abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110825260
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

In principe niets, alleen dat je daar niet direct van afvalt als je het niet intensief doet. Dan moet je flink gaan zwemmen, sprintjes borstcrawl enzo, en geen omaschoolslag. Anders blijf je in het begin hangen op hetzelfde vetgehalte of zelfs iets hoger, omdat je lichaam niet gewend is aan het "koude" water en dus vet op gaat slaan.
Met de schoolslag kun je prima vet verbanden, uiteraard moet je het met enige intensiteit doen, maar hetzelfde geldt voor cardio, wat door de meeste wordt genoemd als aanvulling op krachttraining (Waarom dan nog krachttraining naast cardio als je slankere benen wilt).

Maar je kunt het beste iets kiezen wat je leuk vind, dan is de kans groter dat je het langere tijd vol gaat houden..
  donderdag 26 april 2012 @ 18:46:23 #77
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110825438
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef zibster het volgende:

[..]

Voor wat heb je medelijden? Zo'n mannelijk lichaam bij een vrouw is vast gezond ja. :')

Al gedaan maar zo'n machtsmisbruikende mod die haar dag niet heeft/ongesteld is wil het topic niet op slot zetten 'want zo werkt dat niet op een forum'. Nou, dan trollen we hem maar vol.
Het feit dat jij blijkbaar zo ongelukkig in je vel zit dat je op dit forum je ei kwijt wil, maar niet bestand bent tegen de feiten die vervolgens worden gepresenteerd. Dat je iets niet aanneemt is één, en je goed recht, maar dat je er dan nog tegenin gaat met sarcastische opmerkingen, geeft aan dat je de waarheid niet aankan, en dat vind ik sneu. Maybe I'm wrong, maar zo kom je op mij echt over.

En ja, zo'n lichaam is inderdaad infinite keer gezonder dan een anorexia lichaam. :)
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Met de schoolslag kun je prima vet verbanden, uiteraard moet je het met enige intensiteit doen, maar hetzelfde geldt voor cardio, wat door de meeste wordt genoemd als aanvulling op krachttraining (Waarom dan nog krachttraining naast cardio als je slankere benen wilt).

Maar je kunt het beste iets kiezen wat je leuk vind, dan is de kans groter dat je het langere tijd vol gaat houden..
100% waar. Het is alleen zo dat ik gemiddeld 4x per week in het zwembad te vinden ben en al tig mensen tegengekomen ben in m'n leven die zeiden: "Ik wil afvallen, ben gaan zwemmen, maar het gaat zo langzaam/lukt niet." Als je dan ziet wat ze daadwerkelijk doen, is het ook niet zo gek. Ze zwemmen dan 25 meter schoolslag in een minuut, al beppend met een vriend/vriendin, oftewel, ze zwemmen om te zwemmen, niet om af te vallen. Daarom werkt zwemmen i.c.m. een extra barrière van koud water voor veel mensen niet om af te vallen. Let maar eens op zwemmers en waterpolo'ers, die zijn vrijwel nooit 100% droge spier. :)
pi_110825926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Het feit dat jij blijkbaar zo ongelukkig in je vel zit dat je op dit forum je ei kwijt wil, maar niet bestand bent tegen de feiten die vervolgens worden gepresenteerd. Dat je iets niet aanneemt is één, en je goed recht, maar dat je er dan nog tegenin gaat met sarcastische opmerkingen, geeft aan dat je de waarheid niet aankan, en dat vind ik sneu. Maybe I'm wrong, maar zo kom je op mij echt over.

En ja, zo'n lichaam is inderdaad infinite keer gezonder dan een anorexia lichaam. :)

[..]

100% waar. Het is alleen zo dat ik gemiddeld 4x per week in het zwembad te vinden ben en al tig mensen tegengekomen ben in m'n leven die zeiden: "Ik wil afvallen, ben gaan zwemmen, maar het gaat zo langzaam/lukt niet." Als je dan ziet wat ze daadwerkelijk doen, is het ook niet zo gek. Ze zwemmen dan 25 meter schoolslag in een minuut, al beppend met een vriend/vriendin, oftewel, ze zwemmen om te zwemmen, niet om af te vallen. Daarom werkt zwemmen i.c.m. een extra barrière van koud water voor veel mensen niet om af te vallen. Let maar eens op zwemmers en waterpolo'ers, die zijn vrijwel nooit 100% droge spier. :)
Hee, ik zwem ook vier keer per week en inderdaad, naast de bejaarde regulars en de sportzwemmers zie ik inderdaad regelmatig mensen een tijdje regelmatig opduiken, om vervolgens nooit meer terug te komen. Motivatie is alles.

Maar goed, vrouwen die wel fanatiek zwemmen O+
  donderdag 26 april 2012 @ 18:59:51 #79
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_110826034
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar goed, vrouwen die wel fanatiek zwemmen O+
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')