Dat video-apparaat! Om films/series op tv te kijken. Doet het niet meer sinds vorige weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Kan ook nog een Canon camera of een HP printer zijn.
Zie het, 10.7 heeft een probleem met SMB-verbindingen....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat video-apparaat! Om films/series op tv te kijken. Doet het niet meer sinds vorige week
Jazeker.quote:
Denk je dat wij dat kunnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie het, 10.7 heeft een probleem met SMB-verbindingen....
http://188.138.72.109/showthread.php?tid=59185
Hier staat hoe je het op kan lossen, tis niet heel makkelijk. Kans is dat het met 10.7.5 weer werkt..
Bekend "foutje" van Apple.
Dizzlequote:
Ja, dat kunnen julliequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je dat wij dat kunnen?
Of is wachten slimmer? En wanneer komt 10.7.5 dan?
Oké, nou leuk klusje voor Re danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen jullie.
Ik heb geen idee wanneer dat verwacht wordt, meestal zit er wel ff tijd tussen een update.
Sja, dat soort dingen kan ik ook niet ruikenquote:
Ja best jammer welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat soort dingen kan ik ook niet ruiken.
Apple is gewoon weer koppig met zijn updates op dit gebied.
Thanks voor de linkjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
http://www.macupdate.com/app/mac/41541/smbup
Dit zou ook moeten helpen. Probleem zit erin dat Apple het delen van bestanden op de "windows manier" heeft gesloopt in 10.7.
BBQquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Steve het volgende:
23e naar Walibi, 24e afstudeerbarbecue. Iemand die wil komen?
Graag gedaan hoorquote:
Ja denk het wel! Slash bedoel je of is er nog iets anders?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Het komt iig allemaal wel weer in orde hoor.
En ik zie jullie zondag denk ik ook nog wel ff?.
Nee, Slash bedoel ik iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja denk het wel! Slash bedoel je of is er nog iets anders?
quote:
Ja jeetje.quote:
Als het park open gaat?quote:
OMG dat was ik helemaal vergeten! En eerlijk gezegd weet ik niet echt meer wat het wasquote:
Je zei pas nog van wel!quote:
quote:
Lijkt mij prima! Verzamelen voor de ingang?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het park open gaat?10 uur volgens mij
Je hebt toch een wekker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:00 schreef Dizer het volgende:
En 10 uur? Steve en ik komen uit het zuiden he?
Ik ook heur. Ik heb overigens een eis.. jij en ik saampjes in die verschrikkelijke achtbaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het ook wel het fijnst om er gewoon bijtijds te zijn.
Alleen als er een foto wordt gemaaktquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook heur. Ik heb overigens een eis.. jij en ik saampjes in die verschrikkelijke achtbaan
Het scheelt een kwartiertje in reistijd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie hebben het lekker makkelijk(er)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als er een foto wordt gemaakt.
Ga er dus vanuit dat Steve en ik dus niet om 10 uur aanwezig kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef Dizer het volgende:
Uuh... 3 uur reistijd en met OV kan ik er op zijn vroegst om 11 uur zijn. Eerder is gewoon OV niet mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |