Het is niet ze erg dat ik later ben als ik maar 8 uur werk. Dus ik ben gewoon later thuis.quote:
Dat werkt niet zo bij mij haha dan zitten die kids ook tot laterquote:Op maandag 23 april 2012 07:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet ze erg dat ik later ben als ik maar 8 uur werk. Dus ik ben gewoon later thuis.
Mee eens. Maandagmorgen gaat het hem gewoon niet worden..quote:Op maandag 23 april 2012 09:10 schreef JK1982 het volgende:
Zo.. de 1e dubbele espresso heb ik nog niet achter de kiezen, of ik heb maar vast voor een refill gezorgd..
Moet wel zorgen dat het cafeïnegehalte een beetje op peil blijft natuurlijk
Ik was vanmorgen gewoon serieus om 5.30 al wakker ofzo, alleen nadat ik me nog even omgedraaid had was het opeens 7.25quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mee eens. Maandagmorgen gaat het hem gewoon niet worden..
Ik mag weer tot na vijven vandaag, dus wanneer ik aankom is niet zo van belangquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen gewoon serieus om 5.30 al wakker ofzo, alleen nadat ik me nog even omgedraaid had was het opeens 7.25Ik wist dat ik langzaam was, maar zó langzaam?
Anyway, half uurtje te laat op het werk, maar gelukkig zijn ze niet zo moeilijk
Schoonheid! Lekker geslapen?quote:
Wow!! dat ik dat mag mee maken zo op de "vroege" maandag ochtendquote:
Heerlijk! Had nog wel wat langer willen blijven liggen...quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wow!! dat ik dat mag mee maken zo op de "vroege" maandag ochtend![]()
Ik heb goed geslapen hoor dank jeJij ook schat??
Gewoon nog een keer omdraaienquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk! Had nog wel wat langer willen blijven liggen...
Had ik al gedaan. Maar nog wat langer vond mijn wekker dan weer niet goed.quote:
Begrijpelijk, maar volgende keer gewoon doen zoals JK het doet hahaha..quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag weer tot na vijven vandaag, dus wanneer ik aankom is niet zo van belang
Weet ik, maar ik heb een drukke week voor de boegquote:
Ach, maar daarna wat leuks in het vooruitzicht, toch? Hoewel ook drukquote:Op maandag 23 april 2012 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een drukke week voor de boeg
Heel leuke dingenquote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, maar daarna wat leuks in het vooruitzich, toch? Hoewel ook druk
Lekker bezig jijquote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb er wel zin in iig!
Misschien dat ik daarom omheen nog wel wat dagen vrijneem..
Neuh, dat moet eigenlijk straks effe..quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Lekker bezig jij![]()
kan je doenhad je die dag erna al vrij gevraagd?
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uitquote:
is bijna hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uit
Ja, en ik had "bijna" de loterij gewonnen.....quote:
Maar nog niet helemaalquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, en ik had "bijna" de loterij gewonnen.....
Ohh dat zou echt vervelend zijn heel die keuken eruitquote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie even duimen?? De woningbouw komt vandaag bij mijn (diepvries)keukenblok kijken. In mijn keukenkastjes is het gemiddeld 15 graden kouder dan het hoort te zijn volgens de thermosstaat in huis. Met een beetje mazzel verdoet het door alleen de plint onder het keukenblok er af te halen. Met een beetje pech gaat mijn hele keukenblok van de muur af!![]()
![]()
Mee eens.. wanneer mag ik weer terug?quote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uit
Vanavond als je thuis komt en weer midden in een gesprek zitquote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mee eens.. wanneer mag ik weer terug?
Die is onder de gordel..quote:Op maandag 23 april 2012 10:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Vanavond als je thuis komt en weer midden in een gesprek zit
![]()
![]()
Hoiiquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die is onder de gordel..
Maar oh so true..
*strafpunt noteert voor LaPeachquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoii
[..]ja sorry kon het niet laten
![]()
Jij hebt nog geen strafpuntenquote:Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ach die ene strafpunt kan er best bij
Duimt heel hard voor Ireth!quote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie even duimen?? De woningbouw komt vandaag bij mijn (diepvries)keukenblok kijken. In mijn keukenkastjes is het gemiddeld 15 graden kouder dan het hoort te zijn volgens de thermosstaat in huis. Met een beetje mazzel verdoet het door alleen de plint onder het keukenblok er af te halen. Met een beetje pech gaat mijn hele keukenblok van de muur af!![]()
![]()
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..quote:
Kladblokken zijn zoooooo 2007....quote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..
Penultimate!quote:
Vergeet je geen nieuwe inkt in je pen te toen.. anders heb je dat kladblok nog voor niks gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..
Je bent er nog trots op ook, volgens mij..quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Vergeet je geen nieuwe inkt in je pen te toen.. anders heb je dat kladblok nog voor niks gekocht
Ik weet dat alles wat jij als strafpunt benoemt nu eigenlijk best positief isquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op ook, volgens mij..![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 10:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik weet dat alles wat jij als strafpunt benoemt nu eigenlijk best positief is![]()
Ohh ik heb ze als e-boek.. In het nederlands dan wel.. vind ik net iets lekkerder weg lezenquote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil de boeken van Suzanne Collins - the hunger games kopen. Twijfel alleen nog tussen engels en nederlandstalig..
Daar gaat m'n reputatie..quote:Op maandag 23 april 2012 10:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wat? dat ik het weet, of dat het zo is![]()
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar gaat m'n reputatie..![]()
Hoewel, daar was toch al niet veel meer van over..
Ik denk dat hij meer heeft aan een dubbele espressoquote:Op maandag 23 april 2012 10:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* LaPeach een glas roosvicee toe schuift
* Rucky strafpunt smiley afstoft.quote:Op maandag 23 april 2012 10:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik weet dat alles wat jij als strafpunt benoemt nu eigenlijk best positief is![]()
Dan moet hij eens wat eerder gaan slapenquote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer heeft aan een dubbele espresso
quote:Op maandag 23 april 2012 10:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* LaPeach een glas roosvicee toe schuift
Daar heb ik er inmiddels al 3 van op, zit nu aan het water, om mijn geweten te sussenquote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer heeft aan een dubbele espresso
Nou, vooruit.. omdat je zo aandringtquote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan moet hij eens wat eerder gaan slapen![]()
Nou ok vooruit!!![]()
Zeg, ik sliep eerder dan jij hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan moet hij eens wat eerder gaan slapen![]()
Nou ok vooruit!!![]()
Kinders! Doe eens liefquote:
* krijgt zin on chocotoffs *quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als jullie lief zijn krijgen jullie een snoepje
Sweet talkquote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Wel lastig, aan de telefoon
Zal wel het najaar worden denk ik.quote:
Prik een datum, zou ik zeggenquote:
Waarom? Voorlopig uitgebowld?quote:
Nee, maar vakantieperiode komt er aan en er moet weer een datum geprikt worden. Daar gaat gewoon wat tijd overheenquote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Prik een datum, zou ik zeggen
[..]
Waarom? Voorlopig uitgebowld?
Tsja, we kunnen ook een andere activiteit verzinnen desnoods. Ideeën genoeg..
vind ik niet, je kan hier net zo makkelijk voor komend weekend wat plannen.. heel simpel hoorquote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, maar vakantieperiode komt er aan en er moet weer een datum geprikt worden. Daar gaat gewoon wat tijd overheen
Heb ik Deniz ook eens gezien, leuke foto's.quote:
quote:
die had je toch al in blijdorp gezien?quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb ik Deniz ook eens gezien, leuke foto's.
Ja maar dat was maar heel even ik had hem niet herkend.quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
die had je toch al in blijdorp gezien?
Maar je had hem ook wel lekker ingepakt met die kou.quote:
Taart eten en ezeltje prik?quote:Op maandag 23 april 2012 12:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar je had hem ook wel lekker ingepakt met die kou.
Zo nou eens denken wat ik met mijn verjaardag ga doen van het weekend.
Kunnen we weer stemmenquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
het kabinet is officieel gevallen...
Alweer? Daar is weinig aan in je eentje.quote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Taart eten en ezeltje prik?of limbodansen....
Ik lees het net maar ik zou niet weten waar ik nu op moet stemmen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
het kabinet is officieel gevallen...
Misschien kunnen we beter zelf een partij oprichten.quote:Op maandag 23 april 2012 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen we weer stemmen
Johan Vlemmix doet mee aan verkiezingen
Valt weinig over te zeggen.. ze zijn geweest, hebben de plint er af getrokken.. "goh ja.. dat is de buitenmuur..." en weg waren ze weer?quote:Op maandag 23 april 2012 12:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik dacht, haaa Ireth! Nieuws over de keuken! Niet dus
Ja vertel eens wat nieuwsquote:
quote:
Ik ben altijd lief, krijg ik nu een snoepje??quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als jullie lief zijn krijgen jullie een snoepje
Ik zal wederom op Roemer stemmen.. Goeie gozer!quote:Op maandag 23 april 2012 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen we weer stemmen
Johan Vlemmix doet mee aan verkiezingen
quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zal wederom op Roemer stemmen.. Goeie gozer!
* lolly geeft *quote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef LaPeach het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van een wereldreis langs het gemeentehuis pffff
[..]
Ja vertel eens wat nieuws
[..]
[..]
Ik ben altijd lief, krijg ik nu een snoepje??![]()
* lief teruglachtquote:
Echt? Hm.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zal wederom op Roemer stemmen.. Goeie gozer!
Mijn dag kan niet meer stuk, eerst vanmorge en nu ditquote:
Ja ben het wel met je eens wordt wel iets te klef eigenlijk hequote:Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Brrrrrrrr dit topic. Get a room you two!
Nouhou.....quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk, eerst vanmorge en nu dit
[..]
Ja ben het wel met je eens wordt wel iets te klef eigenlijk he![]()
Nou Merlijn stop daar eens mee
quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
of zullen we Scorpie gewoon laten lullen??
Misschien moet hij maar weer achter Jaleesa aan gaan, bezigheidstherapiequote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik zet zo een topic report en dan komen de mods jullie aanpakken!quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* geeft Rucky alvast een reep chocola.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik zet zo een topic report en dan komen de mods jullie aanpakken!
quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik zet zo een topic report en dan komen de mods jullie aanpakken!
* Ireth maakt een pan soep voor Rucky...quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* geeft Rucky alvast een reep chocola.
Valt me nou weer tegen van je Ireth....quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth maakt een pan soep voor Rucky...
Go Scorpie!!! Pak ze!!
Yeah ik grijp zequote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Go Scorpie!!! Pak ze!!
Pardon, je laat nu al je broek zakken voor LaPeach? Pfffffff pervert!quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Valt me nou weer tegen van je Ireth....
* Merlijn gaat demonstratief voor LaPeach staan met zijn indrukwekkende verschijning...
Het is dat ik niet zo bang aangelegd ben want andersquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pardon, je laat nu al je broek zakken voor LaPeach? Pfffffff pervert!
Je kunt het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pardon, je laat nu al je broek zakken voor LaPeach? Pfffffff pervert!
Altijd goed.quote:
* LaPeach geeft cola aan Scorpie en probeerd het goed te makenquote:
Vooruit, het zij je vergeven. Als Merlijn zijn broek weer dicht ritst kunnen we weer verder.quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* LaPeach geeft cola aan Scorpie en probeerd het goed te maken
Mijn broek is niet naar beneden geweest. Wie is er nou de pervertquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, het zij je vergeven. Als Merlijn zijn broek weer dicht ritst kunnen we weer verder.
Ik heb niks gezien iigquote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn broek is niet naar beneden geweest. Wie is er nou de pervert
Dat was ik niet hoor, dat is Merlijn 'Sticky Fingers' die naast je in bed ligt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien iig![]()
Maar ben blij dat je het me hebt vergeven Scorpieanders had ik weer een nacht slecht geslapen
Ah, altijd leuk. Zelf niet betalen en dan gaan dreigen....quote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
Zo, gaat weer lekker hier
Hier ook trouwens, net telefonisch een bedreiging gehad van een of andere k*t-debiteur..
Tuig is het.. afschieten die handel!
Er lag niemand vannacht naast me....quote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, dat is Merlijn 'Sticky Fingers' die naast je in bed ligt.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* geeft Rucky alvast een reep chocola.
Hm, jullie waren net op tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Go Scorpie!!! Pak ze!!
Ohh nou dan weet jij meer als ik want mijn bed is anders altijd leeg hoorquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, dat is Merlijn 'Sticky Fingers' die naast je in bed ligt.
Niemand die je even warm houdt of een slaapliedje voor je zingt?quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh nou dan weet jij meer als ik want mijn bed is anders altijd leeg hoor
Ja erg he..quote:Op maandag 23 april 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niemand die je even warm houdt of een slaapliedje voor je zingt?
Ik voel met je mee.![]()
Ja maar je hebt wel een heel bed voor jezelf, geen last van andermans gesnurk of koude voeten.quote:
Jaa maar een groot bed is ook een koud en leeg bedquote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel een heel bed voor jezelf, geen last van andermans gesnurk of koude voeten.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef JK1982 het volgende:
Beter samen koude voeten, dan alleen koude voeten
Tempting..quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik vanavond bij jou, of jij bij mij?
Lastig want? kwam je niet vanavond dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting..
Maar beiden wordt lastig denk ik.. Wordt nogal krap in een 1-persoons bed, en ja.. de andere optie..
Een 2 persoonbed is toch wel relaxed voor je alleen kan ik zeggen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting..
Maar beiden wordt lastig denk ik.. Wordt nogal krap in een 1-persoons bed, en ja.. de andere optie..
Ja om breed uit te kunnen liggen wel, maar ik hou wel van een beetje warmte naast mequote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een 2 persoonbed is toch wel relaxed voor je alleen kan ik zeggen.
Warme kruik? Kussentjes? Of wil je gewoon een langharige brede snurkende baviaan als vent naast jequote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja om breed uit te kunnen liggen wel, maar ik hou wel van een beetje warmte naast me
Brede vent jaquote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Warme kruik? Kussentjes? Of wil je gewoon een langharige brede snurkende baviaan als vent naast je
En bedankt!quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Warme kruik? Kussentjes? Of wil je gewoon een langharige brede snurkende baviaan als vent naast je
Ik zal wel weer even als mod inloggen. Momentje...quote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je ondertussen al onderweg was naar LaPeachquote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal wel weer even als mod inloggen. Momentje...
Na mijn werk is ze de eerste.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je ondertussen al onderweg was naar LaPeach
Dat vind 'ie volgens mij alleen maar lekker hoor Peach..quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zeg![]()
Heb ik daar zelf nog wat over te zeggen of wa?![]()
En onze afspraak danquote:Op maandag 23 april 2012 14:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat vind 'ie volgens mij alleen maar lekker hoor Peach..
quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
En onze afspraak dan![]()
Valt me weer van je tegen![]()
Ik had speciaal het plekje voor jou vrijgelaten
Het ging om Scorpie. Jij wou alleen wat warmte in bed.quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zeg![]()
Heb ik daar zelf nog wat over te zeggen of wa?![]()
Dr. Snuggles!quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn loopt nu met veiligheidsbril,witte jas en een ipad en laptop in een lab....
Ok ok sorryquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ging om Scorpie. Jij wou alleen wat warmte in bed.![]()
* Rucky op zoek gaat naar een warmwater kruik.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn loopt nu met veiligheidsbril,witte jas en een ipad en laptop in een lab....
Zo zie ik er wel uit inderdaadquote:
Zei je dat nou tegen jezelf in de spiegel?quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt..
* JK1982 maar weer afdruipt met de staart tussen de benen..
Nou?quote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heus niet![]()
Ik weet heel goed wat ik wil
Ja dat ga ik hier vertellenquote:
Hoezo, heb jij wel opgelet de afgelopen SC's? Alles gaat hier over tafelquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier vertellen![]()
enige vorm van privacy is toch wel gewenst
Als je het kwijt wilt mag het ook per PM hoorquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier vertellen![]()
enige vorm van privacy is toch wel gewenst
Ik heb jou anders nog niet over de tafel voorbij zien komenquote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij wel opgelet de afgelopen SC's? Alles gaat hier over tafel
Nieuwschierig??quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je het kwijt wilt mag het ook per PM hoor
Altijd!quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog niet over de tafel voorbij zien komen
[..]
Nieuwschierig??
Oh, vast wel...quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog niet over de tafel voorbij zien komen
* mompelt iets over naakt en tafelquote:
Ef en toe lees je idd dingen waarvan ik denk: dat hoef ik niet te weten hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij wel opgelet de afgelopen SC's? Alles gaat hier over tafel
Of dm.quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je het kwijt wilt mag het ook per PM hoor
Oh, kan dat dan? Dan mag ik ook wel eens gaan opschonenquote:Op maandag 23 april 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of dm.Ik heb net de grootte aangepast want hij begon een beetje vol te raken.
Ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach zit zich gniffelend te vermaken
En dan durven mannen wat over vrouwen te zeggen![]()
Werken doe je om geld te verdienen maar het werk moet idd wel leuk zijn. Wat voor een werk zoek je eigenlijk?quote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef LaPeach het volgende:
Als het echt zo erg is wordt het idd tijd om iets anders te zoeken
Nouja, ik heb in het verleden o.a. auto's verkocht, en dat vond ik altijd wel erg leuk..quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werken doe je om geld te verdienen maar het werk moet idd wel leuk zijn. Wat voor een werk zoek je eigenlijk?
Ja geld is uiteraard ook belangrijk, maar zonder sfeer is er ook geen hol meer aan, en om dan op die manier je geld te moeten verdienen...quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werken doe je om geld te verdienen maar het werk moet idd wel leuk zijn. Wat voor een werk zoek je eigenlijk?
Tsja, de combinatie is het beste. We hebben hier best een leuke sfeer, maar het salaris en de beloningen (verhoging etc) zijn nou niet je-van-het. Maargoed, had ik maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja geld is uiteraard ook belangrijk, maar zonder sfeer is er ook geen hol meer aan, en om dan op die manier je geld te moeten verdienen...
de combi zou beter zijn en goed geld en leuke sfeer
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Wat dat betreft heb ik het getroffen. Goede baan die ook nog eens superleuk is.
Ik heb het ook wel redelijk naar mijn zin. Mijn vorige werk was ik ook veel betrokken bij de productie en dat maaktte het iets leuker.quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Wat dat betreft heb ik het getroffen. Goede baan die ook nog eens superleuk is.
De mijne al jaren.. wen er maar aanquote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Merlijn het volgende:
Nee, webdesign en -coding zeker niet doen... geeb droog brood meer mee te verdienen...
Pff. Mijn nek zit vast, wie masseert hem even los?
Tot later!quote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef JK1982 het volgende:
Heren/dames.. ik ga op huis aan!
Tot later!
Ik ben ook weer onderweg naar huis.quote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef JK1982 het volgende:
Heren/dames.. ik ga op huis aan!
Tot later!
quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb net iets voor elkaar gekregen waar ik al twee weken tegenaan hik, dus ik blijf nog even...
Ja he? Alleen jammer dat zoiets niet meteen in de ochtend gebeurtquote:
Dat heb ik ook eens gehad weken lopen klooien met een probleem en ineens viel alles op zijn plaats.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb net iets voor elkaar gekregen waar ik al twee weken tegenaan hik, dus ik blijf nog even...
Ha, dat ken ik. Hier is het altijd spoed, maar aangezien ik maar twee handen en 6 projecten heb zullen ze moeten kiezenquote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad weken lopen klooien met een probleem en ineens viel alles op zijn plaats.![]()
's avonds heeft iemand mij gewoon naar huis moeten sturen.(bleek ook dat er minder spoed bij was dan mij verteld werd)
Ik zei ook altijd tegen mijn chef wil je het op tijd af of moet het goed zijn. Gelukkig begreep hij dat ook wel.quote:Op maandag 23 april 2012 17:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ha, dat ken ik. Hier is het altijd spoed, maar aangezien ik maar twee handen en 6 projecten heb zullen ze moeten kiezen
PC wil niet opstarten.quote:
Iets klopt er niet in deze zin.quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ben een beetje moeen zit te wachten tot vriendlief het eten klaar heeft
En dat jij uit de keuken mag.quote:
Nou ja, ok dan. *Rucky maakt de ketting even los.quote:Op maandag 23 april 2012 17:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik eet vandaag spinazie! Nu nog even aardappels halen want blijkbaar waren die hier al op!
Normaal kook ikquote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat jij uit de keuken mag.
[..]
Nou ja, ok dan. *Rucky maakt de ketting even los.
* Rucky wegduikt.
Mag ook wel weer een keerquote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef Rucky het volgende:
Toegegeven, wel lief van hem dat hij voor je kookt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef LaPeach het volgende:
En zo hoort het ook, wie het eerst thuis is mag koken![]()
Goeien avond allen
Ik ben altijd als eerste thuis. Ik heb zelfs wel eens een halfuurtje gewacht maar dat hielp niet.quote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef LaPeach het volgende:
En zo hoort het ook, wie het eerst thuis is mag koken![]()
Goeien avond allen
quote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben altijd als eerste thuis. Ik heb zelfs wel eens een halfuurtje gewacht maar dat hielp niet.
Luie wijven voedsel of niet.. lekker is het welquote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef maffemuts het volgende:
Kip gesneden en knoflookteentje geperst olie toegevoegd en staat nu te marineren in geheime kruiden... daarnaast ui en champignon gesneden en nu wachtende op manlief zodat het in de pan kan en omgebrouwseld kan worden in Kip in roomchampignon-saus met rijst en salade...
(ja ja k weet... luie wijven voedsel)
Dat wel, maar ik zou het toch wel weer eens leuk vinden om voor iemand te moeten koken.quote:Op maandag 23 april 2012 18:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja herkenbaar maarja je raakt er aan gewend
Had groep 3 vandaag, waren zooo onrustig en druk, niet gezellig!quote:Op maandag 23 april 2012 18:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja herkenbaar maarja je raakt er aan gewend
[..]
Luie wijven voedsel of niet.. lekker is het wel
* LaPeach zwaait terug naar belle
Hoe was het met de kleuters vandaag
Ohh dat is minderquote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Had groep 3 vandaag, waren zooo onrustig en druk, niet gezellig!
Jep, ach denken maar zo, bijna vakantiequote:
Hahaha lief tegen elkaar, maar niet tegen jou?quote:Op maandag 23 april 2012 18:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, ach denken maar zo, bijna vakantieZe waren op zich wel lief tegen elkaar, dat was wel heel fijn!
Niet luisteren enzoquote:Op maandag 23 april 2012 18:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahaha lief tegen elkaar, maar niet tegen jou?nouja idd bijna vakantie
Met die ketting kan ik dus nu slaan;)quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat jij uit de keuken mag.
[..]
Nou ja, ok dan. *Rucky maakt de ketting even los.
* Rucky wegduikt.
Neeh want het andere eind houd ik in mijn hand.quote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met die ketting kan ik dus nu slaan;)
Als Yska voor je moet koken dan laat ik de ketting wel even vieren.quote:Op maandag 23 april 2012 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Het heeft wel wat, om half zeven naar huis en dan in 25 minuten thuis zijn....![]()
Eens even bedenken wat ik ga eten vandaag...
Dat is ongetwijfeld heel lekker, maar voordat ze hier is of ik daar, is het koud.... Maar je mag haar hoe dan ook loslaten hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als Yska voor je moet koken dan laat ik de ketting wel even vieren.
Een goede ruk aan de ketting doet wonderen. Maar ok dan.quote:Op maandag 23 april 2012 18:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld heel lekker, maar voordat ze hier is of ik daar, is het koud.... Maar je mag haar hoe dan ook loslaten hoor.
En weer geen spatje hier.quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef Merlijn het volgende:
Zo... Hier regent het al aardig....
Kijken wat we vanavond eens gaan doen.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef Merlijn het volgende:
Heb jij ook onweer? Hier zie je echt zo'n wolkenbank aan komen zetten en volgens buienradar regent het hier rond 19.35quote:Op maandag 23 april 2012 19:12 schreef Merlijn het volgende:
quote:
Nog niet...quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb jij ook onweer? Hier zie je echt zo'n wolkenbank aan komen zetten en volgens buienradar regent het hier rond 19.35
Have fun!quote:
Hier nog steed geen spatje terwijl Merlijn niet eens zover bij mij vandaan woont.quote:
Regent hier ook flink....quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hier nog steed geen spatje terwijl Merlijn niet eens zover bij mij vandaan woont.
[ afbeelding ]
Stof met draad en een naaimachine, wat? Ik blader nog even door mijn boek met patronen heen. Het wordt niet heel moeilijk... Ik heb soms wat ruzie met mijn naaimachine dus eerst maar wat makkelijks. Er zit ook wat stof in dus hij is extra gevoelig. Binnenkort maar eens weg brengen naar de naaimachine reparateur.. (au in portemonnee)quote:
Mij moeder maakte veel kleding zelf en ik kon ook wel aardig overweg met de naaimachine. Het waren wel leuke momenten als de buurvrouw aan de deur kwam en ik zei: geef maar even aan mij dan doe ik het wel want ma is even weg.quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Stof met draad en een naaimachine, wat? Ik blader nog even door mijn boek met patronen heen. Het wordt niet heel moeilijk... Ik heb soms wat ruzie met mijn naaimachine dus eerst maar wat makkelijks. Er zit ook wat stof in dus hij is extra gevoelig. Binnenkort maar eens weg brengen naar de naaimachine reparateur.. (au in portemonnee)
quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij moeder maakte veel kleding zelf en ik kon ook wel aardig overweg met de naaimachine. Het waren wel leuke momenten als de buurvrouw aan de deur kwam en ik zei: geef maar even aan mij dan doe ik het wel want ma is even weg.
Machines zijn ook een stuk begrijpelijker dan vrouwen.quote:
Gelukkig, hét bewijs dat niet alleen mannen zo zijn..quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig, hét bewijs dat niet alleen mannen zo zijn..
* JK1982 zit te zappen en ziet op RTL7 Operation Repo. Wat een dikke fake is dat toch zeg..
Kan ik allebei niet whahaquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan een gat stoppen en een knoop aannaaien, telt dat ook ?
Met een jufquote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef JK1982 het volgende:
Zometeen om 20.30 komt 'Knowing' op SBS6, voor degenen die nog zin hebben om een film te kijken.. Was volgens mij wel een aardige film..
Ik kan sowieso geen één leuk programma/serie opnoemen. Kut tv tegenwoordig.quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 zit te zappen en ziet op RTL7 Operation Repo. Wat een dikke fake is dat toch zeg..
Dat is geheel wederzijdsquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hou zo van die diepgaande gesprekken van ons hè..
Ik zal jullie even alleeen laten. Belle->quote:
Nee, inderdaad.. ik kijk nog het liefst gewoon een leuke film ofzo, tv trekt me eerlijk gezegd totaal niet. Ja, behalve zoiets als Top Gear / Wheeler dealers of de MotoGP, dat vind ik nog wel eens leuk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan sowieso geen één leuk programma/serie opnoemen. Kut tv tegenwoordig.
Yesss!quote:
* belle1608 vraagt heel lief aan JK of ze een kopje thee magquote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.. ik kijk nog het liefst gewoon een leuke film ofzo, tv trekt me eerlijk gezegd totaal niet. Ja, behalve zoiets als Top Gear / Wheeler dealers of de MotoGP, dat vind ik nog wel eens leuk.
Maar verder?Bar weinig leuke televisie..
[..]
Yesss!
Ik ben net weer thuis en heb me maar weer op de bank verschanst. Eten is gezakt inmiddels, dus tijd voor een lekker bakkie koffie..
* JK1982 schuift een kopje heet water en de theedoos toe.. Tast toe!quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 vraagt heel lief aan JK of ze een kopje thee mag
Lekkahquote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 schuift een kopje heet water en de theedoos toe.. Tast toe!
[ afbeelding ]
20:30 In love with Sterretje Ik wil niet eens weten waarover het gaat.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.. ik kijk nog het liefst gewoon een leuke film ofzo, tv trekt me eerlijk gezegd totaal niet. Ja, behalve zoiets als Top Gear / Wheeler dealers of de MotoGP, dat vind ik nog wel eens leuk.
Cool eigenlijk hè, die oude stijl?quote:
Ben dol op het openluchtmuseum bijv. daar hebben ze ook zo'n klas nagebouwd en in Soest heb ik een keer een fotoshoot gehad in een museum, daar hadden ze ook zo'n oud klaslokaal ingericht en daar foto's gemaakt geweldig!!quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Cool eigenlijk hè, die oude stijl?
Ik hou daar wel van..
Maar wel een beetje een vage film hoor, haha! Wel leuk..
Misschien is dit dan ook wel eens grappig voor je om te gaan kijken: http://www.ambachtenmuseum.nl/quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ben dol op het openluchtmuseum bijv. daar hebben ze ook zo'n klas nagebouwd en in Soest heb ik een keer een fotoshoot gehad in een museum, daar hadden ze ook zo'n oud klaslokaal ingericht en daar foto's gemaakt geweldig!!
Daar ben ik al eens geweest is echt super gaaf!!quote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien is dit dan ook wel eens grappig voor je om te gaan kijken: http://www.ambachtenmuseum.nl/
Ben daar laatst eens geweest met de familie, en hoewel een en ander best wel rommelig is af en toe heb ik héél veel leuke oude spulletjes gezien.. Echt interessant, we kwamen echt tijd tekort!
Ik zie dat ik al weer uit de picture benquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hou zo van die diepgaande gesprekken van ons hè..
Wil je ook meedoen in onze diepgaande gesprekken? Mag hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zie dat ik al weer uit de picturen ben
Jij bent NOOIT uit the picture, dat weet je..quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zie dat ik al weer uit de picturen ben
Ik ben geboren en getogen in Soest en ik weet precies waar je bent geweest. Eng he.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ben dol op het openluchtmuseum bijv. daar hebben ze ook zo'n klas nagebouwd en in Soest heb ik een keer een fotoshoot gehad in een museum, daar hadden ze ook zo'n oud klaslokaal ingericht en daar foto's gemaakt geweldig!!
* Opschrikt, heenrent en dikke knuffel geeft *quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zie dat ik al weer uit de picture ben
quote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij bent NOOIT uit the picture, dat weet je..
Gelukkigquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wil je ook meedoen in onze diepgaande gesprekken? Mag hoor![]()
Ahhh lief van je!!quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Opschrikt, heenrent en dikke knuffel geeft *
Haha, wat leuk!quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest is echt super gaaf!!
Zoveel musea heeft Soest volgens mij ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Soest en ik weet precies waar je bent geweest. Eng he.
onherkenbaar..quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zoveel musea heeft Soest volgens mij ook niet[ afbeelding ] ik in het rood, met de paraplu
* belle1608 ziet een leuk uitjequote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Haha, wat leuk!![]()
Ik heb echt m'n ogen uitgekeken daar..
Hele toffe foto Belle!quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zoveel musea heeft Soest volgens mij ook niet[ afbeelding ] ik in het rood, met de paraplu
't Begint hier nu ook fris te worden trouwens.. Maargoed, ik zit dan ook nog in m'n korte mouwenquote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 ziet een leuk uitje
Dat liedje zingen wij ook!!
* belle1608 een warme deken geeft aan JKquote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Begint hier nu ook fris te worden trouwens.. Maargoed, ik zit dan ook nog in m'n korte mouwen
* LaPeach geeft dekentje aan JK1982quote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Begint hier nu ook fris te worden trouwens.. Maargoed, ik zit dan ook nog in m'n korte mouwen
quote:
Dat wordt wel héél cozy zo! Heerlijk warm..quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 een warme deken geeft aan JK
2 zielen 1 gedachte??quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 een warme deken geeft aan JK
Soest is veel ouder dan gedacht wordt en er is best veel historie te vinden. Iig is het luchtvaartmuseum zeker aan te raden, ook voor kinderen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zoveel musea heeft Soest volgens mij ook niet![]()
ben ik ook al eens geweestquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soest is veel ouder dan gedacht wordt en er is best veel historie te vinden. Iig is het luchtvaartmuseum zeker aan te raden, ook voor kinderen.
Dat is leuk jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soest is veel ouder dan gedacht wordt en er is best veel historie te vinden. Iig is het luchtvaartmuseum zeker aan te raden, ook voor kinderen.
Die eindigt heel erg zieligquote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef JK1982 het volgende:
Zometeen om 20.30 komt 'Knowing' op SBS6, voor degenen die nog zin hebben om een film te kijken.. Was volgens mij wel een aardige film..
Ssssst!quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die eindigt heel erg zieligGejankt heb ik er bij... gejankt!!! Wel met mijn snoepje N. Cage
![]()
Ah, dat mag.. ik pink ook wel eens een traantje weg als ik helemaal in de film zit..quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, dat mag.. ik pink ook wel eens een traantje weg als ik helemaal in de film zit..
Ik know, i know..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |