SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Maar je bent wel MIJN neger.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niemands neger, mensen zijn mijn negers
Ik stop je in een kooitje en geef je elke dag een kip.quote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niemands neger, mensen zijn mijn negers
KFC mag ik hopen?quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik stop je in een kooitje en geef je elke dag een kip.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet dood jongen, dat was een cover-up.quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Trollscience het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie
Ben ik toch ook?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat als God nu een frequent poster in ARG7 was?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Graag, rawr.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Trollscience het volgende:
Ik weet dat het moeilijk te verwerken is Cos... Je zit duidelijk in de ontkenningsfase, mijn stiefvader heeft in een inrichting gewerkt, we komen hier samen uit, OK?
Iewlquote:
Mijn vriend is een neger?quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee dat word je van je negervriendje.
Kash een neger noemenquote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee dat word je van je negervriendje.
Maak hem zwart met schoenpoetsquote:Op maandag 23 april 2012 12:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb een baard en die is een beetje ginger..
Ik vind dat echt meevallenquote:
Als jij meedoet dan doe ik ook mee.quote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Beach het volgende:
Johan Vlemmix doet mee aan verkiezingen
zal ik mailen dat ik wel wil
stel de kans dat ik op een goede plaats kom en word gekozen, dan kan ik lekker aanspraak maken op de wachtgeldregeling
http://www.johanvlemmix.nl/boekingen/contact-met-johanquote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als jij meedoet dan doe ik ook mee..
Eentje is wel open nu maar de ander is alleen achter open, snapjequote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind dat echt meevallendichtgegroeide gaatjes zijn zo open.
Geache Johan,quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.johanvlemmix.nl/boekingen/contact-met-johan
Even een goede tekst verzinnen.
Oh als het rood en opgezwollen is zou ik het maar even met rust latenquote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eentje is wel open nu maar de ander is alleen achter open, snapje) buh en rood en opgezwollen
Geen idee wat die standpunten zijn, maar het is een beginquote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geache Johan,
Wij zijn Cosmo en Beach, twee studenten met een liefde voor de politiek en wij staan volledig achter uw standpunten.
Ik denk dat Johan daar zelf ook nog niet helemaal over nagedacht heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee wat die standpunten zijn, maar het is een begin
quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan daar zelf ook nog niet helemaal over nagedacht heeft.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet kamer opruimen. Gaat nagels lakken.
Saampjes FOK!ken?quote:
Echt?quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Ohja en ik ga frituren met Beach, daarna samen FOK!ken.
Kinkyquote:
Gewoon op de geur van kroketten afgaanquote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt?moet je me wel op tijd je adres geven
Bier en seks.quote:Op maandag 23 april 2012 14:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het wel een strak plan om te meeten bij Psycho. Kroketten en zeelucht, wat wil een man nu nog meer op Q-day?
Met als toevoeging met een vrouwmensch, heeft PtR behalve broertjes ook zusjes?quote:
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Met als toevoeging met een vrouwmensch, heeft PtR behalve broertjes ook zusjes?
1, maar die is te oud.quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Met als toevoeging met een vrouwmensch, heeft PtR behalve broertjes ook zusjes?
En dat parasolletje erdoorheen steken ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pectuscocktail met een rietje en parasolletje.
3 en een half.quote:
quote:
Decenniaquote:
Als een man en een vrouw heel erg van elkaar houden...quote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 12, wat zijn naaktfoto's?
En waar binnen?
Oh jum.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom binnenkort wel langs, dan kun je er zelf een paar maken.
Stuur jij ze maar eerst, krijg je er wel een terug.quote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 12, wat zijn naaktfoto's?
En waar binnen?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stuur jij ze maar eerst, krijg je er wel een terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Jawel, maar niet op zo'n manier hoe jullie het zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als een man en een vrouw heel erg van elkaar houden...
Heb je dit gesprek nog niet met paps en mams gehad?
Ik heb ze naar Cash gestuurd, en nu?quote:Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stuur jij ze maar eerst, krijg je er wel een terug.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op zo'n manier hoe jullie het zeggen
Nu krijg je naaktfoto's van hem terugquote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ze naar Cash gestuurd, en nu?
Hij stuurde een foto van een worst terugquote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu krijg je naaktfoto's van hem terug
Ik heb hier tijgernoten waar jij wel een foto van magquote:Op maandag 23 april 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij stuurde een foto van een worst terug![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier tijgernoten waar jij wel een foto van mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier tijgernoten waar jij wel een foto van mag
quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Maar ook incl. bokworst jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na, bacon kaas.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik weet zelf ja.quote:Op maandag 23 april 2012 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ook incl. bokworst jwz
[..]
Na, bacon kaas.
Wel foto's sturen als je terug komt heh.quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet zelf ja.
Nu ga ik stage lopen
Dagdag
Mag ik proeven?quote:Op maandag 23 april 2012 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ook incl. bokworst jwz
[..]
Na, bacon kaas.
Kom maar langs Babsie.quote:
Dat was wel belachelijk jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
DankjeJa die cameraman was wel een prutser, hij fimde alleen de slaggitarist, de zanger en de drummer en ik en de bassist werden eigenlijk genegeerd
Rood/Wit toch wel omdat Ajax kampioen gaat worden ?quote:
Tja, 't is maar een getal hèquote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Volwassen voor een 20-jarige hoor.
quote:
okquote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Furdinand het volgende:
Oh, en internet comment etiquette niet kennen
Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen. En je bewaren, heeeel goed bewaren. En dan telkens even kijken, heel voorzichtig even kijken. En dan telkens even kijken, en een zoen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef Trollscience het volgende:
omg een kusje van fur de charmante twintiger![]()
![]()
![]()
.
Haten op Vargquote:
quote:Klinkerbotsing
♥
Wat liefde wel niet kan doenquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wou ik er niks van zeggen, maar na 402 keer vind ik het wel genoeg. Vroeger hadden we wel vaker van die taferelen dat mensen constant kwamen binnenhuppelen voor een begroeting en dan echt vaak. Dat willen we niet, daarvoor hebben we toen huisregels opgesteld.
Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
ZIe je. Dus, als je alleen maar komt om 'y0' te zeggen, dan hoef je niet posten.
kusquote:
Herkenbaar, heeft mijn vriendin ook last vanquote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft moeite met mn erectiestoornissen
okequote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft moeite met mn erectiestoornissen
Nutella.quote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat smeer jij op je gezicht na het scheren beach?
Picaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PicawutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vrouw weet hoe ze een man moet verwennenquote:Op maandag 23 april 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga een keer ook mn gezicht insmeren met nutellaen dan mag jan het aflikken
Hooguit 1 keer per drie maanden aftershave, verder nooit wat.quote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat smeer jij op je gezicht na het scheren beach?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 18:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze vrouw weet hoe ze een man moet verwennen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Hooguit 1 keer per drie maanden aftershave, verder nooit wat.
okequote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Beach het volgende:
Maar ik heb een probleemloze huid dus dat maakt me niet zoveel uit ook.
Nooit te droog of te vochtig nooit puistjes enz.
Ik heb geen meisje om lekker voor te ruikenquote:Op maandag 23 april 2012 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]spreekt elkaar tegen joh
[..]![]()
[..]
[..]
okelekker
waarom zo weinig aftershave dan?
ruiktlekkertog
voor jezelf toch..quote:Op maandag 23 april 2012 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen meisje om lekker voor te ruiken
Lekker naar kroketquote:
Je ruikt naar weeabooquote:
Jij klinkt anaal gefrustreerd.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
([ afbeelding ])
Like a sir.
hhaha jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier een directe link naar GoT.
http://gathering.tweakers.net/
quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
wazzer met al die ectojongetjes in die topicje dan?
ecto's zijn wel geil jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De abs van Beach zijn ook ongelooflijk baas.
Mensen die zogenaamd vrienden zijn maar nooit zelf contact zoeken met je. Maar je wel uitnodigen op hun verjaardag, na elkaar maanden niet gesproken te hebben. Flikker toch op.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen die zogenaamd vrienden zijn maar nooit zelf contact zoeken met je. Maar je wel uitnodigen op hun verjaardag, na elkaar maanden niet gesproken te hebben. Flikker toch op.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het sneue? is dat het wel zo voelt.
quote:
Niet colaquote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
.
Oke nu terug naar de orde van de dag: Chips eten en colaaaaatje erbij of niet?
sowiesoquote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
.
Oke nu terug naar de orde van de dag: Chips eten en colaaaaatje erbij of niet?
Viesquote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Past bij mijn UI.
[..]
Whyyyy, bij chips hoort cooooola.
Fantaaaaquote:
Jij bazinquote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FantaaaaMijn lievelingsdrankje ook, maar mn moeder koopt liever cola dan fanta. Snap jij dat?
Vargquote:
dit jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.Vroeger ook altijd fanta en cola mixen.
Die gekke weaboo's verkopen dit niet in Nederland.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bazin![]()
Waarom dan?Dat hoort toch niet
Ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ptr heeft natuurlijk sexytimes met die man gehad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |