ghehehe nee, ze komt maar lopend naar de ardennenquote:
Witte broekquote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij wit jurkje/rokje.
Of witte broek.
ghehe ja idd! maar dna schijnt zelfs wit door... rood is dan nog t beste... dat schijnt serieus minder door!quote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij wit jurkje/rokje.
Of witte broek.
Hmm goede tip.quote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja idd! maar dna schijnt zelfs wit door... rood is dan nog t beste... dat schijnt serieus minder door!
heb dus 1 setje rood ondergoed... voor die ene dag dak een witte broek draagquote:
Klinkt leuk.quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
welke kleur???quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb alleen spijkerbroeken en zwembroeken, is dat goed?
Neequote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Gaan jullie daar scharen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
nee, verpest ik nu je hoogtepuntquote:
je weet t niet zeker???? (gezien t vraagteken)quote:
Nee hoor, ik kan het me altijd nog goed voor de geest halen als ik dat wil.quote:
Dat is toch een standaard kleur spijkerbroek?quote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet t niet zeker???? (gezien t vraagteken)
Why should you even care?quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kwijl uit zijn mond?quote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
OMG.... ff tussendoor...mn hond slaapt met 1 oog open en dat oog staart me precies aan vanuit haar mand... super creapy!
He's watching youquote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
OMG.... ff tussendoor...mn hond slaapt met 1 oog open en dat oog staart me precies aan vanuit haar mand... super creapy!
dat kan ik niet zien vanaf hier.. ik gok van niet,want mijn hond heeft klassequote:
Nou van mij kant, ik weet niet waar je het over hebt en ik heb volgens mij nog nooit commentaar naar jou geleverd in welke manier dan ook. Ik ken je amper en zie ook geen reden waarom dat zou gebeuren en wie dat dan ook doet?quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Omdat ik regelmatig op TC en hier commentaar over mij heen krijg en/of uit het niets een ban krijg omdat anderen vinden dat ik een zwakzinnige nageboorte ben. Wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd.
Even van dichtbij bekijken dan...quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien vanaf hier.. ik gok van niet,want mijn hond heeft klasse
Murdera en Joysa die het keer op keer nodig vinden mij af te zeiken, zich beter dan mij te voelen en mij vervolgens bannen en met het overige TC kliekje mij achter mijn rug af te zeiken en uit te lachen. Wat een helden zitten hier tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |