Het is niet ze erg dat ik later ben als ik maar 8 uur werk. Dus ik ben gewoon later thuis.quote:
Dat werkt niet zo bij mij haha dan zitten die kids ook tot laterquote:Op maandag 23 april 2012 07:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet ze erg dat ik later ben als ik maar 8 uur werk. Dus ik ben gewoon later thuis.
Mee eens. Maandagmorgen gaat het hem gewoon niet worden..quote:Op maandag 23 april 2012 09:10 schreef JK1982 het volgende:
Zo.. de 1e dubbele espresso heb ik nog niet achter de kiezen, of ik heb maar vast voor een refill gezorgd..
Moet wel zorgen dat het cafeïnegehalte een beetje op peil blijft natuurlijk
Ik was vanmorgen gewoon serieus om 5.30 al wakker ofzo, alleen nadat ik me nog even omgedraaid had was het opeens 7.25quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mee eens. Maandagmorgen gaat het hem gewoon niet worden..
Ik mag weer tot na vijven vandaag, dus wanneer ik aankom is niet zo van belangquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen gewoon serieus om 5.30 al wakker ofzo, alleen nadat ik me nog even omgedraaid had was het opeens 7.25Ik wist dat ik langzaam was, maar zó langzaam?
Anyway, half uurtje te laat op het werk, maar gelukkig zijn ze niet zo moeilijk
Schoonheid! Lekker geslapen?quote:
Wow!! dat ik dat mag mee maken zo op de "vroege" maandag ochtendquote:
Heerlijk! Had nog wel wat langer willen blijven liggen...quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wow!! dat ik dat mag mee maken zo op de "vroege" maandag ochtend![]()
Ik heb goed geslapen hoor dank jeJij ook schat??
Gewoon nog een keer omdraaienquote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk! Had nog wel wat langer willen blijven liggen...
Had ik al gedaan. Maar nog wat langer vond mijn wekker dan weer niet goed.quote:
Begrijpelijk, maar volgende keer gewoon doen zoals JK het doet hahaha..quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag weer tot na vijven vandaag, dus wanneer ik aankom is niet zo van belang
Weet ik, maar ik heb een drukke week voor de boegquote:
Ach, maar daarna wat leuks in het vooruitzicht, toch? Hoewel ook drukquote:Op maandag 23 april 2012 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een drukke week voor de boeg
Heel leuke dingenquote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, maar daarna wat leuks in het vooruitzich, toch? Hoewel ook druk
Lekker bezig jijquote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb er wel zin in iig!
Misschien dat ik daarom omheen nog wel wat dagen vrijneem..
Neuh, dat moet eigenlijk straks effe..quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Lekker bezig jij![]()
kan je doenhad je die dag erna al vrij gevraagd?
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uitquote:
is bijna hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uit
Ja, en ik had "bijna" de loterij gewonnen.....quote:
Maar nog niet helemaalquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, en ik had "bijna" de loterij gewonnen.....
Ohh dat zou echt vervelend zijn heel die keuken eruitquote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie even duimen?? De woningbouw komt vandaag bij mijn (diepvries)keukenblok kijken. In mijn keukenkastjes is het gemiddeld 15 graden kouder dan het hoort te zijn volgens de thermosstaat in huis. Met een beetje mazzel verdoet het door alleen de plint onder het keukenblok er af te halen. Met een beetje pech gaat mijn hele keukenblok van de muur af!![]()
![]()
Mee eens.. wanneer mag ik weer terug?quote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, ik heb me niet verslapen.... Ik wilde alleen mijn bed niet uit
Vanavond als je thuis komt en weer midden in een gesprek zitquote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mee eens.. wanneer mag ik weer terug?
Die is onder de gordel..quote:Op maandag 23 april 2012 10:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Vanavond als je thuis komt en weer midden in een gesprek zit
![]()
![]()
Hoiiquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die is onder de gordel..
Maar oh so true..
*strafpunt noteert voor LaPeachquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoii
[..]ja sorry kon het niet laten
![]()
Jij hebt nog geen strafpuntenquote:Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ach die ene strafpunt kan er best bij
Duimt heel hard voor Ireth!quote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie even duimen?? De woningbouw komt vandaag bij mijn (diepvries)keukenblok kijken. In mijn keukenkastjes is het gemiddeld 15 graden kouder dan het hoort te zijn volgens de thermosstaat in huis. Met een beetje mazzel verdoet het door alleen de plint onder het keukenblok er af te halen. Met een beetje pech gaat mijn hele keukenblok van de muur af!![]()
![]()
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..quote:
Kladblokken zijn zoooooo 2007....quote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..
Penultimate!quote:
Vergeet je geen nieuwe inkt in je pen te toen.. anders heb je dat kladblok nog voor niks gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet.. Ik moet straks even langs de boekhandel om een nieuw kladblok te halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |