Mooi weer betekent een risico dat de SP nog meer zetels wint.quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is trouwens het bezwaar tegen verkiezingen in de vakantie. Oke een deel van de kiezers zal op vakantie zijn maar het zal de opkomst toch echt niet halveren ofzo lijkt mij. SP'ers kunnen geen vakantie naar het buitenland betalen, dus die kunnen prima stemmen. VVD'ers werken gewoon de hele vakantie, GL'ers gaan dicht bij huis op vakantie omdat vliegen te milieuvervuilend is, CDA'ers moeten op de koeien passen en D66'ers gaan niet op vakantie vanwege hun democratische plicht.
En dan kijkt hij je waarschijnlijk wat wazig aan en maakt daarna een schuine mop om de ongemakkelijke stilte te breken.quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik bezig dat soort termen ook niet. Ik heb een manager boven mij die dat wel denk te moeten doen, waarop ik hem dan meld dat ik nog nooit een vak uitdagingsanalyse voorbij heb zien komen in het curriculum van de gemiddelde ingenieursopleiding.
quote:Wilders moederziel alleen
door Wouter de Winther
DEN HAAG - Geert Wilders is vandaag verlaten door zijn bewakers. De PVV-leider liep voor het eerst sinds jaren moederziel alleen door het gebouw van de Tweede Kamer.
Wilders had even daarvoor overleg gehad met de andere fractievoorzitters en Tweede Kamer preses Gerdi Verbeet. Omdat hij via een zijuitgang de kamer verliet, zijn de bewakers van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) hem mogelijk uit het oog verloren.
„Wat gek, dit is voor het eerst”, stamelde een verbouwereerde Wilders toen hij ontdekte alleen te zijn gelaten. Hij nam in gezelschap van drie journalisten vervolgens maar de lift naar zijn kantoor. Daar kwam hij echter niet naar binnen, omdat de PVV-burelen alleen met speciale toegangspassen toegankelijk zijn.
Bonzend op de geblindeerde toegangsdeur van zijn eigen fractie probeerde hij de aandacht van medewerkers te trekken. Daar kwam echter geen reactie op. Een PVV’er die uit een andere lift tevoorschijn kwam, wist Wilders uiteindelijk binnen te laten.
De PVV-leider wordt al jaren streng beveiligd, vanwege doodsbedreigingen aan zijn adres. Ook in de Tweede Kamer wordt hij elke dag omringd door gewapende beveiligers die hem geen seconde uit het oog moeten verliezen.
Twee bewakers van Wilders bleken even later enkele etages lager naar hem op zoek te zijn. Op aanwijzingen van de journalisten wisten ze de PVV-leider uiteindelijk te lokaliseren.
Nee, hij heeft die Pavlov reflex in mijn bijzijn al aardig afgeleerd.quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan kijkt hij je waarschijnlijk wat wazig aan en maakt daarna een schuine mop om de ongemakkelijke stilte te breken.
Hmmmz, ik wil niet weer zo'n zomer als afgelopen jaar, maar ook niet dat de SP zetels wint.quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi weer betekent een risico dat de SP nog meer zetels wint.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, hij heeft die Pavlov reflex in mijn bijzijn al aardig afgeleerd.
Gelukkig heb jij er verstand van.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gros van rechts minnend fok die denken zo te kunnen worden eindigen:
[ afbeelding ]
Het blijft natuurlijk triest dat een gekozen volksvertegenwoordiger zijn leven niet meer zeker is in eigen land.quote:
Wij rechtse fokkers eindigen als aspergestekers op betyars akkers.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er verstand van.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er verstand van.
Inderdaad, voor hetzelfde geld was hij remlof in de gangen van het gebouw tegengekomen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk triest dat een gekozen volksvertegenwoordiger zijn leven niet meer zeker is in eigen land.
Je mag de grootverpakking houtlijm hier komen overgieten in glazen potjes.quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wij rechtse fokkers eindigen als aspergestekers op betyars akkers.
Dat is het zeker. Maar ik zag het plaatje helemaal voor me, bonzend op de deur van zijn eigen fractiequote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk triest dat een gekozen volksvertegenwoordiger zijn leven niet meer zeker is in eigen land.
Wat een showdown zou dat zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Inderdaad, voor hetzelfde geld was hij remlof in de gangen van het gebouw tegengekomen.
Je ontvangt nog eerder een rouwkaart en een afscheidsbrief van me.quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En lijmsnuiven in de koffiepauze?quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag de grootverpakking houtlijm hier komen overgieten in glazen potjes.![]()
Lijkt mij nog best oke. Beetje op de grasmaaier rondscheuren, bieren, vuurwerk afsteken, fik stoken. Alleen heeft hij zo'n grote hond.quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan elke dag zaniken tegen Betyar dat het allemaal eerlijker moet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij nog best oke. Beetje op de grasmaaier rondscheuren, bieren, vuurwerk afsteken, fik stoken. Alleen heeft hij zo'n grote hond.
Mompelend, op zijn best.quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Pot Grolsch in zijn hand; "hey jij daar, met dat haar! Kom jij eens even hier?!"
Ach, ik denk dat het nog best meevalt, maar je kunt beter preventief handelen natuurlijk. Volgens mij is die beveiliging ook een wassen neus als er een nieuwe gek met automatische wapens of explosieven kwaad wil.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar goed, grotere wapens zijn natuurlijk wel een stukje lastiger te verkrijgen en te verbergen. Een tank trekt zich weinig aan van de gepantserde wagens van Wilders, maar die regel je niet even via een lokaal wapendealertje.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij is die beveiliging ook een wassen neus als er een nieuwe gek met automatische wapens of explosieven kwaad wil.
Mwoah, die DKDB kerels zijn behoorlijk handig.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het nog best meevalt, maar je kunt beter preventief handelen natuurlijk. Volgens mij is die beveiliging ook een wassen neus als er een nieuwe gek met automatische wapens of explosieven kwaad wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |