Het is toch ook drama daar. Juist een wat rechtsere signatuur zou de PVV leeg kunnen trekken, net als 2 jaar geleden andersom gebeurde. Ik zie daar voor het CDA en VVD wel kansen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef error_404 het volgende:
Als dat de keuzes zijn, dan zie ik het heel somber in voor het CDA....
Nog niet. Of niet meer. Als in: Camiel Eurlings...quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Alle 2 niet. Het wordt Jan Kees of iemand die momenteel niet in de (Haagse) politiek zit.
Die is net een paar jaartjes te jong denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog niet. Of niet meer. Als in: Camiel Eurlings...
Dat zal een kleine poll zijn geweest, want ik mis bijvoorbeeld Eurlings in deze top 3.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef Tocadisco het volgende:
De aanhang wil in ieder geval graag De Jager:
http://nos.nl/artikel/366008-peiling-cdaaanhang-wil-de-jager.html
Precies mijn gedachte...quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef error_404 het volgende:
Als dat de keuzes zijn, dan zie ik het heel somber in voor het CDA....
inderdaad, zie ook hoe het met Cohen en Verdonk is afgelopen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Camiel als men niet uitkijkt een beetje een overschattingsprobleem gaat krijgen. Van die gedroomde leiders vallen als het erop aankomt meestal een beetje tegen.
Datzelfde heb je bij de PvdA met die bewierrookte Asscher.
Waarom kun jij niets anders dan trollen. Je bent godverdomme mod.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop Buma. Gooit ook meteen de deur op slot voor SP - PvdA - CDA - GL.
De waarheid doet pijn hé.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom kun jij niets anders dan trollen. Je bent godverdomme mod.
Oh, ik zit niet te wachten op de SP. En ik vind Buma een beste vent, maar hij heeft echt niet de uitstraling van een partijleider.quote:
Hij heeft humor. Bovendien moet een CDA leider niet teveel uitstraling hebben anders sterft het electoraat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik zit niet te wachten op de SP. En ik vind Buma een beste vent, maar hij heeft echt niet de uitstraling van een partijleider.
Jij vindt dat hij humor heeft. Ben je CDA'er?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft humor. Bovendien moet een CDA leider niet teveel uitstraling hebben anders sterft het electoraat.
Die bash van Geert was toch gewoon briljant. Of die flauwe opmerkingen over dat hij een brood koopt om de economie te stimuleren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij humor heeft. Ben je CDA'er?
Oh, ik heb zeer genoten van Bruma vanmiddag, maar wij zijn geen van beiden CDA'ers. Ik ken die gasten en dat zijn boeren met zure gezichten die in de provincie wonen. Gevatte shit werkt niet bij die lui.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die bash van Geert was toch gewoon briljant. Of die flauwe opmerkingen over dat hij een brood koopt om de economie te stimuleren.
Ken eigenlijk geen CDA'ers dus waarschijnlijk heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb zeer genoten van Bruma vanmiddag, maar wij zijn geen van beiden CDA'ers. Ik ken die gasten en dat zijn boeren met zure gezichten die in de provincie wonen. Gevatte shit werkt niet bij die lui.
Geef mij maar Wijffels, maar daar stemt de CDA-achterban ook niet. Oh wee als je een intellectueel bent met ideeen over duurzaamheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken eigenlijk geen CDA'ers dus waarschijnlijk heb je wel gelijk.
Mee eens. Maar dan moet het CDA Wijffels naar voren schijven als premier en niet laten optreden als lijsttrekker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Wijffels weldegelijk gepruimd wordt door het CDA, maar dan wel als premier. Cohen-style dus. Dé verbindende factor.
Overigens moet Wijffels een keer verantwoordelijkheid nemen binnen het CDA, dat heeft hij nog nooit gedaan.
Jij ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft altijd van dat opgedroogde speeksel in zijn mondhoeken.
Met dat geslis van haar doet ze me denken aan een van de gezusters hamster van de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef borisz het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jsttrekkerschap-cda/
Marja van Bijsterveldt wil wel, nou dat worden minder dan tien zetels.
Nee dank je. Baantjesjager. Heeft daarom ook geen uitgesproken draagvlak binnen het CDA denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Hexagon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jsttrekkerschap-cda/
Marja heeft er ook zin in
Onkruid vergaat niet. Er zal altijd wel een deel zijn dat op het CDA stemt, net zoals de SGP hun vaste aanhang heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:56 schreef Friek_ het volgende:
Marja van Bijsterveldt als lijsttrekker. Prachtig idee.
Kunnen ze direct opgeheven worden.
Ik vraag me af of hij vandaag geen politieke zelfmoord heeft gepleegd door bij de Jakhalzen uit de school te klappen over wat Wilders gezegd zou hebben tijdens het Catshuisoverleg.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:39 schreef OeJ het volgende:
Ik vind Buma wel sterk overkomen eigenlijk. In interviews, en vandaag ook in het debat.
Welnee, hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij vandaag geen politieke zelfmoord heeft gepleegd door bij de Jakhalzen uit de school te klappen over wat Wilders gezegd zou hebben tijdens het Catshuisoverleg.
Volgens mij is het een (al dan niet ongeschreven) regel dat er uit dergelijke gesprekken niet gelekt wordt (ook niet na het klappen van de coalitie). Ja, natuurlijk komt anoniem vervolgens van alles op straat te liggen, Volkskrant en Telegraaf hadden gisteren niet voor niets uitgebreide reconstructies van wat er zoal geroepen is tijdens de onderhandelingen, maar het openlijk citeren uit dergelijke vertrouwelijke onderhandelingen lijkt mij not done.quote:
Als Wilders' partij inzakt als pudding in de peilingen is men dat zo vergeten. Nee, ik geloof niet dat dat zo'n groot effect zal hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij is het een (al dan niet ongeschreven) regel dat er uit dergelijke gesprekken niet gelekt wordt (ook niet na het klappen van de coalitie). Ja, natuurlijk komt anoniem vervolgens van alles op straat te liggen, Volkskrant en Telegraaf hadden gisteren niet voor niets uitgebreide reconstructies van wat er zoal geroepen is tijdens de onderhandelingen, maar het openlijk citeren uit dergelijke vertrouwelijke onderhandelingen lijkt mij not done.
Zou jij als politicus nog een belangrijk, geheim overleg gaan voeren met iemand die het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vind om aan een reljournalist te vertellen wat zijn eerder gesprekspartners zoal zeiden tijdens dergelijke overleggen?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als Wilders' partij inzakt als pudding in de peilingen is men dat zo vergeten. Nee, ik geloof niet dat dat zo'n groot effect zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |