Klopt, maar ik moet op een maandag reizen en die krengen zijn alleen op zaterdag en zondag geldig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Een overgang 2-1 kan je berekenen door de prijs 1e klas minus de prijs 2e klas te doen.
Op een enkele reis met reductie voor 227 tariefeenheden is dat ¤9,90.
Oh oh ja. Nou ja. Een gegeven hond moet je niet aan z'n staart trekkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel alleen geldig op za en zo, stelletje naaiers.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week vandaag
België had toch geen menoir, maar Memor?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heerlijk, die discussie tussen mensen die evenveel kennis van zaken hebben als de gemiddelde Telegraafjournalist.
Treinongeval Amsterdam #3
Dat je er op nog in gaat ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heerlijk, die discussie tussen mensen die evenveel kennis van zaken hebben als de gemiddelde Telegraafjournalist.
Treinongeval Amsterdam #3
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
België had toch geen menoir, maar Memor?
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoertquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Fiorano het volgende:
Ik lees het wel lekker hier, als er iemand over ABT begint daar....
NWS is één grote slangenkuil man, spaar je je bloeddrukquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.
gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tikfoutje. En op driekwart van de dingen ga ik niet in, al is het soms wel op je handen zitten.
Daarin verschillen wij. Ik maak mezelf niet boos om dat soort domheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NWS is één grote slangenkuil man, spaar je je bloeddruk
Met name ook Audi'squote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoert![]()
[ afbeelding ]
I Know, kijk maar naar m'n reactie aldaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een duits bedrijf dat Golfjes opvoert![]()
[ afbeelding ]
ABT? Apart Belgisch Treinstel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Fiorano het volgende:
Ik lees het wel lekker hier, als er iemand over ABT begint daar....
Nico, geweldige sitequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:26 schreef b2py het volgende:
Adviezen van Nice Spilt omtremt 'veilig' reizen:
http://www.nicospilt.com/index_veiligheid.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |