abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110713469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef 16meter het volgende:

[..]

Not this shit again...
toning kan echt wel
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:47:12 #52
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110713740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:40 schreef Dethroned het volgende:

[..]

toning kan echt wel
http://www.aworkoutroutine.com/muscle-tone/
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:52:21 #53
370584 Blaat.Papegaai
Papegaaien Blaatster
pi_110713905
Kickboxen of voetbal!
Papegaaien Blaten
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:00:42 #54
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_110714195
quote:
19s.gif Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Wii-Style het volgende:
OP komt erg rusteloos over en wil blijkbaar alleen dingen horen waar zij behoefte aan heeft.
_O_
ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
pi_110732078
Ik weet dat squatten de meeste ziektes kan genezen, maar hoe krijg je in vredesnaam een topic vol met mensen die het als logische maatregel noemen voor het verminderen van je beenomvang.

De tering jongens, krachttraining is niet de enige sport 8)7.
pi_110736326
Ga twee maanden in een rolstoel zitten. De spiermassa in je benen zal afnemen doordat je de spieren niet meer gebruikt. Slankere benen als gevolg!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:14:39 #57
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_110771896
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik weet dat squatten de meeste ziektes kan genezen, maar hoe krijg je in vredesnaam een topic vol met mensen die het als logische maatregel noemen voor het verminderen van je beenomvang.

Wat ik dan zo mooi vind, is dat je zelf géén 'logische maatregelen' noemt.
ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
  woensdag 25 april 2012 @ 16:43:01 #58
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110773359
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

Wanneer gaan vrouwen nou eens snappen dat ze met hun testosteron-levels helemaal niet zwaar gespierd kunnen worden? Vrouwen gaan er op den duur hooguit atletisch uitzien, wat helemaal niet verkeerd is. Een gespierde vrouw wordt je alleen in combinatie met een flinke stoot rotzooi.

Oftewel, lekker squats en lunges doen, níet (!) op laag gewicht en niet (!) met veel herhalingen. Dat in combinatie met cardio en een goed voedselpatroon is de beste manier. Meer spieren + minder vet = mooiere benen. Simple as that. :)
pi_110773498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Wanneer gaan vrouwen nou eens snappen dat ze met hun testosteron-levels helemaal niet zwaar gespierd kunnen worden? Vrouwen gaan er op den duur hooguit atletisch uitzien, wat helemaal niet verkeerd is. Een gespierde vrouw wordt je alleen in combinatie met een flinke stoot rotzooi.

Oftewel, lekker squats en lunges doen, níet (!) op laag gewicht en niet (!) met veel herhalingen. Dat in combinatie met cardio en een goed voedselpatroon is de beste manier. Meer spieren + minder vet = mooiere benen. Simple as that. :)
Jup, want jezelf drie keer overtillen aan een veel te zwaar gewicht gaat zeker beter werken om af te vallen en sterkere spieren te kweken dan met een lichter gewicht en meer herhalingen.

:') Die zelfbenoemde fitnessprofeten hier ook altijd.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:50:09 #60
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110773657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Jup, want jezelf drie keer overtillen aan een veel te zwaar gewicht gaat zeker beter werken om af te vallen en sterkere spieren te kweken dan met een lichter gewicht en meer herhalingen.

:') Die zelfbenoemde fitnessprofeten hier ook altijd.
ben je al toned?
Seto is zo ene baas he
pi_110773660
En al die vrouwen die kickboksen/boksen en daardoor flink spieren hebben, die spuiten ook allemaal enkel anabolen. :')
pi_110773706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef seto het volgende:

[..]

ben je al toned?
ben jij al bij de appie geweest?
  woensdag 25 april 2012 @ 16:52:17 #63
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110773751
nee straks ff
Seto is zo ene baas he
pi_110773777
Chill, doe mij een schelvis.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:55:58 #65
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110773937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Rebubbled het volgende:
En al die vrouwen die kickboksen/boksen en daardoor flink spieren hebben, die spuiten ook allemaal enkel anabolen. :')

Professionele kickbokster. Zeer atletisch, maar na al die jaren van training nog steeds geen buitenproportionele spieren. :)
  woensdag 25 april 2012 @ 17:09:14 #66
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110774516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Rebubbled het volgende:
En al die vrouwen die kickboksen/boksen en daardoor flink spieren hebben, die spuiten ook allemaal enkel anabolen.
Grote onzin waar praat je over, bij ons in de gym zijn er helemaal niet zulke types.

MMA kampioen nounou wat een bodybuildster, kracht heb je nodig voor boksen geen opgespoten bowlingballen in je armen
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:10:48 #67
365231 Fera
Fire & Blood
pi_110774573
Kracht zit hem idd niet in de grootte van je spier. En gespierde vrouwen vind ik over het algemeen best mooi. :) Ik zou het niet erg vinden om er een te zijn. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_110776790
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Rebubbled het volgende:
Ga twee maanden in een rolstoel zitten. De spiermassa in je benen zal afnemen doordat je de spieren niet meer gebruikt. Slankere benen als gevolg!
idd, of een maand op bed, krijg je hele dunne beentjes van.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_110795689
Ephedrine
pi_110824590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef UltraViolence het volgende:

[..]

Wat ik dan zo mooi vind, is dat je zelf géén 'logische maatregelen' noemt.
Wat is er mis met zwemmen?
pi_110824724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Professionele kickbokster. Zeer atletisch, maar na al die jaren van training nog steeds geen buitenproportionele spieren. :)
Imho een kerel.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:29:12 #72
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110824796
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Wat is er mis met zwemmen?
In principe niets, alleen dat je daar niet direct van afvalt als je het niet intensief doet. Dan moet je flink gaan zwemmen, sprintjes borstcrawl enzo, en geen omaschoolslag. Anders blijf je in het begin hangen op hetzelfde vetgehalte of zelfs iets hoger, omdat je lichaam niet gewend is aan het "koude" water en dus vet op gaat slaan.
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef zibster het volgende:

[..]

Imho een kerel.
:')___!

Vrouwen... Dit is na jarenlange intensieve training, jij behaalt dat niet eens in 3 jaar keihard knallen. Hoe moeilijk is het om je in te lezen met alles wat tegenwoordig te vinden is op internet?
pi_110824920
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef BigSmurf het volgende:

[..]
:')___!

Vrouwen... Dit is na jarenlange intensieve training, jij behaalt dat niet eens in 3 jaar keihard knallen. Hoe moeilijk is het om je in te lezen met alles wat tegenwoordig te vinden is op internet?
Ik word nog liever een afzichtelijk dun anorexia persoon dan dat ik zo'n mannelijk figuur krijg. Allejezus, daar ga je toch niet jarenlang intensief voor trainen. :') Ik blijf het zeggen: topic kan op slot of moeten we hem volspammen? :{
  donderdag 26 april 2012 @ 18:36:25 #74
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110825032
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef zibster het volgende:

[..]

Ik word nog liever een afzichtelijk dun anorexia persoon dan dat ik zo'n mannelijk figuur krijg. Allejezus, daar ga je toch niet jarenlang intensief voor trainen. :') Ik blijf het zeggen: topic kan op slot of moeten we hem volspammen? :{
Ieder z'n smaak, ik weet in ieder geval wel wat veel gezonder is. Eerlijk, ik heb medelijden met je, alhoewel je dat waarschijnlijk niet waardeert.

Om een topicje op slot te gooien, doe even een TR (warnbig.png) naar een mod, dan kan die je verder helpen.
pi_110825076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ieder z'n smaak, ik weet in ieder geval wel wat veel gezonder is. Eerlijk, ik heb medelijden met je, alhoewel je dat waarschijnlijk niet waardeert.

Om een topicje op slot te gooien, doe even een TR ([ afbeelding ]) naar een mod, dan kan die je verder helpen.
Voor wat heb je medelijden? Zo'n mannelijk lichaam bij een vrouw is vast gezond ja. :')

Al gedaan maar zo'n machtsmisbruikende mod die haar dag niet heeft/ongesteld is wil het topic niet op slot zetten 'want zo werkt dat niet op een forum'. Nou, dan trollen we hem maar vol.
pi_110825260
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

In principe niets, alleen dat je daar niet direct van afvalt als je het niet intensief doet. Dan moet je flink gaan zwemmen, sprintjes borstcrawl enzo, en geen omaschoolslag. Anders blijf je in het begin hangen op hetzelfde vetgehalte of zelfs iets hoger, omdat je lichaam niet gewend is aan het "koude" water en dus vet op gaat slaan.
Met de schoolslag kun je prima vet verbanden, uiteraard moet je het met enige intensiteit doen, maar hetzelfde geldt voor cardio, wat door de meeste wordt genoemd als aanvulling op krachttraining (Waarom dan nog krachttraining naast cardio als je slankere benen wilt).

Maar je kunt het beste iets kiezen wat je leuk vind, dan is de kans groter dat je het langere tijd vol gaat houden..
  donderdag 26 april 2012 @ 18:46:23 #77
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110825438
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef zibster het volgende:

[..]

Voor wat heb je medelijden? Zo'n mannelijk lichaam bij een vrouw is vast gezond ja. :')

Al gedaan maar zo'n machtsmisbruikende mod die haar dag niet heeft/ongesteld is wil het topic niet op slot zetten 'want zo werkt dat niet op een forum'. Nou, dan trollen we hem maar vol.
Het feit dat jij blijkbaar zo ongelukkig in je vel zit dat je op dit forum je ei kwijt wil, maar niet bestand bent tegen de feiten die vervolgens worden gepresenteerd. Dat je iets niet aanneemt is één, en je goed recht, maar dat je er dan nog tegenin gaat met sarcastische opmerkingen, geeft aan dat je de waarheid niet aankan, en dat vind ik sneu. Maybe I'm wrong, maar zo kom je op mij echt over.

En ja, zo'n lichaam is inderdaad infinite keer gezonder dan een anorexia lichaam. :)
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Met de schoolslag kun je prima vet verbanden, uiteraard moet je het met enige intensiteit doen, maar hetzelfde geldt voor cardio, wat door de meeste wordt genoemd als aanvulling op krachttraining (Waarom dan nog krachttraining naast cardio als je slankere benen wilt).

Maar je kunt het beste iets kiezen wat je leuk vind, dan is de kans groter dat je het langere tijd vol gaat houden..
100% waar. Het is alleen zo dat ik gemiddeld 4x per week in het zwembad te vinden ben en al tig mensen tegengekomen ben in m'n leven die zeiden: "Ik wil afvallen, ben gaan zwemmen, maar het gaat zo langzaam/lukt niet." Als je dan ziet wat ze daadwerkelijk doen, is het ook niet zo gek. Ze zwemmen dan 25 meter schoolslag in een minuut, al beppend met een vriend/vriendin, oftewel, ze zwemmen om te zwemmen, niet om af te vallen. Daarom werkt zwemmen i.c.m. een extra barrière van koud water voor veel mensen niet om af te vallen. Let maar eens op zwemmers en waterpolo'ers, die zijn vrijwel nooit 100% droge spier. :)
pi_110825926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Het feit dat jij blijkbaar zo ongelukkig in je vel zit dat je op dit forum je ei kwijt wil, maar niet bestand bent tegen de feiten die vervolgens worden gepresenteerd. Dat je iets niet aanneemt is één, en je goed recht, maar dat je er dan nog tegenin gaat met sarcastische opmerkingen, geeft aan dat je de waarheid niet aankan, en dat vind ik sneu. Maybe I'm wrong, maar zo kom je op mij echt over.

En ja, zo'n lichaam is inderdaad infinite keer gezonder dan een anorexia lichaam. :)

[..]

100% waar. Het is alleen zo dat ik gemiddeld 4x per week in het zwembad te vinden ben en al tig mensen tegengekomen ben in m'n leven die zeiden: "Ik wil afvallen, ben gaan zwemmen, maar het gaat zo langzaam/lukt niet." Als je dan ziet wat ze daadwerkelijk doen, is het ook niet zo gek. Ze zwemmen dan 25 meter schoolslag in een minuut, al beppend met een vriend/vriendin, oftewel, ze zwemmen om te zwemmen, niet om af te vallen. Daarom werkt zwemmen i.c.m. een extra barrière van koud water voor veel mensen niet om af te vallen. Let maar eens op zwemmers en waterpolo'ers, die zijn vrijwel nooit 100% droge spier. :)
Hee, ik zwem ook vier keer per week en inderdaad, naast de bejaarde regulars en de sportzwemmers zie ik inderdaad regelmatig mensen een tijdje regelmatig opduiken, om vervolgens nooit meer terug te komen. Motivatie is alles.

Maar goed, vrouwen die wel fanatiek zwemmen O+
  donderdag 26 april 2012 @ 18:59:51 #79
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110826034
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar goed, vrouwen die wel fanatiek zwemmen O+
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')