quote:
ik heb geen kindjesquote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur mijn kindjes niet naar een TV-show
Oh ik ben wel wat gewend.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry nu krijg je het elke keer te horen ....
Is in de UK kennelijk goedkoopquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal ontzettend veel make-up op.
IRL adobequote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
op de profielfoto's staan alle kandidaten zonder make-up, de meesten zijn irl echt gigantisch lelijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up opquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
op de profielfoto's staan alle kandidaten zonder make-up, de meesten zijn irl echt gigantisch lelijk
Ik schrik al van mezelf zonder make-up.quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up op
ik val meestal op lichtgetinte meisjes, die hebben geen make-up nodigquote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult schrikken als je ooit wakker word met een vrouw naast je in bed zonder make-up op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |