Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
geen reclames hè. Bij ons drie coaches = drie weken. Zonder reclame kunnen vier coaches in twee wekenquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
Volgende week al liveshow?! Dat gaat snel
!
ze hebben geen keusquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
Volgende week al liveshow?! Dat gaat snel
!
ja, dattes...quote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef Day het volgende:
Ben net klaar met kijken, liep 20 minuten achter, en kwam tot de volgende conclusies:
- Vond de kandidaten van gisteren beter
- Hoe harder je schreeuwt, hoe beter
- Will heeft hele slechte kandidaten, hij mag blij zijn met die gospelneger
- Danny, hoe cute hij ook is, maak hele vreemde keuzes
quote:The Voice had even more viewers for its first Sunday edition with an audience of 10.09 million, a 38.5% share of the audience between 7.30pm and 9pm.
BBC1's hit show revealed which 20 of the original 40 acts would make it through to the live rounds, and peaked with 11.35 million viewers.
The Voice beat the return of ITV1's Brenda Blethyn detective drama Vera, which had 4.77 million viewers, an 18.3% share, between 8pm and 10pm.
Ik ben er ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
ik weet nog niet of ik er zaterdag ben...
Ben sowieso niet thuis (weekendje weg naar de zuiderburen) en weet niet of ze BBC1 op de hotelkamer hebben
(en of ik als het begint wel op de hotelkamer ben, vermoed dat we dan nog aan het eten zijn). Neem iig wel mijn tablet mee
Zondagavond ben ik er trouwens wel want dan ben ik weer thuis.
zaterdag is de liveshowquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
Ben sowieso niet thuis (weekendje weg naar de zuiderburen) en weet niet of ze BBC1 op de hotelkamer hebben
(en of ik als het begint wel op de hotelkamer ben, vermoed dat we dan nog aan het eten zijn). Neem iig wel mijn tablet mee
Ik ben er ook niet bij, de komende twee weken. Vriendin van me uit de VS is hier, we gaan van hot naar her.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
In Engelandquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Waar worden de liveshows gehouden?
Veel plezier dan maarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bij, de komende twee weken. Vriendin van me uit de VS is hier, we gaan van hot naar her.
Gohquote:
Hmm jammer, ik moet het wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh
Hier staat precies hoe het programma is ingedeeld, van audities tot de finale. Geen lokaties en ook niet hoe je je kunt opgeven als publiek.
quote:
Nee heb al gekeken, helemaal niksquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
Missschien staat het gewooon wel op de web-site
Wow Thx !!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:10 schreef ZaZoe het volgende:
The Voice Live shows to be held at Elstree Studios!!
according to wikipedia and another tv forum the live shows are gonna be at elstree studios instead of fountain or tv centre!!
is this a good move! isn't elstree studios bigger than either of those! the BBC are splashing out it seems!
apparently they are building the set in a few weeks and it's going to be bigger!
"The live shows are all definitely happening at Elstree - I'm working the Battle Rounds currently at Fountain and the set is coming out tomorrow night. They're building a new variation of the set which is bigger at Elstree for the lives in a few weeks time."
https://twitter.com/#!/elstreestudios
Ik heb me geregistreerd en hier staat het volgende:quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze site gevonden maar ik zie nog steeds niet waar het wordt opgenomen. Ik kan het in de kalender ook niet vinden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me geregistreerd en hier staat het volgende:
Location | FOUNTAIN STUDIOS, WEMBLEY HA9
Ja dus ik denk dat die battles in die andere studio's zijn geweest ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]Ah je kunt het dus alleen zien als je je registreert, dat had ik niet gedaan.
veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:36 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er niet vanavond... Straks naar VanVelzen
heineken music hall?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:36 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er niet vanavond... Straks naar VanVelzen
Nog niet. Ik vond dat de coaches bij de audities teveel opelkaar zaten te letten en veel kandidaten vielen me na de blind auditions nogal tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er meer mensen die dit de beste "The Voice" reeks tot nu toe vinden?
Wat is je favoriet dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet. Ik vond dat de coaches bij de audities teveel opelkaar zaten te letten en veel kandidaten vielen me na de blind auditions nogal tegen eigenlijk.
De show zelf, het decor, etc. vind ik er wel heel tof uitzien.
Als deze is afgelopen kan ik je dat zeggen, al vond ik VOH 1 erg goed, maar dat komt misschien omdat het toen nieuw was.quote:
aparte schoenenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Die schoenen van Jessie
En Tom Jones is een baas.
Haha.. Ik ben benieuwd! Wel grappig dat zelfs nu "The Voice" een wereldwijde hit is je nog steeds TVOH1 als voorlopige favoriet hebt!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als deze is afgelopen kan ik je dat zeggen, al vond ik VOH 1 erg goed, maar dat komt misschien omdat het toen nieuw was.
Uitslag is morgenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dus 1,5 uur en geen uitslag later op de avond?
Ik heb ook niet veel buitenlandse versies gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Haha.. Ik ben benieuwd! Wel grappig dat zelfs nu "The Voice" een wereldwijde hit is je nog steeds TVOH1 als voorlopige favoriet hebt!
uitslag morgen om half 9quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dus 1,5 uur en geen uitslag later op de avond?
Nee hoor, gaat er maar één per team naar huis; de bottom two krijgen een singoff en dan besluit de coach, net als hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
2 eruit per team, whop... zo zonde, die haast.
USA nooit gevolgd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel buitenlandse versies gezienEen klein stukje van Australie, dat vond ik niet zo eigenlijk.
Nee, ik heb geen tijd om alles te volgen helaas, ik volg ook nog series, ik heb wel af en toe een stukje gekeken, maar te weinig om te zien of het beter was.quote:
Echt? Ik dacht te horen dat er drie door gingen naar de volgende ronde, maar dat valt dan weer mee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat er maar één per team naar huis; de bottom two krijgen een singoff en dan besluit de coach, net als hier
Mee eens! Tot nu toe in alle jaren dat ik fanatiek talentenjachten heb gevolgd vind ik dat de meest creative/originele artiesten vanuit de UK komen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb USA ook niet actief gevolgd omdat ik Christina écht niet leuk vind als coach
Ja ik schrok ook even, maar ze zei het wel een beetje raar en het is gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht te horen dat er drie door gingen naar de volgende ronde, maar dat valt dan weer mee.
Lekker praktisch, ik sla over denk ikquote:
alleen de blind audities gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd om alles te volgen helaas, ik volg ook nog series, ik heb wel af en toe een stukje gekeken, maar te weinig om te zien of het beter was.
Eensch! X Factor UKquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Mee eens! Tot nu toe in alle jaren dat ik fanatiek talentenjachten heb gevolgd vind ik dat de meest creative/originele artiesten vanuit de UK komen.
The X-Factor UK is dan ook mijn favoriete talentenjacht ooit.
quote:
quote:
datquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef ZaZoe het volgende:
Weinig tot geen foutjes te bekennen, maar nummer van niks imho
Vorige week al toen J Marie Cooper naar huis stuurde.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij issie een beetje de kluts kwijt vandaag
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Vorige week al toen hij J Marie Cooper naar huis stuurde.
Ja.. Dat ga je dus krijgen. Straks blaast (bijvoorbeeld) Sam het dak eraf en dan zitten ze daar zo *klap**klap*quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stel voor dat er iemand komt die echt leuk is, dan vallen ze allemaal hastikke flauw
X Factor heeft een hoop kritiek gekregen vorig jaar vanwege de schandalen (Frankie Cocozza, anyone?), de bitchfights in de jury, rare eliminaties (WTF Amelia eruit in de eerste week?).. So far so good, alleen wat sob stories in de pers maar geen schandalen, dat vinden ze erg fijn begrijp ik wat ik lees vanuit de UKquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de britten zelf tegenover The Voice staan t.a.v. hun eigen X-Factor.
Cocozza zat toch aan de coke?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
X Factor heeft een hoop kritiek gekregen vorig jaar vanwege de schandalen (Frankie Cocozza, anyone?), de bitchfights in de jury, rare eliminaties (WTF Amelia eruit in de eerste week?).. So far so good, alleen wat sob stories in de pers maar geen schandalen, dat vinden ze erg fijn begrijp ik wat ik lees vanuit de UK
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Hij moet het ook grotendeels van zijn charme en grappigheid hebben.
Ik noteer het jaquote:
hahaha dat wilde ik ook zeggen.. Soms lijkt ze heel erg en dan weer echt totaal anders.. Maar ik heb dat ook wel een paar keer gedachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet bij haar denken aan Cher Loyd, ofzo, van The X-factor UK
Alleen uiterlijk een beetje, Cher is wel goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Cher is geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen uiterlijk een beetje, Cher is wel goed
Dat was haar stemquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Mijn geluid van de tv kraakt af en toe, heel irritant.
ditquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Neuh, wss van X Factor UKquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze styling dan, hebben ze advies ingewonnen in Nederland?
Zij had het geluk dat ze bij Cheryl Cole zatquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef happyme28 het volgende:
Cher was ook niets, maar dit was niet best.
Volgens mij horen ze in de studio iets anders dan wij.
Ze zitten aan de zelfde XTC als bij TVOHquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef happyme28 het volgende:
Cher was ook niets, maar dit was niet best.
Volgens mij horen ze in de studio iets anders dan wij.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Over X Factor UK gesproken.. Ik heb van de week voor het eerst naar Matt Cardle's album geluisterd.. Wat een ellende
Zegt me nietsquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat ik z'n liedjes met Seven Summers wel leuk vond
Me tooquote:
Waarom luister jij al die albums?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me tooHaar album is een beetje vaag af en toe maar wel verdomd aanstekelijk
ik vind het album van One Direction erg leuk
Dit is geen serieuze bedreiging voor haar kandidatenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Nu had Jessie Jankerd geen last van die dansers?
De jongens van One Direction hebben denk ik heel veel geluk gehad dat ze in een "Cowell show zaten".quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me tooHaar album is een beetje vaag af en toe maar wel verdomd aanstekelijk
ik vind het album van One Direction erg leuk
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
De jongens van One Direction hebben denk ik heel veel geluk gehad dat ze in een "Cowell show" zaten.
Denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
De jongens van One Direction hebben denk ik heel veel geluk gehad dat ze in een "Cowell show zaten".
Heb ik nog niet geluisterd, ga ik ook even doen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het album van Jessie J zo gekunsteld, moeilijk om door te komen.
Ik denk dat als een album echt goed is het wel op mijn pad komtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk om ze een kans te geven, toch? Ik ga ook best veel albums na.
Dan mis je echt veel moois!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als een album echt goed is het wel op mijn pad komt
Ik ook, een van m'n favo'squote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb goede hoop voor mijn adoptie, Vince Kidd.
Leek wel een op hol geslagen zonnebank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Wat een ellende dit. Ik word gek van die lampen.
Ik denk dat Tom Jones sowieso geen goede coach is, die man is blijven hangen bij hetgeen wat vroeger werkte.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leek wel een op hol geslagen zonnebank.
Ik ken het niet, maar de nummers die ik tot nu toe heb gehoord zijn niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het album van Jessie J zo gekunsteld, moeilijk om door te komen.
Tja, da's niet onwaarschijnlijk. maar ik denk dat jou ook niet alles ter ore komt.quote:
Maar toen was ze zeg maar meer een act die bij haar artiesten-status past. Ik geloof dat ze als coach wel maar haarzelf is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar de nummers die ik tot nu toe heb gehoord zijn niet mijn ding.
Ik weet nog toen ze bij VOH een optreden deed, niemand vond het leuk in het live-topic
Dat vind ik wel weer een leuk nummer. Live vind ik haar entertaining.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar de nummers die ik tot nu toe heb gehoord zijn niet mijn ding.
Ik weet nog toen ze bij VOH een optreden deed, niemand vond het leuk in het live-topic
Maar wat je kant dan opkomt is massamuziek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, da's niet onwaarschijnlijk. maar ik denk dat jou ook niet alles ter ore komt.
Net als elke film kijken, te weinig uren in een dag
Ik zie geen verschil tussen die act en haar in de stoel, miep met de grote bakkesquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Maar toen was ze zeg maar meer een act die bij haar artiesten-status past. Ik geloof dat ze als coach wel maar haarzelf is.
Will denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef NoNickOne het volgende:
Wie van de coaches zou het meeste geld hebben?
Die negeer ik sowiesoquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar wat je kant dan opkomt is massamuziek.
quote:
Ik gok op Tomquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef NoNickOne het volgende:
Wie van de coaches zou het meeste geld hebben?
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ellende deze show eigenlijk... ik ga even de Oranjebitter erbij pakken denk ik
En dan ook nog het don't vote gelul... wacht dan ff met die nummers of denk je dat mensen het onthouden?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tom treedt op voor 134 teddybeertjes, een pallet slipjes en 52 beugel-bh's.
http://www.famenetworth.com/2010/06/tom-jones-net-worth.htmlquote:Tom Jones is a Welsh singer and actor, known for hit songs such as "It's Not Unusual" and "What's New Pussycat?", his net worth is $155 Million
Starmaker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er ook mensen al "The Voice" moe? En zo ja, wat is dan jullie favoriete talentenjacht tot dusver?
Daar komt Mr. Will.i.am. niet aan gok ik!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
http://www.famenetworth.com/2010/06/tom-jones-net-worth.html
Daar kan ome John wel een variant op maken met het geld dat hij verdiend heeft door The Voice lijkt me.. Een soort reality/talentenjacht variant.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Daar komt Mr. Will.i.am. niet aan gok ik!
http://www.celebritynetwo(...)will-i-am-net-worth/quote:Will.I.Am has an estimated net worth of $75 million
Maar die is wel een stuk jonger natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Daar komt Mr. Will.i.am. niet aan gok ik!
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik Idols toch het leukst vond, dat was lekker simpel en de audities waren altijd lachen.
Dit - Tom Jones heeft een carriere van hoeveel decennia?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die is wel een stuk jonger natuurlijk...
Hij kan nog ff meequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die is wel een stuk jonger natuurlijk...
Maar is dat niet meer een opgeblazen herinnering? Ik snap waar je op doelt hoor maar als ik bijvoorbeeld American Idol dit jaar kijk vind ik er ook geen ruk meer aan.quote:
Maar wat is het verschil met de live-shows, als je Xfactor en VOH naast elkaar zet?quote:
Ik heb meer met de NL versie, wij zijn een leuker volkquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer een opgeblazen herinnering? Ik snap waar je op doelt hoor maar als ik bijvoorbeeld American Idol dit jaar kijk vind ik er ook geen ruk meer aan.
We hadden het over Idolsquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met de live-shows, als je Xfactor en VOH naast elkaar zet?
Begonnen in 1963, dus bijna 50 jaar in het vak en gemiddeld 3,15 miljoen per jaar. Als je je bedenkt dat WIll in 1989 begonnen is, is zijn gemiddelde 3,26 per jaar. Dus per saldo ontloopt het elkaar niet veel, behalve de jaren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit - Tom Jones heeft een carriere van hoeveel decennia?
Oh Idols bedoelde ik jaquote:
Daarom doen die Engelsen ook stuk voor stuk hier meequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meer met de NL versie, wij zijn een leuker volk
Heeft Will toch best aardig geregeldquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begonnen in 1963, dus bijna 50 jaar in het vak en gemiddeld 3,15 miljoen per jaar. Als je je bedenkt dat WIll in 1989 begonnen is, is zijn gemiddelde 3,26 per jaar. Dus per saldo ontloopt het elkaar niet veel, behalve de jaren.
Geld is nu wel minder waard hequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begonnen in 1963, dus bijna 50 jaar in het vak en gemiddeld 3,15 miljoen per jaar. Als je je bedenkt dat WIll in 1989 begonnen is, is zijn gemiddelde 3,26 per jaar. Dus per saldo ontloopt het elkaar niet veel, behalve de jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |