oh ben jij dat, ik vroeg me al af wat ik rook...quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een ochtendschijter
Goedemorgen overigensen sorry voor de extra info
Jongkie hahaquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Nog 1 weekje en ik ben een kwart eeuw oud
Geluksvogel!quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Leuk was dat, 4,5 jaar geledenquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef themauster het volgende:
![]()
Jij jonge God jijquote:
Jij nog jongere God jijquote:
Ik zag'm, ik heb nog geen mening of ideequote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hee SC heb jij dit epische topic al gezien?
Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Help onze Dago uit de brand!
Werd ik nog maar 18 jaar, dat waren nog eens tijdenquote:
Ff je voorgevel showenquote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Staat er godgloeiende weer zo'n kerel buiten, zich tegen mijn afdakje aan te bemoeien... Is het Groundhogday ofzo??
Jij bent ook preutsquote:
Valt best mee, ik heb 'em toch ook aan jou laten zien?quote:
Da's waar!quote:Op maandag 23 april 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb 'em toch ook aan jou laten zien?
Een piratenvlag uit een kut lol. Ahoy schatten zoeken op de mannenmelkzee weehe lolquote:Op maandag 23 april 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
Fijn om Ekdom te horen, dan is die kutpiraat gestopt!
Zal vanmiddag/avond eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar!
Ik heb alleen nog een foto tegoed van je achtergevel, daar ik een billenman ben
Zeker, het gaat nog lang duren voordat ik ooit een lunchbox met Alicia Kiesquote:
Whehe, plaatjesdenkerquote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een piratenvlag uit een kut lol. Ahoy schatten zoeken op de mannenmelkzee weehe lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |