quote:
Ja jeetje.quote:
Als het park open gaat?quote:
OMG dat was ik helemaal vergeten! En eerlijk gezegd weet ik niet echt meer wat het wasquote:
Je zei pas nog van wel!quote:
quote:
Lijkt mij prima! Verzamelen voor de ingang?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het park open gaat?10 uur volgens mij
Je hebt toch een wekker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:00 schreef Dizer het volgende:
En 10 uur? Steve en ik komen uit het zuiden he?
Ik ook heur. Ik heb overigens een eis.. jij en ik saampjes in die verschrikkelijke achtbaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het ook wel het fijnst om er gewoon bijtijds te zijn.
Alleen als er een foto wordt gemaaktquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook heur. Ik heb overigens een eis.. jij en ik saampjes in die verschrikkelijke achtbaan
Het scheelt een kwartiertje in reistijd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie hebben het lekker makkelijk(er)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als er een foto wordt gemaakt.
Ga er dus vanuit dat Steve en ik dus niet om 10 uur aanwezig kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef Dizer het volgende:
Uuh... 3 uur reistijd en met OV kan ik er op zijn vroegst om 11 uur zijn. Eerder is gewoon OV niet mogelijk
quote:
Ja, als het kan!quote:
OMG die heerlijke foto!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als er een foto wordt gemaakt.
Ja duhquote:
Dat is sowieso een leuk idee voor de foto's!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef Dizer het volgende:
Ik slaap wel in de attracties... worden mooie foto's
Dat willen we niet. We moeten van te voren wel even een smily gaan oefenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel dat niet echt vrolijke foto's worden
HET MOET SUPER MOOI WEER ZIJN!!!! Anders ga ik een boze brief sturen ergens heen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat willen we niet. We moeten van te voren wel even een smily gaan oefenen
Oh en ik neem mijn poncho mee...
Je kunt altijd in de crazy river of in dat ding met die toffe waterpistolen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:58 schreef Steve het volgende:
De vorige (en enige) keer dat ik naar Walibi ben geweest stortregende het en was daardoor niks open. Ik hoop dus ook op droog weer..
Bij die attractie is het ook al heel tof om langs de kant te staan!quote:
quote:
Epische woordenquote:
Good thinking!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Duvel het volgende:
Precies genoeg tijd om de laatste roddels door te nemen!
Dat is toch het leukste deel?quote:
En dat voor achtbaanritjes vanquote:
Vliegtuig gemistquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zei pas nog van wel!
Nu zijn we met een oneven getal
Ik kijk eigenlijk alleen maar af en toe in onflatteus op de kiek.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Ole het volgende:
Waarom zie ik jullie zo weinig in de gates? Of lurken jullie stiekem mee?
Ja ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Ole het volgende:
Waarom zie ik jullie zo weinig in de gates? Of lurken jullie stiekem mee?
Ja ik ben eigenlijk te verlegenquote:
quote:
Egwel!quote:
Awwwquote:
We hebben tussendoor ook nog even gegeten.quote:
quote:
Dat was idd wel vreselijk zegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental image van Zhen met zo'n lellik Walibi-masker op het doldwaze podium met slechte muziek + dito act.
Met een handpoppen-act.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental image van Zhen met zo'n lellik Walibi-masker op het doldwaze podium met slechte muziek + dito act.
Dát zou wel tof zijn!quote:
DAT NOOIT!quote:
quote:
Zijn die niet inmiddels bejaard en komen met rolstoelen op stage?quote:
Ah ok, toch zie ik er strakker uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Hij is uit 64, niet veel ouder dan jij dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |