Het is toch ook drama daar. Juist een wat rechtsere signatuur zou de PVV leeg kunnen trekken, net als 2 jaar geleden andersom gebeurde. Ik zie daar voor het CDA en VVD wel kansen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef error_404 het volgende:
Als dat de keuzes zijn, dan zie ik het heel somber in voor het CDA....
Nog niet. Of niet meer. Als in: Camiel Eurlings...quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Alle 2 niet. Het wordt Jan Kees of iemand die momenteel niet in de (Haagse) politiek zit.
Die is net een paar jaartjes te jong denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog niet. Of niet meer. Als in: Camiel Eurlings...
Dat zal een kleine poll zijn geweest, want ik mis bijvoorbeeld Eurlings in deze top 3.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef Tocadisco het volgende:
De aanhang wil in ieder geval graag De Jager:
http://nos.nl/artikel/366008-peiling-cdaaanhang-wil-de-jager.html
Precies mijn gedachte...quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef error_404 het volgende:
Als dat de keuzes zijn, dan zie ik het heel somber in voor het CDA....
inderdaad, zie ook hoe het met Cohen en Verdonk is afgelopen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Camiel als men niet uitkijkt een beetje een overschattingsprobleem gaat krijgen. Van die gedroomde leiders vallen als het erop aankomt meestal een beetje tegen.
Datzelfde heb je bij de PvdA met die bewierrookte Asscher.
Waarom kun jij niets anders dan trollen. Je bent godverdomme mod.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop Buma. Gooit ook meteen de deur op slot voor SP - PvdA - CDA - GL.
De waarheid doet pijn hé.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom kun jij niets anders dan trollen. Je bent godverdomme mod.
Oh, ik zit niet te wachten op de SP. En ik vind Buma een beste vent, maar hij heeft echt niet de uitstraling van een partijleider.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |