België had toch geen menoir, maar Memor?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heerlijk, die discussie tussen mensen die evenveel kennis van zaken hebben als de gemiddelde Telegraafjournalist.
Treinongeval Amsterdam #3
Dat je er op nog in gaat ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heerlijk, die discussie tussen mensen die evenveel kennis van zaken hebben als de gemiddelde Telegraafjournalist.
Treinongeval Amsterdam #3
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
België had toch geen menoir, maar Memor?
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoertquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Fiorano het volgende:
Ik lees het wel lekker hier, als er iemand over ABT begint daar....
NWS is één grote slangenkuil man, spaar je je bloeddrukquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.
gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.
Daarin verschillen wij. Ik maak mezelf niet boos om dat soort domheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NWS is één grote slangenkuil man, spaar je je bloeddruk
Met name ook Audi'squote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoert![]()
[ afbeelding ]
I Know, kijk maar naar m'n reactie aldaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoert![]()
[ afbeelding ]
ABT? Apart Belgisch Treinstel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Fiorano het volgende:
Ik lees het wel lekker hier, als er iemand over ABT begint daar....
Nico, geweldige sitequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:26 schreef b2py het volgende:
Adviezen van Nice Spilt omtremt 'veilig' reizen:
http://www.nicospilt.com/index_veiligheid.htm
alleen dat ze ongetwijfeld goed is in het omhoogwerken.quote:
Wie weet kan ze wel ERG lekker kokenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen dat ze ongetwijfeld goed is in het omhoogwerken.
Voor de rest heeft ze weinig goeds gepresteerd.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet kan ze wel ERG lekker koken
Misschien dan wel iets wat ze wel kan..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet kan ze wel ERG lekker koken
De treinen uit Leeuwarden, Roodeschool en Delfzijl rijden bij binnenkomst in Groningen voor de post langs. Zeker in de nachtdienst zie ik regelmatig treinen langskomen met slechts 1 inzittende: de machinist.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef Bitlord het volgende:
Een nieuwe ervaring voor mij: de enige reiziger in een Nederlandse reizigerstrein. Stavoren - Koudum-Molkwerum kent geen grote vraag rond dit tijdstip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |