Shit! De kans gemist!quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Ja zeker.quote:
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keerquote:
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Een beetje en de rest tijdens de vaatquote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?
Dan werk jij dus het beste als je denkt dat het moeilijk is. Duidelijk en de tekst straalt geen politieke kleur uit.quote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keer
Letterlijk en figuurlijk een inval?quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dat is ook een goeie.
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het strijken bij de thuiszorg
quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het klussen/huishouden
Hoi PS.quote:
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenquote:Op maandag 23 april 2012 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, ben je inderdaad wakker gemaakt met Flunk Day?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenHopen voor morgen, dan maar. Ik ben er klaar voor!
Ben desalniettemin niet naar mijn lessen![]()
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...quote:
Serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...
Ja het is echt heel treurig... Beide vakken zijn verplicht voor mijn minor in business, en ik heb ze zo lang mogelijk uitgesteld. De moeilijkere vakken heb ik allemaal al achter de rugquote:
En maak dan even een lijstje, want met honger naar de super is geen goed planquote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ik moet naar de winkel om eten te halen maar ik heb eigenlijk te honger om weg te gaan![]()
Dus ik neem maar even wat chipjes
Dat klopt ja, dan ga je van die onzinnige dingen kopenquote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En maak dan even een lijstje, want met honger naar de super is geen goed plan
Die heb ik niet in huisquote:
quote:
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkooptquote:
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkoopt
Alleen maatje olifant waarschijnlijkquote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkoopt
Hehe zou wel tof zijnquote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.
En film zijn/haar reactie even.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen maatje olifant waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.
En film zijn/haar reactie even.
Echt he. 'Gewoon' je relatie van 6 jaar uitmaken omdat je een collega leuk vind. Ik had tenminste nog het fatsoen om er 2 maanden over te piekerenquote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
Backfire topic: Nieuwe liefde doet ineens heel afstandelijk
Ja dat is wel ernstig. Vind overigens dat ze wel erg hard behandeld wordt maar het is verre van netjesquote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt he. 'Gewoon' je relatie van 6 jaar uitmaken omdat je een collega leuk vind. Ik had tenminste nog het fatsoen om er 2 maanden over te piekeren
Dat zat ik ook te denken ja, no way dat hij met haar meegaat. Snap echt niet dat zij niet inziet dat zij puur een neukertje is. Als iemand alleen maar midden in de nacht voor je deur staat dan gaan toch alle alarmbellen af? En ik kan het wetenquote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hem zo ver wil krijgen dat hij een weekend weg wil met haar. Dat gaat dan toch alleen lukken als ze hem dronken voert en hem dan in de auto propt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hem zo ver wil krijgen dat hij een weekend weg wil met haar. Dat gaat dan toch alleen lukken als ze hem dronken voert en hem dan in de auto propt.
Dat is ook wel zoquote:Op maandag 23 april 2012 18:51 schreef Soempie het volgende:
Achja, als je midden in zo'n verhaal zit dan zie je het meestal niet zo helder...
bizar, dat liedje was het eerstvolgende nummer wat opkwam op mijn iTunes, direct na het lezen van deze postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
And I like itquote:
heb ik al gezienquote:
Dan ken je Red dus nog niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vind je het erg als ik over het algemeen het eerste opmerkelijker vind dan het tweede?
Ja, eigenlijk is het wel na 3 posts duidelijk - dit gaat 'm wordenquote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
Backfire topic: Nieuwe liefde doet ineens heel afstandelijk
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik de enige bij wie de quoteknop het mobiel niet doet?
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja!quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Absoluut niet, het is gewoon een opgestoken middelvinger richting de moderne cultuur.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit Glee gekeken, wil ik dat zien?
quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef iamredleader het volgende:
Geloof het of niet - ik lig in beden Jair wil niet slapen
Echte liefdequote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Soempie het volgende:
Ik was vanmiddag moe en dacht dat ik wel met Mattís in een bed kon slapen. Nou, 't was voor hem veel leuker om iedere keer in m'n neus/ wang/ oog te knijpen, dan te slapen. En elke keer als ik m'n ogen open deed: twinkeloogjes en heel hard lachen.![]()
![]()
![]()
En nu voelt m'n gezicht branderig aan.
Ahwquote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag moe en dacht dat ik wel met Mattís in een bed kon slapen. Nou, 't was voor hem veel leuker om iedere keer in m'n neus/ wang/ oog te knijpen, dan te slapen. En elke keer als ik m'n ogen open deed: twinkeloogjes en heel hard lachen.![]()
![]()
![]()
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Avondeten: Kuipje appelmoes, restje soep (vermicelli doorgeslikt zonder te kauwen) en een halve liter custardvla
Wat overigens veel meer is dan vorige keer en ik heb het weggewerkt ondanks een gevoelloze lip. Weleens geprobeerd om appelmoes/vla te eten zonder je lippen te gebruiken? Je kunt het niet van de lepel afhappen, dus je moet het eraf zuigen, óf de lepel handmatig langs je bovenlip afstrijken![]()
Als het niet zo vervelend was, vond ik dit een fascinerende ervaring
Ik ook.quote:
En de pijnstillers zijn uitgewerkt? Of komt dat nog?quote:
De verdoving is nu uitgewerkt, ik zit nog onder de ibuprofen 600. Vanavond nog een, dan heb ik eigenlijk te veel op vandaag (dagdosis in een halve dag). Maar tot nu toe houd ik het goed uit.quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de pijnstillers zijn uitgewerkt? Of komt dat nog?
Ik heb een beetje een serie achterstandquote:
Been there, done thatquote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Avondeten: Kuipje appelmoes, restje soep (vermicelli doorgeslikt zonder te kauwen) en een halve liter custardvla
Wat overigens veel meer is dan vorige keer en ik heb het weggewerkt ondanks een gevoelloze lip. Weleens geprobeerd om appelmoes/vla te eten zonder je lippen te gebruiken? Je kunt het niet van de lepel afhappen, dus je moet het eraf zuigen, óf de lepel handmatig langs je bovenlip afstrijken![]()
Als het niet zo vervelend was, vond ik dit een fascinerende ervaring
quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een serie achterstand
Vanaf het begin? Of het tweede seizoen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond eens beginnen aan Game of Thrones
Meestal komt Tinu niet lang na mij, maar bedenk je ook het volgende: ik ga er altijd 'snachts uit als Jair naar de wc moet, en sta ook met hem op (vaak genoeg rond 6:15). Kan dat prima managen. Het was alleen vrijdag- en zaterdagavond vrij laat, en vanochtend weer vroeg, stevige dag gewerkt dus nu wilde ik eens echt op tijd in bed liggen. Ontspannen zeg maarquote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Soempie het volgende:
Red, gaat Tinu ook altijd zo vroeg naar bed? Ik vroeg me af hoe jullie straks de nachtvoedingen gaan overleven.
quote:
Beginquote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanaf het begin? Of het tweede seizoen?
quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu werkt het weer welquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef B.ertha het volgende:
Doet het bij mij wel, maar vervolgens kan ik zelf geen tekst toevoegen en ook niet versturen.
Dat is wel lief.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meestal komt Tinu niet lang na mij, maar bedenk je ook het volgende: ik ga er altijd 'snachts uit als Jair naar de wc moet, en sta ook met hem op (vaak genoeg rond 6:15). Kan dat prima managen. Het was alleen vrijdag- en zaterdagavond vrij laat, en vanochtend weer vroeg, stevige dag gewerkt dus nu wilde ik eens echt op tijd in bed liggen. Ontspannen zeg maar
Ach erme.quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Fijn, zo een paar uur zonder internet
NIET EENS EEN PORRETJE!quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Fijn, zo een paar uur zonder internet
Nog een half jaar.quote:
In jouw buurt waarschijnlijk wel.quote:
quote:
Ja, ik had dus storing om onbekende redenquote:
GUO in plaats van een SEO? Waar kijken ze dan extra naar? Had er eerder nog nooit van gehoord..quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begin er zo zoetjes aan een beetje vertrouwen in te hebben. (maar ben nog wel zenuwachtig voor de GUO omdat er wel een verhoogde kans is op een aangeboren afwijking)
quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga nu afsluiten, welterusten en tot morgen![]()
Is een SEO met medische indicatie zeg maar. Extra uitgebreid voor als er een verhoogde kans is op afwijkingen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
GUO in plaats van een SEO? Waar kijken ze dan extra naar? Had er eerder nog nooit van gehoord..
In dit geval is het de 20-weken echo, ook een soort van zoekplaatjequote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Etcetera het volgende:
SEO ken ik als Search Engine Optimization
Ah oke. En de NT-meting? En wil je weten of het een jongetje of meisje wordt?quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is een SEO met medische indicatie zeg maar. Extra uitgebreid voor als er een verhoogde kans is op afwijkingen.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Dames, zegt Bradley Cooper jullie iets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik had dus storing om onbekende reden
Is al gedaan, geen verhoogd risico en Ja!!quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah oke. En de NT-meting? En wil je weten of het een jongetje of meisje wordt?
Iets over Duitsland wat wij niet mogen weten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ging precies offline nadat ik iets tegen je zei op msn.
Dat bericht is dus ook niet eens aangekomenquote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ging precies offline nadat ik iets tegen je zei op msn.
Dat heet illegale geheimhouding.quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets over Duitsland wat wij niet mogen weten.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is al gedaan, geen verhoogd risico en Ja!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Voor de herenOk. 1 x dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Voor de herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? En wat is de verrassing?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Voor de herenMooi mooi, vraag ik meteen uit eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, hij is lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Met die titel zou ik eerder mannen verwachten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zit In Love With Sterretje te kijken, wat een kansloze wijven doen daar aan mee
O.a. The Hangover, maar ik ken hem ook van Aliasquote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, hij is lekkerWaar is ie ook alweer van?
Die mogen van mij achterwege blijvenquote:
Jij vraagt een verrassing en ik geef je iets om te eten, iets om te bouwen en iets om mee te spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die mogen van mij achterwege blijven
Hm, The Hangover heb ik gezien. Hij heeft in elk geval geen indruk gemaakt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
O.a. The Hangover, maar ik ken hem ook van Alias
Hehe inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met die titel zou ik eerder mannen verwachten.
Oh ja daar ken ik hem vanquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
O.a. The Hangover, maar ik ken hem ook van Alias
En zo is het maar netquote:
Yep.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
En zo is het maar netKinderen boeit het echt geen reet, die gevoelens dat het niet zou kunnen zijn allemaal later aangeleerd
Is inderdaad juist sarcastisch jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Maar ik begrijp die laatste regel in dat plaatje dan ook niet. Die laat toch denken dat de maker van dat plaatje er anders over denkt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
SarcasmeWas vast beter tot uitdrukking gekomen met een uitroepteken.
Ik hoop het.quote:
Maar dan begrijp ik jouwquote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Of juist serieus en dat mensen die een probleem hebben met homoseksualiteit degenen zijn die beschadigd zijn.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het mooi dat kinderen geen oordelen hebben over dit soort zaken waar volwassenen helemaal van over de zeik kunnen gaan.
'Ze houden van elkaar' is genoeg. En dat zou overal zo moeten zijn
Eensch.quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het mooi dat kinderen geen oordelen hebben over dit soort zaken waar volwassenen helemaal van over de zeik kunnen gaan.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Nee, maar zo te zien moet daar verandering in komenquote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oom is ook homoseksueel. Ik weet niet eens meer hoe het gesprek ging, het was gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
Toen mijn broer vertelde dat hij homo was moest ik huilenDe reden? Niet omdat hij homo was want dat boeide me niet, maar omdat hij nooit kinderen zou krijgen en dat vond ik zo verdrietig voor hem
Lief ben ik he
![]()
Adoptie is ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
Niet omdat hij homo was want dat boeide me niet, maar omdat hij nooit kinderen zou krijgen en dat vond ik zo verdrietig voor hem
Het kan natuurlijk ook wel maar het gaat een stuk lastigerquote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Toch zijn er best homo's met kinderenHoewel het praktisch gezien natuurlijk wel lastiger is omdat je ergens die baarmoeder en eicel moet zien te regelen.
Mooi liedje? Sorry maar ik kan niet naar hem luisterenquote:
Tuurlijk wist ik dat hij graag kinderen wilde, anders zou het toch een rare reactie van me zijn geweestquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan kijk ik blijkbaar niet genoeg Futuruma.
[..]
Adoptie is ook een mogelijkheid.
En had je broer dan aangegeven een kinderwens te hebben dan?
Als dat een instant reactie is voor anderen die aangeven homoseksueel te zijn, vind ik dat trouwens een beetje het idee van die discussie over bewust kinderloos zijn maar door anderen gek aangekeken te worden.
Beetje krom uitgelegd, maar MM begrijpt me wel.![]()
Dat geeft nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi liedje? Sorry maar ik kan niet naar hem luisteren
Vergeet de categorie "ouders" die 'net zo lang doorgaan tot ze er eentje mogen houden' nietquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook wel maar het gaat een stuk lastigerIk kan me dan ook ontzettend kwaad maken om paupers die te pas en te onpas kinderen krijgen en ze vervolgens verwaarlozen en dat het zo moeilijk is om de adopteren
Ah dat is wel mooi om samen een liedje te hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geeft nietHet is zo ongeveer het liedje van E. en mij geworden
en ik word er nu wat emo door
Ja dat is helemaal ergquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vergeet de categorie "ouders" die 'net zo lang doorgaan tot ze er eentje mogen houden' niet
Ja, daarom vraag ik het ook.quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
Tuurlijk wist ik dat hij graag kinderen wilde, anders zou het toch een rare reactie van me zijn geweest![]()
Oh dat zal best maar zo ben ik totaal niet. Ik heb evenveel begrip voor mensen die kinderen willen als voor mensen die geen kinderen willenquote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mensen zoiets uitstoten ervan uitgaande dat iedereen kinderen moet hebben.
Daar kan ik ook moeilijk bij met mijn hoofd. Gebruik een condoom, de pil of laat je steriliseren als je geen zin hebt een kind op te voeden. Ben je uiteindelijk nog een stuk goedkoper uit, en het scheelt je een boel stress en tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Het kan natuurlijk ook wel maar het gaat een stuk lastigerIk kan me dan ook ontzettend kwaad maken om paupers die te pas en te onpas kinderen krijgen en ze vervolgens verwaarlozen en dat het zo moeilijk is om de adopteren
quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Toch zijn er best homo's met kinderenHoewel het praktisch gezien natuurlijk wel lastiger is omdat je ergens die baarmoeder en eicel moet zien te regelen.
Precies jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kan ik ook moeilijk bij met mijn hoofd. Gebruik een condoom, de pil of laat je steriliseren als je geen zin hebt een kind op te voeden. Ben je uiteindelijk nog een stuk goedkoper uit, en het scheelt je een boel stress en tijd.
Nu lijkt het net of jij homo bent en kinderen hebtquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Nu lijkt het net of jij homo bent en kinderen hebt
Dat vind ik dan weer wat zielig voor de kinderen die ter adoptie worden afgestaan. Als ze later groot zijn, willen ze misschien naar hun biologische ouders op zoek. En er dan achterkomen wat voor tokkies je ouders zijn en dat je écht ongewenst bent.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Of geef die kinderen op voor adoptie als je tegen abortus bent of niet het geduld hebt om ze op te voeden.
Late beslisser. Ik was 8.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ervarinsdeskundige![]()
Al voor jouw geboorte of late beslisser?
Ah okquote:
Daar heb je gelijk in, maar liever dat dan dat je in zo'n gezin opgroeitquote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat zielig voor de kinderen die ter adoptie worden afgestaan. Als ze later groot zijn, willen ze misschien naar hun biologische ouders op zoek. En er dan achterkomen wat voor tokkies je ouders zijn en dat je écht ongewenst bent.
Helemaal mee eens. Als mensen zeggen dat iemand homo "wordt" krijg ik echt de kriebelsquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Nou ja....beslisser.... het is niet dat je beslist nu toch maar wel homo te zijn.
Wel om ervoor uit te komen natuurlijk. Maar dat lijkt me eerder een zwaar proces dan een simpele beslissing.
Oh ja, zeker! Die adoptie-ouders hebben in ieder geval bewust voor een kind gekozen en het met liefde opgevoed.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar liever dat dan dat je in zo'n gezin opgroeit
Gelukkig kun je er met wat therapie vanaf komenquote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als mensen zeggen dat iemand homo "wordt" krijg ik echt de kriebels
Nee geen problemen. Enige struikelblok was toen mijn pa vertelde dat hij ging scheiden van mijn ma. Dat begreep ik toen niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWist ik niks van
Heb je er wel eens last van gehad/problemen of vond je het vanzelfsprekend om twee vaders te hebben?
Dat wordt niet meer vergoed.quote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig kun je er met wat therapie vanaf komen![]()
Late ontdekker had ook gekund, maar voor hetzelfde geld weet je al jaren dat je homo bent maar kies je er toch voor om het gebaande vrouw-en-kinderenpad te volgen. Dat laatste kwam vroeger toch erg vaak voor. Je beslist i.i.g., wel om verder als homo door het leven te gaan, praktisch gezien dan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Nou ja....beslisser.... het is niet dat je beslist nu toch maar wel homo te zijn.
Ik zag dat er net een aflevering van Andere tijden over online is gezetquote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er met wat therapie vanaf komen![]()
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee geen problemen. Enige struikelblok was toen mijn pa vertelde dat hij ging scheiden van mijn ma. Dat begreep ik toen niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Soempie het volgende:
Dat was dan vast een grote schok voor je moeder, Cobra?
Oh ja, dat was gisteren. Had ik nog willen zien, maar ik ben, raar maar waar, om half tien in slaap gekukeld (werd wel om tien uur en twaalf uur even wakker).quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zag dat er net een aflevering van Andere tijden over online is gezet
Oef dat is helemaal heftig. Waren je ouders toen al uit elkaar dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Zeker weten. Vooral omdat ze toen ver van familie en vrienden zat (in Nieuw Zeeland) toen mijn pa het bekend maakte.
Pas na een aantal jaren hebben ze weer echt gesproken. Maar dat was meer omdat mijn zusje en ik dat wilde.quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen jaAls kind wil je toch het liefst dat je ouders bij elkaar blijven. Hoe nam je moeder het op? Lijkt me nogal een grote schok. Zijn ze er samen wel uitgekomen?
Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.quote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
Pas na een aantal jaren hebben ze weer echt gesproken. Maar dat was meer omdat mijn zusje en ik dat wilde.
Dat kan ik me wel voorstellen, dat heeft dan ook even tijd nodig. Zie je trouwens de vriend van je vader dan als je stief-vader of als tweede vader?quote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pas na een aantal jaren hebben ze weer echt gesproken. Maar dat was meer omdat mijn zusje en ik dat wilde.
Nee, ze zijn in Nieuw Zeeland uit elkaar gegaan. De emigratie was denk ik een laatste poging om het huwelijk te redden.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oef dat is helemaal heftig. Waren je ouders toen al uit elkaar dan?
Ah vandaar. Dus jij hebt ook in Nieuw Zeeland gewoond?quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn in Nieuw Zeeland uit elkaar gegaan. De emigratie was denk ik een laatste poging om het huwelijk te redden.
Het was beiden.quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.![]()
Hopelijk was het alleen stil verdriet en boosheid en geen bittere strijd?
Ah, ik stel me voor dat ze zich wel erg verloren voelden daar zo, bij zoiets heftigs.quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ze zijn in Nieuw Zeeland uit elkaar gegaan. De emigratie was denk ik een laatste poging om het huwelijk te redden.
Trokken jullie als kinderen dat wel een beetje?quote:
Mijn Pa en zijn vriend zijn al een tijdje man en man. En ik zie zijn man wel als een tweede vader.quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, dat heeft dan ook even tijd nodig. Zie je trouwens de vriend van je vader dan als je stief-vader of als tweede vader?
Dat is wel fijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn Pa en zijn vriend zijn al een tijdje man en man. En ik zie zijn man wel als een tweede vader.Echt een toffe gast.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dus jij hebt ook in Nieuw Zeeland gewoond?![]()
Dat was dan ook de reden om weer terug naar NL te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik stel me voor dat ze zich wel erg verloren voelden daar zo, bij zoiets heftigs.
Wij waren 5 en 8. Onbegrip was er maar verder ook niet.quote:Trokken jullie als kinderen dat wel een beetje?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Soempie het volgende:
Jemig man, wat een verhaal...
Je moeder, heeft zij nog een nieuw iemand ontmoet waar ze dan verder mee is gegaan?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ondertussen weer getrouwd. Dus eigenlijk heb ik 3 vaders.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat mijn ex-vriend het me destijds verteld heeft. Anders waren we misschien ook verder gegaan en kinderen gekregen en dan was het allemaal nog een stuk dramatischer geweest
Lijkt me enorm gaaf voor een eventueel kind, vier opa's en twee oma's. (ik ben een enorm opa'skindjequote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ondertussen weer getrouwd. Dus eigenlijk heb ik 3 vaders.
Bofkont.quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ondertussen weer getrouwd. Dus eigenlijk heb ik 3 vaders.
Ik heb 3 opa's en 4 oma's en heb dat altijd heerlijk gevondenquote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me enorm gaaf voor een eventueel kind, vier opa's en twee oma's. (ik ben een enorm opa'skindje)
Op dat moment was het verschrikkelijk maar achteraf gezien ben ik er wel blij mee. We waren namelijk wel dusdanig serieus dat ik met hem wilde trouwen en kinderen krijgen. Alleen kwam hij er pas na 3 jaar mee dus dat was wel even een klap in mijn gezichtquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wees inderdaad maar blij dat hij dat zo snel verteld heeft.
Ik kan me er ook niets bij voorstellenquote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bofkont.
Ik heb er wel 1, maar eigenlijk ook niet. Gelukkig mis ik het niet.
Mijn moeder had wel even een vriend, maar ik moet er toch niet aan denken om een stiefvader te hebben. Zo'n gek idee voor mij.
Mijn neefje heeft er geen problemen mee. 4 opa's en 2 oma's.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me enorm gaaf voor een eventueel kind, vier opa's en twee oma's. (ik ben een enorm opa'skindje)
Dat kan ik me zeker indenken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dat moment was het verschrikkelijk maar achteraf gezien ben ik er wel blij mee. We waren namelijk wel dusdanig serieus dat ik met hem wilde trouwen en kinderen krijgen. Alleen kwam hij er pas na 3 jaar mee dus dat was wel even een klap in mijn gezicht
Het accepteren van de man van mijn vader als extra vader ging sneller dan het accepteren van de man van mijn moeder als extra vader.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bofkont.
Ik heb er wel 1, maar eigenlijk ook niet. Gelukkig mis ik het niet.
Mijn moeder had wel even een vriend, maar ik moet er toch niet aan denken om een stiefvader te hebben. Zo'n gek idee voor mij.
Puur vanwege de persoon of omdat je hem meer als indringer/vervanger voor je vader zag?quote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
Het accepteren van de man van mijn vader als extra vader ging sneller dan het accepteren van de man van mijn moeder als extra vader.
Puur vanwege de persoon.quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Puur vanwege de persoon of omdat je hem meer als indringer/vervanger voor je vader zag?
De man van je vader lijkt me makkelijker te accpeteren omdat je vader bewust gekozen heeft en hij geen vervanger van je moeder kan zijn.
Bij mij is het vooral omdat mijn moeder al zo lang alleen is dat ik haar niet meer anders kan zien.
Mijn vader had toen deze vriendin al, en ik ken mijn vader eigenlijk alleen met haar. Mijn ouders als stel heb ik eigenlijk nooit gekend.
Even wennen dus.quote:
oeh laat weten hoe dat gaat!!quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook slapen. Moet morgen naar het vermoeidheidscentrum en wil niet al te moe zijn![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oeh laat weten hoe dat gaat!!
Laatste post van mij vandaag, nu ga ik echt slapen: Oud-SS'ers spreken vrijuit in NCRV-portret #2quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
Trouwens de docu Zwarte Soldaten is nu op Nederland 2, over Nederlanders die bij de Waffen SS zaten. Heel interessant maar ook schokkend.
Is dat geen herhaling? Of was dat een ander programma een tijdje geleden?quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
Trouwens de docu Zwarte Soldaten is nu op Nederland 2, over Nederlanders die bij de Waffen SS zaten. Heel interessant maar ook schokkend.
Gek he?quote:
Goeieavond PS.quote:
Helemaal klaar voor morgen?quote:
wraakquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:55 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Mijn snoepjes van gisteren zijn geroofd door 2 collega's
Inderdaad, of een constructieve aanpak.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop voor je dat ze een oorzaak kunnen vinden MaJo
Rust en regelmaat, iedere dag om 7 uur op en om 9 uur naar bedquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inderdaad, of een constructieve aanpaj
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop voor je dat ze een oorzaak kunnen vinden MaJo
Misschien teveel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Te weinig slaap zal het vast niet zijn.
Dat zou wel fijn zijn ja. Maar ben vooral blij dat er nu eindelijk echt eens naar gekeken wordtquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inderdaad, of een constructieve aanpak.
B., klinkt als een goeie regeling
Dat probeer ik de laatste tijd al steeds meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Rust en regelmaat, iedere dag om 7 uur op en om 9 uur naar bed
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majo succes vandaagIk hoop dat het een zinvolle dag wordt.
B, ook succesKlinkt als een goede deal inderdaad.
Thanksquote:
Hoi! Saffie doen?quote:
quote:
Uhm ik sla even over :quote:
Damn dat is wel heel heftigquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm ik sla even over :
Terug van de huisarts.
Uitslag van longfoto: GODZIJDANK geen gekke dingen. Betekent wel dat ik volgens de uitslag van de longfunctie COPD zou hebben (waardes te "slecht" voor astma).
Nu een ander onderhouds puffertje voorgeschreven gekregen en over 6 weken weer een longfunctie test om te bekijken of deze eerdere uitslag reversibel (te verbeteren) is. Zo ja = Astma, zo nee = COPD.
Fucking COPD op je 27e als niet roker...![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Holy crapquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag heb ik alleen een afspraak met een verpleegkundige en een internist. Ik krijg een belastbaarheidsscan waarbij ze kijken naar je hart en longen. Als ze het nodig vinden kan ik inderdaad naar een slaapkliniek doorverwezen worden. Bedankt voor het filmpje, ga het later even checken want ik moet nu opschietenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:15 schreef Soempie het volgende:
Moet je daar ook een nacht slapen, MaJo? Of weet je het nog niet?
Ik had laatst iets op tv gezien over speekselonderzoek, waarbij de hoeveelheid melatonine werd gemeten... even zoeken..
http://www.pietervandenberg.net/documentaireskijken/?p=8972
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:14 schreef Lotusss het volgende:
Ow en nog een pareltje:
Net mijn moeder gebeld met het nieuws.... zegt ze: "zou die kortademigheid niet gewoon erfelijk kunnen zijn? Ik werd ook flink benauwd tegen mijn 40e. "
Ik: "Nou, ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat jij en papa verstokte kettingrokers zijn/waren en dat je daarom nu zo kortademig bent!"
Moeders.....
Vanaf 23 minuten het slaaponderzoek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag heb ik alleen een afspraak met een verpleegkundige en een internist. Ik krijg een belastbaarheidsscan waarbij ze kijken naar je hart en longen. Als ze het nodig vinden kan ik inderdaad naar een slaapkliniek doorverwezen worden. Bedankt voor het filmpje, ga het later even checken want ik moet nu opschieten
Ze post hier toch wel vaker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Lotusss het is wel een beetje gebruikelijk om je hier even voor te stellen voordat je begint met posten
Is dat zoquote:
Ik heb me ooit weleens voorgesteld hier...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Lotusss het is wel een beetje gebruikelijk om je hier even voor te stellen voordat je begint met posten
Aan je postgeschiedenis te zien in ieder geval niet het laatste half jaar dus misschien kun je het even opfrissenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb me ooit weleens voorgesteld hier...
Spannend! Succes vandaag. En hopen dat die afgeslankte versie niet alleen een titelaanpassing betreft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:35 schreef B.ertha het volgende:
Nog wel pijnstillers
Ik heb de andere functie aangenomen onder voorbehoud en in een afgeslankte versie. Niet als manager, maar als teamleider en ik heb zo een gesprek onder welke voorwaarden. Bevalt het niet, dan kan ik nog terug.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Het wordt wel blauw hier hooren er is natuurlijk nog steeds niemand die me even wil vertellen wat er in mijn notes staat
/cheapskate
Dat heb je toch echt mis.quote:
Straks heb ik nog een positieve note.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Lotusss het volgende:
Toen ik hier meldde dat ik er maar één had, had ik er ineens tweequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks heb ik nog een positieve note.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat het astma is en dat dat puffertje werkt!
wat LB zegt inderdaadquote:
Ik denk dat je over een paar minuten ook een note hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou dat scheelt me dus weer 4,50
Nogmaals welkomquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:24 schreef Lotusss het volgende:
Enniewee: Lotusss hier, 27, vrouwtje, woont nu ruim een jaar samen met ErwinRommel, uni-dropout, veel te nieuwsgierig naar alles wat met de mens en wetenschap te maken heeft.
Ofzo.
drop outs studeren meestal niet meer toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogmaals welkom
Ik ben ook erg nieuwsgierig dus dat hebben we gemeenwat studeerde je?
Dat is vast de reden dat er 'studeerde' staatquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
drop outs studeren meestal niet meer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |