Ik moet de waterstofperoxide nog aanschaffen.quote:
Leuk lijstje, dat wordt nog meer ruzie dan in LPF en PVVquote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Bendoe het volgende:
Inderdaad, even serieus, ik ben wel voor. Er zijn hier mensen van jong en oud, iedereen heeft wel ergens verstand van. Maar wie worden lijsttrekker, fractievoorzitter en partijleider?
tong80
Smegmanus
Danny
Yvonne
SwJ
In dat geval wil ik graag Minister van Interne Zaken worden...quote:Op maandag 23 april 2012 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk lijstje, dat wordt nog meer ruzie dan in LPF en PVV
Mooi, dan word ik Staatsecretaris van dat ministeriequote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
In dat geval wil ik graag Minister van Interne Zaken worden...![]()
![]()
Inderdaad dan wordt het opschieten...quote:Op maandag 23 april 2012 16:57 schreef Sanddr het volgende:
Op 27 juni misschien al verkiezingen, dus de tijd dringt!
heul nietquote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef computerprobleem het volgende:
Ik word natuurlijk partijleider. Dat staat al vast.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:15 schreef MichaelScott het volgende:
- Computerprobleem van het FOK! forum moet worden opgespoord en opgesloten in een met kussens beklede cel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van achter?quote:
Jij hebt het over serieus nemen...quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Iets serieus nemen dat in onzin staat is niet serieus
Majquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
TS maak een serieus topic aan in VKZ. Dit heeft wel potentie
Eerst maar eens uitvogelen wat voor plek we innemen in het politieke landschapquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MajAls jij ondertussen ven een partijprogramma schrijft?
Idd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef borbit het volgende:
ja en dan gewoon via het forum alle ministeries gaan draaien. Scheelt best wat geld!
Gezien de mogelijke kandidatenlijst zeg ik de lollerkant met terroristische trekken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitvogelen wat voor plek we innemen in het politieke landschap
Samenwerken met de Piratenpartij, net zo'n autistische lonerpartij. Dan hebben wij een ruime kamermeerderheid!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Gezien de mogelijke kandidatenlijst zeg ik de lollerkant met terroristische trekken...
Hoe briljant zou dat zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Debatteren doen we voortaan op fok, dat scheelt enorm veel tijd. Max 300 reacties om een wetsvoorstel te bespreken.
Kijk die manquote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
in tegenstelling tot al die luie lullen hier heb ik het wel ingevuld hoor
ik weet niet veel over politiek hopelijk maakt dat nie uit
Ideaal. En iedereen die niet gewenst is krijgt een ban. Wel zo makkelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Debatteren doen we voortaan op fok, dat scheelt enorm veel tijd. Max 300 reacties om een wetsvoorstel te bespreken.
zo van ga maar terug naar je eigen forumquote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ideaal. En iedereen die niet gewenst is krijgt een ban. Wel zo makkelijk
Ne hoor, hier verzin je je eigen post. En wat Yvonne gaat doen weten we niet. We twijfelen nog tussen koffiejuffrouw of voorzitster tweede kamer. Of misschien wel een combinatie van die twee.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef Tmaatje het volgende:
Zijn alle posten al ingevuld? Enne Yvonne als MP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |