Omdat ze een van de weinige partijen zijn met ervaren kaders waar je nog wat mensen uit kan halen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
apart. een partij van verraad betichten maar ze vervolgens wel in een regerende rol willen zien.
Terwijl er in andere landen de geldkraan is opengezet?quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Even om het goed te snappen. De economie kon wel wat VVD gebruiken. Effect van anderhalf jaar rechts beleid: een recessie, stijgende werkloosheid, oplopend begrotingstekort, historisch laag consumentenvertrouwen. (Ja, het waren economisch moeilijke tijden, maar de VVD heeft beleid gevoerd dat de situatie verder verergerde. Terwijl er in andere landen pril economisch herstel is, zit Nederland in een recessie).
Van de VVD, die sterk naar rechts is opgeschoven sinds de jaren 90, naar de PvdA die een ruk naar links maakt? Dat lijkt me wel wat sterk, de drempel om van VVD naar Samsom en Spekman te gaan is hoog.quote:Op maandag 23 april 2012 15:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Onder andere ja. CDA zie ik nog wel opkrabbelen en veel zal er naar D66 en PvdA gaan schat ik.
Hoezo? Worden mensen als Teeven liberaler zonder de PVV?quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder het juk van de PVV zal de VVD sowieso liberaler zijn.
Het is bij gebrek aan beter. Ik wil D66 ook niet als rechter buitenboord motor in een links kabinet en VVD is altijd beter dan CDA.quote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
apart. een partij van verraad betichten maar ze vervolgens wel in een regerende rol willen zien.
dat blijkt inderdaad. ervaren kaders waren niet relevant tijdens de coalitieonderhandelingen en daarna de catshuisonderhandelingen. inschattingsfoutje van de vvd en van rutte?quote:Op maandag 23 april 2012 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze een van de weinige partijen zijn met ervaren kaders waar je nog wat mensen uit kan halen.
Kans op ongeleide projectielen zoals bij de PVV of SP is klein.
Teeven is een goede man.quote:Op maandag 23 april 2012 15:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoezo? Worden mensen als Teeven liberaler zonder de PVV?
Heb je ook nog iets constructiefs bij te dragen?quote:
ik zie niet in waarom 'links' blijkbaar een bedreiging is, en de vvd niet. alsof het handelen van de vvd de afgelopen 18 maanden niet schadelijk is geweest voor nederland, in verschillende opzichten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bij gebrek aan beter. Ik wil D66 ook niet als rechter buitenboord motor in een links kabinet en VVD is altijd beter dan CDA.
Maar ze mogen wat mij betreft wel een toontje lager gaan zingen.
Dat zul jij ongetwijfeld oprecht menen, aangezien je een conservatieve engerd bent.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
Even om het goed te snappen. De economie kon wel wat VVD gebruiken. Effect van anderhalf jaar rechts beleid: een recessie, stijgende werkloosheid, oplopend begrotingstekort, historisch laag consumentenvertrouwen. (Ja, het waren economisch moeilijke tijden, maar de VVD heeft beleid gevoerd dat de situatie verder verergerde. Terwijl er in andere landen pril economisch herstel is, zit Nederland in een recessie).
Shoppen is ook zondagsrust. Precies: gezien de krappe meerderheid en de onbetrouwbaarheid van de PVV was steun van de SGP nodig. Rutte ging zitten slijmen op het congres van de SGP-jongeren en alle liberale principes verdwenen met het grootste gemak van tafel. Met als historisch dieptepunt de VVD-stem tegen het afschaffen van weigerambtenaren.
Ga toch weg. Zelfs het beleid dat de VVD voorstaat, is bij lange na niet gerealiseerd. En daarvoor moet Rutte de schuld bij zichzelf zoeken. Hij is zelf, gestuurd door zijn achterban die niks liever wilde, deze wankelijke rechtse constructie aangegaan.
Dat was een inschattingsfout inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
dat blijkt inderdaad. ervaren kaders waren niet relevant tijdens de coalitieonderhandelingen en daarna de catshuisonderhandelingen. inschattingsfoutje van de vvd en van rutte?
Ja, waarom zou ik trollen in m'n eigen topic.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zul jij ongetwijfeld oprecht menen, aangezien je een conservatieve engerd bent.
Beweer ik dat dan? Ik ken jou en jouw denkbeelden een beetje en het verbaast mij geenszins dat je Teeven een baas vindt.quote:Op maandag 23 april 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik trollen in m'n eigen topic.
Ik heb tegen niemand van de VVD fractie iets slechts te melden eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan? Ik ken jou en jouw denkbeelden een beetje en het verbaast mij geenszins dat je Teeven een baas vindt.
Zo ideologisch gericht zijn de meeste kiezers niet meer. Ik sprak gisteren in de trein nog iemand die twijfelde tussen de VVD en de SP.quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de VVD, die sterk naar rechts is opgeschoven sinds de jaren 90, naar de PvdA die een ruk naar links maakt? Dat lijkt me wel wat sterk, de drempel om van VVD naar Samsom en Spekman te gaan is hoog.
een hele dure, zo blijkt nu.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was een inschattingsfout inderdaad.
Mensen hebben vaak de neiging te ver te gaan met dingen, Fred Teeven voelt dat goed aan en zet af en toe de rem er op. Vind ik wel prettig, we leven niet meer in de 70's. Geldt ook voor Opstelten, niks mis met wat oude normen en waarden hanteren, het is geen pretpark.quote:Op maandag 23 april 2012 15:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan hem? Als ik vragen mag?
Waar doel je op? Niet om je in een hoek te drijven. Wat maakt het een pretpark?quote:Op maandag 23 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak de neiging te ver te gaan met dingen, Fred Teeven voelt dat goed aan en zet af en toe de rem er op. Vind ik wel prettig, we leven niet meer in de 70's. Geldt ook voor Opstelten, niks mis met wat oude normen en waarden hanteren, het is geen pretpark.
Ik geloof wat dat betreft nog altijd in Paars en de economie van de derde weg. En niet in links of rachts dogmatisme.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom 'links' blijkbaar een bedreiging is, en de vvd niet. alsof het handelen van de vvd de afgelopen 18 maanden niet schadelijk is geweest voor nederland, in verschillende opzichten.
Ja hoor, dat behoort immers tot mijn werkzaamheden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets constructiefs bij te dragen?
De laatste jaren niet zoveel meer natuurlijk door de voorgestelde maatregelen, maar zoals wietpasjes en meer toezicht op het internetgebruik is niks mis mee.quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar doel je op? Niet om je in een hoek te drijven. Wat maakt het een pretpark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |