oh ben jij dat, ik vroeg me al af wat ik rook...quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een ochtendschijter
Goedemorgen overigensen sorry voor de extra info
Jongkie hahaquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Nog 1 weekje en ik ben een kwart eeuw oud
Geluksvogel!quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Leuk was dat, 4,5 jaar geledenquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Jij jonge God jijquote:
Jij nog jongere God jijquote:
Ik zag'm, ik heb nog geen mening of ideequote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hee SC heb jij dit epische topic al gezien?
Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Help onze Dago uit de brand!
Werd ik nog maar 18 jaar, dat waren nog eens tijdenquote:
Ff je voorgevel showenquote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Staat er godgloeiende weer zo'n kerel buiten, zich tegen mijn afdakje aan te bemoeien... Is het Groundhogday ofzo??
Jij bent ook preutsquote:
Valt best mee, ik heb 'em toch ook aan jou laten zien?quote:
Da's waar!quote:Op maandag 23 april 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb 'em toch ook aan jou laten zien?
Een piratenvlag uit een kut lol. Ahoy schatten zoeken op de mannenmelkzee weehe lolquote:Op maandag 23 april 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
Fijn om Ekdom te horen, dan is die kutpiraat gestopt!
Zal vanmiddag/avond eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar!
Ik heb alleen nog een foto tegoed van je achtergevel, daar ik een billenman ben
Zeker, het gaat nog lang duren voordat ik ooit een lunchbox met Alicia Kiesquote:
Whehe, plaatjesdenkerquote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een piratenvlag uit een kut lol. Ahoy schatten zoeken op de mannenmelkzee weehe lol
Denk je ook aan zijn kloon?quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vanmiddag/avond eens kijken wat ik voor je kan doen
Jep. Prachtige stem hoor, maar haar muziek spreekt me niet aan.quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker, het gaat nog lang duren voordat ik ooit een lunchbox met Alicia Kies
Domien bedoel je?quote:Op maandag 23 april 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
Fijn om Ekdom te horen, dan is die kutpiraat gestopt!
Aangezien jullie dezelfde persoon zijn, neem ik aan dat je hem tegelijk met SC ziet, toch?quote:
Ik vind altijd met dat soort zangeressen dat ze juist zo schreeuwenquote:Op maandag 23 april 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Prachtige stem hoor, maar haar muziek spreekt me niet aan.
Oh, ik luister 't niet genoeg om me dat te kunnen herinneren.quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind altijd met dat soort zangeressen dat ze juist zo schreeuwen
Joh. Overigens ben ik nog maar 24, maar ik kan me nu al niet meer heugen hoe vaak ik al gestemd hebquote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
Het kabinet is officieel gevallen jongons
Het is ronduit bedroevend. We moeten nog maar zien hoeveel partijen moeten samenwerken om na de verkiezingen een kamermeerderheid te hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh. Overigens ben ik nog maar 24, maar ik kan me nu al niet meer heugen hoe vaak ik al gestemd hebDa's toch ook niet goed.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
Oh, mogen we weer gaan stemmen ja? Hoop niet dat we Belgische toestanden gaan krijgen, de boel lijkt nogal verdeeld...
Nou, dit inderdaad. Ik vind het in ieder geval weer interessant en ga het zeker volgen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is ronduit bedroevend. We moeten nog maar zien hoeveel partijen moeten samenwerken om na de verkiezingen een kamermeerderheid te hebben.
Haast onwerkbaar gaat het worden denk ik.
Zeker een topplaatquote:
Ik vond je net zo sexy als je serieus doetquote:Op maandag 23 april 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en tieten trouwens. Ben nog steeds een kleuter hihih
In het verleden zaten wel eens 14 partijen in het parlement.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is ronduit bedroevend. We moeten nog maar zien hoeveel partijen moeten samenwerken om na de verkiezingen een kamermeerderheid te hebben.
Haast onwerkbaar gaat het worden denk ik.
En dat natuurlijk, maar dat durf ik niet hier neer te zetten. Zo gemakkelijk ben ik niet...quote:
Dan krijg je de voorspelbare 'Dat heb je wel eens gei..'quote:Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat natuurlijk, maar dat durf ik niet hier neer te zetten. Zo gemakkelijk ben ik niet...
quote:Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat natuurlijk, maar dat durf ik niet hier neer te zetten. Zo gemakkelijk ben ik niet...
Het is iedere dag CindieY-dag.quote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
Klantmanagementdag?Serieus, wanneer is het CindieY-dag? Kan er ook nog wel bij.
Nationale Pino-dagquote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
Klantmanagementdag?Serieus, wanneer is het CindieY-dag? Kan er ook nog wel bij.
Ja, of Minthy of RoelJewel of Sersjee of SilentChaos of Piles of Dagoduck. Serieus, die dagen gaan toch neeeergens meer over?quote:
Juist, de mannen hier doen dan raarrrr!quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan krijg je de voorspelbare 'Dat heb je wel eens gei..'
Raarrrrrrr!quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist, de mannen hier doen dan raarrrr!
Die van mij mag je overslaan, ik haat het om in de spotlights te staanquote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, of Minthy of RoelJewel of Sersjee of SilentChaos of Piles of Dagoduck. Serieus, die dagen gaan toch neeeergens meer over?
Je snapt mijn puntquote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij mag je overslaan, ik het om in de spotlights te staan
Nationale SilentChaos dagquote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, of Minthy of RoelJewel of Sersjee of SilentChaos of Piles of Dagoduck. Serieus, die dagen gaan toch neeeergens meer over?
Dan ben je jarig?quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nationale SilentChaos dag![]()
24 september is dat al
Mogen we dan een gebakje komen eten?quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nationale SilentChaos dag![]()
24 september is dat al
Welja, overtref het maar weer door het internationaal te makenquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is natuurlijk maar één dag mogelijk: Internationale Hans-dag!
In een keer goedquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is natuurlijk maar één dag mogelijk: Internationale Hans-dag!
Niet zo dramatisch met je sterven. Pensioen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
HANS
![]()
![]()
Welke datum is dat dan? Z'n virtuele sterfdatum of geboortedatum?
Jij altijdquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch met je sterven. Pensioen.
Hans is natuurlijk nooit nationaal geweestquote:Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, overtref het maar weer door het internationaal te maken
Omg, wat moet ik meenemen dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij altijd
Mits je een cadeau meeneemt
Bedenk maar ietsquote:
Ik denk morgen...quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Wanneer ga je naar de kapper, Dago?
Daar ben ik heel slecht in... Ik doe wel een lintje met een strikje op m'n kontquote:
Wel grappig. Het kabinet is gevallen en gelijk schijnt de zonquote:
Kijk, daar hou ik vanquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik heel slecht in... Ik doe wel een lintje met een strikje op m'n kont
Ik kreeg, na je zoveelste opmerking over m'n achtergevel, zo'n vermoedenquote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, daar hou ik van
Je weet precies wat ik wilBILLEN!
Maar als ik jouw achtergevel heb gezien, dan wil je de mijne zeker ook zienquote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg, na je zoveelste opmerking over m'n achtergevel, zo'n vermoeden
Tuurlijk, voor wat, hoort watquote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als ik jouw achtergevel heb gezien, dan wil je de mijne zeker ook zien
Haha, wat wil je dan in ruil zien?quote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor wat, hoort wat![]()
Ik heb het echter niet zo op achtergevels
quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, wat wil je dan in ruil zien?M'n regenpijp?
Die puddingbuks?quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, wat wil je dan in ruil zien?M'n regenpijp?
quote:
Laat maar, ik moet het van m'n lichaam hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik kan enorm vallen voor humor en een tof karakter, lichamelijke kenmerken boeien me niet zo
*knakt*quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat maar, ik moet het van m'n lichaam hebben
Ja is echt dramatisch... Als ik het zelfs met mijn slecht gebouwde lichaam, van mijn lichaam moet hebbenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kabbelt maar voort, dat I Follow Rivers. Tergend kut. Man man man.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan het gezeik van klagende luisteraars aanhoren? Nee, dankje!
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH...quote:Op maandag 23 april 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Paultjuhhh noemt mij lief
Ondertussen op het FOK! Forum...
Volgens mij valt dat allemaal reuze mee!quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja is echt dramatisch... Als ik het zelfs met mijn slecht gebouwde lichaam, van mijn lichaam moet hebbenDat zegt wel wat over het karakter
Het hagelt bij jou? Hier schijnt al de hele dag de zon, strakblauwe lucht!quote:
Ja, maar dat is toch ook zo?!quote:Op maandag 23 april 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Paultjuhhh noemt mij lief
Ondertussen op het FOK! Forum...
Ben inmiddels weer op m'n eigen dorpje, hier is het best mooi weer!quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hagelt bij jou? Hier schijnt al de hele dag de zon, strakblauwe lucht!
Je hebt vast m'n foto's op facebook wel bekeken mag ik hopenquote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal reuze mee!
Van je garage? geven ze jou of jouw auto een grote beurt?quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben inmiddels weer op m'n eigen dorpje, hier is het best mooi weer!![]()
In Hoogeveen is het vaaj kutweer, staat tegenover dat de jongens van m'n garage dat ruimschoots goed maken![]()
Ja hoor, niks mis mee! En karakter ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt vast m'n foto's op facebook wel bekeken mag ik hopen
Geen van beide helaas, moest een rekening betalen...quote:Op maandag 23 april 2012 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van je garage? geven ze jou of jouw auto een grote beurt?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, niks mis mee! En karakter ook niet
Ik heb nooit scheikunde gehad gelukkig, ik had andere pluspuntenquote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb bij scheikunde ook niet zo goed opgelet.
Die heb je nog steedsquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nooit scheikunde gehad gelukkig, ik had andere pluspunten
Mja, ik ben een havo-klantje, dus 't was verplicht in het derde jaar. Net als natuurkunde. En dingen als techniek (klas 1 en 2) en anw (4)quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nooit scheikunde gehad gelukkig, ik had andere pluspunten
Ben iets lager op de ladder begonnen, electrodifferentiatie (electro op de lts, in combinatie met computers, MS-dosquote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik ben een havo-klantje, dus 't was verplicht in het derde jaar. Net als natuurkunde. En dingen als techniek (klas 1 en 2) en anw (4)
Hihiquote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die microfoon heeft het haar van deze meneer gejat
Is het not!?quote:
Ik lag gigantisch uit te brakken op de bank, ik vond het al heel wat dat ik het op twitter heb gezet...quote:
Jammerquote:Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan is het nationale Sersjee- en Minthydag!quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij mag je overslaan, ik haat het om in de spotlights te staan
Nou vooruit dan, maar das dan ook echt de enige dag dat ik een pietsje in het licht wil staan. En nog maar 3 weken, mag weleens wat aan m'n huis gaan doen...quote:Op maandag 23 april 2012 16:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik lag gigantisch uit te brakken op de bank, ik vond het al heel wat dat ik het op twitter heb gezet...
[..]
Jammer
[..]
Nog 3 weken en dan is het nationale Sersjee- en Minthydag!
Oei, daar zeg je wat...quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, maar das dan ook echt de enige dag dat ik een pietsje in het licht wil staan. En nog maar 3 weken, mag weleens wat aan m'n huis gaan doen...
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:04:55Ivm Dodenherdenking is er op vrijdag 4 mei geen Ekstra Weekend. Op 4 mei herdenken we, dan gaan we niet lollig doen. 4 mei: @MetMichiel.#3FM reageer retweet
buhquote:Op maandag 23 april 2012 17:12 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:04:55Ivm Dodenherdenking is er op vrijdag 4 mei geen Ekstra Weekend. Op 4 mei herdenken we, dan gaan we niet lollig doen. 4 mei: @MetMichiel.#3FM reageer retweet
Ik doe het rustig aan, wil komend weekend de gang- en de keukenmuren nog schilderen... Dat eerst maarquote:
Start een oorlogquote:Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buhmaar wel begrijpelijk!
en ik wil ook een eigen dag!
quote:
Ik kwam 't net ook al tegen, wat ont-zet-tend verschikkelijk slecht.quote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga constant dit liedje draaien, dat moet oorlog ontketenen...
double date is hierbij vergeleken Grammymateriaal...quote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam 't net ook al tegen, wat ont-zet-tend verschikkelijk slecht.
Wat?quote:Op maandag 23 april 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
double date is hierbij vergeleken Grammymateriaal...
Ehm, nee? Moet ik me nu schamen?quote:Op maandag 23 april 2012 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
An email to Berlin! dat ken je toch wel?
quote:
Nee, je verdient een standbeeld! Wat een crap was dat...quote:
Ik ken het wel, nu ik het zo hoor. Wat slechtquote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, je verdient een standbeeld! Wat een crap was dat...
er was volgens mij amper voorselectie en achteraf bleek dat ze zichzelf niet hoorden zingen...quote:Op maandag 23 april 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken het wel, nu ik het zo hoor. Wat slechtHoe is het mogelijk dat zoiets op NSF stond?
Ik was al net aan het overwegen om zelf ook maar mee te doen. Op dat niveau zingen kan ik ook nog welquote:Op maandag 23 april 2012 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er was volgens mij amper voorselectie en achteraf bleek dat ze zichzelf niet hoorden zingen...
mag ik dan in je achtergrondkoortje mooi staan wezen?quote:Op maandag 23 april 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was al net aan het overwegen om zelf ook maar mee te doen. Op dat niveau zingen kan ik ook nog wel
quote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik dan in je achtergrondkoortje mooi staan wezen?
Ja hoorquote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik dan in je achtergrondkoortje mooi staan wezen?
ik ben nog wel ff iets knapper dan dat.....not.quote:
Ik hou ook van jou hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nog wel ff iets knapper dan dat.....not.
ik bedoel dus dat jij knapper bent poppekontje!quote:
Daarin worden we nog genoemdquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Evertjan het volgende:
Het boek was leuker als de radio uitzendingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het boek staat ergens mijn boekenkast. vorig jaar voor een prikkie bij De Slegte gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarin worden we nog genoemd
Het boek is inmiddels wel naar zolder verhuist
ik mis nog het boek van Stenders kan ik nergens meer vindenquote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het boek staat ergens mijn boekenkast. vorig jaar voor een prikkie bij De Slegte gekocht
die heb ikquote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik mis nog het boek van Stenders kan ik nergens meer vinden
al gewoon 5 miljoen keer bekekenquote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga constant dit liedje draaien, dat moet oorlog ontketenen...
Ik al wel, onder invloed van toenmalige vriend. En ik luister nog steeds 3FMquote:
Dát is nog best een aardig nummer. Jammer alleen dat het bij het live-optreden zo ontzettend mis ging.quote:Op maandag 23 april 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit mag een Grammy krijgen vergeleken met die troep uit mijn vorige post...
ik had gelijkquote:Op maandag 23 april 2012 19:15 schreef Evertjan het volgende:
Carly Rae Jepsen-call me maybe is de nummer 1
Had 't eigenlijk niet meer verwacht. Die plaat suddert toch al een tijdje.quote:
Rebecca Black vond ik juist leuk!quote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dát is nog best een aardig nummer. Jammer alleen dat het bij het live-optreden zo ontzettend mis ging.
Die nieuwe 'Double Take' daarentegen... Daar is Rebecca Black helemaal niks bij.
twitter:coen3fm twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:40:21Moet ik dus om lachen. RT @stomphorst: Best grappig
reageer retweet
quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:40:21Moet ik dus om lachen. RT @stomphorst: Best grappig [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ik kom je even vergezellen hier, vond het zo rustig...quote:
Eindelijk!quote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom je even vergezellen hier, vond het zo rustig...
Hoi Jan!quote:
Jeuiquote:
Nee, een combostalker!quote:
Cool woord, ik voel een vermelding in de Dikke van Dale aankomenquote:
Die heb je wel in je nachtkastje of niet he, die dikke van Dale..quote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool woord, ik voel een vermelding in de Dikke van Dale aankomen
Hij is tof, hè?? Dit gaat een favorietje worden!quote:
Nee, daar liggen andere dingen... Ik kan geen Dikke van Dale betalequote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb je wel in je nachtkastje of niet he, die dikke van Dale..
100 uurquote:
Die 100 uur luister ik dagelijks als mijn moeder zegt dat ik nog één video mag kijken!quote:
BITCH PLEASE!quote:
Godsamme, wat moet je daar nou weer mee...quote:
Maar daar zit geen audio bij of anderszins zinnige content... telt niet mee dus!quote:
http://www.readwriteweb.c(...)deos_of_all_time.phpquote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
rare vraag maar wat is eigenlijk de best bekeken op Youtube?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar daar zit geen audio bij of anderszins zinnige content... telt niet mee dus!
Hij doet verder helemaal niets, toch? Ik zie alleen 2 kleuren grijs verspringen...quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar daar zit geen audio bij of anderszins zinnige content... telt niet mee dus!
Kies ik toch liever hiervoor:quote:
4 jaar lang was het deze videoquote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
rare vraag maar wat is eigenlijk de best bekeken op Youtube?
Kijk, dat was terecht imho..quote:
dankjewel! ik was er ff nietquote:
hier de huidige chart alltime (de evolution of dance staat op 28) http://www.youtube.com/charts/videos_views?gl=US&t=aquote:
iemand een antwoord voor onze Minthy?quote:@Anoes76
Vraagje aan de dames: kan je losse bh-beugels kopen/opnieuw innaaien? Gister eentje geknapt, balen, was nog vrij nieuw. En duur...
Tofheid!!quote:
Dan moet je maar geen BH dragen...quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iemand een antwoord voor onze Minthy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |