Shit! De kans gemist!quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Ja zeker.quote:
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keerquote:
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Een beetje en de rest tijdens de vaatquote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?
Dan werk jij dus het beste als je denkt dat het moeilijk is. Duidelijk en de tekst straalt geen politieke kleur uit.quote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keer
Letterlijk en figuurlijk een inval?quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dat is ook een goeie.
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het strijken bij de thuiszorg
quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het klussen/huishouden
Hoi PS.quote:
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenquote:Op maandag 23 april 2012 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, ben je inderdaad wakker gemaakt met Flunk Day?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenHopen voor morgen, dan maar. Ik ben er klaar voor!
Ben desalniettemin niet naar mijn lessen![]()
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...quote:
Serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...
Ja het is echt heel treurig... Beide vakken zijn verplicht voor mijn minor in business, en ik heb ze zo lang mogelijk uitgesteld. De moeilijkere vakken heb ik allemaal al achter de rugquote:
En maak dan even een lijstje, want met honger naar de super is geen goed planquote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ik moet naar de winkel om eten te halen maar ik heb eigenlijk te honger om weg te gaan![]()
Dus ik neem maar even wat chipjes
Dat klopt ja, dan ga je van die onzinnige dingen kopenquote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En maak dan even een lijstje, want met honger naar de super is geen goed plan
Die heb ik niet in huisquote:
quote:
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkooptquote:
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkoopt
Alleen maatje olifant waarschijnlijkquote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Jumbo dat niet verkoopt
Hehe zou wel tof zijnquote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.
En film zijn/haar reactie even.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen maatje olifant waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag het zo dan even aan een vakkenvuller.
En film zijn/haar reactie even.
Echt he. 'Gewoon' je relatie van 6 jaar uitmaken omdat je een collega leuk vind. Ik had tenminste nog het fatsoen om er 2 maanden over te piekerenquote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
Backfire topic: Nieuwe liefde doet ineens heel afstandelijk
Ja dat is wel ernstig. Vind overigens dat ze wel erg hard behandeld wordt maar het is verre van netjesquote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt he. 'Gewoon' je relatie van 6 jaar uitmaken omdat je een collega leuk vind. Ik had tenminste nog het fatsoen om er 2 maanden over te piekeren
Dat zat ik ook te denken ja, no way dat hij met haar meegaat. Snap echt niet dat zij niet inziet dat zij puur een neukertje is. Als iemand alleen maar midden in de nacht voor je deur staat dan gaan toch alle alarmbellen af? En ik kan het wetenquote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hem zo ver wil krijgen dat hij een weekend weg wil met haar. Dat gaat dan toch alleen lukken als ze hem dronken voert en hem dan in de auto propt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hem zo ver wil krijgen dat hij een weekend weg wil met haar. Dat gaat dan toch alleen lukken als ze hem dronken voert en hem dan in de auto propt.
Dat is ook wel zoquote:Op maandag 23 april 2012 18:51 schreef Soempie het volgende:
Achja, als je midden in zo'n verhaal zit dan zie je het meestal niet zo helder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |