aahw ze zijn altijd zo leukquote:
dit nestje is al helemaal gereserveerd.. anders had ik ook niet willen/kunne helpen met de bevalling, was ik natuurlijk verliefd geworden... Denk dat je bij voorbaat al een band hebt als je een puppie ter wereld hebt gebracht. En moet NU echt geen hond erbij nemen, heb een puberende BC rondlopenquote:
Borderline Collies. Emo hondenquote:
Het was lekker.quote:
Haha, was ook niet serieus hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit nestje is al helemaal gereserveerd.. anders had ik ook niet willen/kunne helpen met de bevalling, was ik natuurlijk verliefd geworden... Denk dat je bij voorbaat al een band hebt als je een puppie ter wereld hebt gebracht. En moet NU echt geen hond erbij nemen, heb een puberende BC rondlopen
schotse zal er niet geboren worden... mag ik hopen.. anders staan we ff raar te kijken hahaquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, was ook niet serieus hoor.
Een hond staat hier niet in de planning, bij mijn pa wel maar die wil een Schotse.
Dat zou apart zijn ja.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
schotse zal er niet geboren worden... mag ik hopen.. anders staan we ff raar te kijken haha
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschillende mannen? Vrouwen.. Kinderen..
quote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wegens denderend succes mocht ik terugkomen.
Paar jaar.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoelang al?
Wat heb je gegeten?
Hoe laat is het?
Een witte hema slip. En jij?quote:
En jij op het feit dat ze de afgelopen dagen geneukt heeftquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Omdat ik regelmatig op TC en hier commentaar over mij heen krijg en/of uit het niets een ban krijg omdat anderen vinden dat ik een zwakzinnige nageboorte ben. Wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd.
Wait what?quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Omdat ik regelmatig op TC en hier commentaar over mij heen krijg en/of uit het niets een ban krijg omdat anderen vinden dat ik een zwakzinnige nageboorte ben. Wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd.
aaahw, ik weet hoe je je voeltquote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het fijn dan wel geil vind om te weten of mensen neuken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij op het feit dat ze de afgelopen dagen geneukt heeft
huh wat...?!quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Wie doet dat?quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het fijn dan wel geil vind om te weten of mensen neuken.
Wat gebeurt er nu allemaal weerquote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Omdat ik liever zelf neuk.quote:
Nou, wat vind je van der ondergoed?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
Moet je die dan ophalen bij de metro of thuis?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
Ga je dr ophalen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
Ardennen is leuk, vaak geweest vroegerquote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
zwart is altijd goed...quote:Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, wat vind je van der ondergoed?
(Grapje schat, klinkt leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |