Niek92 het volgende:
Sensatie in de Eredivisie! Ajax verliest voor het eerst in 162 wedstrijden weer eens, met 3-0 bij VVV-Venlo. Wel zwaar onterecht, maar dat geheel terzijde.
Nope, zijn professioneel. Al de clubs in mijn divisie overigens..quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, ik kon niet kiezen dus ben ik voor een club met een mooi logo gegaan.Was Sant Andreu trouwens niet semi-professioneel?
Januari 2024. M'n Ajax is uitgegroeid tot een team dat vergelijkbaar is met Barcelona/Real nu denk ik. Alleen de salarissen zijn nog een stuk lager, en dat houden we voorlopig nog wel even zo.quote:Op maandag 23 april 2012 18:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
162 wedstrijden!![]()
Welk jaar zit je in?
Waatttttt?! 2024.. Dat wordt weer een pizzatje bestellen..quote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Januari 2024. M'n Ajax is uitgegroeid tot een team dat vergelijkbaar is met Barcelona/Real nu denk ik. Alleen de salarissen zijn nog een stuk lager, en dat houden we voorlopig nog wel even zo.
Dit is qua waarde m'n beste speler. Deze is ook al 2x Wereldspeler van het Jaar geworden:quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waatttttt?! 2024.. Dat wordt weer een pizzatje bestellen..![]()
Heb je een screenshot van je beste speler?
Lekker hoor! leuke spelers.quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dit is qua waarde m'n beste speler. Deze is ook al 2x Wereldspeler van het Jaar geworden:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk vind ik deze beter, vooral op de stats.
[ afbeelding ]
Alex krijgt 4 sterren van m'n assistent, samen met een andere regen. Nick van Oeveren, bovenste screen, krijgt 3,5 sterren. Van Oeveren heb ik zelf opgeleid trouwens.
Eerst huren daarna kopen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet niet wat ik met dit talent zal doen![]()
Villarreal wil 21 miljoen, volgens mij scout moet ik hem tegen elke prijs halen en ik denk ook wel dat het 1 van de beste spelers gaat worden. Over 2 jaar is hij zeker niet haalbaar meer.
Ik heb 58 miljoen en heb alleen nog een reserve AML en RB nodig.
Toch twijfel ik of hij volgend jaar niet goedkoper is
[ afbeelding ]
EDIT: Ik kan hem ook huren voor 900k, zou hij dat tijdens zijn huurperiode goedkoper zijn?
Verhoudingen zijn zoek, vandaar dat ik nu vrijwel alleen nog spelers uit de Eredivisie koop voor teveel geld. Ik versla net toevallig Vitesse met 8-2, terwijl hun prognose 3e is. Dat zegt wel genoeg denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker hoor! leuke spelers.
En hoe is de verhouding in de Eredivisie? Zijn alle teams beter geworden of win jij er 34 uit 34?
wtfquote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef wappiiee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de bakstenen al rondvliegen bij het maasgebouw
Haha wat een uitslag! Wel gatenkaas zeg! Bij beide teams trouwensquote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef wappiiee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen Pizza bestellen meer, maar Football Manager op z'n CV zetten en dat niemand er over kan zeggen dat hij er niet vol voor gaat.quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waatttttt?! 2024.. Dat wordt weer een pizzatje bestellen..![]()
Heb je een screenshot van je beste speler?
quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat is geen Pizza bestellen meer, maar Football Manager op z'n CV zetten en dat niemand er over kan zeggen dat hij er niet vol voor gaat.
Normaal krijg ik ook nooit zoveel tegen, maar een van mijn middenvelders kreeg na 10 seconden in de 2e helft al rood. Ik bleef met 3 aanvallers spelen en Feyenoord ging ook aanvallen. Gevolg was een mooie wedstrijd voor het publiekquote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha wat een uitslag! Wel gatenkaas zeg! Bij beide teams trouwens
quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef wappiiee het volgende:
[ afbeelding ]
Mischien weer een TS??quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef Jorwol het volgende:
Yay, 100e topic!
Zit alleen wel echt in een enorme FM-dip. Ben de afgelopen week al 10 nieuwe games gestart en elke keer na een paar wedstrijden weer gekapt. Normaal heb ik geen enkel probleem om een leuke tactiek te bouwen, maar nu lukt het voor geen ene meter.
Denk er nu aan om in de Super League te spelen, maar heb geen idee welke club. Speel vaak met Feyenoord maar ben dat zielige zooitje (in FM in het begin) onderhand wel zat. Ajax is ook altijd overrated, maar dat kan zijn omdat ik Feyenoorder ben
.
Tegen wie moest jij? Ik moet straks tegen Ontinyent CF in de beker.quote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik net ook met 2-1 verloren in de spaanse beker.....
Had 2 penaltys moeten krijgen
Zelfde...quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Tegen wie moest jij? Ik moet straks tegen Ontinyent CF in de beker.
Mijn stadion is veel kleiner, 3000 man.quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nope, zijn professioneel. Al de clubs in mijn divisie overigens..
Spelen in een stadion waar 15000 man in kan
Dan moet je de slechtste spelers van Barça nemen, die willen vast wel.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zelfde...
Barca wil maar geen spelers sturen
quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dan moet je de slechtste spelers van Barça nemen, die willen vast wel.
MIjn stadion zit niet eens vol.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Mijn stadion is veel kleiner, 300 man.Wel kunstgras hier.
Ik mag tegen het Jesús elftalquote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Tegen wie moest jij? Ik moet straks tegen Ontinyent CF in de beker.
4-0? Netjes!quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik mag tegen het Jesús elftalC.E. Manacor.
Ik heb gewoon gras
1e oefenduel met 4-0 van St. Pauli gewonnen
Ik heb niet eens 500 supportersquote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
3000 man trouwens, met 500 seizoenskaarten. Typfout.
Heel goedquote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Je hebt wel een goede AMC, die Pitu volgens mij.
Bij mij nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Er was een wedstrijd van proefspelers van Spanje, zitten er Franse en Kameroense spelers in het team.
Ik sta nu nummer 1 met 15 punten en 3 punten voorsprongquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef Zenit- het volgende:
Het gaat weer heel sloom bij mij. Nog maar net 3 oefenwedstrijden gespeeld, maar wel 3 gewonnen. Eerst 2-1 tegen Reggina (Serie B), daarna 6-0 tegen een ploeg uit een lagere divisie, naam weet ik zo snel niet, en 4-1 gewonnen tegen Fuenlabrada. Maar, ik heb wel het gevoel dat ik deze game niet zo snel opgeef
Screentje? Het kan namelijk van alles zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef dennis3d het volgende:
Ik wil een speler huren maar dat kan niet.
Weten jullie wat dat is want ik kan het niet selecteren ::(
Morgen maar kopen is donker de letters en huren niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef alf89 het volgende:
[..]
Screentje? Het kan namelijk van alles zijn.
Nog geen vast contract, maar slechts een jeugdcontract misschien?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Morgen maar kopen is donker de letters en huren niet.
Ligt aan de competitiequote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef MeneerBob het volgende:
Is het gezond dat mijn spits in 18 wedstrijden 43 doelpunten heeft gemaakt?
Ik heb hem gehuurd en 1 maand later voor 5 miljoen gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet niet wat ik met dit talent zal doen![]()
Villarreal wil 21 miljoen, volgens mij scout moet ik hem tegen elke prijs halen en ik denk ook wel dat het 1 van de beste spelers gaat worden. Over 2 jaar is hij zeker niet haalbaar meer.
Ik heb 58 miljoen en heb alleen nog een reserve AML en RB nodig.
Toch twijfel ik of hij volgend jaar niet goedkoper is
[ afbeelding ]
EDIT: Ik kan hem ook huren voor 900k, zou hij dat tijdens zijn huurperiode goedkoper zijn?
Weet ik niet zo kunnen zal als ik thuis ben een screentje laten zien.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef alf89 het volgende:
[..]
Nog geen vast contract, maar slechts een jeugdcontract misschien?
Dat geluk had ik ook, maar mijn Maleisische investeerder heeft wel flink geinvesteerd bij Belcard. In het derde seizoen overgenomen en gelijk kampioen geworden van de Wit-Russische Jupiler League. Waar ik eerst een salarisbudget van 150k had en een transferbudget van 0,-, heb ik nu een salarisbudget van 7m en transferbudget van 9m. Geen idee wat ik ermee moet, want mijn gemiddelde salaris is 10kquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Overgenomen door ene Lloyd Hopper ofzo. Die gozer wil nog niets investeren
Speel met een 4-1-2-3quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef Zenit- het volgende:
[..]
4-0? Netjes!Wat voor formatie heb jij? Ik heb nu 4-4-1-1, die paste volgens mijn assistent het beste bij het team.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-Leaguequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef dimmak het volgende:
Kan iemand een super competitie db aanraden?
Yeah! Awesome!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-League
Bedoel je zoiets?
Zoiets had ik ook een keer gedownload, dat was deze:quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Speel met een 4-1-2-3
Dus 4 verdedigers op lijn, een verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelders, een centrale spits en een linker en rechter centrale spits.
Gedownloade tactiek, dat wel.. maar qua tactiek maken ben ik zo matig
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de informatie onder het kopje 'overzicht'.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus wat ik bij het bod op de speler krijg en dat ik hem niet kan huren :
Komt misschien omdat je al 2 doelmannen hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hem wel huren, ik heb hem even opgezocht. Weet verder ook niet hoe het kan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch te lezen ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de informatie onder het kopje 'overzicht'.
Nope bij spits was hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je al 2 doelmannen hebt.
Nee, kan ik nu niet lezen. Je zit nu bij het kopje 'Transfers en contracten'.quote:
Ik zit nu bij mijn club overzicht en dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Nee, kan ik nu niet lezen. Je zit nu bij het kopje 'Transfers en contracten'.
Omdat je al twee keepers hebt, kan geen reden zijn. Je kunt hem namelijk buiten je selectie laten door hem niet in te schrijven voor de competitie.
Bij mij hadden ze niet eens een scoutquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef Zenit- het volgende:
De scout bij Jumilla was ook om te huilen.
Je zit in oktober.. De transfer periode loopt tot 31 augustus en daarna vanaf 1 januari pas weer.. Alleen in Engeland kunnen clubs uit een lagere divisie spelers het helejaar door(op een paar weken na) huren.. In Spanje zit je aan de transferperiode..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
O moet het huren echt in de TL want bij men City game zit ik daar ook niet in en kan ik ook niet huren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je zit in oktober.. De transfer periode loopt tot 31 augustus en daarna vanaf 1 januari pas weer.. Alleen in Engeland kunnen clubs uit een lagere divisie spelers het helejaar door(op een paar weken na) huren.. In Spanje zit je aan de transferperiode..
Hoeveel sterren geeft jouw scout hem? Bij mij zegt hij dat hij 3 sterren waard is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hoeveel sterren geeft jouw scout hem? Bij mij zegt hij dat hij 3 sterren waard is.
Edit: Wacht, ik heb de verkeerde, het is een rechtsback die ik gescout heb.
Je moet het overzicht hebben van David Sanchez.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mijn club overzicht en dan?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je moet het overzicht hebben van David Sanchez.
Vervolgens kun je kiezen uit: Overzicht; Transfers en contracten; statistieken; training;verslagen; vergelijken; geschiedenis.
Daarvan zou ik graag de eerste zien.
Ik heb hem gevonden, nu scouten.quote:
Hmmm.. ik kan zo niks vinden. Het enige wat ik me nog kan bedenken dat hij al een x-aantal keer is getransfereerd dit seizoen, maar dat lijkt me sterk in jouw divisie. Lijkt me overigens een prima keeper voor dat niveau.quote:
Mijn scout geeft hem 1,5 ster, maar ik denk dat het aan mijn scout ligt, zijn niveau is echt om te huilen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef alf89 het volgende:
[..]
Hmmm.. ik kan zo niks vinden. Het enige wat ik me nog kan bedenken dat hij al een x-aantal keer is getransfereerd dit seizoen, maar dat lijkt me sterk in jouw divisie. Lijkt me overigens een prima keeper voor dat niveau.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Mijn scout geeft hem 1,5 ster, maar ik denk dat het aan mijn scout ligt, zijn niveau is echt om te huilen.
Huur spelers zonder op te draaien voor de kosten, speel oefenwedstrijden om geld te krijgen (zo heb ik ooit eens met een Engels ploegje uit de laagste divisie een miljoen opgehaald met oefenwedstrijdjes spelen) en verzin vooral een goede taktiek.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren voor het eerst eens begonnen met FM12, maar volgens mij wil ik het meteen te moeilijk doen. Het lijkt me altijd wel leuk om een lager team te pakken en die naar de top te leiden, maar hoe moet ik dat in godsnaam doen als je budget zo laag ligt + je bijna geen salaris aan kan bieden. Ik kan zelfs jeugdspelers geen contractverlenging aanbieden terwijl ze maar een paar 100 euro in de maand willen. En met name jeugd gebruiken lijkt me ook niet zo slim, aangezien je dan ervaring mist.
Ik ben dus een seizoen begonnen met Sparta, maar ja, zoals ik dus al aangaf, amper budget en lonen kan ik aanbieden tot 220 euro in de maand. Gelukkig heb ik wel een of andere Ijslander/Zweed over kunnen halen die geen contract had, om de jeugdige spitsen onder zijn hoede te nemen (heb hem een reserve/jeugd speler laten tutoren die ik naar het hoofdteam had gehaald).
Dus tja, hoe krijg je in godsnaam zo'n team een beetje aan de gang, zonder dat er aan het eind van het seizoen een leegloop is.
Ik zal er vanavond eens naar kijken, wordt je team niet enorm vermoeid met te veel oefenwedstrijden?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:53 schreef Moron het volgende:
[..]
Huur spelers zonder op te draaien voor de kosten, speel oefenwedstrijden om geld te krijgen (zo heb ik ooit eens met een Engels ploegje uit de laagste divisie een miljoen opgehaald met oefenwedstrijdjes spelen) en verzin vooral een goede taktiek.
Ja dat klopt, als je ze te dicht na elkaar pland wel.. Maarja, geld = geldquote:Op woensdag 25 april 2012 09:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond eens naar kijken, wordt je team niet enorm vermoeid met te veel oefenwedstrijden?
Dan heb ik vanavond in ieder geval genoeg uit te vogelen. Qua taktiek lijk ik wel wat te hebben waar het team het beste op kan draaien, tenminste, met de beschikbare spelers. Ook dan maar eens kijken hoe ik spelers kan huren (:'))quote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja dat klopt, als je ze te dicht na elkaar pland wel.. Maarja, geld = geld
Ja klopt, vooral in het begin is dat het geval. Toch scoort hij minstens 2 goals per wedstrijd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij mij issie vooral vaak geblesseerd.....
Tja.. voor de zoveelste keer: Verratti. Is simpelweg de beste man op die positie voor zijn geld (2 miljoen)quote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand nog een goede deep lying playmaker op de CM positie voor Feyenoord na seizoen 1? Bijna seizoen 1 afgerond en ga zoals het er nu naar uitziet de CL halen. Dus heb wat beters nodig dan Clasie.
Heb trouwens een hele goede Duitser gevonden, een regen van Freiburg. Zal hem zo even posten als ik mijn rapport terug heb van mijn scout.
Ja Verratti is wel koningquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tja.. voor de zoveelste keer: Verratti. Is simpelweg de beste man op die positie voor zijn geld (2 miljoen)
Speelt bij mij ook als vooruitgeschoven spelmaker en had in zijn 2e seizoen maarliefst 36 assists als CM!
Bij mij doet hij het ook goedquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tja.. voor de zoveelste keer: Verratti. Is simpelweg de beste man op die positie voor zijn geld (2 miljoen)
Speelt bij mij ook als vooruitgeschoven spelmaker en had in zijn 2e seizoen maarliefst 36 assists als CM!
Ik ben ook elke versie van FM weer op zoek naar die ene club waarmee het ineens kliktquote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef Bonkers. het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met mijn West Bromwich Albion-game na 3 maanden links laten liggenMaar wat een heerlijk spel meteen weer.
Nu halverwege seizoen 6, 3 keer premier league gewonnen, 2 league cups gewonnen (dit jaar weer finale, geen enkele andere topclub neemt dit toch serieus), 3 keer de community shield, helaas nog nog FA cup gewonnen (dit seizoen wil ik hem). Europees haalde ik vorig jaar de finale van de Champions League (helaas is Real Madrid oppermachtig). Ook dit seizoen loopt alles op rolletjes, keurig eerste met 8 punten voorsprong![]()
Selectie bestaat uit veel goedkope spelers, aangevuld met enkele bazenregens, maar ze presteren samen meer dan prima. Ook is de selectie nog redelijk Brits/Engelstalig gehouden.
Beste spel sinds tijden met FM
Januari al? Jij hebt wel erg veel tijd danquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef dennis3d het volgende:
Pff met Hospitalet verlies ik nu alles en men 1ste plaats komt in gevaar rond januari en het moraal is zeer slecht bij iedereen.
Wat te doen...
Wel had een andere club intresse in mij.
De naam weet ik niet precies Deprotivo ofzo
Is bij mij ook nog nooit gebeurt, maar ik ga wel altijd standaard in beroep.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef Greci het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Na bijna zes jaar FM spelen is dit serieus de eerste keer dat dit gebeurt.
Ik heb dat gehad bij de aller eerste keer dat ik dit deed in FM12, daarna nooit meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is bij mij ook nog nooit gebeurt, maar ik ga wel altijd standaard in beroep.
Ik heb dat gehad bij de aller eerste keer dat ik dit deed in FM12, daarna nooit meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is bij mij ook nog nooit gebeurt, maar ik ga wel altijd standaard in beroep.
Ik weet het niet, zou op zich wel grappig zijn als je jou eigen commentaar op die kaart kan gevenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Sejt het volgende:
Ik heb weleens in tips zien staan, dat je kan protesteren tegen kaarten / overtredingen e.d. tijdens de wedstrijd. (en ook erna?)
Die optie heb ik echter nog nooit ergens zien staan. Weten jullie dat?
Bij mij is het op een paar super-regens na helemaal niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Bonkers. het volgende:
Opvallend dat het bij veel hier het Nederlands elftal zo slecht is, bij mij zijn ze juist absolute top en wonnen ze ook het WK.
Veel spelers zijn wel wonderbaarlijk ontwikkeld: Marcellis is de rechtsback bij inter, waar Luuk de Jong en Castaignos de spitsen zijn, Siem de Jong is de beste speler van Marseille, Fer en Wijnaldum basisspelers bij Liverpool. Allemaal gigantische stats-ontwikkelingen natuurlijken enkele bazenregens.
Valsspelen moet je!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Zenit- het volgende:
Ik lees net dat de 17e plaats goed is voor directe degradatie naar de Tercera Division.Presteren moet ik.
Haha, nee ik houd niet van valsspelen. Zouden er eigenlijk wel cheats zijn voor FM?quote:
Nee volgens mij niet, ik heb toevallig laatst een test gedaan met het bestuur.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Haha, nee ik houd niet van valsspelen. Zouden er eigenlijk wel cheats zijn voor FM?
Had ik al een keer geprobeerd, maar ik had de verkeerde versie van het spel of zoiets.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
FMRTE = cheat/eenkeerleuk programma
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
Als titelverdediger mijn eerste 2 CL wedstrijden gespeeld in het nieuwe seizoen:
Ajax - Porto
[ afbeelding ]
Roma - Ajax
[ afbeelding ]
![]()
Kost geld nuquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Had ik al een keer geprobeerd, maar ik had de verkeerde versie van het spel of zoiets.
Als je minimaal 1 euro doneert, dan krijg je een serial. Kwam ik achter nadat ik 50cent betaaldequote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Serieus?Da's wel slecht eigenlijk.
Ja, vooral daarvoor wordt ie gebruikt. Kan je mooi in zien hoe goed een regen wel kan worden in de toekomst (als al zijn PA uitkomt..).quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:21 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat was toch dat programma die je hielp met het vinden/scouten van regens?
Ik zou een teambijeenkomst houden, zorgt vaak voor een enorme boost bij de spelers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef Zenit- het volgende:
Het gaat echt om te huilen. Weer is er verloren, het is alsof de spelers helemaal geen zin hebben om te voetballen.
Ik wist niet dat het bestond.quote:
Dat is namelijk de enige Afrikaanse competitiequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:26 schreef d1ce het volgende:
Waarom kan ik mij niet abboneren op de overige competities in Afrika? (Kan alleen ZA kiezen)
Heb je een link voor de download? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bestond.
Ik heb het eens gedownload en raad eens... De top 8 van beste (potentie) regens (tot 20 jaar) uit mijn spel speelt al bij mij of komen naar mij als ze 18 zijn (vanuit zuid-amerika).
GenieScout?! tssssThats me!
http://www.fmscout.com/a-fm-genie-scout-12.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef alf89 het volgende:
[..]
Heb je een link voor de download? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik heb al spijt dat ik het gedaan heb, nu weet ik dat mijn beste regens al aan de top van hun potentie zittenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef alf89 het volgende:
[..]
Heb je een link voor de download? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik weet niet of dat bij FM 11 kan, waar kan je dat doen bij 12? Misschien staat het ook bij 11.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou een teambijeenkomst houden, zorgt vaak voor een enorme boost bij de spelers.
Ik weet alleen niet of jij dat kunt, jij speelt FM 2011 toch?
Bij Selectie moet het rechtsboven staan, maar als ik me goed herinner heb je dat niet bij 11..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij FM 11 kan, waar kan je dat doen bij 12? Misschien staat het ook bij 11.
Nee, staat er inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij Selectie moet het rechtsboven staan, maar als ik me goed herinner heb je dat niet bij 11..
CD Castellón gekozen, gewoon omdat ik daar een heel groot fan van ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nee, staat er inderdaad niet.
Ik begin wel opnieuw in Spanje, alleen dan met een ploeg die wat hoger moet eindigen.
Waarom staan er op FM GenieScout ook spelers van Ivoriaanse clubs bij dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dat is namelijk de enige Afrikaanse competitie
Dat snap ik ook niet, ik zoek wel eens op internet voor goede jeugdopleidingen, en dan zie ik ook clubs als dat Ivoriaanse ASEC staan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waarom staan er op FM GenieScout ook spelers van Ivoriaanse clubs bij dan?
Zag een heerlijke ST staan met een transfersom van 80k.. Ivoriaanse competitiequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik zoek wel eens op internet voor goede jeugdopleidingen, en dan zie ik ook clubs als dat Ivoriaanse ASEC staan.
Toen ik in 2006 begon liet ik PSV ook steeds in het eerste seizoen degraderen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel al jaren FM, nooit echt noemenswaardige dingen bereikt. M'n neefje speelt voor het eerst in z'n leven een seizoentje FM en wordt meteen 2e met Heracles. Hoe oneerlijk
Dit is sarcastisch neem ik aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef alf89 het volgende:
[..]
Toen ik in 2006 begon liet ik PSV ook steeds in het eerste seizoen degraderen.
Nou, het gebeurde steeds niet, aangezien ik voortijdig werd ontslagen. Ik wilde graag altijd precies mijn speelstijl gebruiken en niet iets wat het team lag. Alles stond steeds op de verkeerde plaats. Gaat tegenwoordig steeds stukken beter.quote:
Toen was PSV zwaar onderschat, op een of ander manier kon je ze niet aan de praat krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef alf89 het volgende:
[..]
Toen ik in 2006 begon liet ik PSV ook steeds in het eerste seizoen degraderen.
Niet echt vaak eigenlijk. Ik stel zelf de opstelling af op mijn spelers, iets wat ik ondertussen wel prima kan (zie boven). Ik ga er wel vaak mee in de trainingsadviezen van mijn assistenten. Heeft speler A meer training nodig in afwerken, vind ik dat prima.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef Zenit- het volgende:
Gebruiken jullie ook echt de tips van de assistent over welke formatie bijvoorbeeld het beste bij de spelers past? Ik heb namelijk het gevoel dat dat niet altijd een goede keus is.
Dat tweede doe ik ook altijd, maar ik kijk wel altijd of het zin heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:02 schreef alf89 het volgende:
[..]
Niet echt vaak eigenlijk. Ik stel zelf de opstelling af op mijn spelers, iets wat ik ondertussen wel prima kan (zie boven). Ik ga er wel vaak mee in de trainingsadviezen van mijn assistenten. Heeft speler A meer training nodig in afwerken, vind ik dat prima.
Doe ik ook vaak, dat omtrainen. Komt best vaak van pas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:03 schreef VelitoX het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal koppig en gebruik ik dezelfde opstelling steeds, maakt niet uit bij welke club. Zorgt ervoor dat de spelers eraan gewend raken, en dat ik mn aankopen erop kan instellen. Enige nuances zijn dat ik de rollen van spelers aanpas op wie er speelt. Die trainingadviezen doe ik ook gewoon, al gaan spelers soms weer zeuren dat ze het te druk hebben.
Daarnaast laat ik ook veel spelers op een extra positie trainen, zodat ze wat meer multifunctioneel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het eigenlijk bij jou met Sant Andreu?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je zit in oktober.. De transfer periode loopt tot 31 augustus en daarna vanaf 1 januari pas weer.. Alleen in Engeland kunnen clubs uit een lagere divisie spelers het helejaar door(op een paar weken na) huren.. In Spanje zit je aan de transferperiode..
Op balbezit spelen, misschien wat meer tijd rekken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef Creeg het volgende:
Mijn assistent zegt vaak dat de ploeg de bal nauwelijks bij zich kan houden.. hoe kan ik dit verhelpen? Kort passen en laag tempo werkt niet.
Lijkt me geweldig om zo ver te komen, held.quote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef alf89 het volgende:
Zojuist mijn game met Blyth Spartans afgerond.
[ afbeelding ]
Na een moeilijk seizoen in de Premier League waarin ik 5e eindigde, besloot ik al snel alles op de Champions League te gooien. Alle andere prijzen had ik namelijk al eens gewonnen.
Voor degenen die niet alles mee hebben gekregen, op 10 december begon ik met een game met Blyth uit de gelijknamige stad aan de Oostkust van Engeland. Ik koos de club op basis van het logo, de bijnaam (Spartans) en het feit dat het helemaal onderin Engeland speelde. Mijn doel werd om met dit team kampioen van Engeland en winnaar van de Champions League te worden. Vandaag is het eindelijk beide gelukt.
De progressie van Blyth Spartans door de jaren + de prijzen:
[ afbeelding ]
Dit is sowieso de beste en mooiste game die ik ooit gespeeld heb met football manager.
Nog even een duidelijk beeld hoe de club ooit was en hoe hij nu is:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Nog steeds in hetzelfde stadion. Helaas nooit uitbreiding gehad en kans gehad op een stadion met mijn naam.
Ik denk dat ik het hierbij laat. Ik zit niet nog te wachten op een seizoen met een Supercup, die ik tot nu toe 2x verloor, en een wereldbeker voor clubteams. Dit waren mijn doelen en die zijn behaald.
Bedankt voor alle positieve reacties van jullie steeds tussendoor.
Nu eens rustig kijken wat ik nu ga doen.
Netjesquote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef alf89 het volgende:
Zojuist mijn game met Blyth Spartans afgerond.
[ afbeelding ]
Na een moeilijk seizoen in de Premier League waarin ik 5e eindigde, besloot ik al snel alles op de Champions League te gooien. Alle andere prijzen had ik namelijk al eens gewonnen.
Nu eens rustig kijken wat ik nu ga doen.
West Ham in de finalequote:Op zondag 29 april 2012 18:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Netjes.
En je kan altijd doorgaan voor dit bericht:
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog steeds een Seedorf doen. De Champion's League winnen met 3 verschillende clubs uit 3 verschillende landen.
West Ham is al jaren de 2e club ter wereld in die save. Speel echt bijna elke finale tegen West Ham (laatste 2 FA Cup finales waren ook tegen West Ham).quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
West Ham in de finaleHeel mooi gedaan!
Welke FM is dat? Volgens mij niet 1 van de nieuwste.quote:Op zondag 29 april 2012 19:39 schreef PirE het volgende:
[..]
West Ham is al jaren de 2e club ter wereld in die save. Speel echt bijna elke finale tegen West Ham (laatste 2 FA Cup finales waren ook tegen West Ham).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige uitdaging is het WK winnen met Engeland. De clubheld begint een beetje oud (32 nu) te worden en ik wil hem nog aan een wereldtitel helpen voordat hij met pensioen gaat.
2008quote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welke FM is dat? Volgens mij niet 1 van de nieuwste.
20 dagen alquote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef PirE het volgende:
[..]
2008. Zit qua speeltijd op bijna 20 dagen
Bij mij staat FM12 al op 25 dagenquote:
Had ik ook ja, met Shakhtar, nu mis ik wedstrijdritme.quote:Op zondag 29 april 2012 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik had iets met onderbroek binnenstebuiten aan doen ofzo, zover ben ik gekomen
Hahaha de tering, lekker bezig hoor!quote:Op maandag 30 april 2012 23:01 schreef Sejt het volgende:
Halverwege 2019/2020 en het gaat best lekker...
[ afbeelding ]
Ik rank hem zo:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Zenit- het volgende:
Het is toch wel handig als je assistent een hoge rating voor tactiek heeft? Hij geeft mij echt hele slechte aanwijzingen.
Die zijn inderdaad best belangrijk ja, al zal het bestuur niet blij zijn als ik m'n assistent wegstuur. Hij zit al een jaar of 7 bij de club.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik rank hem zo:
-Motivation
-Player Ability/ Player Potential
-Tactical
Wat is je record van meeste goals door één persoon in een wedstrijd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef MMUFC het volgende:
Kon het toch niet weerstaan.. Weer verder gegaan met Santa Coloma.
Had de groepsfase van de CL gehaald.. 6x verloren. CSKA, Inter en Barca waren de tegenstanders, dus niet vreemd dat je alles verliest.. In de competitie na 12 duels al bijna kampioen.. Rachid Benchariff is bezig zijn record van 63 goals in 20 competitieduels. Nu na 12 duels staat hij op 44. Met dat gemiddelde zou hij op 73 uitkomen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
Ik slinger FM ook maar weer eens aan. Verder met Valenciennes in seizoen 2 waarin ik in de Champions League overwinterd heb
Die zijn er niet, van de clubs met geld wordt er veel verwacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Cara het volgende:
Ga maar eens een jupiler club proberen.
Weet iemand een leuke waar niet al te hoge verwachtingen zijn maar toch nog iets van een budget hebben? Daar hou ik wel van
balen. dan maar Go Ahead, puur vanwege de naam. Go Ahead Eagles vs. Barcelona? Challenge accepted.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Die zijn er niet, van de clubs met geld wordt er veel verwacht.
Meeste goals in 1 duel: Rachid Benchariff(eerder dit seizoen in 10-0 winst op Saint Julia).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat is je record van meeste goals door één persoon in een wedstrijd?
Hoe oud is jouw manager eigenlijk? Zal wel ergens boven de 50 zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Meeste goals in 1 duel: Rachid Benchariff(eerder dit seizoen in 10-0 winst op Saint Julia).
Grootste zege: 11-0(beker, tegen B team van buurman UE Santa Coloma)
Grootste zege competitie: 11-1(FC Lusitans, 10 jaar geleden inmiddels)
Grootste zege dit seizoen: 10-0, zie Saint Julia hierboven.
Vorig seizoen had Benchariff 92 goals, waarvan 63 in de competitie. Hij werd 26x tot man of the match verkozen. Dit seizoen staat hij op 64 goals, 44 in competitie. 15 MotM.
Moet er wel bijgezegd worden dat het beker toernooi(waarin ik ook veel scoor) nog niet begonnen is. Dus dit zijn alleen competitie, Europese en het supercup duel(s)
Denk op een paar dagen na 40quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw manager eigenlijk? Zal wel ergens boven de 50 zitten.
Valt nog wel mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Denk op een paar dagen na 40
Zit in januari 2024 en ben van januari 1984
Bij mij werkt een keer op verlof sturen meestal wel.. Maar nu heb ik een Deen die zelfs na een vakantie nog niet kan aarden in Andorra. Nu heb ik (volledig toeval, had hem namelijk al aangetrokken zonder naar nationaliteit te kijken) nog een Deen aangetrokken, hopelijk helpt dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:18 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Valt nog wel mee.
Wat is eigenlijk het beste om te doen als je een speler hebt die zich niet kan aarden in bijv. Spanje? Ik heb een goede Ghanees in mijn team zitten maar die kan niet aarden. Nog een Ghanees aantrekken?
Ik probeer eerst transfervrij een andere Ghanees aan te trekken. Wel een linkshalf, die heb ik nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij werkt een keer op verlof sturen meestal wel.. Maar nu heb ik een Deen die zelfs na een vakantie nog niet kan aarden in Andorra. Nu heb ik (volledig toeval, had hem namelijk al aangetrokken zonder naar nationaliteit te kijken) nog een Deen aangetrokken, hopelijk helpt dat.
Dat is wel handig ja.. Bij mij is het meestal dat ik geen geschikte landgenoot kan kopen, en dan probeer ik de vakantie eerst..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik probeer eerst transfervrij een andere Ghanees aan te trekken. Wel een linkshalf, die heb ik nodig.
Doelman de bal kort naar verdedigers laten spelen (spelersinstructies van de keeper). Hierdoor houd je de bal meer in de ploeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef Zenit- het volgende:
Ik krijg in elke wedstrijd wel een goal tegen. Heeft iemand een tip om de verdediging wat meer waterdicht te maken?
Dank je wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef alf89 het volgende:
[..]
Doelman de bal kort naar verdedigers laten spelen (spelersinstructies van de keeper). Hierdoor houd je de bal meer in de ploeg.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:57 schreef Jorwol het volgende:
Eigenlijk moet ik 'm alleen al voor de naam halen
[ afbeelding ]
Ik zat bij Real Madrid, Shakhtar en Leverkusen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Zenit- het volgende:
[..]Dat lukte mij met Shakhtar nog maar net, terwijl ik in een vrij gunstige groep zat met Hapoel Tel Aviv, Sampdoria en Chelsea. Wel met een gedownloade tactiek, ben ik maar vanaf gestapt. Ze werkten niet echt goed.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:57 schreef Jorwol het volgende:
Eigenlijk moet ik 'm alleen al voor de naam halen
[ afbeelding ]
Lijkt me niet te werken. Er zal ook van je amc's goed als mc kunnen spelen. Speel dan een 4-1-2-1-2. En dan een van je middenvelders met de pijl naar voren. Heb ik veel succes mee gehad. Ik had hem trouwens met een 4-3-1-2 gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:19 schreef Cara het volgende:
is het een beetje mogelijk met 4-1-1-2-2 te spelen? ik heb twee hele goede spitsen en AMC's die ik eigenlijk móet opstellen
Heb nu een AMC op de vleugel gezet en de ander naar achter, draait perfect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me niet te werken. Er zal ook van je amc's goed als mc kunnen spelen. Speel dan een 4-1-2-1-2. En dan een van je middenvelders met de pijl naar voren. Heb ik veel succes mee gehad. Ik had hem trouwens met een 4-3-1-2 gedaan.
Heb ik ook opvallend vaak de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef TheFastOne het volgende:
Echt ongelooflijk, alles gaat fout. Rode kaarten, penalties, ballen op de lat/paal, doelpunten in de laatste minuut tegen...
Ik doe het altijd met de Prt Scrn knop, naast F12. Maar je kan het ook met F12 doen. Verder screenshot op Paint zetten, opslaan en naar Tinypic gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe maak je een screenshot ingame en post je die op FOK?
Als ik prt scrn doe, dan maakt hij het van bureaublad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met de Prt Scrn knop, naast F12. Maar je kan het ook met F12 doen. Verder screenshot op Paint zetten, opslaan en naar Tinypic gaan.
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik prt scrn doe, dan maakt hij het van bureaublad.![]()
alt + F9 en hij slaat em op
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
Oké, welke speler hoort bij Nederland en welke niet? Wie het weet mag het zeggen.
[ afbeelding ]
Dit is een andere Davids, Edwin, een regenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heb jij Edgar Davids Junior in je team?
EDIT: Ik zie het al FM 2011![]()
bij mij wees zojuist een talentje van ADO Man utd af..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Chelsea haalt mijn regen (AMR) met 4.5 potentieel weg voor 1.2 miljoen en Arsenal doet het zelfde met een CV voor 2.2.Net echt dit spel.
Snelheid, finishing/longshots en hij moet in het algemeen nog wat beter worden maar dat gaat wel gebeuren met zijn potentie. Als inside forward denk ik dat hij ook op voorzetten van de linkerkant kan anticiperen waardoor hij toch wel iets heeft aan zijn koppen. Als hij composure en finishing hoger wordt kun je hem altijd nog als spits gebruiken denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:38 schreef Cara het volgende:
zo mn upgrade naar state of the art youth facilities heeft zn vruchten wel afgeworpen, 2e jaar was waardeloos, maar krijg dit talentje in mn 3e jaar naar binnen.
[ afbeelding ]
Potentie om een hele ster beter te worden dan Afellay op AMR.
Alleen.. zijn stats.. wat moet ik hier mee? 16 heading voor een AMR?
Kan ik dit baasje het beste retrainen tot een andere positie? Zijn er bepaalde stats die ZSM omhoog moeten, of kan ik hem het beste maar gaan verkopen?
Ik ga voor het team met de meeste bruintjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
Oké, welke speler hoort bij Nederland en welke niet? Wie het weet mag het zeggen.
[ afbeelding ]
Met City heb ik ook een doelpunten machine : Pato alleen hij ligt er 8 maanden uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:04 schreef Zenit- het volgende:
Ik was even met Shakhtar verdergegaan, krijg ik opeens een crashdump, en nu start die game niet meer op.Ik wil wel in Oekraïne blijven, dan maar de uitdaging om met Dnipro Dnipropetrovsk kampioen te worden. Nog een hele klus, want het zal moeilijk worden om de heerschappij van Shakhtar en Dynamo Kyiv te doorbreken.
Edit: En nog een pluspunt, ik heb nu Yevhen Seleznyov, de doelpuntenmachine.
Had ik met Douglas Costa, de assistenkoning bij mijn Shakhtar. We scoorden gelijk veel minder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:53 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Met City heb ik ook een doelpunten machine : Pato alleen hij ligt er 8 maanden uit
Ik vermoed dat die te duur zijn, het maximale dat ik nu wil betalen is ongeveer een half miljoen per jaar. Het salarisbudget is ook maar 10 miljoen, wat ik nu ten volle gebruik. Wat dat betreft zijn De Vrij of Martins Indi misschien wel goede opties, de verdedigers van Zuid-Afrika verdienen over het algemeen allemaal ruim meer dan dat halve miljoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
Je moet even naar de CV's van Zuid-Afrika kijken, die heb ik een keer gehaald met Vitesse en waren echt heel goed. In het begin niet zo duur, als ze nog niet verkocht zijn zullen ze ook niet al te duur zijn. Enige nadeel is de Afrika cup maar dan moet je zorgen voor een redelijke backup. Ook kun je Indi of De Vrij halen die prima zijn voor de Eredivisie die je ook nog op de back kunt gebruiken als backup.
Ook kun je een Van Bommel (of Seedorf )halen voor wat ervaring en tutoring. Drenthe is ook transfervrij, die heb ik gehaald bij Feyenoord na de eerste winterstop.
Dat is geen regen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Typisch het volgende:
Ik heb IJsslmeervogels nu al satelliet club. Die hebben een regen genaamd Mohamed Houdoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |