Baas...quote:
Nah, ik denk helemaal kortgekniptquote:Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
Rood, kort, lekker pittig!![]()
Zonder gekheid; gewoon een stukkie eraf
Te kort zou ik iig niet doen, zonde!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nah, ik denk helemaal kortgekniptniet geschoren dan is het overal even lang..
michiel de ruyter lolquote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Met kerst had ik nog een langere sik!
[ afbeelding ]
dat sikje is niks vergeleken met mijn sik van een jaar of 3 geleden. en nee, daar zijn geen pics van.quote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Met kerst had ik nog een langere sik!
[ afbeelding ]
Wel waar, leugensquote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat sikje is niks vergeleken met mijn sik van een jaar of 3 geleden. en nee, daar zijn geen pics van.
kloptquote:
Ik heb hem er pas in februari afgeschoren, hij was nog langer!quote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat sikje is niks vergeleken met mijn sik van een jaar of 3 geleden. en nee, daar zijn geen pics van.
Thanx!quote:
Kijk lief Wolfje, daarom haat ik het hier... Ze zijn veel te kritischquote:
Wat zal ik nou met m'n haar doen?quote:Op zondag 22 april 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk lief Wolfje, daarom haat ik het hier... Ze zijn veel te kritisch
Kritisch doch rechtvaardig.quote:Op zondag 22 april 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk lief Wolfje, daarom haat ik het hier... Ze zijn veel te kritisch
er merels in laten nestelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |