quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Printerkabel het volgende:
Ik zal never en nooit op de SP of PVDA stemmen. Gooi ik me geld liever gewoon weg.
Denk dat het D66 of de VVD gaat worden straks, maar zeker weet ik dat niet
Ik zal never en nooit op de SP of PVDA stemmen. Gooi ik me geld liever gewoon weg.
Wel even de feiten op een rij, het zijn altijd de rechts-christelijke kabinetten die het begrotingstekort hebben laten oplopen, dus let even op wie er met je geld smijt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef zetalore het volgende:
De SP heeft nog nooit iets bereikt en de PVDA heeft al genoeg met ons geld gesmeten, ik denk dat de beste keuze de VVD wordt, of niet? Discussieer.
Dat komt omdat links teveel bezig is geweest met een zorgstaat op te bouwen in plaats van op tijd naar de toekomst te kijken. Maar dat is eigenlijk meer een falen van het politieke systeem dat alleen maar op korte termijn is gericht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wel even de feiten op een rij, het zijn altijd de rechts-christelijke kabinetten die het begrotingstekort hebben laten oplopen, dus let even op wie er met je geld smijt.
Je moet iets hebben om uit te kunnen lachen, m'n beste.quote:
Hmm schaf de SP en PVDA maar af dan kunnen we de PVV nog even flink uitlachen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om uit te kunnen lachen, m'n beste.
Het worden er iets te veelquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om uit te kunnen lachen, m'n beste.
De SP heeft nog nooit de kans gehad wat te bereiken bedoel je. Verder zijn het volgens de cijfers juist de rechtse coalities geweest die het begrotingstekort het snelst hebben doen oplopen, dus hoezo heeft alleen de PvdA, wat ook al lachwekkend stelling is omdat deze partij nooit alleen een regering is geweest maar altijd een coalitie met andere partij vormde, genoeg met ons geld gesmeten?quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef zetalore het volgende:
De SP heeft nog nooit iets bereikt en de PVDA heeft al genoeg met ons geld gesmeten, ik denk dat de beste keuze de VVD wordt, of niet? Discussieer.
Het is een ware dekhengst, dus bukken maar.quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Arolsen het volgende:
Aha de VVD-leugenmachine is weer van stal gehaald
Dat de PvdA en SP ruk zijn is evident, daar is geen leugenmachine voor nodig.quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Arolsen het volgende:
Aha de VVD-leugenmachine is weer van stal gehaald
Dat dus. Mensen die niet weten waar ze over pratenquote:Op maandag 23 april 2012 14:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wel even de feiten op een rij, het zijn altijd de rechts-christelijke kabinetten die het begrotingstekort hebben laten oplopen, dus let even op wie er met je geld smijt.
Lastig als je nog nooit in het kabinet gezeten hebt... maar dat zal wel hun eigen schuld geweest zijn?quote:
PvdA is gewoon een pragmatische regeerclub. Verschilt in wezen weinig van de VVD of het CDA. We kunnen hier wel net doen alsof die verschillen levensgroot zijn, maar in feite valt dat allemaal wel mee. Daar verandert zelfs het wat opmerkelijke program van Samsom weinig aan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat de PvdA en SP ruk zijn is evident, daar is geen leugenmachine voor nodig.
Ik denk het wel, zeker in een tijd dat Wilders en Roemer populistisch de 3%-norm zouden willen laten varen. Dan mag je best anderen de maat nemen die niet bezuinigen vanwege electorale overwegingen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik geloof niet dat de VVD momenteel anderen de maat moet gaan nemen als het om de economie gaat.
Ik stem ook geen Partij voor de Allochtonen en/of de Sikkel Partij...waarom niet...ik ben geen allochtoon én ik heb een hekel aan de Sikkels. Als ik dat wat had gevonden was ik wel in China of Korea gaan wonen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef zetalore het volgende:
Ja, want die cijfer geven een fantastisch beeld waar. Wat denk je nou dan he? Dat elk kabinet weer op 0 begint en geen erfenissen heeft uit het verleden? Je denkt dat die 4.6 procent zo ineens, in 2010 , 2011 en 2012 ineens zo poef naar beneden is gevallen ondanks dat er bezuinigt is?quote:Op maandag 23 april 2012 15:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De SP heeft nog nooit de kans gehad wat te bereiken bedoel je. Verder zijn het volgens de cijfers juist de rechtse coalities geweest die het begrotingstekort het snelst hebben doen oplopen, dus hoezo heeft alleen de PvdA, wat ook al lachwekkend stelling is omdat deze partij nooit alleen een regering is geweest maar altijd een coalitie met andere partij vormde, genoeg met ons geld gesmeten?
Kun je niet discussiëren zonder mensen te beledigen?quote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ja, want die cijfer geven een fantastisch beeld waar. Wat denk je nou dan he? Dat elk kabinet weer op 0 begint en geen erfenissen heeft uit het verleden? Je denkt dat die 4.6 procent zo ineens, in 2010 , 2011 en 2012 ineens zo poef naar beneden is gevallen ondanks dat er bezuinigt is?
Kortzichtig - kortzichtiger - Jaeger85.
Ja want sociaal-democratie is hetzelfde als pure communismequote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik stem ook geen Partij voor de Allochtonen en/of de Sikkel Partij...waarom niet...ik ben geen allochtoon én ik heb een hekel aan de Sikkels. Als ik dat wat had gevonden was ik wel in China of Korea gaan wonen.
Ik heb inderdaad moeite met praten tegen mensen waarvan ik vind dat ze kortzichtig zijn, dat is een minpunt van mij. Maar Serieus, Dit meen je toch niet allemaal, of wel?quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kun je niet discussiëren zonder mensen te beledigen?
Er zijn door de jaren heen zoveel kabinetten geweest die of rechts van het midden of rechts waren. Die hebben allemaal nagelaten om wat aan het tekort te doen. In plaats daarvan is het tekort gedurende die periodes juist gestegen. Het excuus dat ze met erfenissen uit het verleden zitten gaat dus niet op. Voor die erfenissen uit het verleden zijn ze zelf mede verantwoordelijk. Alleen de laatste rechtse regering heeft er geprobeerd wat aan te doen. Of dat de juiste manier is geweest is echter maar zeer de vraag.
Hoe zit het volgens jou dan? Wie heeft volgens jou de tekorten die er momenteel zijn op de begroting in het verleden veroorzaakt? Misschien dat jij mij dan van mijn 'kortzichtigheid' af kan helpen. Een genuanceerde mening zonder ad hominem en onderbouwd met feiten werkt daarvoor het beste.quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad moeite met praten tegen mensen waarvan ik vind dat ze kortzichtig zijn, dat is een minpunt van mij. Maar Serieus, Dit meen je toch niet allemaal, of wel?
Ik heb even iets voor je in elkaar gezet.quote:Op maandag 23 april 2012 17:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe zit het volgens jou dan? Wie heeft volgens jou de tekorten die er momenteel zijn op de begroting in het verleden veroorzaakt? Misschien dat jij mij dan van mijn 'kortzichtigheid' af kan helpen. Een genuanceerde mening zonder ad hominem en onderbouwd met feiten werkt daarvoor het beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |